Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (295)Книжкові видання та компакт-диски (410)Журнали та продовжувані видання (562)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.331.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гуменникова Т. Р. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів в умовах ступеневої освіти: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. Р. Гуменникова ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2011. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Визначено основні тенденції, які впливають на процес підготовки майбутнього педагога початкової школи до виховної діяльності. У контексті компетентнісного, суб'єктно-діяльнісного та системного підходів комплексно досліджено процес підготовки майбутніх педагогів у підсистемі "бакалавр - спеціаліст - магістр". Розкрито теоретичні засади професійної підготовки майбутніх педагогів до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів. Визначено ступінь готовності майбутніх учителів до особистісно орієнтованого виховання і встановлено його критерії, показники, ознаки виявлення та рівневу характеристику. Репрезентовано навчально-методичний супровід ступеневої підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА381498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бондарева Г. І. 
Виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. І. Бондарева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі. Розкрито сутність, зміст і структуру феномена "соціальна усталеність особистості", психолого-педагогічні умови її виховання й особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінювання визначення рівнів і складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано технологію виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи, технічного ліцею та ліцею з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Обгрунтовано динаміку змін в особистості старшокласників до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю951.14
Шифр НБУВ: РА384890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Заліток Л. М. 
Книжка як засіб виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заліток ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів. Проаналізовано генезу ідей про виховне значення дитячої книжки в історико-педагогічному процесі. Вивчено історіографію спадщини ученого з даної проблеми. Вперше проведено цілісний системно-структурний аналіз діяльності Павлиської середньої школи за часів В. Сухомлинського з виховання молодших школярів за допомогою книжки. Висвітлено досвід педагога щодо залучення дітей до книжки навчанням читання з застосуванням системного підходу. Розкрито роботу з книжкою в практичній діяльності В. Сухомлинського як систему компонентів, що охоплює об'єктивну та досить повну інформацію про форми роботи з книжкою в початковій школі, розглянуто зміст кожної з даних форм. Показано роль бібліотеки у використанні книжки з метою виховання молодших школярів. Вивчено та проаналізовано творчі ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів у діяльності сучасної Павлиської середньої загальноосвітньої школи I - III ступенів ім. В. Сухомлинського та Українського колежу ім. В. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.252.2 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Колосова О. В. 
Формування у молодших школярів основ правової культури в процесі позаурочної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Колосова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано філософську, психологічну, педагогічну, методичну літературу, а також дисертаційні роботи з проблеми формування у молодших школярів основ правової культури в процесі позаурочної діяльності. Визначено педагогічні умови ефективного формування основ правової культури молодших школярів у процесі позаурочної діяльності: реалізація аксіологічного підходу до формування в учнів початкових класів основ правової культури на засадах пріоритету ментальних цінностей, стимулювання активної рольової позиції молодших школярів у процесі опанування основ правової культури, організаційно-методичне забезпечення належного педагогічного супроводу формування в дітей основ правової культури в контексті взаємодії суб'єктів правовиховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.38 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Павлущенко Н. М. 
Гендерне виховання дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. М. Павлущенко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в наукових джерелах, визначено особливості гендерного виховання учнів початкових класів за сучасних умов, конкретизовано базові поняття дослідження. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови гендерного виховання дітей молодшого шкільного віку, розроблено та науково обгрунтовано методику реалізації означених умов їх виховання, яка передбачає взаємозв'язок мети, основних чинників гендерної соціалізації особистості й оптимальних інтерактивних форм, методів, прийомів і засобів. Уточнено компоненти гендерної вихованості досліджуваної категорії дітей та показники її рівнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів щодо реалізації гендерної складової в навчально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА381321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Будзей С. В. 
Управління процесом формування моральних якостей учнів початкових класів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / С. В. Будзей ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування моральних якостей молодших школярів (ФМЯ) у психолого-педагогічній літературі та педагогічній практиці. Розроблено систему управління процесом ФМЯ учнів початкових класів, обгрунтовано її зміст та організаційні форми. Розкрито педагогічні, психологічні, кадрові й організаційні умови, що забезпечують реалізацію системи управління процесом ФМЯ у дітей молодшого шкільного віку. Визначено критерії діагностики ефективності системи управління процесом ФМЯ учнів початкових класів. Експериментально перевірено й узагальнено результати дослідження ефективності системи управління процесом ФМЯ учнів початкових класів у ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА377254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Мельник Ю. Б. 
Соціально-педагогічні засади формування культури здоров'я в учнів початкової школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ю. Б. Мельник ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено стан розробленості проблеми, уточнено зміст провідних дефініцій. Розроблено та науково обгрунтовано модель культури здоров'я особистості учня. Визначено особливості формування культури здоров'я в учнів початкових класів. Охарактеризовано рівні сформованості культури здоров'я дітей молодшого шкільного віку. Експериментально перевірено ефективність упровадження даної соціально-педагогічної технології формування культури здоров'я в школі та різних стратегій її реалізації в соціально-педагогічній діяльності початкової ланки освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА375687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Качур М.М. 
Патріотичне виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М.М. Качур ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми патріотичного виховання учнів початкових класів засобами художнього краєзнавства. Уточнено зміст поняття "патріотизм" і визначено поняття "патріотичне виховання засобами художнього краєзнавства". Розроблено критерії (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-творчий, етно-ідентифікаційний, полікультурний), за допомогою яких визначено рівні сформованості патріотизму у молодших школярів (високий, достатній, середній, початковий). Запропоновано модель патріотичного виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства. Визначено, науково обгрунтовано та дослідно-експериментальним шляхом перевірено педагогічні умови й особистісно орієнтовану інтегративну технологію патріотичного виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА370541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Гаврилюк А. П. 
Організація фізичної культури учнів молодшого шкільного віку в групах продовженого дня: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. П. Гаврилюк ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Викладено проблему оптимізації "Годин фізичної культури" в групах продовженого дня на основі врахування динаміки фізичної працездатності молодших школярів протягом тижня в різні періоди року. Зазначено, що об'єктом дослідження є процес оздоровчого впливу занять фізичними вправами на організм школярів на "Годинах фізичної культури" в групах продовженого дня, а предметом дослідження - засоби та методи фізичної культури відповідно до динаміки тижневої та сезонної працездатності молодших школярів у режимі продовженого дня. Визначено мету дослідження, яка полягає в обгрунтуванні методики організації й особливостей проведення "Годин фізичної культури" в системі оздоровчої роботи груп продовженого дня з урахуванням динаміки тижневої та сезонної працездатності учнів молодшого шкільного віку для покращання їх фізичного стану. Обгрунтовано зміст, спрямування, обсяг та інтенсивність фізичних навантажень програми "Години фізичної культури" в групах продовженого дня.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА375589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Харькова Н. М. 
Політкультурне виховання молодших школярів у позакласній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. М. Харькова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади полікультурного виховання молодших школярів у позакласній роботі, уточнено та науково обгрунтовано поняття "полікультурне виховання молодших школярів" (ПКВМШ). Визначено педагогічні умови ПКВМШ у позакласній роботі та виховний потенціал позакласної роботи. Розроблено технологію ПКВМШ у позакласній роботі, яка включала такі взаємопов'язані етапи: гностичний, конструктивно-проектувальний, комунікативний, рефлексивно-оцінювальний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА375023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів до формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Академія педагогічних наук України ; Інститут педагоічної освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 : a-табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Тимчук Л. І. 
Методична підготовка вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Тимчук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Розкрито сутність "м'якої" моделі професійної орієнтації молодших школярів. Визначено параметри сформованості професійних інтересів учнів початкових класів. З'ясовано шляхи прогностично-консультативної роботи з батьками щодо розвитку професійних інтересів дітей. Розроблено методику формування професійних інтересів школярів. Визначено критерії методичної готовності вчителів початкових класів щодо формування професійних інтересів учнів. Запропоновано методи діагностики сформованості професійних інтересів молодших школярів. Вдосконалено положення про діяльність учителя у сфері профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА370819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Ольхова-Марчук Н.В. 
Формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів у процесі фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Ольхова-Марчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено модель формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів у процесі фізичного виховання, яка містить мету, завдання, принципи, зміст заходів у різних формах фізичного виховання, педагогічний контроль за результатами процесу з використанням трирівневого оцінювання показників емоційно-мотиваційного, інтелектуально-пізнавального та діяльнісно-поведінкового компонентів і педагогічні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1 + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА370364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Гаряча С.А. 
Виховання основ етичної культури молодших школярів у навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С.А. Гаряча ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено сутність і структуру основ етичної культури (ОЕК), розглянуто базові етичні цінності, які є визначальними у вихованні ОЕК у молодших школярів. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості ОЕК молодших школярів у навчально-виховному процесі. Визначено педагогічні умови оптимізації виховання ОЕК молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА372419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Хмизова О.В. 
Формування лідерської позиції у молодших школярів у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Хмизова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано основні напрями наукових розробок у галузях психолого-педагогічного розуміння лідерства та позиції особистості, уточнено сутність поняття "лідерська позиція". Розроблено типологію лідерської позиції на основі обраних критеріїв та визначено рівні розвитку лідерської позиції у молодших школярів. Висвітлено технологію формування лідерської позиції в учнів початкових класів, яка містить концептуальний, цільовий, змістовий, процесуальний й оцінно-результативний компоненти та побудована з урахуванням формування лідерської позиції на засадах особистісно орієнтованого виховання у початковій школі, формування мотивації лідерства у молодших школярів, забезпечення у виховному процесі можливостей для прояву учнями лідерської поведінки, вдосконалення психолого-педагогічної компетентності вчителя-вихователя та підвищення рівня психолого-педагогічних знань батьків з питання виховання лідерської позиції у молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.331.1 + Ю954.05-734 +
Шифр НБУВ: РА370207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Бекірова А. Р. 
Формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочній діяльності загальноосвітніх шкіл Автономної Республіки Крим: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. Р. Бекірова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "формування основ громадянської культури молодших школярів". Проаналізовано особливості формування основ громадянської культури в загапьноосвітніх школах І ступеня Автономної Республіки Крим. Визначено критерії та показники сформованості основ громадянської культури молодших школярів: когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий. Встановлено низький, середній, високий рівні сформованості основ громадянської культури молодших школярів. Розроблено технологію формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочний час. Визначено дієвість педагогічних умов та ефективність форм і методів формування основ громадянської культури молодших школярів у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.38 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА375897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Волошинb 
Виховання громадянськості молодших школярів у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Волошинb ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади виховання громадянськості молодших школярів (ГМШ) як складного особистісного утворення, у змісті якого цілісно поєднуються емоційні, інтелектуальні, ціннісні та практичні аспекти життєдіяльності, спрямованої на позитивне ставлення до держави, Батьківщини, інших людей та самого себе як громадянина держави. Визначено змістовий аспект структурних компонентів ГМШ як єдність когнітивного, аксіологічного та праксеологічного компонентів і громадянський потенціал підручників гуманітарного циклу (ГЦ). Розроблено критерії, показники, досліджено рівні сформованості ГМШ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, спрямовані на підвищення рівня громадянськості та педагогічну модель виховання ГМШ, а також зміст, форми та методи її виховання у процесі вивчення предметів ГЦ, єдність урочної і позакласної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА370629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Дяченко О. О. 
Виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Дяченко ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито соціально-педагогічні причини непошани дітей до оточуючих і проаналізовано стан сформованості шанобливого ставлення до людей у сучасній початковій школі. Розглянуто сутність і структуру поняття "шанобливе ставлення". Визначено компоненти, показники та рівні вихованості у дітей шанобливого ставлення до людей. Обгрунтовано педагогічні умови, спрямовані на формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей. Розроблено методику виховання у молодших школярів шанобливого ставлення до людей. Виокремлено етапи експериментальної роботи: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-діяльнісний. Встановлено позитивну динаміку розвитку у молодших школярів експериментальних груп шанобливого ставлення до людей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА371438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Рондяк Л.М. 
Організаційно-методичні умови превентивного виховання учнів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Рондяк ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено й експериментально перевірено організаційно-методичні умови, зокрема, зміст, форми та методи, що підвищують ефективність превентивного виховання учнів молодшого шкільного віку. Запропоновано структурно-функціональну модель даного виховання, а також критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності молодших школярів як результату превентивного виховання учнів цієї вікової групи. Доведено, що ефективність процесу превентивного виховання учнів початкових класів у контексті їх життєвої компетентності забезпечується вдосконаленням його змісту, форм і методів, застосуванням інтерактивних технологій (здоров'язберігальних, проектних, технологій організації учнівського самоврядування, превентивної виховної роботи у мікрогрупах постійного складу, колективної творчої справи), здійсненням системної підготовки вчителя до превентивного виховання учнів молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА363512

Рубрики:

      
20.

Груша Л.О. 
Педагогічні умови виховання емоційної культури дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.О. Груша ; Акад. пед. наук України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови виховання у дітей молодшого шкільного віку емоційної культури. Визначено зміст емоційної культури дітей молодшого шкільного віку, під якою розуміємо особистісне утворення, що репрезентується осмисленістю емоцій, ареалом переживань, усталеною орієнтацією особистості в процесі індивідуальної життєдіяльності на загальноприйняті способи їх вираження, і її структурні компоненти. Визначено критерії та показники сформованості емоційної культури дітей. Встановлено низький, середній, високий рівні сформованості структурних компонентів даної культури дітей молодшого шкільного віку. Охарактеризовано виявлені типи емоційної культури ("незбалансовано-індиферентний", "збалансовано-ситуативний", "незбалансовано-стійкий", "незбалансовано-ситуативний", "збалансовано-стійкий"). З'ясовано роль вчителів початкових класів і батьків молодших школярів у процесі виховання емоційної культури. Розроблено модель виховання у дітей молодшого шкільного віку емоційної культури. Визначено та перевірено дієвість педагогічних умов та ефективність форм і методів виховання у дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1 + Ю983.521 +
Шифр НБУВ: РА368636

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського