Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (787)Книжкові видання та компакт-диски (397)Журнали та продовжувані видання (5390)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Денисов О. Є. 
Державна стратегія розвитку олігопольного ринку в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Є. Денисов ; Ін-т законодавства ВР України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію визначення напрямів розвитку ринків, яка базується на стратегічному аналізі та побудові сценарію розвитку ринку. Побудовано модель і сценарій об'єктивного розвитку ринку. Одержано результати, які дозволяють будувати сценарії розвитку як на основі об'єктивних чинників, так і з урахуванням суб'єктивних дій інших учасників ринку. Учасники ринку в режимі реального часу одержують змогу оцінювати дії конкурентів з точки зору їх доцільності й ефективності, а також прогнозувати реакцію останніх на власні дії з точки зору як прогнозування їх поведінки, так і на основі факторів економічної доцільності, які впливають на вибір стратегії. Надано практичні рекомендації щодо стратегії ціноутворення та визначення обсягів виробництва продукції для галузі з виробництва каустичної соди та хлору в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА 379749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Олійник Н. І. 
Державне регулювання ринку житла в Україні: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Н. І. Олійник ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2011. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження ринку житла. Визначено соціально-економічні й історичні особливості формування та розвитку вітчизняного житлового ринку, з'ясовано причини та цілі втручання держави в його роботу. Встановлено пріоритетні цілі та завдання державної житлової політики, охарактеризовано механізми її розробки та реалізації. Проаналізовано нормативно-правові акти у сфері регулювання житлових відносин, розглянуто інституційну інфраструктуру сучасних ринків житла та визначено напрями її вдосконалення в Україні. Досліджено динаміку житлового будівництва в державі, висвітлено проблеми, що перешкоджають розширенню будівництва нового житла. Систематизовано державні програми забезпечення житлом окремих категорій громадян, визначено напрями вдосконалення державного програмування в житловій сфері. Узагальнено підходи до визначення категорій "відновлення житлового фонду", "капітальний ремонт", "реконструкція", "реновація", "регенерація", "модернізація". Охарактеризовано сучасні способи управління житловим фондом, обгрунтовано пріоритетні способи фінансування придбання житла громадянами за підтримки держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515
Шифр НБУВ: РА382488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мірко Н. В. 
Державне регулювання розвитку внутрішнього ринку продукції легкої промисловості: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Н. В. Мірко ; Акад. муніцип. упр. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано вдосконалення системи державного регулювання розвитку внутрішнього ринку (ВР) продукції легкої промисловості (ЛП) в Україні, розроблено відповідні практичні рекомендації. Досліджено еволюцію та генезис теорії формування ВР, узагальнено та систематизовано її понятійно-категоріальний апарат. Розкрито концептуальні основи державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП України, проаналізовано світовий досвід державного регулювання його розвитку та можливості використання в Україні. Визначено економічні проблеми такого розвитку та резерви підвищення його ефективності. Проаналізовано сучасний стан державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП України й оцінювання його інституціонального забезпечення. Запропоновано науково-методичні підходи до мобілізації резервів промислового зростання та методи державного регулювання розвитку ВР продукції ЛП країни. Обгрунтовано заходи щодо формування і розвитку ВР товарів ЛП, розроблено механізми державної підтримки його інноваційного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА382534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сиченко В.В. 
Дослідження рівня монополізму та вдосконалення методів регулювання ринків металопродукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.01 / В.В. Сиченко ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2000. — 18 с. — укp.

Розроблено комплексну методику оцінки рівня монополізму, яка включає встановлення меж та обсягів монопольних ринків, визначення часток підприємств на основі натуральних та вартісних показників, обгрунтування нових нормативних значень індексу Харфіндела - Хіршмана, а також прогнозування рівня монополізму. Обгрунтовано новий механізм антимонопольного регулювання, застосування якого дозволяє визначити та відшкодувати збитки від використання монополістами ринкової влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА310106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Небукін В.О. 
Економіко-математичні методи та моделі дослідження ринків: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / В.О. Небукін ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено сфери найбільш ефективного використання даних економіко-математичних методів у дослідженні ринків. Запропоновано методику комбінування вибіркових методів, оцінки їх ефективності. Наведено процедуру побудови регресійної моделі шляхом комбінування різних методів регресійного аналізу та вибору найкращої моделі для цілей пояснення взаємозв'язків між досліджуваними характеристиками ринку. Розроблено процедуру побудови оптимальної моделі часового ряду з метою прогнозування досліджуваних характеристик ринку шляхом комбінування різних методів аналізу часових рядів. Побудовано систему регресійних моделей процентних ставок за кредитами на ринку банківських послуг України для пояснення їх динаміки, частина з яких може також використовуватись для прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.2 в611 + У9(4УКР)421.525.1 в611
Шифр НБУВ: РА373013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Михайлов Є.А. 
Економічний механізм функціонування ринку тютюну в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Є.А. Михайлов ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення щодо суті поняття "ринок" як сфери товарно-грошового обігу, його функції та класифікації, а також зміст ринкового механізму та його складових (ціни, попиту, пропозиції, конкуренції, кон'юнктури), економічного механізму функціонування ринку сільськогосподарської продукції та ринку тютюну. Проаналізовано поточну кон'юнктуру ринку тютюну в Україні, розглянуто кількісні та якісні показники пропозиції, попиту, цінової ситуації та державного регулювання ринку. Визначено економічну ефективність тютюнового підкомплексу України, зокрема, у аспекті його головних об'єктів. У контексті ефективності обгрунтовано необхідність державного регулювання формування економічного механізму ринку тютюну в Україні. Визначено резерви підвищення економічної ефективності його виробництва всіма суб'єктами ринку. Наведено прогноз кон'юнктури ринку тютюну до 2030 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.522.8 +
Шифр НБУВ: РА364764

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Гура О.В. 
Кон'юнктура ринку льонопродукції в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.В. Гура ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктури ринку льонопродукції, проведено її аналіз, розглянуто основні кон'юнктуроформівні фактори та теоретичні питання вибору прогнозної моделі, здійснено прогноз кон'юнктури ринку льонопродукції. Визначено основні шляхи розвитку льонопромислового комплексу України. Вивчено функціонування льонопереробної галузі з метою відпрацювання шляхів виходу цієї галузі з кризового стану. Початковим етапом виробництва льонопродукції є забезпечення його льоносировиною. Висвітлено питання вирощення та первинної переробки льону. Проаналізовано стан та економічні тенденції в льонопереробній промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-36 + У9(4УКР)306.451.2
Шифр НБУВ: РА314258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Шот А.П. 
Логістичне управління використанням потенціалу енергогенеруючих підприємств в умовах оптового ринку електроенергії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.П. Шот ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 24 c. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення й обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення логістичного управління використанням потенціалу енергогенерувальних підприємств за умов оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Наведено результати теоретичних досліджень єдиної енергосистеми України як об'єкта макрологістики, розкрито сутність логістичної концепції побудови та функціонування електроенергетичної галузі. Розкрито значення інтеграції логістичних потоків та процесів у формуванні потенціалу електроенергетичної галузі. Наведено результати ретроспективного аналізу формування ОРЕ в Україні. Проведено операційний аналіз ефективності використання потенціалу енергогенерувальних підприємств. Досліджено світовий досвід і перспективи ринкової трансформації енергетики України. Визначено структуру ланцюгів поставок на ринку електроенергії, розглянуто фактори їх ідентифікації. Розроблено етапи ідентифікації раціональних структур ланцюга поставок електроенергії споживача за умови лібералізації ОРЕ, що предбачає можливість усунення ОРЕ з ланцюга поставок. Запропоновано методику оцінювання ефективності використання потенціалу енергогенерувальних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 + У9(4УКР)305.72 +
Шифр НБУВ: РА369278

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ткаченко Г.А. 
Маркетинг послуг на ринку складно-технічних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.А. Ткаченко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми теоретичних, методичних і практчних аспектів щодо формування та впровадження системи маркетингу на ринку складно-технічних товарів. Обгрунтовано роль і значення маркетингу послуг на цьому ринку. Запропоновано класифікацію послуг на базі розширення кількості класифікаційних ознак (інноваційності, циклічності, рівня спеціалізації). У межах певних напрямків систематизовано фактори, що визначають розвиток сфери послуг. Наведено модель маркетингу послуг, яка дозволяє підвищити ефективність діяльності підприємств, що працюють на ринку складно-технічних товарів. Виявлено, що на цьому ринку представлено практично весь спектр послуг, від передпродажних до утилізації. За результатами практичних досліджень визначено причини та проблеми незатребуваності послуг. Установлено, що складовими якості послуг є якість послуг до товару та якість безпосереднього обслуговування. Розроблено методику використання моделі маркетингу послуг, а також систему якісних показників. З'ясовано критерії, які визначають якість взаємодії та безпосереднього обслуговування для здійснення оцінки якості наданих послуг на ринку складно-технічних товарів. Запропоновано багатофункціональний відділ маркетингу послуг, сформульовано його функції та напрямки діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.46 +
Шифр НБУВ: РА341348

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Данілова Л.Л. 
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Данілова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 24 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних товарів, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку товарів для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального асортименту. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик товарів для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА329411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Біленко Д.В. 
Моделювання комплексного розвитку внутрішнього ринку природного газу України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Д.В. Біленко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі та методи управління розвитком внутрішнього ринку природного газу України. Запропоновано концепцію управління комплексним інвестиційним розвитком даного ринку, яка дозволяє досягти оптимального рівня енергозабезпечення регіонів. У рамках концепції розроблено комплекс імітаційних моделей, що дозволяють прогнозувати розвиток газової галузі за різними сценаріями, оцінювати ефективність інвестиційного проекту щодо розвитку внутрішнього ринку природного газу України та визначити оптимальну структуру джерел фінансування. Запропоновано метод побудови інтегрального показника інвестиційної привабливості газової галузі України, а також модель координації взаємодії органів виконавчої влади учасників даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.2 в611 +
Шифр НБУВ: РА355615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бойченко М.Г. 
Моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Г. Бойченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії. Згідно з розробленою концепцією запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, удосконалено комплексну модель визначення економічно обгрунтованого обсягу закупівель металопродукції у виробників. Створено модель визначення ціни продажу продукції залежно від наповнення портфеля замовлень. Розвинуто механізм управління динамічним портфелем споживчих замовлень металоторговельної компанії. Удосконалено структуру інформаційної системи управління комерційною діяльністю даної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.523.54в611 + У9(4УКР)843.52в611 +
Шифр НБУВ: РА345083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Чернявський М. О. 
Моделювання розвитку оптового ринку електроенергії: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.11 / М. О. Чернявський ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2011. — 17 с. — укp.

Розроблено теоретичні та науково-методичні засади, інструментарій оцінювання процесу діяльності оптового ринку електроенергії (ОРЕ). Досліджено особливості розвитку ОРЕ та проблеми його функціонування у взаємозв'язку з відсутністю двосторонніх договірних контрактів, а також ефективного механізму ціноутворення на основі взаємодії попиту і пропозиції. Викладено комплекс моделей задач вирішення технічно-економічних та економічних проблем функціонування ОРЕ в області операційної, фінансової та інвестиційної діяльності (ОФІД) конкурентних суб'єктів (КС) ринку у взаємозв'язку з інституціоналізацією ринку електроенергії. Запропоновано модель розвитку асоціативних структур на основі формалізованого опису умов їх утворення з урахуванням асоціативного критерію ефективності, яка допомагає за умов флуктації ринкової кон'юнктури, різних збурень забезпечувати реалізацію, підтримку на певних рівнях власних цільових установок. Розроблено моделі ОФІД КС ринку з використанням інструментарію теорії ігор, реалізація яких допомагає визначити раціональні стратегії поведінки суб'єктів ОРЕ. Описано моделі прогнозування цінових заявок за допомогою механізму перерахунку і включення постійних витрат в ціну з урахуванням добової і тижневої динаміки оптового ринку. Обгрунтовано включення в систему розрахунків змінних параметрів оптимізаційної задачі участі суб'єкта ОРЕ в секторі двосторонніх взаємовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.524.5 в611
Шифр НБУВ: РА381930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Богославська О. Ю. 
Моделювання та розробка цінових стратегій теплових електростанцій на оптовому ринку електроенергії України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / О. Ю. Богославська ; Ін-т економіки та прогнозування НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто різні аспекти комплексного розвитку й ефективного функціонування ринку електроенергії на сучасному етапі. Описано чотири варіанти організації ринкових відносин в електроенергетиці та надано економічну характеристику кожного з них. Висвітлено перспективи розвитку ринку електроенергії України. Побудовано комплекс математичних моделей вітчизняного енергоринку, структура яких базується на різних припущеннях щодо взаємодії суб'єктів ОРЕ України. Обгрунтовано необхідність оптимальних економічних стратегій для всіх учасників ОРЕ України. Визначено рівноважний стан системи, досліджено оптимальні стратегії для агентів системи ДП "Енергоринок" - ГК ТЕС за умов невизначеності зовнішніх факторів, розроблено пакет прикладних програм і проведено числову апробацію побудованих математичних моделей, визначено множину ефективних за Парето точок економічної рівноваги агентів даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.73 + У9(4УКР)421.524.5
Шифр НБУВ: РА376583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Сятиня В.А. 
Наукове обгрунтування форм та методів інформаційно-рекламної діяльності при просуванні ліків на фармацевтичному ринку України: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / В.А. Сятиня ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано форми та методи інформаційно-рекламної діяльності за умов просування ліків на фармацевтичному ринку України. Установлено, що у теле-, радіорекламі наявні порушення промоційної етики, низький рівень довіри населення та колег (аптечних працівників) до цих джерел. Запропоновано етичні критерії та стандарти поведінки для спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації лікарських засобів. Запропоновано кваліфікаційні характеристики щодо посади медичного працівника фармацевтичного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-803.81 +
Шифр НБУВ: РА361721

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Тіманюк І.В. 
Науково-методичне обгрунтування маркетингової доступності протигрибкових лікарських препаратів: автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / І.В. Тіманюк ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади, методичні підходи та практичні рекомендації, спрямовані на підвищення маркетингової доступності протигрибкових лікарських препаратів. Описано існуючу структуру доступності лікарських препаратів, яку доповнено складовими маркетингової та технологічної доступності. Узагальнено чинники та встановлено рівень їх впливу на доступність протигрибкових лікарських препаратів. Запропоновано розподіл забезпечення доступності ліків на основні рівні управління: державний, рівень регіону та рівень фармацевтичної організації. Проведено сегментацію населення регіонів України за демографічними показниками, захворюваністю та рівнем платоспроможності населення. Розроблено й опрацьовано алгоритм проведення сегментації ринку з використанням методу типологічних угруповань. Розроблено методику розрахунку рівня попиту для аптечних закладів за показником кількості звернень за протигрибковими лікарськими препаратами. Зроблено прогноз обсягів продажу лікарських препаратів у регіонах України на основі штучної нейтронної мережі й обгрунтовано доцільність її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)421.525.1 +
Шифр НБУВ: РА360135

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Троян М. Ю. 
Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Троян ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Вдосконалено науково-методичні підходи щодо управління рівнем залучення промислового підприємства-споживача, з метою прогнозування поведінкової реакції споживача на комунікаційний вплив, а також для оптимізації розподілу бюджету просування машинобудівного підприємства між інструментами комплексу. Наведено підхід щодо формування комунікаційних ефектів. Доповнено класифікацію типів залучення підприємств-споживачів. Запропоновано систематизацію факторів формування рівня залучення підприємств-споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-55 + У9(4УКР)421.52
Шифр НБУВ: РА371801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського