Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (116)Книжкові видання та компакт-диски (91)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Борзенко-Мірошніченко А.Ю. 
Моніторинг якості освітніх проектів на основі моделей системної динаміки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.Ю. Борзенко-Мірошніченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено недоліки процесів управління та моніторингу освітніх проектів. Розкрито зміст унікальності продукту освітніх проектів. Сформовано коло замовників та їх вимоги до продукту освітніх проектів. Досліджено динамічну складність системи управління якістю освітніх проектів. Визначено роль, розроблено теоретичні засади й інструментарій процесу моніторингу якості освітніх проектів. Сформульовано принципи та виявлено закономірності процесу моніторингу якості освітніх проектів. Розроблено множину стратегій управління якістю освітніх проектів. Здійснено практичне впровадження нової методики управління якістю освітніх проектів та комп'ютерної програми "Система підтримки моніторингу якості освітніх проектів на основі контрольних точок "МОЯК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6 +
Шифр НБУВ: РА349850

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Давкуш Н. В. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Давкуш ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено базові поняття такі як "прогностична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу" та "прогностична компетентність". Охарактеризовано структурні компоненти прогностичної діяльності та прогностичної компетентності. Розроблено та впроваджено модель і науково-методичний супровід підготовки майбутніх вихователів до прогностичної діяльності. Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні прогностичної компетентності. Експериментально перевірено модель означеної підготовки та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч30 в621.5
Шифр НБУВ: РА381061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Вознюк О.В. 
Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Вознюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Наведено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти та педагогічної думки другої половини XX ст., які дозволяють стверджувати, що у зазначений період розпочалося впровадження методології синергетики у сферу педагогіки, що позначилося на розробці синергетики підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики. Обгрунтовано критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких розкриває принципи синергізації, які є теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації та вдосконалення. Розроблено синергетичну модель актуалізації глобальних і локальних тенденцій розвитку освіти та педагогічних теорій. Виявлено синергетичні аспекти у вітчизняній педагогічній думці другої половини XX ст., що зумовили становлення новітніх освітніх концепцій синергетичного спрямування у сфері педагогіки. Доведено, що синергетичний підхід імпліцитно притаманний будь-якій педагогічній теорії та практиці. На підставі аналізу синергетичних рис у вітчизняній педагогічній думці дослідженого періоду, а також вивчення динаміки її розвитку з використанням синергетичного підходу виокремлено провідні тенденції розвитку сучасної освіти. За результатами проведеного дослідження встановлено високий системно-організуючий, узагальнювально-класифікаційний, інноваційний ресурс синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій та розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч30 в6 +
Шифр НБУВ: РА362347

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського