Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (26)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.212$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Куниця Т.Ю. 
Виховання відповідальної поведінки в учнів 7 - 8-х класів загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Ю. Куниця ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз стану проблеми виховання відповідальної поведінки в учнів VII - VIII класів на засадах педагогіки. Розкрито суть, структуру та зміст поняття "відповідальна поведінка підлітка" та визначено шляхи її виховання. Розроблено критерії та показники такої поведінки. З'ясовано її рівні й особливості прояву. Наведено психолого-педагогічні характеристики даних рівнів. Обгрунтовано педагогічні умови та розроблено методику виховання відповідальної поведінки в учнів VII - VIII класів на підставі когнітивного, емоційно-ціннісного, мотиваційного та практичного компонентів з використанням методів активізації виховного процесу: діалогової взаємодії, дискусії, моделювання та реального "проживання" ситуацій морального вибору, самоаналізу, особистісно-орієнтованого підходу у разі добору завдань і доручень, включення підлітків до активної громадської (суспільно-корисної) роботи у школі. Визначено гендерні особливості мотивацію до виховання відповідальної поведінки в учнів старшого підліткового віку. Доведено, що ефективність її виховання підвищується за умов: усвідомлення підлітками суті та змісту відповідальності та відповідальної поведінки особистості; розвитку мотивації до вироблення власної відповідальної поведінки (ціннісного ставлення до себе, інших і предметного світу; набуття досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.331.2 +
Шифр НБУВ: РА358613

Рубрики:

      
2.

Савченко А.П. 
Виховання самостійності молодших підлітків у процесі ігрової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Савченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто суть понять "самостійність", "ігрова діяльність". Визначено зміст, засоби та методи виховання самостійності у процесі ігрової діяльності. Проаналізовано її можливості у контексті дослідженої проблеми. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного виховання самостійності молодших підлітків у процесі ігрової діяльності. Відзначено, що важливою умовою виховання самостійності особистості є високий рівень сформованості емоційного компонента. З'ясовано, що в емоційно насиченій і цікавій грі, яка відповідає віковим особливостям молодших підлітків, самі обставини вимагають від них прояву активності та вимогливості до себе й інших. Експериментально доведено, що ефективність виховання самостійності молодших підлітків залежить від послідовного ускладнення ігрових дій, поступового розширення сфери їх діяльності, яка об'єктивно зумовлює ситуацію самостійного прояву можливостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.331.2 + Ч421.352.46 +
Шифр НБУВ: РА350678

Рубрики:

      
3.

Брода 
Виховання самостійності у навчанні учнів основної загальноосвітньої школи (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Мар'яна Володимирівна Брода ; Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.352.212
Шифр НБУВ: РА351847

Рубрики:

      
4.

Пасечнікова Л.П. 
Формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.П. Пасечнікова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

В історичному аспекті висвітлено розробленість проблеми формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху в теорії та на практиці. На підставі аналізу наукової літератури визначено суть і особливості орієнтації на життєвий успіх. Обгрунтовано, що ефективність дослідженого процесу забезпечується за умов: усвідомлення старшокласниками життєвого успіху як власної цінності, спрямованості педагогів і батьків на власний успіх і успіх учня, створення в навчальному закладі середовища, що спрямовує на успіх, стимулює та підтримує цей успіх у різноманітній суспільно й особистісно значущій діяльності. Розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес науково обгрунтовану педагогічну модель формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами й учнями, та систему ефективних засобів щодо формування цієї орієнтації. Виявлено закономірності процесу формування в старшокласників дослідженої якості. Розроблено методичні рекомендації керівникам і педагогам загальноосвітніх навчальних закладів з формування в старшокласників орієнтації на досягнення життєвого успіху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 +
Шифр НБУВ: РА365648

Рубрики:

      
5.

Хмизова О.В. 
Формування лідерської позиції у молодших школярів у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Хмизова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано основні напрями наукових розробок у галузях психолого-педагогічного розуміння лідерства та позиції особистості, уточнено сутність поняття "лідерська позиція". Розроблено типологію лідерської позиції на основі обраних критеріїв та визначено рівні розвитку лідерської позиції у молодших школярів. Висвітлено технологію формування лідерської позиції в учнів початкових класів, яка містить концептуальний, цільовий, змістовий, процесуальний й оцінно-результативний компоненти та побудована з урахуванням формування лідерської позиції на засадах особистісно орієнтованого виховання у початковій школі, формування мотивації лідерства у молодших школярів, забезпечення у виховному процесі можливостей для прояву учнями лідерської поведінки, вдосконалення психолого-педагогічної компетентності вчителя-вихователя та підвищення рівня психолого-педагогічних знань батьків з питання виховання лідерської позиції у молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.331.1 + Ю954.05-734 +
Шифр НБУВ: РА370207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Паращенко Л.І. 
Формування організаторських та управлінських умінь в учнів ліцею бізнесу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Паращенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано структуру, зміст, педагогічні умови й методи формування в учнів ліцею бізнесу організаторських і управлінських умінь. Розроблено методику діагностики управлінських здібностей учнів. Представлено технологію формування організаторських та управлінських умінь у ліцеїстів, яка грунтується на принципах ігрової та практичної підготовки, використанні методу проектів і створення особливого освітнього середовища ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + У9(4УКР)р2
Шифр НБУВ: РА320475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кєжковська І. Л. 
Формування організаторських умінь і навичок старшокласників у позаурочному навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. Л. Кєжковська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування організаторських умінь і навичок учнів старших класів у позаурочному навчально-виховному процесі. Запропоновано структурно-змістове забезпечення даного процесу, яке передбачає усвідомлення його суб'єктами необхідності формування даних умінь і навичок як засобів громадянського та громадського становлення. Розкрито особливості методичного забезпечення, яке дозволяє оптимально поєднати різноманітні методи та засоби педагогічного впливу (методи виховуючих ситуацій, проектів, самодіагностики, драми, дискусії, рольових ігор, творчих справ) та їх використання у формах позаурочного навчально-виховного процесу (факультативний курс, діяльність органів учнівського самоврядування, шкільних дитячих і молодіжних організацій, виховна діяльність класного керівника). Увагу приділено системному моніторингу та контролю засобами первинної діагностики сформованості організаторських умінь і навичок старшокласників у позаурочному навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА378203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Зарицька В.В. 
Формування у старшокласників здатності до самореалізації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Зарицька ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано теоретичне обгрунтування феномену "самореалізація особистості старшокласника". Проаналізовано суть і зміст життєвої компетентності як суттєвої детермінанти самореалізації. Виділено сукупність компетенцій, які забезпечують здатність до самореалізації. Обгрунтовано доцільність цілеспрямованого формування цієї здатності у старшому шкільному віці. Розроблено систему роботи з формування здатності старшокласників до самореалізації на базі дослідження рівня розвитку основних компетенцій наприкінці навчання у IX класі. Як основні етапи послідовного циклу формування цієї здатності запропоновано самоактуалізацію, самовизначення та саморепрезентацію. Психологічний інструментарій дослідженого процесу містить модель і технологію формувального експерименту, а також програму для старшокласників і методичні рекомендації для шкільних психологів і педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.3 + Ч421.352.212 +
Шифр НБУВ: РА343626

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського