Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1469)Книжкові видання та компакт-диски (1066)Журнали та продовжувані видання (6941)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 146
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Рейкін В.С. 
Ціноутворення на регіональних ринках житлової нерухомості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / В.С. Рейкін ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "ціноутворення на регіональному ринку житлової нерумості" (РЖН). Розроблено та запропоновано для використання кон'юнктурний метод визначення ринкової ціни об'єктів житлової нерухомості. Досліджено стан і кон'юнктуру регіональних РЖН України. Обгрунтовано перелік кон'юнктурних чинників, які впливють на цінову динаміку об'єктів регіонального РЖН. Розроблено адаптовану імітаційну економіко-математичну модель прогнозування цінової динаміки 1 кв. м житлової нерухомості. Висвітлено засади формування та механізм реалізації регіональної політики ціноутворення на РЖН. Запропоновано підходи до формування інтегрованої інформаційної системи регіонального РЖН і види її забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.3 + У9(4УКР)421.523.515 +
Шифр НБУВ: РА368585

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Туржанський В.А. 
Функціонування та розвиток маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.А. Туржанський ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні підходи щодо визначення сутності й особливостей формування маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції. Проаналізовано сучасний стан її функціонування у регіоні, визначено пріоритетні фактори, які впливають на ефективність і перспективи розвитку гуртових продовольчих ринків тваринницької продукції. Розроблено методику оцінювання стану та визначення напрямів розвитку маркетингової інфраструктури ринку тваринницької продукції. Висвітлено перспективи функціонування об'єктів маркетингової інфраструктури регіонального галузевого ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-312.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА363415

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гримак А.В. 
Функціонування та перспективи розвитку ринку продукції м'ясного скотарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.В. Гримак ; Держ. вищ. навч. закл. "Держ. агроекол. ун-т". — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методологічні та практичні аспекти функціонування та розвитку ринку продукції м'ясного скотарства. Узагальнено теоретичні положення щодо суті даного ринку і принципів його функціонування. Визначено критерій ефективності функціонування підприємств на даному ринку й обгрунтовано систему показників для оцінювання її рівня. Проведено комплексний аналіз сучасного стану ринку продукції м'ясного скотарства Львівщини на підставі результатів дослідження попиту та пропозиції з метою виявлення чинників, які впливають на його функціонування та розвиток. Досліджено факторотвірний вплив кормової бази на обсяги пропозиції яловичини. Обгрунтовано напрями вдосконалення виробничо-економічних відносин і розвитку інтеграційних процесів у м'ясопродуктовому підкомплекі. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення шляхів збуту яловичини та створення дрібногуртового ринку з метою продажу продукції м'ясного скотарства, реалізації механізмів державної підтримки розвитку ринку. Визначено перспективні параметри розвитку регіонального ринку продукції м'ясного скотарства. Розроблено рекомендації щодо оптимізації виробничих програм окремих сільськогосподарських підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1 +
Шифр НБУВ: РА357568

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Трокоз В.М. 
Функціонування підприємств-виробників морозива на структурованих ринках: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Трокоз ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть, сфери й ознаки структуризації ринку. Наведено наукову характеристику ринку морозива як самоорганізованої системи з високим рівнем лібералізації взаємозв'язків, структурування яких відбулося на певних етапах еволюції. Виділено групи ринкових операторів за ознакам щодо молокопереробних, охолоджувальних і маркетингових потужностей. Установлено основні напрями стратегій розвитку підприємств кожної групи. Розкрито суть чинників, що визначають високий рівень концентрації ринку морозива. Виявлено причини поглиблення спеціалізації ринкових агентів та стимули щодо їх інтеграції. Установлено найважливіщі обмеження розвитку підприємств-виробників морозива та перешкоди для виходу на зовнішні ринки. Розкрито механізм зниження показників енерго- та фондомісткості, загальних виробничих і маркетингових витрат на одиницю реалізації продукції шляхом мінімізації сезонних коливань обсягів постачання сировини та збуту морозива за рахунок запровадження концентричної диверсифікації. Обгрунтовано необхідність та розкрито організаційні засади створення національної системи моніторингу якості морозива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1 + У9(4УКР)421.511.5 +
Шифр НБУВ: РА360810

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Лопащук І. А. 
Формування торговел ьної інфраструктури агропродовольчого ринку України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. А. Лопащук ; Центр. спілка спожив. т-в України ; Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості агропродовольчого ринку як складової загальнонаціонального. Проаналізовано суть і структуру моделі сучасної торговельної інфраструктури, визначено рушійні сили та чинники впливу на розвиток інфраструктури ринку агропродовольчих ресурсів. Досліджено стан інфраструктурного забезпечення оптового та роздрібного сегменту цього ринку, виявлено тенденції розвитку торговельної інфраструктури, які характеризуються наявністю ряду диспропорцій і дисформацій. Розглянуто основні теоретико-методичні підходи до аналізу ефективності та визначено ефективність функціонування об'єктів торговельної інфраструктури. Доведено, що забезпечення належного рівня ефективності функціонування торговельної інфраструктури агропродовольчого ринку потребує обгрунтованих стратегій і механізмів розвитку. Визначено приорітетні напрями розвитку об'єктів інфраструктури з метою створення нових масштабних форм організації обміну агропродовольчих ресурсів, до яких відносяться оптові ринки сільгосппродукції, агрохолдинги й агропромислово-торгові кластери. Висвітлено перспективні підходи до територіальної оптимізації інфраструктурного забезпечення агропродовольчого ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Павленчик 
Формування та функціонування ринку сільськогосподарської продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Анатолій Олександрович Павленчик ; Львівський національний аграрний ун-т. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА359277

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Одінцов О.М. 
Формування та функціонування ринку молока і молокопродуктів в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.М. Одінцов ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему теоретико-методологічної та методичної розробки перспективних варіантів ефективного функціонування молокопродуктового підкомплексу за умов гармонізації економічних відносин між суб'єктами ринку. Узагальнено ринкову взаємодію учасників системи виробництво - переробка - споживання молокопродуктів. Установлено її логічний вплив на формування й економічний розвиток молокопродуктового підкомплексу в Україні. Досліджено тенденції формування ринку молока у розвитку даного підкомплексу, а також економічну ефективність формування пропозиції молока за різних форм господарювання і оцінено інтенсивність конкуренції на Черкаському регіональному молокопродуктовому ринку. Розроблено основні перспективні шляхи розвитку ринку молока. Запропоновано удосконалений економічний механізм ринкової взаємодії його учасників. Обгрунтовано параметри місткості даного ринку до 2015 р. Проведено варіантні оптимізаційні розрахунки раціонів годівлі тварин та визначено стратегію заготівлі кукурузного силосу, раціонального використання основного й оборотного капіталу, установлено мінімальні ціни на молокосировину. Запропоновано схему міжгалузевого балансу молокопродуктового підкомплексу, що дозволяє проводити розрахунки цін на молоко-сировину залежно від кількості та структури кінцевої продукції молокопереробних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)306.751.353 +
Шифр НБУВ: РА360879

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Сурай А. С. 
Формування та функціонування ринку житлової нерухомості: регіональний аспект: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. С. Сурай ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2011. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність регіонального ринку житлової нерухомості, регіональної житлової нерухомості як товару, розроблено підходи до її класифікації. Обгрунтовано можливості удосконалення фінансово-економічних інструментів регулювання цього ринку. Удосконалено підходи до аналізу й оцінювання формування та функціонування регіональних ринків житлової нерухомості. Досліджено сучасний стан ринку житлової нерухомості регіонів України. Визначено перспективи формування регіонального ринку житлової нерухомості та розроблено заходи щодо підвищення ефективності його функціонування. Розроблено модель оцінювання вартості регіональної житлової нерухомості, елементи якої спрямовані на мінімізацію ризиків всіх учасників ринку та проведено її апробацію на прикладі ринку житлової нерухомості Черкащини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515
Шифр НБУВ: РА383250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Корчинський І.О. 
Формування та функціонування інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.О. Корчинський ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теорії вчених і узагальнено різні концептуальні підходи науковців до визначення суті інфраструктури ринку. З'ясовано основні складові та сформовано її підсистеми. Визначено характерні та відмінні особливості функціонування різних елементів інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції на етапі обміну. Оцінено забезпеченість, умови й ефективність функціонування її основних елементів на регіональному рівні. Грунтовно проаналізовано діяльність бірж і визначено основні причини їх низької активності. Запропоновано розглядати реалізацію продукції як критерій перевірки узгодження виробництва та споживання. Встановлено залежність роздрібного товарообороту продовольчих товарів на одну особу від чинників, що його зумовлюють. Розглянуто гармонізацію виробництва, попиту та руху продукції на підставі принципів плановості, безперебійності, оперативності, технологічності й економічності. Розраховано кількість об'єктів мережі роздрібної торгівлі, які мають забезпечити належні умови постачання, реалізації та споживання продукції на регіональному рівні. Запропоновано організаційно-функціональну структуру оптового локального ринку та механізм і мови його розташування. Обгрунтовано простір діяльності локального оптового ринку. Показано значущість, доведено необхідність створення інформаційної системи локального ринку сільськогосподарської продукції та визначено її основні функції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА366577

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мельничук О. І. 
Формування та розвиток ринку продукції підприємств спиртової галузі АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Мельничук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Півд. філ. "Крим. агротехнол. ун-т". — Сімф., 2010. — 20 с.: табл. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи формування ринку продукції підприємств спиртової галузі АПК, його сучасний стан і тенденції розвитку. Обгрунтовано перспективи висоефективного функціонування за ринкових умов підприємств спиртової галузі на основі авторської економіко-математичної моделі оптимізації виробничо-галузевої структури регіонального агропромислового комплексу, проектного забезпечення виробництва біоетанолу підприємствами спиртової галузі АПК, удосконалення організаційно-економічного махенізму підвищення конкурентоспроможності спиртових заводів на основі багатофункціональної кооперації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.31 + У9(4УКР)421.512.7
Шифр НБУВ: РА378152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Єгорова Н.Ю. 
Формування та розвиток регіонального ринку насіння озимої пшениці та ярового ячменю: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Н.Ю. Єгорова ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості регіонального ринку насіння зернових колосових культур, його вплив на стабілізацію зернового ринку, основні принципи його формування та розвитку. Обгрунтовано оптимальні обсяги виробництва та реалізації насіння озимої пшениці та ярого ячменю на регіональному ринку. Визначено невідповідність реалізаційної ціни на насіння вищих репродукцій відповідно до витрат на його виробництво, сортування та реалізацію. Наведено методичні рекомендації щодо визначення доцільних договірних реалізаційних цін на насіння з урахуванням нижньої та верхньої межі, що забезпечує одержання прибутку для розширеного відтворення виробництва насіннєвого та товарного зерна. Обгрунтовано раціональну структуру витрат за умов виробництва елітного та репродуктивного насіння озимої пшениці та ярого ячменю, перспективи розвитку регіонального ринку насіння. Висвітлено проблеми підвищення конкурентоспроможності сортів озимої пшениці та ярого ячменю, основні напрями маркетингової діяльності. Обгрунтовано інноваційний напрям технологій, який сприяє повному використанню генетичного потенціалу сортів і підвищує рентабельність виробництва насіння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА361383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Яців С.Ф. 
Формування та розвиток регіонального ринку м'яса: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.Ф. Яців ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні положення щодо суті кон'юнктури ринку м'яса як складової частини агропродовольчого ринку. Розглянуто принципи його функціонування, поняття ефективності ринку. Досліджено стан і особливості розвитку ринку м'яса на Львівщині. Виявлено вплив на його розвиток узгодженості діяльності різних категорій сільськогосподарських виробників, а також запиту населення щодо даної продукції. Обгрунтовано напрями вдосконалення оганізаційно-економічного функціонування ринку м'яса. Сформульовано пропозиції щодо застосування окремих інструментів і методів для його регулювання. Визначено перспективні параметри регіонального ринку м'яса за оптимального планування його розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1 +
Шифр НБУВ: РА353527

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Проданова 
Формування та розвиток інфраструктури аграрного ринку регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ірина Іванівна Проданова ; Львівський держ. аграрний ун-т. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51-312.1
Шифр НБУВ: РА358780

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Джелялова Н.Б. 
Формування та ефективність функціонування ринку зерна: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н.Б. Джелялова ; Крим. інж.-пед. ун-т. — Сімф., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто методику розрахунку показників ефективності функціонування ринку зерна. Розкрито тенденції його формування та функціонування за період 1990 - 2008 рр. Визначено позитивні тенденції розвитку зерна в останні роки. Розроблено інтегральну модель оцінки конкурентоспроможності ринку, визначено резерв невикористаних можливостей. Проведено експертну оцінку державного регулювання ринку зерна. Обгрунтовано методичні засади визначення стратегічних напрямків ефективного функціонування ринку зерна, сформовано механізм його ефективного функціонування. Проведено диференціацію ступеня ризику по первинному та вторинному ринках зерна. Розроблено економіко-математичну модель щодо оптимізації параметрів функціонування ринку зерна в країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5
Шифр НБУВ: РА373838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Федорчук Н. В. 
Формування та державне регулювання ринку овочів у аграрному секторі економіки: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. В. Федорчук ; М-во фінансів України, Львів. держ. фін. акад. — Л., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Визначено найбільш привабливі сегменти ринку, де споживчий попит на овочі буде більш сформованим шляхом проведення анкетного опитування міського населення. Проведено оцінювання природно-економічного потенціалу для вирощування овочевих культур, внаслідок чого виявлено зони спеціалізації для виробництва основних видів овочів. Удосконалено визначення поняття "ринок овочів" та "національний ринок овочів". Обгрунтовано тези про послаблення саморегулювальної функції ринку та послаблення необхідності державного регулювання на національному, регіональному та місцевому рівнях. Визначено сутність ефективності функціонування ринку овочів. Запропоновано комплексний підхід до проведення аналізу розвитку ринку овочів на регіональному рівні через поглиблене дослідження виробництва, реалізації та кон'юнктури ринку овочів. Обгрунтовано систему показників ефективності для всіх учасників ринку. Визначено вплив основних організаційно-економічних і технологічних чинників підвищення ефективності та конкурентоспроможності пропозиції овочів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.5
Шифр НБУВ: РА385057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гаврилюк О.Г. 
Формування та державне регулювання ринку ветеринарних препаратів в Україні: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.Г. Гаврилюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 24 с. — укp.

Досліджено проблеми формування, розвитку та державного регулювання ринку ветеринарних препаратів в Україні. Визначено суть даного ринку та теоретико-методичні засади його формування й регулювання. Розкрито суть понять "галузь ветеринарної фармації" та "ринок ветеринарних препаратів". Визначено місце зазначеного ринку у системі товарних ринків. Виділено основні особливості цього ринку та його маркетингового дослідження, основні критерії сегментації. Обгрунтовано необхідність поєднання механізмів державного регулювання та саморегуювання ринку ветеринарних препаратів. Проаналізовано ситуації на світовому ринку ветеринарних препаратів. Визначено глобалізаційні тенденції його розвитку та регулювання, вивчено особливості формування та розвитку ветеринарної фармації на зазначеному ринку в Україні. На підставі проведеного дослідження визначено його місткість і структуру за сегментами. Сформульовано основні положення державної політики у сфері ветеринарної фармації. Запропоновано основні напрями концепції економічного розвитку даної галузі. Розроблено схему інноваційного циклу у галузі ветеринарної медицини та розраховано середній рівень витрат на розробку нового ветеринарного препарату в Україні. Запропоновано методику визначення місткості ринку таких препаратів з використанням нормативного методу. Виявлено й охарактеризовано чинники, що формують попит на цьому ринку. Запропоновано модель запровадження системи інформаційного забезпечення у сфері державного управління ветеринарної медицини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.2-21 +
Шифр НБУВ: РА356522

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Дрогомирецька М. І. 
Формування стратегії розвитку підприємств агропродовольчого ринку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. І. Дрогомирецька ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито економічну сутність агропродовольчого ринку, досліджено його значення у вирішенні проблеми зміцнення національної продовольчої безпеки. Розглянуто основні складові інфраструктурного забезпечення та характерні особливості формування кон'юнктури даного ринку. Уточнено методичні підходи щодо оцінювання стану й умов функціонування підприємств агропродовольчого ринку. Проведено оцінювання насиченості товарними запасами ринку агропродовольчої продукції у Полтавщині, досліджено стан його інфраструктурного забезпечення. Визначено основні умови формування кон'юнктури даного ринку, обгрунтовано необхідність їх врахування у господарській діяльності підприємств, які функціонують у сфері виробництва, заготівлі та переробки сільськогосподарської сировини та продовольства. Запропоновано шляхи удосконалення товарного забезпечення агропродовольчого ринку Полтавщини, визначено пріоритетні напрями формування ефективної його інфраструктури. Сформовано модель стратегії розвитку підприємств даного ринку на основі прогнозування змін його кон'юнктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52 + У9(4УКР)321
Шифр НБУВ: РА382633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Безпарточний М.Г. 
Формування споживчого ринку взуття: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / М.Г. Безпарточний ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто основні напрями процесу формування та становлення споживчого ринку взуття. Запропоновано скорингову оцінку його конкурентоспроможності. Розширено методику визначення ємності споживчого ринку взуття на підставі моніторингу соціально-економічних показників розвитку областей України. Обгрунтовано принципи здійснення комплексної технологічної реструктуризації підприємств взуттєвої галузі з метою підвищення стійкості їх фінансово-господарської діяльності та інноваційного оновлення, запропоновано модель оптимізації витрат виробництва. Застосовано системно-комплексний підхід до управління якістю вуттєвої продукції за урахування організаційно-економічних та соціальних чинників. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки якості продукції підприємств взуттєвої продукції. Застосовано кластерний підхід до організації виробничо-господарської діяльності виробників даної продукції та запропоновано програмно-цільовий підхід щодо розробки та запровадження економічної стратегії розвитку суб'єктів споживчого ринку взуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.522.4 +
Шифр НБУВ: РА344214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Дудар Г.Т. 
Формування системи реалізації молока та молокопродуктів в умовах ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.Т. Дудар ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування системи реалізації молока та молокопродуктів. Розкрито суть понять "система" та "система реалізації агропромислової продукції" за умов ринку. Розвинуто методику дослідження та оцінки такої системи. Узагальнено світові тенденції, функціонування та розвитку кооперативного молочарського бізнесу. Обгрунтовано основні напрями формування та розвитку системи реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку. Сформовано систему аграрного маркетингу в молокопродуктовому підкомплексі. Розвинуто оптимізаційну модель реалізації молока та молокопродуктів за умов ринку залежно від кон'юнктурних станів ринку. Запропоновано шляхи розвитку молочарського бізнесу в контексті вступу України до СОТ та інтеграції з ЄС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)843.580 +
Шифр НБУВ: РА355644

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мендела І.Я. 
Формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.Я. Мендела ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та практичні положення формування системи продажу продукції нафтопереробних підприємств. Запропововано цілісну модель формування системи продажу даної продукції як процесу маркетингового планування у вигляді логічної послідовності наступних етапів: формування цілей підприємства, аналіз його внутрішнього, макро- та мікросередовищ, формування стратегії підприємства, цілей і стратегії маркетингу, розробка планів за кожним елементом стратегії маркетинг-мікс, прогнозування результатів і контроль діяльності підприємства. Розроблено моделі формування ефективних товарних стратегій з врахуванням адаптивного зростання виробничого потенціалу підприємств, моделі оцінки впливу цінової політики на формування системи продажу з урахуванням зв'язків між ціновими та маркетинговими елементами продукту, а також моделі продажу продукції нафтопереробних підприємств з використанням стратегій маркетинг-мікс.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.652.52 + У9(4УКР)421.524.5 +
Шифр НБУВ: РА368319

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського