Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (470)Книжкові видання та компакт-диски (222)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Запухляк В.М. 
Механізм формування конкурентних стратегій фірми (на прикладі підприємств Івано-Франківської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.М. Запухляк ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано новий підхід до визначення економічної сутності стратегії, що розглядається як об'єднана система ідей і концепцій довготермінової спрямованості, якими керується організація у своїх спробах досягнути конкурентної переваги. Удосконалено модель аналізу конкурентного середовища. Сформовано удосконалений перелік індикаторів. Розроблено новий методичний підхід до аналізу й оцінки рівня конкурентоспроможності товару з використанням інтегрованого показника, як ризик відсутності попиту. Сформульовано підхід до розробки конкурентних стратегій фірми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР-4ІВА)290-13
Шифр НБУВ: РА314705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ярошенко Ю.Ф. 
Формування організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.Ф. Ярошенко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження стану та використання економічного потенціалу 28 підприємств машинобудівного комплексу Харківщини на базі методики оцінки реальних можливостей підприємств. З'ясовано, що метод оцінки процесів взаємодії стану та використання економічного потенціалу дозволяє обгрунтувати вибір стратегії підвищення їх конкурентоспроможності. Наведено рекомендації щодо реформування організаційної структури управління конкурентоспроможністю підприємства. Запропоновано методику оцінки постачальників, яка базується на використанні логістичних моделей, з метою оптимізації організації ресурсного забезпечення конкурентоспроможності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-13
Шифр НБУВ: РА315871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Осиченко Н.І. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах трансформаційної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.І. Осиченко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Показано взаємозв'язок конкурентоспроможності товару, підприємства, галузі, країни, світового ринку, що відбиває фундаментальні основи ринкової екноміки. Проаналізовано реальні можливості аналізу, формування й управління конкурентоспроможністю підприємства з використанням запропонованого підходу, грунтуючись на засадах кругообігу капіталу підприємства. Розкрито послідовність проведення аналізу конкурентоспроможності підприємства, звважаючи на кругообіг та обіг капіталу. Запропоновано методику визначення рівня конкурентоспроможності підприємства трансформаційної економіки на підставі порівняння інтегральних показників підприємств-конкурентів. Розроблено систему управління конкурентоспроможністю, яка є складовою частиною системи управління підприємством. Розглянуто найважливіші елементи системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Створено методи рівня кругообігу й обігу капіталу в стратегічному й операційному управлінні підприємством. Наведено напрямки удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-13
Шифр НБУВ: РА318781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шегинська Н.З. 
Макроекономічний аналіз внутрішньої конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Н.З. Шегинська ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розвинуто визначення та тлумачення конкурентоспроможності як комплексної характеристики діяльності підприємств у перехідній економічній системі та узагальнено і систематизовано погляди на неї вітчизняних і зарубіжних економістів економічних суб'єктів. Запропоновано моделі аналізу конкурентоспроможності підприємств на базі ліквідності на ринку продукції за їх виробничим потенціалом і впливом зовнішнього середовища. Проаналізовано значення макроекономічної політики для внутрішньої конкурентоздатності ділових одиниць у перехідній економіці України. Виявлено основні особливості ролі нормативної бази підприємницької діяльності на конкурентоспроможність українських підприємств. З'ясовано причини низького рівня конкурентоспроможності вітчизняних суб'єктів економічної діяльності та запропоновано заходи для її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА324597

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Полтавська Є.О. 
Управління конкурентними перевагами підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Є.О. Полтавська ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено категоріальний базис і розкрито суть основних понять управління конкурентними перевагами підприємства, створено систему принципів і основні положення управління зазначеними перевагами. Розроблено схему формування концептуальної моделі та модель управління конкурентними перевагами підприємства. Наведено методичні рекомендації щодо дослідження процесів їх формування та розвитку. Запропоновано технологію оцінки конкурентних переваг, яка забезпечує механізм зворотного зв'язку для коригування стратегії управління ними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА329511

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ковальська Ю.Г. 
Формування конкурентної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.Г. Ковальська ; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менедж. і бізнесу. — К., 2004. — 26 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено науково-теоретичні та практичні проблеми формування конкурентної стратегії підприємства у ринковому середовищі. Розкрито зміст поняття конкурентної стратегії підприємства, визначено її рівні, фактори, умови формування та реалізації. Досліджено показники конкурентоспроможності підприємства, обгрунтовано роль та місце цінової політики у конкурентній стратегії. Вивчено динаміку конкурентоспроможності діючих підприємств з використанням методу, що базується на теорії ефективної конкуренції. Розроблено концептуальні підходи щодо визначення конкурентного поля, внутрішніх функціональних сфер формування конкурентних переваг, побудови інтеграційної моделі створення стратегій підприємств, а також організаційно-економічний механізм управління конкурентною стратегією підприємства. Запропоновано методичні підходи щодо оптимізації ціни на продукцію підприємства з урахуванням бар'єрних перешкод та регіоналізації ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА330372

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Боліла М.М. 
Конкурентні стратегії фірм на світовому ринку та особливості їх реалізації в умовах України (на матеріалах ринку побутової техніки): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М.М. Боліла ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування та реалізації конкурентних стратегій фірм. Систематизовано сучасні й традиційні науково-теоретичні та практичні підходи щодо оцінки конкурентних відносин. Обгрунтовано необхідність стратегічного планування поведінки фірми, зокрема формування конкурентної стратегії для досягнення довгострокової конкурентоспроможності кампанії на ринку. Узагальнено традиційні класифікації конкурентних стратегій та запропоновано власну класифікацію. Розкрито значення внутрішнього та зовнішньго стратегічного аналізу фірми, обгрунтовано механізм реалізації та особливості адаптації конкурентних стратегій. Виявлено специфіку конкурентних відносин за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)421.52 +
Шифр НБУВ: РА331792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Вєчорковскі Р.З. 
Управління знаннями при формуванні конкурентних переваг підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р.З. Вєчорковскі ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність конкурентних переваг підприємства, визначено та систематизовано джерела їх походження. Показано, що нематеріальні ресурси є джерелом конкурентних переваг підприємства. Розглянуто нематеріальні ресурси підприємства як сукупність його знань. Досліджено сутність категорії "знання підприємства" та охарактеризовано індивідуальні, колективні й синтетичні знання підприємства. Визначено групи чинників, що впливають на виникнення знань підприємства. Запропоновано принципову схему проведення діагностики використання знань у різних сферах діяльності підприємства. Встановлено тенденції використання знань на підприємствах машинобудування, легкої та харчової промисловості України та Польщі. Обгрунтовано необхідність управління знаннями як окремим специфічним об'єктом. Розроблено модель управління знаннями, дія якої спрямована на перетворення знань у конкурентні переваги підприємства. Побудовано картину динамічного ресурсу, метою якої є виявлення найбільш важливих та цінних співробітників, що є носіями знань підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА335662

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Іващенко Г.А. 
Оцінка організаційно-економічних факторів формування конкурентоспроможності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.А. Іващенко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Вперше розроблено концепцію комплексної оцінки організаційно-економічних факторів формування конкурентоспроможності підприємства (ОЕФФКП) на основі визначення складових процесів перетворення конкурентоспроможних можливостей у конкурентні переваги. Розроблено економетричні моделі процесів нарощування конкурентоспроможного потенціалу, з використанням яких визначено та оцінено дієві фактори та періоди їх впливу на можливості формування конкурентоспроможності підприємства. Удосконалено методику проведення комплексної оцінки ОЕФФКП, яка включає експрес-оцінку ОЕФФКП, порівняльну та прогнозну оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств, а також оцінку конкурентоспроможного потенціалу на базі дослідження передумов, характеру та результативності впливу ОЕФФКП діяльності промислових підприємств на процеси формування його конкурентоспроможності. Розроблено технологію проведення експрес-оцінки ОЕФФКП для розробки та реалізації стратегічних і тактичних заходів з управління конкурентоспроможністю за рахунок визначення факторів її формування та створення системи показників і моделей аналізу й оцінки, послідовності процедур та етапів. Удосконалено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства на підставі визначення взаємозв'язку між основними категоріями процесів формування конкурентоспроможності та побудови ієрархічної структури ОЕФФКП. Розроблено методичне забезпечення інструментарію процесів управління конкурентоспроможністю підприємств на базі використання запропонованих критеріїв та індикаторів комплексної оцінки й аналізу ОЕФФКП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА339742

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дикий О.В. 
Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві в умовах глобалізації бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Дикий ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Висвітлено існуючі підходи стосовно розвитку процесу глобалізації бізнесу та визначено особливості його прояву на сучасному етапі. Вивчено основні ознаки бізнесу, розглянуто категорії його відмінності від підприємництва: самостійність, відповідальність, ініціативність, ризик, динамічність, а також активний пошук ефективних рішень. Проаналізовано підходи до поняття "глобалізація", зокрема виділено ментальну, або ідеологічно-культурну глобалізацію, а також територіальну, інформаційно-комунікаційну, етнічну та економічну. Зроблено висновок, що підприємство, яке формує свою маркетингову стратегію за умов глобалізації бізнесу та враховує за цього особливості глобалізації на макроекономічному рівні, має змогу підвищити ефективність свого маркетингового комплексу. Розкрито суть поняття стратегії, а також конкурентної боротьби за умов глобалізації бізнесу. Визначено ієрархічність у системі побудови конкурентної маркетингової стратегії, систематизовано класичні підходи до класифікації конкурентних маркетингових стратегій (КМС). З'ясовано переваги та недоліки певних підходів щодо формування підприємства та запропоновано власну теоретико-гіпотетичну модель формування конкурентної маркетингової стратегії "Стратегія циклічного нелінійного управління маркетингом". Вивчено особливості галузевого формування маркетингових стратегій на підприємстві та фактори впливу на конкурентні маркетингові стратегії українських підприємств. Виявлено роль маркетингу у господарській діяльності вітчизняного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кондрацька Л.П. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.П. Кондрацька ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2005. — 23 с. — укp.

Представлено та вирішено нове в управлінській теорії та практиці завдання - формування системи управління конкурентоспроможністю підприємств на ринку робочої сили з урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Розкрито суть економічної категорії "конкурентоспроможність підприємства на ринку робочої сили". Запропоновано показники оцінювання та методологію побудови системи управління цією конкурентоспроможністю. Проаналізовано можливості підприємств стосовно створення передумов і засад їх привабливості для наявних і можливих працівників, а також визначено рейтинг підприємств на ринку робочої сили. Сформульовано концепцію управління даною конкурентоспроможністю, що передбачає використання маркетингового та логістичного підходів. Розроблено математичну модель для оптимізації розрахунку потреби у персоналі, а також рекомендації щодо перебудови організаційного забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3 + У9(4УКР)290-13-21 +
Шифр НБУВ: РА339099

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Горбатов В.М. 
Теоретичні основи конкурентоспроможності та розвитку інтегрованих структур бізнесу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.М. Горбатов ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 32 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення розвитку інтегрованих структур бізнесу (ІСБ) у новітній висококонцентрованій економіці шляхом підвищення їх конкурентоспроможності завдяки вибору більш ефективних стратегічних зон господарювання (СЗГ). На модельному рівні доведено гіпотези: високої якості життя населення досягають тільки конкурентоспроможні країни світу; високої конкурентоспромоності досягають тільки країни світу, що мають висококонцентровану економіку. Установлено, що основу висококонцентрованих економік країн світу становлять ІСБ, у першу чергу - промислові концерни, фінансово-промислові групи (ФПГ) і стратегічні альянси (СА). Досліджено типи ІСБ, їх характерні особливості та відмінні риси. На базі синергетичного підходу розроблено теоретичні засади оцінки конкурентоспроможності ІСБ. Запропоновано підхід до вибору пріоритетності розвитку СЗГ ІСБ на підставі їх позиціювання й оцінки привабливості. Розмежовано суть понять "розвиток" і "діловий цикл" ІСБ як якісної та кількісної характеристики зміни оцінюваної економіко-виробничої системи. Побудовано модель стадій розвитку ІСБ, що характеризує їх якісну зміну. Запропоновано критерії визначення цих стадій. Розроблено модель ділового циклу ІСБ, що описує кількісні зміни обсягу продажів суб'єктів господарювання (СГ), які входять до їх складу, залежно від зміни конкурентоспроможності. Розроблено класифікацію видів взаємодії між ІСБ. Запропоновано модель конкурентної боротьби між ІСБ, що дозволяє описати криві їх ділових циклів у СЗГ з урахуванням конкурентоспроможності та взаємодії з конкурентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-13 + У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА346404

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Павлова В.А. 
Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.А. Павлова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 33 с. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методологічних і практичних підходів до формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів. Обгрунтовано методологічні підходи до її оцінки. Сформульовано концептуальні засади вибору стратегії підприємств сфери виробництва споживчих товарів на базі системи стратегічних цілей і взаємозв'язку економічних стадій розвитку та стратегічних типів. Обгрунтовано методологічні засади визначення підприємств-виробників споживчих товарів за стратегічними типами, а саме: "лідерів", конкурентних, ліберальних, "початківців", "невдах". Удосконалено механізм формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників споживчих товарів. Досліджено умови забезпечення їх стійких конкурентних переваг у ринковому середовищі. Визначено вплив ринкових та інституційних факторів і стратегічного ресурсного потенціалу на стратегічний розвиток даних підприємств. Розглянуто конкурентоспроможність як рівнодіючий момент зовнішнього середовища та внутрішніх можливостей підприємства у забезпеченні реалізації стратегії розвитку. Запропоновано методичні підходи до оцінки ситуації на цільовому ринку за параметрами пропозиції та сегментів споживачів для цілей прийняття управлінських рішень щодо позиціонування продукції підприємств-виробників споживчої продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА348388

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Журан О.А. 
Умови формування характеристик конкурентоспроможності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Журан ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування та оцінки характеристик конкурентоспроможності підприємств. Вивчено взаємозв'язок конкурентоспроможності економіки, країни, галузі, підприємства та товару. Побудовано структурну схему факторів, що характеризують конкурентоспроможність країни за ринкових умов. Показано суттєвий вплив інноваційної діяльності на рівень конкурентоспроможності підприємства. Досліджено напрямки інноваційного розвитку підприємств. Обгрунтовано шляхи підвищення інноваційного потенціалу підприємств. Розроблено методичний підхід щодо оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств на основі інтегрального показника. Сформульовано рекомендації щодо розробки стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Удосконалено систему показників для оцінки конкурентоспроможності товару шляхом додавання індексу його відносної експортної конкурентоспроможності та коефіцієнта економічного ефекту експорту товару. Удосконалено принципи формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств, яка базується на управлінні конкурентними перевагами і ресурсами підприємства та якістю продукції, що випускається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА344991

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Чернега В.В. 
Формування механізму забезпечення стійкості підприємств на основі розвитку підприємництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Чернега ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію побудови механізму синтезу підприємницького потенціалу, конкурентоспроможності та конкурентостійкості, впровадження якого дозволяє проводити своєчасну оцінку організаційно-економічних компонентів, базових компетенцій та забезпечує довгострокову стійкість підприємств на ринку. Запропоновано методичний інструментарій розрахунку підприємницького потенціалу, який враховує вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, що дозволяє визначити оптимальні стратегії забезпечення стійкості підприємств на ринку. Уточнено дефініції щодо розмежування категорій "конкурентоспроможність" та "конкурентоздатність" підприємства, що дає можливість визначити поточну та потенційну стійкість підприємства на конкурентному ринку. Розкрито сутність і сформульовано визначення поняття підприємницького потенціалу. Запропоновано новий підхід щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства на основі використання цінових показників. Обгрунтовано можливість застосування методів динамічного моделювання для визначення факторів впливу на розвиток підприємництва та конкурентних переваг. Розроблено методичний підхід щодо вибору стратегій розвитку підприємства з урахуванням його стратегічного типу, який визначається рівнем підприємницького потенціалу та конкурентоспроможністю підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА341789

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Чечетова-Терашвілі Т.М. 
Формування сталої конкурентної позиції підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.М. Чечетова-Терашвілі ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Узагальнено та розвинуто теоретичні та методичні підходи, а також розроблено практичні рекомендації щодо формування сталої конкурентної позиції підприємства з урахуванням мінливого стану зовнішнього середовища. Розкрито суть і уточнено визначення понять "конкуренція", "конкурентоспроможність" і "конкурентна позиція підприємства". Визначено сталу конкурентну позицію підприємства, базуючись на принципах його позиціонування. Проаналізовано вплив конкурентного середовища підприємства на його ринкову позицію, який передбачає проведення моніторингу, вивчення діяльності основних конкурентів на підставі матриці групового ранжування підприємств, а також з'ясовано вплив факторів зовнішнього середовища. Проведено діагностику відповідності конкурентної стратегії стану зовнішнього середовища підприємства за допомогою факторного, таксономічного й експертного аналізу. Розроблено метод обгрунтування коригування конкурентної стратегії залежно від зміни зовнішнього середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА346431

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Найденко О.Є. 
Внутрішньовиробничі аспекти формування конкурентної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Є. Найденко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплекс питань, пов'язаних з узагальненням і розвитком теоретичних і методичних підходів, а також розробкою практичних рекомендацій щодо адаптації внутрішнього середовища підприємства (ВСП) до вимог, які виникають у процесі формування його конкурентної стратегії (КС). Викладено порядок вибору типу КС на підставі застосування критеріїв доцільності її реалізації. Розроблено методи оцінки відповідності організаційної структури управління підприємством його КС, визначення відповідності КС підприємства його технології виробництва. Запропоновано методику діагностики стану ВСП, методичний підхід до забезпечення взаємовідновідності КС підприємства та його ВСП. Наведено методичні рекомендації щодо прогнозування взаємовідповідності ВСП і КС підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 +
Шифр НБУВ: РА342809

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Іваніченко В.В. 
Стимулювання працівників за випуск конкурентоспроможної продукції на підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Іваніченко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено зміст економічного стимулювання за умов ринкової економіки на підставі врахування інтересів учасників виробничих відносин щодо підвищення конкурентоспроможності продукції. Проведено дослідження прояву економічних інтересів, розглянуто їх види та визначено основні показники. Запропоновано відповідні економічні важелі підвищення конкурентоспроможності продукції в напрямках економічного стимулювання діяльності підприємства та суб'єктів ринкового середовища. Розроблено модель оцінки рівня стимулювання працівників і спосіб визначення розміру винагороди працівників за кінцеві результати діяльності підприємства з урахуванням економічних інтересів щодо виробництва конкурентоспроможної продукції. Удосконалено модель фінансового забезпечення випуску продукції, яка враховує витрати на її конкурентоспроможність та можливі джерела фінансування виробничого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 + У9(4УКР)290-645 +
Шифр НБУВ: РА344626

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Хамініч С.Ю. 
Методологія управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах освітнього потенціалу: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / С.Ю. Хамініч ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2007. — 31 с. — укp.

Досліджено методологічні засади управління підприємствами, визначено залежність управлінської діяльності й конкурентоспроможності від рівня освіти за сучасних умов господарювання. Розглянуто концепцію побудови управлінської моделі на засадах людського капіталу. Обгрунтовано напрями трансформації економічної цивілізації, розкрито сутність категорії "якість освіти". Досліджено актуальні проблеми економіки знань та їх вплив на якість освіти. Розглянуто конкурентоспроможність та освітній потенціал як об'єкти управління. Охарактеризовано складові механізму взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу підприємств. Визначено передумови та недоліки взаємодії конкурентоспроможності й освітнього потенціалу. З урахуванням даних чинників обгрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємств на засадах освітнього потенціалу з метою підвищення ефективності процесу управління їх функціонуванням. Запропоновано концептуальні підходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств на базі розвитку їх освітнього потенціалу. Створено методичний апарат оцінки впливу на конкурентоспроможність освітнього потенціалу. Розроблено модель формування освітнього потенціалу підприємств, адекватні умовам їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методику оцінки ефективності освітнього потенціалу підприємств з метою забезпечення їх конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21 в +
Шифр НБУВ: РА354882

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Бідник Н.Б. 
Математичні методи оптимізації конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Н.Б. Бідник ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано існуючі та розроблено нові теоретичні та методологічні підходи щодо управління конкурентоспроможністю підприємства. Розроблено та реалізовано економіко-математичні методи та моделі її оптимізації з метою підвищення ефективності функціонування швейних підприємств України. Досліджено особливості формування конкурентоспроможності українських підприємств, наведено класифікацію чинників, що впливають на її розвиток. Розроблено економіко-математичну модель максимізації ринкової частки підприємства. Розкрито сутність конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Запропоновано економіко-математичну модель оптимізації цін на товари конкурентоспроможного підприємства. Створено економетричні моделі визначення оптимального рівня прибутку конкурентоспроможного підприємства. Проаналізовано сучасні математичні методи та моделі оцінки конкурентоспроможності підприємства. Створено програмне забезпечення для реалізації комплексу моделей управління конкурентоспроможністю підприємства. Обгрунтовано шляхи та напрями підвищення конкурентоспроможності швейних підприємств України. Розглянуто можливості використання розроблених моделей оптимізації конкурентоспроможності підприємства. Створено нову методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13 в611 +
Шифр НБУВ: РА353919

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського