Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (121)Книжкові видання та компакт-диски (119)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-361$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
1.

Райко Д.В. 
Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / Д.В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено головні фактори активізації інноваційних процесів, які доцільно використовувати як класифікаційні ознаки інновацій. Виявлено найбільш суттєві критерії впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання інноваційних товарів, які складають його споживацьку привабливість. Запропоновано економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості інноваційних товарів універсального призначення. Розроблено концептуальний підхід щодо організації просування даного товару до споживача. Наведено послідовність заходів інформаційного впливу на споживачів у процесі просування інноваційного товару. Розроблено методичний підхід до оцінки використання та споживання даних товарів з урахуванням економічного, соціального та екологічного ефектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА323827

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шершньова Г. В. 
Інформаційні ресурси і комунікації в управлінні асортиментом торговельних мереж: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Шершньова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і значення формування асортименту в управлінні торговельною мережею, особливості використання інформаційних ресурсів і комунікацій у формуванні товарного асортименту підприємств торгівлі, розроблено концепцію інформаційно-комунікаційної системи управління асортиментом на засадах категорійного менеджменту. Сформульовано основні положення формування та використання інформаційних ресурсів і комунікацій в управлінні товарним асортиментом. Запропоновано модель вибору стратегічних альтернатив управління товарним асортиментом, а також методичний підхід до практичної реалізації інформаційно-комунікаційної підтримки управління асортиментом торговельної мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41
Шифр НБУВ: РА381223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гут І.О. 
Ірраціональність поведінки домашніх господарств як споживачів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.О. Гут ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2004. — 23 с. — укp.

Проведено дослідження явища ірраціональності як антиподу "економічного розуму", що виникає під впливом почуттів і є проявом емоцій. Побудовано модель процесу споживацього вибору домогосподарства за ринкових умов, охарактеризовано її основні складові (доход, ринкові комунікації та способи стимулювання збуту) як базові фактори впливу, а також чинники-"фільтри" (пізнавальні здібності, соціальне середовище та психологічні особливості індивіду). Запропоновано поділ ринкової ірраціональності споживача на усвідомлену та неусвідомлену. Досліджено економічні, часові та пізнавальні ресурси споживачів-домогосподарств та їх вплив на ринкові рішення. Проаналізовано фактори, що визначають специфіку поведінки споживачів в Україні: рівень доходів домогосподарств, особливості їх диференціації та національного менталітету. Показано зележність між рівнем доходу, пізнавальними здібностями споживачів-домогосподарств та часткою ірраціональної складової у ринкових рішеннях. Визначено головні функції комунікаційної підсистеми підприємства - інформаційну та спонукальну. Встановлено значення якості товару та запропоновано новий підхід щодо врахування впливу даного чинника на споживацький вибір та ринкову привабливість. Встановлено перевагу якості маркетингових комунікацій над якістю товару у формуванні первинного вибору споживача. Проведено дослідження суспільного феномену моди як комунікаційного елементу, який використовується у системах маркетингових комунікацій. Запропоновано їх проекти синтезованого типу, орієнтовані на реалізацію синергетичного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21 + У9(4УКР)0-94 + У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА334176

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Дідур С.В. 
Макроекономічне регулювання попиту і пропозиції: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / С.В. Дідур ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки України. — К., 2005. — 36 с. — укp.

Відзначено, що важливими елементами ринку є попит і пропозиція, а також ціна, що виконує функцію урівноваження попиту та пропозиції. Розглянуто теоретичні засади формування сукупного попиту, суть і фактори розвитку сукупної пропозиції, а також питання макроекономічної рівноваги та наслідки її порушення. У контексті попиту та пропозиції розглянуто систему національного рахівництва як регулювальної системи на макрорівні. Показано роль балансів у ринковій економіці як головних важелів регулювання даних елементів ринку на макрорівні у цілому в економіці й окремих видах продукції та послуг. Окреслено головні напрями використання категорій "попит" і "пропозиція" в економіці України за умов системної трансформації. Розглянуто проблеми аналізу та прогнозування сукупного попиту та сукупної пропозиції, наведено їх моделі, висвітлено засоби державного регулювання та здійснено прогноз сукупного попиту України на 2005 р., який охоплює проміжний, споживчий, інвестиційний та зовнішній попит, а також прогноз сукупної пропозиції на 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361-21 +
Шифр НБУВ: РА338672

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Коварш І.С. 
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Коварш ; ПВНЗ Європ. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано багатовимірну модель взаємодії складових залучення споживачів, яка надає повну інформацію щодо ставлення споживача до конкретного товару та дозволяє обгрунтувати конкретні стратегії маркетингу підприємств і використання певних методів впливу на потенційних споживачів з метою залучення їх до процесу купівлі та споживання продовольчих товрів. Узагальнено схему маркетингової інформаційної системи (МІС), яка дозволяє підприємствам, що реалізують продовольчі товари через мережу підприємств роздрібної торгівлі, вчасно реагувати на зміни зовнішнього середовища, використовувати попередній досвід і нові методи обробки та використання даних. Удосконалено модель поведінки споживачів на продовольчому ринку регіону (Київ і Київська область), яка дозволяє розробити та впровадити в процес комерційної діяльності аграрних підприємств сучасні методи впливу на споживача. Запропоновано методичні підходи до аналізу організації обслуговування споживачів продовольчих товарів підприємствами різних торгівельних систем, які реалізують широкий асортимент товарів повсякденного попиту та конкурують між собою, що сприяє більш ефективному проведенню аналізу зовнішнього середовища та дозволяє порівняти діяльність підприємств різних форм власності. Розвинуто структуру напрямів маркетингових досліджень на продовольчому ринку з метою забезпечення більш чіткого формулювання інтересів підприємств, а отже, цілей маркетингових досліджень. Визначено суть категорій "продовольчий ринок" і "кон'юнктура продовольчого ринку", а також маркетингових досліджень з конкретизацією їх напрямків на продовольчому ринку та визначення особливостей їх застосування. Розвинуто алгоритм прийняття рішень споживачів щодо купівлі конкретного товару, що передбачає аналітичне оцінювання їх поведінки на кожній фазі цього процесу та визначення особливостей їх поведінки під час купівлі продовольчих товарів. Проаналізовано гіпотезу стосовно явища - зі зміною розміру доходів домогосподарів змінюється структура споживання продовольчих товарів і джерела їх надходження. Кількісно виміряно залежність попиту на головні продовольчі товари від розміру доходів населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.4 + У9(4УКР)421.5 +
Шифр НБУВ: РА361870

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Казаков М.М. 
Методичні особливості розбудови механізму захисту прав споживачів в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.М. Казаков ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічні передумови необхідності впровадження нового механізму захисту прав споживачів. Проаналізовано сучасний стан внутрішнього споживчого ринку, рівні якості та безпеки товарів, а також задоволення основних потреб і захисту прав споживачів. Проаналізовано чинне законодавство споживчої сфери, досліджено інституційну базу механізму захисту прав споживачів в Україні щодо їх відповідності сучасним ринковим умовам та вимогам Європейського Союзу. Обгрунтовано методичні засади формування основних положень концепції національної споживчої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + Х839(4УКР)206 +
Шифр НБУВ: РА332125

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Гіковатий В.М. 
Моделювання механізмів взаємодії підприємства та споживача: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.М. Гіковатий ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено концепцію моделювання механізмів взаємодії підприємства та споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Доведено, що в основі даної концепції лежить ідея стратифікації споживачів за рівнями купівельної спроможності, якісним показником, що характеризує готовність споживача зробити покупку. Наведено модель представлення даних про результати взаємодії підприємства та споживача. Запропоновано метод виявлення рівнів купівельної спроможності на підставі логічного аналізу суджень споживача у процесі прийняття ним рішення про покупку. Удосконалено модель процесу прийняття споживачем рішення про покупку за рахунок її представлення у вигляді імовірнісного дерева рішень споживача. Розроблено ігрову модель вибору оптимальної стратегії підприємства у разі взаємодії зі споживачем. Розглянуто комплекс методів та економіко-математичних моделей встановлення значень параметрів механізмів їх взаємодії. Запропоновано імітаційну модель даної взаємодії, призначену для одержання прогностичних значень параметрів і змінних механізму взаємодії. Наведено механізм багатоканального рефлексивного керування взаємодією підприємсва та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361в611 +
Шифр НБУВ: РА323411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Абдало Недал Ханнан 
Оптимізація управління попитом в умовах трансформації економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Абдало Недал Ханнан ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган- Барановського. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Шифр НБУВ: РА311828

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Абрамович О. К. 
Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. К. Абрамович ; Черніг. держ. технолог. ун-т. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено аналітичне оцінювання стану ринку роздрібної торгівлі товарами господарського вжитку довгострокового користування, визначено конкурентні стратегії вітчизняних підприємств і перспективи їх зміни. Актуалізовано чинники, що впливають на поведінку споживачів. Визначено вектори науково-практичної інтеграції концепції поведінки споживача до системи стратегічного управління підприємством. Розроблено, обгрунтовано та впроваджено систему управління конкурентною стратегією підприємства за принципами холістичного маркетингу з використанням інструментів збалансованої системи показників (ЗСП). Розроблено та використано систему оцінювання відповідності асортименту магазину потребам споживачів з використанням методу спільного аналізу, алгоритм формування комунікативної стратегії підприємства як елемента вдосконаленої конкурентної стратегії на підставі аналізу поведінки споживачів, технологію відносного оцінювання ефективності комунікаційної стратегії підприємства з використанням інструментів ЗСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.1 + У9(4УКР)421.21-13
Шифр НБУВ: РА383276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ліпич Л.Г. 
Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Л.Г. Ліпич ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2004. — 38 с.: рис., табл. — укp.

Запропоновано теоретичні та методичні засади статистично-поведінкової моделі визначення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, що базується на проведенні сегментації ринку споживачів на стійкі групи домашніх господарств у просторі типології споживання та типу поведінки споживачів і визначенні на цій основі величини незадоволених потреб всередині утворених груп. Удосконалено методику проведення сегментації ринку споживачів у багатовимірному просторі ознак за типологією споживання та типом їх поведінки, обгрунтовано порядок розрахунку величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах. Розроблено сценарій розвитку споживчої поведінки населення на середньострокову перспективу та мережу оптимального розташування підприємств промисловості, що дає змогу знизити загальні витрати на постачання готової продукції. Установлено шляхи задоволення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, об'єм яких буде підставою для розробки стратегії маркетингової діяльності підприємств виробничої, торгової та сервісної інфраструктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-230.3 + У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА329908

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Мазник Л.В. 
Регіональні особливості формування ринку товарів народного споживання України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Л.В. Мазник ; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Поглиблено теоретичні засади щодо формування ринку товарів народного споживання, які, на відміну від існуючих, враховують соціально-економічну сутність споживчого ринку як складової соціально-економічної системи, а також головні фази її розвитку та фактори, що впливають на стан даної системи, а також особливості її територіальної організації. Вперше розроблено схему взаємодії головних індикаторів регіонального споживчого ринку (РСР) та відповідних елементів його структури: доходів, витрат і заощаджень населення, виробництва товарів народного споживання. Доповнено систему індикаторів оцінки стану, динаміки та ефективності функціонування РСР системою показників оцінки результатів, ресурсів і витрат ринку споживчих товарів. Удосконалено методику оцінки територіальної диференціації споживчого ринку із застосуванням комплексу показників, які відображають загальний ступінь диференціації розвитку споживчого ринку у державі, участь регіонів у формуванні загального рівня диференціації та ступінь неоднорідності регіонів за показниками розвитку споживчого ринку. Розглянуто методичні підходи щодо моделювання РСР як складової багаторангової системи, що доповнює існуючі застосування системи міжрегіональних і міждержавних зв'язків з урахуванням нестійких процесів на ринку споживчих товарів. Виявлено регіональні особливості формування ринків товарів народного споживання у депресивних та еталонних регіонах. Визначено пріоритети та розроблено практичні рекомендації щодо формування РСР в Україні, що більш обгрунтовано визначає регіональну соціальну політику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА322522

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Фірсова І.В. 
Соціально-економічний розвиток регіону і формування нового типу споживача: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / І.В. Фірсова ; Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Узагальнено, удосконалено та систематизовано методологічні аспекти категорії "соціально-економічний розвиток регіону", виявлено теоретичні та практичні передумови формування концептуального зв'язку "регіон - споживач", виведено на категоріальному рівні новий тип споживача, надано рекомендації щодо організації ефективної маркетингової діяльності в регіоні, приділено увагу розвитку підприємництва. Уточнено поняття сільського та екологічного туризму, адаптовану до умов Харківщини концепцію франчайзингу. З застосуванням розробленої методики проаналізовано динаміку зайнятості в регіонах України, а також галузеву структуру Харківщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Шифр НБУВ: РА326888

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ватаманюк М.М. 
Споживання домогосподарств в умовах ринкової трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.М. Ватаманюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Здійснено комплексний аналіз споживання домогосподарств за умов ринкової трансформації вітчизняної економіки з широким застосуванням макроекономічного інструментарію. Запропоновано та аргументовано методику обчислення скоригованого показника споживчих сукупних видатків, який більш адекватно відображає реальний обсяг споживання домогосподарств за перехідної економіки України. Уточнено методику розрахунку незадекларованих доходів, які використовуються на споживання, що дає змогу простежити динаміку процесів детінізації доходів фізичних осіб за умов відновлення економічного зростання. Виявлено динаміку середньої схильності до споживання вітчизняних домогосподарств протягом перехідного періоду, і, враховуючи практику недекларування фактичних доходів, уточнено методику розрахунку даного показника. Побудовано рівняння функцій споживання вітчизняних домогосподарств на основі гіпотез абсолютного доходу Дж.М.Кейнса та постійного доходу М.Фрідмана, що дає змогу визначити основні чинники, які впливають на споживчий вибір домогосподарств та запропонувати шляхи його оптимізації за умов перехідної економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА329333

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Карел О.П. 
Стратегія лояльності споживачів у торговельних мережах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.П. Карел ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено сутнісні характеристики мережевої організації економічної діяльності. Виділено особливості мережевої організації торгівлі. Проведено класифікацію форм і форматів вітчизняних торговельних мереж, а також обгрунтовано необхідність стратегічного управління відносинами "споживач - підприємство" у торговельних мережах. Наведено критеріальні ознаки та визначено сучасні особливості торгових форматів у продовольчому секторі. Визначено сучасні тенденції розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. Розглянуто структурно-логічну схему процесу формування стратегії лояльності споживачів роздрібних продуктових мережевих операторів. Розроблено методичний інструментарій вимірювання лояльності споживачів роздрібних торговельних мереж.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Шифр НБУВ: РА372825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Сайкевич М.І. 
Формування ефективного сукупного попиту в умовах ринкової трансформації економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.І. Сайкевич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено регулювання та процес формування ефективного сукупного попиту в період ринкової трансформації економіки. Сформульвоано критерії його ефективності, що забезпечують стабільність очікувань економічних агентів, керованість економічної системи з боку уряду, гнучку реакцію обсягів інвестиційних видатків щодо змін кінцевих споживчих видатків, а також сприяють ринковим перетворенням. На основі макро- та мікроекономічного аналізу встановлено особливості впливу основних груп чинників на обсяги, структуру і динаміку сукупного попиту за умов трансформаційної економіки. Доведено провідну роль звичок, традицій і стереотипів поведінки економічних агентів у формуванні економічних рішень. Охарактеризовано основні напрямки впливу уряду на сукупний попит з метою досягнення його ефективності. Надано практичні рекомендації щодо управління сукупним попитом в період ринкової трансформації економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21 + У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА330079

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського