Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (206)Книжкові видання та компакт-диски (169)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)373.30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
1.

Потаман Н. В. 
Вибір раціональної кількості складів в ланцюгу постачань торгівельних вантажів автомобільним транспортом в міжрегіональному сполученні: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Н. В. Потаман ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено структуру й ієрархію елементів і міжелементних зв'язків логістичних систем за допомогою методів системного аналізу. Використано метод математичного програмування, а за визначення статистичних характеристик попиту на товари та кількісних характеристик впливу довжини ланцюга постачань на наведені витрати на доставку використано методи математичної статистики. Враховано опосередкований через концентрацію матеріалопотоків шляхом суміщення транспортних циклів вплив транспортних технологій на витрати на доставку продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813.2
Шифр НБУВ: РА373975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Шишкіна О.В. 
Вплив залізнично-автомобільних перевезень на ефективність формування містоутворюючих підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Шишкіна ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено транспортно-економічні умови та специфічні особливості формування містотвірних підприємств (МП), визначено вплив транспорту на їх формування та розвиток, виявлено принципи раціональної організації залізничо-автомобільного забезпечення вантажних перевезень, визначено основні напрямки формування транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано ситуативно-регіональних підхід до визначення результативності залізничного й автомобільного обслуговування МП, застосування якого дозволило встановити систему організаційно-економічних показників оцінки ефективності транспортного забезпечення виробництва й оптимальні пропорції використання різних видів транспорту в забезпеченні регіональних процесів формування даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА372014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Дикань В.В. 
Державне регулювання інвестиційного забезпечення розвитку міжнародних транспортних коридорів в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.В. Дикань ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Удосконалено методологічні засади залучення інвестиційних ресурсів у формування та розвиток міжнародних транспортних коридорів (МТК) на території України, що відповідають комплексному характеру даної проблеми та забезпечують можливість своєчасного й ефективного функціонування вітчизняної системи МТК. Проаналізовано основні етапи формування та особливості функціонування пан'європейських та євроазійських МТК. Визначено фактори, що забезпечують формування ефективної системи МТК в Україні. Досліджено стан інвестиційних процесів і джерел залучення інвестицій у національний транспортний комплекс України. Обгрунтовано доцільність створення інтегрованих промислово-фінансових структур для активізації інвестиційної діяльності у транспортному комплексі. Розроблено модель розрахунку оцінки ефективності інвестицій у розвиток МТК в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813.2-56 + У583.433.0-813.2-56 +
Шифр НБУВ: РА345507

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Мірзоєва Т.В. 
Ефективність автотранспортного обслуговування сільськогосподарського виробництва та напрямки його удосконалення: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Мірзоєва ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання щодо вдосконалення автотранспортного обслуговування сільськогосподарських підприємств. Наведено основні результати узагальнення теоретико-методологічних засад обслуговування сільськогосподарського виробництва вантажним автомобільним транспортом. Висвітлено суть автотранспортного обслуговування й автотранспортних послуг. Розроблено класифікацію їх специфічних ознак, уточнено зміст організаційно-економічного обслуговування даного виробництва вантажним автомобільним транспортом та розкрито показники його економічної ефективності. Проаналізовано взаємозв'язки цих показників та визначено найважливіші з них за сучасних умов функціонування вантажного автотранспорту. Обгрунтовано доцільність існування формування у галузі даного обслуговування, застосування системи оплати праці від валового доходу з метою економії пального й удосконалено методику розрахунку тарифів за перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321 + У9(4УКР)373.30-813 +
Шифр НБУВ: РА351993

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Чеп'юк Л.М. 
Методи, моделі і стратегії інвестування процесів міжнародних перевезень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Чеп'юк ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Запропоновано стратегії інвестування процесів міжнародного перевезення вантажів, які сприяють оптимальному вибору джерел фінансування для покращання роботи автотранспортних підприємств. Розроблено економіко-математичну модель для вдосконалення діяльності підприємства, задану на множині задач і яка дає змогу прогнозувати основні показники його функціонування. Показано, що з використанням запропонованої моделі зростає ефективність виробничо-господарської діяльності за рахунок реалізації методів і стратегій інвестування та методичних рекомендацій прогнозування та планування процесів міжнародних перевезень вантажів. Запропоновано модель для оптимізації процесів економічної діяльності транспортних підприємств, використання якої дає змогу підвищити ефективність цих перевезень завдяки реалізації рівнянь оптимального управління. Запропоновано критерії для оцінки ефективності інвестування та якості організації перевезення вантажів за умов оптимального поєднання різних видів транспорту. Визначено основні напрями забезпечення ефективності та якості процесів міжнародних перевезень вантажів, запропоновано системний підхід до вдосконалення їх інвестування, впровадження якого забезпечує суттєво покращує роботу автотранспортних підприємств. З'ясовано закономірності функціонування ринку транспортних послуг, показано необхідність створення системи комплексного транспортного обслуговування з використанням стратегій інвестування. Розроблено структурні механізми взаємодії підприємств різних видів транспорту за рахунок створення ефективного середовища інвестування процесів перевезень, що базується на економічних реформах, державному регулюванні міжнародних перевезень, маркетингових підходах і раціональній митній політиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-81-56 +
Шифр НБУВ: РА328591

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Волинець Л.М. 
Моделі та стратегії забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.М. Волинець ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання забезпечення ефективності міжнародних перевезень пасажирів. Розроблено та реалізовано на практиці моделі, стратегії та механізм, які дозволяють установити наявність прямих і зворотних зв'язків між рівнями дослідженої соціально-економічної системи, для врахування їх під час розробки альтернатив діяльності автотранспортних підприємств. Проаналізовано діючу соціально-економічну систему та показано наявність завдань на рівнях - державному, галузевому і підприємства. Вивчено транспортну галузь, зокрема міжнародні перевезення пасажирів з використанням системного підходу, на базі якого сформовано систему альтернатив забезпечення ефективності даних перевезень, які передбачають застосування заходів, що найбільшою мірою відповідають умовам підвищення рівня рентабельності та зниження собівартості. Розроблені моделі та систему вибору оптимальних альтернатив діяльності даних підприємств доведено до рівня обчислювальних і організаційних процедур, їх можна реалізовувати у кожному автотранспортному підприємстві незалежно від форми власності та відомчої належності. Використання результатів дослідження дозволяє обгрунтувати альтернативи діяльності підприємства, з'ясувати основні чинники впливу на міжнародні перевезення пасажирів, моделювати результати діяльності автотранспортного підприємства за певних альтернатив та вибирати оптимальну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О385.3 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА362786

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Прокоф'єва С.В. 
Моделі управління процесом доставки вантажів: економічний аспект: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / С.В. Прокоф'єва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено моделі управління процесом транспортного обслуговування торговельної мережі на підставі принципів логістики підприємствами, що виробляють швидкопросувну продукцію, та доставляють її клієнтам власним транспортом. Увагу приділено забезпеченню доставки "чітко в строк". Розроблено концептуальну схему управління надійністю поставок з урахуванням інтересів постачальника та споживачів. На підставі аналізу діяльності підприємства-постачальника зроблено висновок, що надійність поставки залежить від експлуатаційної надійності автотранспортних засобів, надійності постачання їх запасними частинами (ЗЧ), а також надійності побудованих маршрутів. Розроблено систему економіко-математичних моделей, що дозволяє визначати найбільш раціональний варіант побудови маршрутів і оптимальний рівень надійності автопарку, а саме, експлуатаційної надійності автомобілів і надійності постачання їх ЗЧ залежно від контингенту клієнтів, замовлення яких обслуговує певний автотранспортний засіб.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813в611 +
Шифр НБУВ: РА363366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Хмельов І.В. 
Підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Хмельов ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі та методи підвищення енергоресурсної ефективності вантажних міжнародних автомобільних перевезень. З використанням новаційного підходу комплексно розв'язано організаційні та технологічні задачі розвитку транспорту згідно з концепцією збереження енергії та ресурсів. На підставі теорії енергоресурсної ефективності автомобіля розроблено методику обгрунтування проектів міжнародних вантажних перевезень для підвищення технологічної конкурентоздатності майбутніх транспортних пропозицій. За результатами проведеного моделювання встановлено характер залежностей показників функціональної ефективності автопоїздів від зміни його конструктивних параметрів, а також умов перевезень і характеристик дороги. Реалізовано загальний підхід до розв'язання комплексних організаційно-технологічних задач перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.4 + У583.733.0-813.2 + У9(4УКР)373.30-813.2 +
Шифр НБУВ: РА365311

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Нефьодов В.М. 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів з використанням розподільчих центрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.М. Нефьодов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Запропоновано новий підхід до проектування системи доставки партіонних вантажів з використанням розподільних центрів. Розроблено економіко-математичну модель системи такої доставки, яка враховує можливість суміщення транспортних циклів за всіма ланками логістичного ланцюга, а також передбачає використання автомобілів різної вантажопідйомності для підвозу та вивозу партіонних вантажів з зазначених центрів. Запропоновано визначати оптимальну кількість розподільних центрів, оптимальну вантажопідйомність автомобіля, використовуваного для підвозу вантажів до такого центру, а також оптимальний коефіцієнт краткості у системі доставки партіонних вантажів за мінімальною собівартістю доставки однієї тонни вантажу з її мінімізацією стосовно транспортних циклів на всіх ланках логістичного ланцюга. На підставі результатів проведеного числового експеримента побудовано регресійні моделі залежності оптимальної кількості розподільних центрів, оптимальної вантажості автомобіля, використовуваного для підвозу вантажів до розподільного центру, і оптимального коефіцієнта кратності від елементів системи доставки. На підставі аналізу залежності собівартості доставки однієї тонни партіонних вантажів від параметрів даної системи розроблено методику проектування систем доставки партіонних вантажів з використанням розподільних центрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-07 +
Шифр НБУВ: РА349497

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Шептура 
Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів при змінному попиті на перевезення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Олександр Миколайович Шептура ; Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.02 + У9(4УКР)373.30-813-07
Шифр НБУВ: РА331043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Івасишина Н.В. 
Підвищення ефективності міжнародних автомобільних перевезень вантажів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Івасишина ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено бізнес-процес керування автотранспортним підприємством як систему забезпечення якості та ефективності надання послуг з міжнародних перевезень вантажів. Запропоновано концептуальну модель маркетингу міжнародних автомобільних перевезень. Розроблено організаційно-економічний механізм та методичні рекомендації для оцінки економічної ефективності міжнародних перевезень вантажів. Розроблено математичну модель взаємозв'язку ефективності цих перевезень з чинниками, що її формують, яка є базою для формування відповідних управлінських рішень. Розвинуто методику формування цін на міжнародні перевезення вантажів автомобільним транспортом. Запропоновано моделі та алгоритми прогнозування основних показників міжнародних перевезень вантажів, а також методику оцінки економічної ефективності надання послуг з даних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-07 +
Шифр НБУВ: РА323510

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Мороз О.В. 
Планування автомобільних перевезень вантажів малими партіями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Мороз ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено характерні риси та закономірності функціонування транспортно-технологічних схем обслуговування виробничих об'єктів. Розроблено критерій ефективності функціонування транспортно-виробничого комплексу за ринкових умов, а також алгоритм моделювання оперативного планування вантажних перевезень з урахуванням інтересів автотранспортного підприємства та клієнтури. Запропоновано методику формування змінно-добового плану використання автомобілів з метою доставки розвізно-збірних вантажів малими партіями. Розвинуто метод скорочення розмірності задачі. Удосконалено систему ефективного управління щодо формування змінно-добового завдання на транспортне облуговування ремонтно-будівельних об'єктів та організації, що дає змогу підвищити якість транспортного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + О384.032 +
Шифр НБУВ: РА325203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Хоменко І.О. 
Регіональний розвиток вантажних автотранспортних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.О. Хоменко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Визначено організаційно-економічні умови функціонування вантажних автотранспортних підприємств, їх роль, місце та значення в регіональній економіці. Розроблено сезонні економіко-математичні моделі формування вантажопотоків. За цього обгрунтовано доцільність використання нейронної мережі. Виявлено особливості формування, функціонування та розвитку транспортних кластерних утворень. Розкрито зміст і наукове розуміння економічної суті поняття "транспортно-економічний кластер". Обгрунтовано доцільність створення, основні принципи ефективної роботи та їх структуру за умов непропорційності розвитку території регіону на базі теорії розпізнавання образів. Досліджено організаційно-економічний механізм функціонування вантажних автотранспортних підприємств кластеру, складовими якого є форми, методи, функції та інструменти. Удосконалено методичний підхід до оцінювання ефективності функціонування транспортно-економічних кластерів. Висвітлено напрямки їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)683.733.1 + У9(4УКР)373.30 +
Шифр НБУВ: РА355181

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Дикий С.О. 
Розробка методів і моделей організації і управління процесами транспортного обслуговування за сучасних умов: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.О. Дикий ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано науковий підхід до формування організаційного управління автотранспортним підприємством (АТП) багатоаспектної діяльності, який грунтується на розробці моделей та алгоритмів системи управління. Надано інструментарій опису діяльності підприємств на базі структурних схем, моделей і алгоритмів, що дає змогу реалізувати принципи системного підходу. Сформульовано критерії системного підходу до вдосконалення організаційного управління діяльністю АТП багатоаспектної спрямованості. Апробовано комплексну математичну модель діяльності даного підприємства. Запропоновано критерії оцінки й оптимізації факторів і показників комплексної моделі. Розроблено методи й алгоритми прогнозування основних показників виробничо-господарської діяльності АТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-210.301 + О38 с11
Шифр НБУВ: РА313663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дорохов О.В. 
Розробка моделей для удосконалення взаємодії споживачів і виробників послуг на транспортних ринках вантажних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.В. Дорохов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено модель для визначення якості вантажних перевезень, здійснено нечітке моделюванні, побудовано правила нечіткого висновку та проведено оцінку параметрів якості транспортного сервісу на базі функцій належності. Запропоновано модель класифікації суб'єктів транспортного ринку на підставі їх групування за інформативними ознаками. Удосконалено моделі багатокритеріальної нечіткої структуризації для ринку вантажних перевезень. Розроблено структуру, склад, а також побудовано моделі й алгоритми для системи підтримки приняття рішень суб'єктами ринку транспортних послуг. Запропоновано багатокритеріальні моделі прийняття рішень для їх використання споживачами та виробниками вантажних транспортних послуг за умов нечіткості, невизначеності, різної форми представлення даних. Розвинуто моделі: визначення зон транспортного обслуговування, розподілу клієнтів за центрами транспортного сервісу, ігрового підходу до визначення структури парку транспортних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 +
Шифр НБУВ: РА339119

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Колесник С.І. 
Статистична оцінка забруднення атмосферного повітря автомобільним транспортом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.01 / С.І. Колесник ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні та практичні засади статистичного визначення обсягів забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами, які надходять з відпрацьованими газами двигунів автомобільного транспорту. Встановлено роль статистики забруднення атмосферного повітря автомобільним транспортом у вирішенні екологічних проблем в Україні, визначено історичні етапи розвитку, предмет та методологічні засади побудови системи статистичних показників. Запропоновано для практичного використання методику визначення обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від автотранспорту на базі чинної системи статистичних показників його роботи з використанням результатів вибіркового обстеження роботи автомобілів, які перебувають у приватній власності населення. Наведено методологію формування статистичних показників забруднення атмосферного повітря відпрацьованими газами автомобільного транспорту до міжнародних стандартів. На підставі практичного використання розроблених методик удосконалено інформаційну базу забруднення атмосферного повітря, що дає змогу проводити повний об'єктивний статистичний аналіз забруднення повітряного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)373.30-28 + У9(4УКР)373.30-28 в611.3 + О35-082 н6 +
Шифр НБУВ: РА330096

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Білоног О. Є. 
Управління проектами розвитку термінальних систем доставки вантажів автомобільним транспортом: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / О. Є. Білоног ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено модель портфельно-орієнтованого управління реалізацією стратегій, яка може бути теоретичною основою для постановки та вирішення комплексу задач формування і реалізації стратегічних портфелів в організаціях термінальної доставки вантажів автомобільним транспортом. Наведено концептуальні засади формування систем ключових показників оцінювання діяльності систем перевезень щодо реалізації корпоративних стратегічних цілей як основу для ідентифікації стратегічного портфеля (підпортфеля) проектів систем перевезень. Розроблено модель комплексного обгрунтування пріоритетності проектів стратегічного портфеля. Наведено методику визначення значущості структурних елементів проблемних ситуацій у системах перевезень як інструменту вдосконалення процесів управління аналітичними проектами систем перевезень в організаціях термінальної доставки. На підставі вдосконалення методичних засад нормування процесів перевезень за умов ризику та невизначеності, розроблено методику управління змістом проектів нормування процесів перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813
Шифр НБУВ: РА382243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Карлова І.О. 
Формування системи управління прямими виробничими витратами на автотранспортних підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.О. Карлова ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі планування та контролю прямих виробничих витрат на перевезення вантажів для забезпечення конкурентоздатності автотранспортних підприємств. Оперативне планування витрат за замовленнями поставлено у залежність від цінової кон'юнктури ринку транспортних послуг, потреб інвестиційної стратегії на плановий період у коштах з власних джерел фінансування, що забезпечує платоспроможність підприємства на прийнятному рівні. Розроблено модель контролю витрат, яка передбачає визначення пофакторних відхилень фактичних витрат за окремими їх елементами від запланованих і ранжування факторів за мірою впливу на собівартість перевезень, що дасть можливість виявити резерви скорочення витрат на кожному окремому водієві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-862-21 +
Шифр НБУВ: РА342171

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гуменюк О.Г. 
Формування та розвиток конкурентного середовища транспортної системи регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / О.Г. Гуменюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розвитку конкурентного середовища в економічній системі. Проведено вивчення багаторівневої методики оцінки конкурентного потенціалу та зроблено пропозиції щодо її вдосконалення, виділено методичні особливості оцінки конкурентного середовища у регіональному форматі. Визначено концептуальні складові регуляторного впливу держави на основні конструктивні елементи конкурентного механізму. Досліджено світовий досвід ефективного менеджменту системи пасажирських перевезень і визначено найбільш адаптабельні щодо вітчизняних умов її складові. Розроблено аутсорсингову модель організації системи конкурентних відносин на ринку пасажирських перевезень регіону та вдосконалено механізми їх тарифного регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)683.7 + У9(4УКР)373.30-814 +
Шифр НБУВ: РА369172

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Тохтар Т.Г. 
Формування тарифів на автотранспортні вантажні перевезення: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.Г. Тохтар ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розкрито суть і зміст категорій і понять щодо ціноутворення на автомобільному транспорті. Обгрунтовано модель визначення ціни автотранспортної послуги, яка дозволяє послідовно будувати основні етапи процесу ціноутворення з урахуванням типу ринку на підставі установлених співвідношень витрат підприємства та сприйманої споживачами цінності. Для ідентифікації типу ринку автотранспортних послуг з'ясовано характерні ознаки, що уможливлює його кількісне визначення. За допомогою діаграми Чекановського розроблено методичні засади багатовимірної класифікації типів ринку за їх ознаками, які дають змогу встановити тип ринкової структури кожного з сегментів ринку. Запропоновано методичні основи визначення сприйманої споживачами економічної та споживчої цінності автотранспортної послуги, які дозволяють визначити сприймані споживачами якісні характеристики послуги, враховувати їх співвідношення з рівнем цін конкурентів, а також тип ринкової структури. На підставі маркетингового підходу розроблено методичний підхід до визначення ціни автотранспортної послуги за ринкових умов, який передбачає співвідношення сприйманої споживачами цінності послуги та типу ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813-866 +
Шифр НБУВ: РА359872

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського