Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (175)Журнали та продовжувані видання (355)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 224
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Професійна освіта : Слов.: Навч. посіб. / ред.: Н. Г. Ничкало; уклад.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища шк., 2000. - 380 c. - Бібліогр.: с. 380-381. - укp.

Зважаючи на сучасний стан професійної освіти в Україні, вибрано та систематизовано понад 1300 понять з філософії освіти, теорії та історії професійної освіти, зокрема, з дидактики професійної школи, методик викладання загальноосвітніх і спеціальних дисциплін, виробничого навчання, управління тощо. Подано тлумачення термінів із суміжних наук, у т.ч. соціології, правознавства, екології, які безпосередньо пов'язані зі змістом професійного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пенішкевич Д. І. 
Становлення та розвиток професійної освіти на Буковині в кінці ХVІІІ - на початку ХХ століття : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Пенішкевич, І. М. Петрюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-43. - укp. - рус.

Розкриваються основні суспільно-історичні, економічні, культурно-освітні передумови а також особливості розвитку професійних навчальних закладів Буковини протягом 1774-1918 рр. Відтворюється цілісний образ дидактичної системи закладів, а також системи прийому учнів та відбору професорсько-викладацького складу. Виявлено прогресивні тенденції у розвитку професійної освіти з метою розв'язання організаційних, фінансових, дидактичних та загальнопедагогічних проблем у системі сучасних професійно-технічних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)я73 + Ч463(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дидактика професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: С. У. Гончаренко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельниц., 2005. - 238 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та дидактичні аспекти професійної освіти, проблеми формування професійної компетентності фахівців, психологічні проблеми професійного навчання і виховання. Проаналізовано особливості навчальної діяльності в комп'ютерному середовищі. Викладено концептуальні основи дослідження педагогічного професіоналізму викладачів ВНЗ, а також морально-етичні аспекти їх професіоналізму. Розглянуто питання соціального становлення особистості школяра в процесі застосування інтерактивних технологій на уроках трудового навчання. Описано технології контролю та оцінювання результатів навчальної художньо-трудової діяльності студентів. Розкрито дидактичні засади організації виробничого навчання учнів ПТУ швейного профілю, соціально-психологічний аспект професійного самовизначення випускників ПТУ.

Освещены теоретико-методологические и дидактические аспекты профессионального образования, проблемы формирования профессиональной компетентности специалистов, психологические проблемы профессионального обучения и воспитания. Проанализированы особенности учебной деятельности в компьютерной среде. Изложены концептуальные основы исследования педагогического профессионализма преподавателей ВУЗ, а также морально-этические аспекты их профессионализма. Рассмотрены вопросы социального становления личности школьника в процессе применения интерактивных технологий на уроках трудового обучения. Представлены технологии контроля и оценки результатов учебной художественно-трудовой деятельности студентов. Раскрыты дидактические основы организации производственного обучения учеников ПТУ швейного профиля, социально-психологический аспект профессионального самоопределения выпускников ПТУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Левченко О. М. 
Економіка знань: управління розвитком людських ресурсів Великобританії : Моногр. / О. М. Левченко. - К. : ВД "Корпорація", 2005. - 291 c. - Бібліогр.: с. 264-276. - укp.

Проаналізовано соціально-економічні передумови становлення, сучасний стан і перспективи розвитку системи професійного розвитку людських ресурсів Великобританії за умов формування економіки знань. Висвітлено особливості розвитку професійно-технічної та вищої освіти, а также системи професійної підготовки кадрів на підприємствах. Розглянуто цілі та завдання діяльності державних органів і громадських організацій щодо розвитку системи професійного навчання у даній країні. На підставі вивченого досвіду запропоновано шляхи подальшого розвитку системи безперервної професійної освіти в Україні, визначено основні напрямки інноваційного розвитку вищої освіти та підвищення її якісних показників.

Проанализированы социально-экономические предпосылки становления, современное состояние и перспективы развития системы профессионального развития человеческих ресурсов Великобритании в условиях формирования экономики знаний. Освещены особенности развития профессионально-технического и высшего образования, а также системы профессиональной подготовки кадров на предприятиях. Рассмотрены цели и задачи деятельности государственных органов и общественных организаций развития системы профессионального обучения в данной стране. На основании изученного опыта предложены пути дальнейшего развития системы безпрерывного профессионального образования в Украине, определены основные направления инновационного развития высшего образования и повышения его качественных показателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)240.01 + Ч454(4ВЕЛ) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 8 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 232 с. - укp.

Висвітлено проблеми кадрового забезпечення системи професійно-технічної освіти України, підготовки молодших спеціалістів у контексті Болонського процесу. Розглянуто питання інженерно-педагогічного забезпечення аграрних ПТУ в галузі механізації сільського господарства. Проаналізовано особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з застосуванням комп'ютерних технологій, стан працевлаштування випускників інженерно-педагогічних спеціальностей у ПТУ. Визначено основні напрямки створення та діяльності науково-методичного центру інженерно-педагогічної освіти в країні.

Освещены проблемы кадрового обеспечения системы профессионально-технического образования Украины, подготовки младших специалистов в контексте Болоннского процесса. Рассмотрены вопросы инженерно-педагогического обеспечения аграрных ПТУ в области механизации сельского хозяйства. Проанализированы особенности организации самостоятельной работы студентов инженерно-педагогических специальностей с применением компьютерных технологий, состояние трудоустройства выпускников инженерно-педагогических специальностей в ПТУ. Определены основные направления создания и деятельности научно-методического центра инженерно-педагогического образования в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жидецький Ю. Ц. 
Концептуальні засади наступності при викладанні професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін у ступеневій освіті / Ю. Ц. Жидецький, В. М. Пострільоний, А. В. Литвин. - Л. : Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Львів. наук.-практ. центр, 2001. - 35 c. - Бібліогр.: с. 33-34. - укp.

На підставі аналізу досягнень вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, філософських, соціологічних, економічних досліджень у даній галузі, а також вивчення стану практичної реалізації ступеневої професійної освіти розроблено концептуальні засади наступності під час вивчення професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін у ступеневій освіті. На прикладі підготовки фахівців машинобудівного профілю запропоновано методику забезпечення наступності у ступеневій освіті.

На основе анализа достижений отечественной и зарубежной педагогики, психологии, философских, социологических, экономических достижений в данной области, а также изучения состояния практической реализации ступенчатого профессионального образования сделана попытка разработки концептуальных положений преемственности во время изучения профессионально ориентировапнных и специальных дисциплин в ступенчатом образовании. На примере подготоки специалистов машиностроительного профиля предложена методика обеспечения преемственности в ступенчатом образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2002. - 297 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Проаналізовано досвід впровадження інноваційних технологій профнавчання. Висвітлено проблеми правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання. Описано особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти, наведено форми та методи позааудиторної роботи з креслення.

Рассмотрены теоретико-методологические и методические аспекты подготовки будущих педагогов профессиональной школы в высших учебных заведениях образования. Проанализирован опыт внедрения инновационный технологий профобучения. Освещены проблемы правового воспитания будущих мастеров производственного обучения. Описаны особенности организации учебно-воспитательного процесса в условиях ступенчатого профобразования, приведены формы и методы внеаудиторной работы по черчению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Абашкіна Н. В. 
Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз / Н. В. Абашкіна, О. І. Авксєнтьєва, Р. І. Антонюк, Т. М. Десятов, Н. О. Корсуньська; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - 2-е вид. - К. : Вибір, 2002. - 322 c. - Бібліогр.: с. 389-390. - укp.

Вперше в українській педагогічній науці висвітлено досвід організації професійної освіти в зарубіжних країнах (США, Японії, ФРН, Іспанії, Туреччині, Румунії). Розкрито тенденції формування системи освіти, висвітлено новітні технології у професійному навчанні в зарубіжних країнах, визначено їх складові. Розглянуто особливості використання аудіовізуальних засобів і комп'ютерних технологій у даній системі. Розглянуто двомовне навчання як реалізацію принципу політкультурності. Досліджено спільні та відмінні риси професійної підготовки вчителів у країнах Західної Європи кінця ХХ ст. Наведено порівняльний аналіз процесів, які відбуваються в профосвіті зарубіжних країн, запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей зарубіжжя в теорії та практиці профосвіти України. Вміщено словник зарубіжних педагогічних термінів профосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професійна освіта: педагогіка і психологія : Пол.-укр. щорічник. Т. 3 / ред.: Т. Левовицький. - Ченстохова; К., 2001. - 524 с. - укp.

Висвітлено проблеми професійної освіти у сучасному суспільстві. Описано процес формування і використання трудового потенціалу учнів професійних шкіл за умов ринкової економіки. Розглянуто питання підвищення кваліфікації викладачів загальноосвітніх дисциплін професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано досвід організації навчально-виробничої практики учнів у закладах профтехосвіти України в історичному аспекті. Запропоновано новий технологічний підхід до вивчення проблеми якості професійно-технічної освіти з позицій конкурентоспроможності фахівця.

Освещены проблемы профессионального образования в современном обществе. Описан процесс формирования и использования трудового потенциала учеников профессиональных школ в условиях рыночной экономики. Рассмотрены вопросы повышения квалификации преподавателей общеобразовательных дисциплин профессионально-технических учебных заведений. Проанализирован опыт организации учебно-производственной практики учеников в заведениях профтехобразования Украины в историческом аспекте. Предложен новый технологический подход к изучению проблемы качества профессионально-технического образования с позиций конкурентоспособности специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я53(4)

Шифр НБУВ: Ж71788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Балл Г. О. 
Психологія праці та професійної підготовки особистості : Навч. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, В. І. Гордієнко, Г. В. Красильникова, С. Р. Красильников, Д. Ф. Крюкова, В. О. Кузнецов, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Е. О. Помиткін; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Хмельниц. : "Універ", 2001. - 329 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади гуманізації трудової діяльності та професійної освіти, що є необхідною передумовою їх особистісної орієнтації. Наведено психологічні засади особистісного підходу у професійній психології, який складається з наукових уявлень про особистість як суб'єкт продуктивної діяльності та її професійне становлення за умов ринкових перетворень. Висвітлено психолого-педагогічні засади професійного навчання та виховання учнівської молоді, професійної підготовки спеціалістів і рівні майстерності, актуалізації та розвитку творчого, особистісного потенціалу працівників. Акцентовано увагу на питаннях психологічного забезпечення підготовки та самореалізації особистості у різних видах професійної діяльності: науковій, управлінській, інженерно-технічній, торгово-економічній, науково-гуманітарній, педагогічній, релігійній, лінгвістичній.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941я7 + Ч45я7

Шифр НБУВ: ВА615479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Олійник В. В. 
Цільове управління професійно-технічними навчальними закладами в ринкових умовах : Навч. посіб. / В. В. Олійник, В. В. Медведь. - К. : [ЦІППО], 2002. - 67 c. - Бібліогр.: с. 57-58. - укp.

Висвітлено результати роботи, проведеної у Севастопольському центрі професійно-технічної освіти на базі ПТНЗ-2, щодо формування механізму цільового управління професіонально-технічними навчальними закладами за ринкових умов. Наведено засоби формування мотиваційного механізму управління, спрямованого на зростання конкурентоспроможності даних закладів.

Освещены результаты работы, проведенной в Севастопольском центре профессионально-технического образования на базе ПТУЗ-2, о формировании механизма целевого управления профессионально-техническими учебными заведениями в рыночных условиях. Изложены способы формирования мотивационного механизма управления, направленного на увеличение конкурентоспособности данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451я7

Шифр НБУВ: ВА627848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стечкевич О. О. 
Методичні засади інтегрованого уроку виробничого навчання у підготовці операторів комп'ютерного набору / О. О. Стечкевич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Виявлено методологічні, психологічні, загальнопедагогічні, цільові, організаційні, інтеграційні та методичні особливості інтегрованого уроку виробничого навчання в професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено його методичні засади в підготовці операторів комп'ютерного набору: інтегрований урок є синергетичною системою, яку доцільно моделювати з виділенням логічно завершеного елемента уроку - чарунки - з опорою на існуючі системи виробничого навчання на підставі інноваційного підходу до інструктажу та специфічні методи навчання даних операторів з дотриманням визначених вимог до інтегрованого уроку виробничого навчання. Запропоновано модель даного уроку для підготовки операторів в професійно-технічних навчальних закладах, яка відображає основні компоненти та вплив на його ефективність інших зовнішніх і внутрішніх критеріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.260.15 + Ч451.203 + з97 р(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пріоритетні напрями розвитку професійної освіти : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Ч. 2 / ред.: А. М. Богуш. - О., 2002. - 230 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д. Ушинського; Вип. 10). - укp.

Висвітлено шляхи реалізації умов формування психономічної техніки майбутніх учителів. Розглянуто самостійну роботу як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя, вплив педагогічного такту на взаємини між учителями та учнями. Проаналізовано місце народної творчості у вихованні молодших школярів. Описано особливості побудови і функціонування інтегративних курсів у системі неперервної освіти. Розкрито напрямки розвитку професійних установок у майбутніх учителів математики. Акцентовано увагу на проблемах стандартизації у професійній освіті на сучасному етапі соціально-економічного розвитку. Висвітлено історичний аспект дослідження проблеми підготовки вчителів до організації дозвіллєвої ігрової діяльності школярів.

Освещены пути реализации условий формирования психономической техники будущих учителей. Рассмотрена самостоятельная работа как средство формирования творческой личности будущего учителя, влияние педагогического такта на взаимопонимание между учителями и учениками. Проанализировано место народного творчества в воспитании младших школьников. Описаны особенности структуры и функционирования интеграционных курсов в системе непрерывного образования. Раскрыты направления развития профессиональных установок в будущих учителей математики. Акцентировано внимание на проблемах стандартизации в профессиональном образовании на современном этапе социально-экономического развития. Освещен исторический аспект исследования проблемы подготовки учителей к организации досуговой игровой деятельности школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я431(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пріоритетні напрямки розвитку професійної освіти : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Ч. 1 / ред.: А. М. Богуш. - О., 2002. - 164 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Вип. 10). - укp.

Висвітлено методи, етапи і функції формування толерантності у майбутніх учителів у процесі роботи з сім'ями. Викладено культурно-діяльнісний підхід до формування в особистості вчителя продуктивних способів образотворчої діяльності. Описано принципи гуманізації освіти у вищій школі. Проаналізовано формування професійно-педагогічної майстерності курсантів військових вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на особистісно-орієнтованому навчанні у вищій професійній школі. Розкрито основні тенденції розвитку технологій підготовки майбутніх фахівців у світовій практиці. Розглянуто актуальні проблеми вищої освіти зарубіжжя.

Освещены методы, этапы и функции формирования толерантности у будущих учителей в процессе работы с семьями. Изложен культурно-деятельностный подход к формированию в личности учителя продуктивных способов изобразительной деятельности. Описаны принципы гуманизации образования в высшей школе. Проанализировано формирование профессионально-педагогического мастерства курсантов военных высших учебных заведений. Акцентировано внимание на личностно-ориентированном обучении в высшей профессиональной школе. Раскрыты основные тенденции развития технологий подготовки будущих специалистов в мировой практике. Рассмотрены актуальные проблемы высшего образования зарубежья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я431(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Аніщенко О. В. 
Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / О. В. Аніщенко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. - 251 c. - Бібліогр.: 558 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку професійної освіти та особливості самореалізації жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. На підставі вивчення архівних і літературних джерел проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті. Охарактеризовано зміст і форми організації фахового навчання жінок в Україні. Обгрунтовано підходи щодо класифікації закладів даної освіти, а також розкрито суть законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок.

Освещена история развития профессионального образования и особенностей самореализации женщин в Украине во второй половине XIX - начале XX вв. На основании изучения архивных и литературных источников проанализированы особенности функционирования сети женских профессиональных учебных заведений по подготовке специалистов разных квалификационных уровней и специальностей. Выявлены тенденции развития женского профессионального образования в зарубежном контексте. Охарактеризировано содержание и формы организации специального обучения женщин в Украине. Обоснованы подходы касающиеся классификации заведений данного образования, а также раскрыта суть законодательного обеспечения специального образования и профессиональной деятельности женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР) + Ч34(4УКР)42 + Ф74(4УКР)045 + С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ничкало Н. Г. 
Развитие в Украине исследований по проблемам педагогики и психологии профессионального образования на рубеже столетий / Н. Г. Ничкало; Европ. фонд образования, Нац. наблюд. центр Украины. - К. : Наук. світ, 2001. - 67 c. - рус.

Приведена общая характеристика научно-исследовательской деятельности по проблемам педагогики и психологии на Украине. Освещена научно-координационная деятельность по проблемам профессионального образования. Проанализированы результаты диссертационных исследований. Представлен список кандидатских и докторских диссертаций, защищенных в специализированных советах Украины в 2000 - 2001 гг. Рассмотрены перспективы развития исследований по профессиональной педагогике и психологии в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / ред.: Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Укр. технології, 2003. - 220 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.

Освещены теоретико-методические основы преподавания предметов гуманитарного цикла в профессионально-технических учебных заведениях. В контексте гуманистической парадигмы и философии образования проанализированы особенности формирования моральной культуры педагога, рассмотрены вопросы его духовного творчества. Показана роль отечественной и мировой культуры в формировании национального сознания и самосознания. В контексте современного украиноведения проанализирована возможность формирования духовного мира личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352 + С.р(4УКР)с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Удосконалення технологій та методик професійного навчання : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - К. : Наук. світ, 2001. - 156 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Розглянуто системні утворення в процесі формування наукових знань в мистецтвознавстві. Описано складові авторитету викладача вищого навчального педагогічного закладу. Проаналізовано Конституцію України як методологічну та теоретико-практичну основу педагогічної діяльності. Висвітлено модель педагогічної культури майбутнього вчителя. Розкрито витоки правового виховання в історії педагогічної думки, засоби формування професійно-педагогічної культури студентів, психолого-педагогічні засоби виховання правової культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі.

Рассмотрены системные образования в процессе формирования научных знаний в искусствоведении. Описаны составляющие авторитета преподавателя высшего учебного педагогического заведения. Проанализирована конституция Украины как методологическая и теоретико-практическая основа педагогической деятельности. Освещена модель педагогической культуры будущего учителя. Раскрыты истоки правового воспитания в истории педагогической мысли, средства формирования профессионально-педагогической культуры студентов, психолого-педагогические средства воспитания правовой культуры будущего учителя в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я43 + Щ31г(4УКР)6я43 + Щ31я43

Шифр НБУВ: ВА632684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Федоренко С. Н. 
Физическая реабилитация больных остеохондрозом шейно-грудного отдела позвоночника методами нетрадиционной медицины / С. Н. Федоренко // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2003. - № 6. - С. 88-95. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто особливості застосування нетрадиційних засобів і методів фізичної реабілітації для відновлення хворих з остеохондрозом шийно-грудного відділу хребетного стовпа на етапі повної та часткової ремісії.

В данной статье автором рассматривается вопрос о применении нетрадиционных средств и методов физической реабилитации для восстановления больных с остеохондрозом шейно-грудного отдела позвоночного столба, на этапе полной и частичной ремиссии.

The issue of utilization of non-traditional means and methods of physical rehabilitation for recovery of patients with osteochondrosis of neck region of vertebral column at the stage of complete and partial remission is considered.


Ключ. слова: нетрадиционные методы восстановления, остеохондроз, боль, физические упражнения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч458.250.401-541

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського