1. |
Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.А. Сбруєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 38 с. — укp.Досліджено ідеологічні положення, стратегії та результати середньої освіти розвинених англомовних країн 1990-х рр. - початку XXI ст. Визначено суть неолібарельної, неоконсервативної та неолейбористської ідеологічних складових освітньої політики правлячих партій англомовних країн. З метою цілісного аналізу реформаційних процесів сформульовано теоретичні засади розгляду чотирьох вимірів освітніх змін - політичного, структурного, культурного та людського. Розкрито особливості політичних механізмів реформ, а саме - централізаційно-децентралізаційних процесів: запровадження освітніх стандартів і програм автономного шкільного менеджменту. Подано характеристику реформ професійно-освітньої сфери як невід'ємної складової сучасних рефом середньої освіти. Проаналізовано теоретичні засади та процесуальні характеристики здійснення ринково-орієнтованих реформ. Зроблено висновок щодо суперечностей, недоліків реформ та умов їх ефективного запровадження. Наведено рекомендації щодо особливостей використання уроків дослідженого реформаційного досвіду в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)7 + Шифр НБУВ: РА338745
Рубрики:
Географічні рубрики:
|