Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (224)Книжкові видання та компакт-диски (175)Журнали та продовжувані видання (355)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шведова В.В. 
Інформаційно-вимірювальне та алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування в професійній освіті: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / В.В. Шведова ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2010. — 25 с. — укp.

Розроблено інформаційно-вимірювальне й алгоритмічне забезпечення моніторингу комп'ютеризованих систем тестування (КСТ). Обгрунтовано необхідність проведення моніторингу КСТ з малими контингентами користувачів у процесі дослідної експлуатації системи. Систематизовано методи та способи визначення показників якості КСТ та обрано ті їз них, що відповідають умовам тестування та режиму роботи реальних систем. Створено нові методи обробки емпіричної інформації у межах теорії моделювання та параметризації тестів, що забезпечують точність, інваріантність та стійкість показників якості КСТ та оцінок опитуваних за умов пілотного експерименту та дослідної експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018.1 + Ч451.288.1
Шифр НБУВ: РА373708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Яковенко 
Моделі та методи створення інформаційної технології для управління якістю діяльності навчального закладу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Віра Дмитрівна Яковенко ; Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.41
Шифр НБУВ: РА365680

Рубрики:
  

      
4.

Ткачова Н.А. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Ткачова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 34 с. — укp.

Розроблено новий напрям у сучасній теорії та практиці правового навчання та виховання - гуманістичну правову педагогіку та її засади, науково обгрунтовано концепцію формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні вимоги до структурування змісту правових знань у системі школа - професійно-технічний навчальний заклад, а також суть диференційованого правового навчання в профтехучилищах з різним професійним спрямуванням. Опрацьовано модель змісту правових знань для учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ціннісно-діяльнісну модель процесу формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано системно-комплексний підхід і методику формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали та цінності як необхідного фактора розбудови демократичної правової держави - України. Визначено дефініції: "правова педагогіка", "гуманістична правова педагогіка", "процес формування правосвідомості","правова переконаність". Уточнено критерії та показники сформованості правосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.26
Шифр НБУВ: РА320669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Дзвінчук Д.І. 
Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.05 / Д.І. Дзвінчук ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлена її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ляшенко Л.М. 
Реформування професійної освіти у Фінляндії в умовах глобалізаційних процесів: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Ляшенко ; АПН України. Ін-т вищої освіти. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено генезу, сутність, головні зовнішні та внутрішні чинники постійного розширення та реформування систем середньої та вищої професійної освіти розвинених країн наприкінці XX ст. на прикладі успішного економічного й освітньо-культурного розвитку Фінляндії в 1980 - 2003 рр. Вперше здійснено системний аналіз досвіду реформ у Фінляндії з метою визначення міри його застосування в Україні. Розглянуто еволюцію моделей реформ і доведено високу результативність демократично-законодавчого підходу, який передбачає три стадії: обговорення планів і прийняття рамкового закону, проведення експерименту обмеженого обсягу, повномасштабну модернізацію на основі аналізу експерименту і застосування сучасних технологій. Доведено, що демократично-законодавча модель дала змогу Фінляндії перетворити недосконалу систему базової професійно-технічної освіти в сучасний сектор вищої професійної освіти європейського зразка. Внесено пропозиції щодо використання фінського досвіду під час виконання Національної доктрини розвитку освіти України в XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4ФИН) +
Шифр НБУВ: РА327917

Рубрики:

      
7.

Шевченко С.О. 
Система управління виховною роботою зі школярами в регіоні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Шевченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Виявлено виховні можливості регіону як соціально-педагогічного середовища, досліджено ціннісні орієнтації шкільної молоді та шляхи її соціалізації в регіональній системі виховання. Виявлено особливості змісту та форми виховної роботи за місцем проживання учнів, визначено організаційно-педагогічні умови ефективності системи виховної роботи зі школярами. Розроблено й експериментально перевірено програму навчального курсу "Система управління виховною роботою за місцем проживання школярів", методичні рекомендації "Сучасні підходи до організації виховної роботи в позаурочний час", модель системи управління виховною роботою зі школярами в регіоні та організаційну модель оперативного управління даною роботою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч4521.346
Шифр НБУВ: РА316903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Лікарчук І.Л. 
Управління системами підготовки кваліфікованих робітників в Україні: педагогічний аспект (1888-1998 роки): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.Л. Лікарчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 36 с. — укp.

Відтворено історію розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1998 рр. На основі детермінованого аналізу конкретно-історичних обставин визначено науково обгрунтовані періоди в розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників в Україні. Здійснено класифікацію типів закладів освіти з підготовки робітничих кадрів, визначено їхні особливості як об'єктів управлінської діяльності. Обгрунтовано систему підготовки робітничих кадрів як соціально-педагогічну систему з виробничими функціями. Розкрито сутність, структуру, зміст, управління системами підготовки робітничих кадрів на різних історичних етапах, обгрунтовано необхідність і доцільність використання методологічних та організаційних засад менеджменту в управлінні системою підготовки кваліфікованих робітників в незалежній Україні. Запропоновано прогностичні положення щодо розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів, які можуть стати важливим джерелом для розробки нових науково-теоретичних напрямів фундаментальних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського