Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (901)Книжкові видання та компакт-диски (510)Журнали та продовжувані видання (346)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Сурмяк Ю.Р. 
Взаємодія вищих професійних училищ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю.Р. Сурмяк ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено модель системної взаємодії вмщих професійних училищ (ВПУ) й органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів, теоретично обгрунтовано основні напрями та форми спільної правовиховної діяльності. Розкрито зміст правового виховання учнів за безпосередньою участю працівників міліції районного відділу внутрішніх справ. Доведено, що ефективне вирішення завдань правового виховання учнів може бути забезпечене за умови налагодження системи партнерських відносин між педколективами ВПУ та територіальними органами внутрішніх справ на підставі науково обгрунтованої моделі. Розроблено орієнтовний план залучення працівників ОВС до правового виховання учнів ВПУ та програма курсу правового виховання учнів ВПУ у позаурочний час за безпосередньою участю працівників міліції, на яких базується запропонована модель, знайшли застосування у діяльності органів внутрішніх справ і ВПУ та довели свою ефективність, що підтверджено результатами дослідно-експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.53 + Ч461.352.26 + Х8(4УКР)х +
Шифр НБУВ: РА369085

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Коробко Л.І. 
Державне регулювання системи професійно-технічної освіти в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.І. Коробко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади вдосконалення державного регулювання системи професійно-технічної освіти. Визначено суть такої системи. Досліджено особливості її державного регулювання. Доповнено перелік функцій даної освіти. Запропоновано систему оцінювання підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів України. Розроблено практичні рекомендації щодо створення Центру розвитку професійно-технічної освіти при Міністерстві освіти та науки України. Проаналізовано сучасний стан розвитку системи професійно-технічної освіти. Висвітлено тенденції діяльності зазначених закладів. Досліджено особливості їх діяльності в Запорізькій області. Запропоновано розвинути структуру мережі професійно-технічних навчальних закладів шляхом створення на їх базі ресурсних центрів. Досліджено державне замовлення у системі професійно-технічної освіти. Удосконалено механізм багатоканального фінансування даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА357381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Кухарчук П.М. 
Державно-громадське управління системою професійно-технічної освіти в Україні (регіональний аспект): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / П.М. Кухарчук ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади державно-громадського управління у контексті реформування системи освіти України, уточнено критерії його ефективності. Проведено оцінювання рівня державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні у регіональному аспекті, наведено характеристику його складових. Визначено роль держави, органів місцевого самоврядування, громадськості, соціальних партнерів, роботодавців у функціонуванні та розвитку системи професійно-технічної освіти, а також фактори підвищення її ефективності. Розроблено модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти регіону, визначено її основні завдання та запропоновано механізми реалізації. Обгрунтовано визначення державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти як процесу урегулювання співвідношення владних повноважень, компетенцій, впливу державних структур та органів громадського самоуправління, соціальних партнерів у механізмах управління системою професійно-технічної освіти. Розроблено механізми делегування повноважень з управління системою професійно-технічною освітою на відомчий, регіональний, місцевий і локальний рівні. Доведено, що модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні на регіональному рівні є перспективною для розвитку реформування системи освіти, реалізація якої сприяє соціально-економічному розвитку регіонів, підвищенню якості освітніх послуг і конкурентоспроможності працівників робітничих спеціальностей на ринку праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + Ч464(4УКР)3 + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА363596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Василькова О.І. 
Динаміка неформального лідерства в навчальній групі ПТУ: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Василькова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання виникнення, розвитку та функціонування лідерства в навчальній групі ПТУ. Виявлено, що лідерство формується в динаміці розвитку групи та відображає неформальну структуру міжособистісних відносин учнів. Визначено типи лідерства: інтелектуальний, емоційний, практичний. Складено психологічні "портрети" лідерства різних типів. Встановлено, що в основі механізму обрання лідера групи лежить процес психологічного ціннісного обміну, порівневе розгортання якого обумовлює динаміку лідерства, яка тісно пов'язана з загальним поетапним розвитком навчальної групи, найважливішими сферами її життєдіяльності. Розроблено та апробовано концептуальну модель структури керівного ядра навчальної групи ПТУ, використання якої дозволяє інженерно-педагогічним працівникам навчального закладу поширити діапазон впливу на учнів. Встановлено, що створена система цілеспрямованої роботи з лідерами та іншими членами навчальної групи, з інженерно-педагогічними працівниками та батьками учнів дозволяє стимулювати активність лідерів, групову згуртованість та задоволеність процесом спілкування; підвищити лідерський потенціал в інтересах формування та розвитку учнівського колективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.314 + Ю954.05 +
Шифр НБУВ: РА330560

Рубрики:

      
6.

Капченко Л.М. 
Моделювання організаційно-педагогічної діяльності в системі управління професійно-технічними навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Л.М. Капченко ; Ун-т менедж. освіти АПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано принципи планування роботи навчального закладу за сучасних умов. Розроблено комплексну модель планування організаційно-педагогічної діяльності в професійно-технічному навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41
Шифр НБУВ: РА373834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Фурса О.О. 
Організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу у мистецькому коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Фурса ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено модель функціонування мистецького коледжу як професійного навчального закладу нового типу та методику спеціальної підготовки майбутніх дизайнерів у системі "учень дизайн-студії - студент коледжу - слухач професійних курсів - фахівець з дизайну". Удосконалено організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі на основі впровадження варіативного компонента дизайн-освіти та інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання. Здійснено відбір і структурування змісту підготовки дизайнерів одягу й аксесуарів у мистецькому коледжі та розроблено комплект навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Уточнено положення щодо необхідності врахування в організації навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі потреб сучасного дизайн-виробництва й модельного бізнесу в творчих конкурентоспроможних фахівцях та участі соціальних партнерів у розвитку конкурсної діяльності майбутніх дизайнерів. Висвітлено історичні аспекти розвитку дизайну та дизайн-шкіл в Україні та світові тенденції підготовки фахівців дизайнерського профілю й обгрунтовано роль мистецтва в художньому розвитку особистості майбутнього дизайнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.02 + Щ10р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА336866

Географічні рубрики:
  

      
8.

Скульська В.Є. 
Організаційно-педагогічні умови професійного навчання безробітних у професійно-технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Скульська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічні умови навчання безробітних у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Проаналізовано нормативно-правову базу професійного навчання безробітних й обгрунтовано напрями її удосконалення. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель організації професійного навчання безробітних у ПТНЗ як цілісну педагогічну систему та розроблено навчально-методичний комплекс її реалізації. Встановлено критерії оцінки готовності ПТНЗ до здійснення професійного навчання безробітних та забезпечення їх психологічної підтримки. Досліджено особливості професійної підготовки безробітних та удосконалено методику відбору майбутніх суб'єктів навчання на базі залучення до його проведення майбутніх роботодавців і спеціальних навчальних закладів. Розроблено науково-методичні рекомендації для педагогічних працівників і співробітників центрів зайнятості щодо організації професійного навчання безробітних у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + У9(4УКР)240.58 +
Шифр НБУВ: РА337709

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Алєксєєва С. В. 
Організація дослідницької діяльності учнів з дизайну у професійних навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Алєксєєва ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність дослідницької діяльності учнів з дизайну, визначено її вплив на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця та формування професійно важливих якостей. Проаналізовано стан проблеми організації дослідницької діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади даної діяльності учнів з дизайну, визначено педагогічні умови її організації. Обгрунтовано принципи відбору та структурування змісту навчального матеріалу для даної роботи учнів. Розроблено й експериментально перевірено технологію організації даної діяльності майбутніх дизайнерів, методику діагностування візуально-творчих здібностей учнів і програму самопідготовки керівників дослідницькою роботою учнів. Встановлено методичні рекомендації щодо організації даної діяльності учнів з дизайну в професійних НЗ художнього профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.268 + Ж182 р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА376495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Михнюк 
Організація модульного курсового професійно-технічного навчання і підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Марія Іванівна Михнюк ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203
Шифр НБУВ: РА343627

Рубрики:

      
12.

Старовойт Л.Я. 
Особливості організації багатоступеневого навчання у вищому професійному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Я. Старовойт ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади створення та діяльності навчальних закладів нового типу, в яких здійснюється підготовка висококваліфікованих робітників і молодших спеціалістів для підприємств громадського харчування різних типів та форм власності. Теоретично обгрунтовано моделі багатоступеневого професійного навчання, виявлено особливості його організації на основі широкомасштабної інтеграції змісту предметів, професій, теоретичного та виробничого навчання, впроваджено блочно-модульну систему навчання за ступенями. Запропоновано основні принципи структурування навчального матеріалу, форми і методи вивчення інтегрованого курсу спеціальної технології та виробничого навчання. Експериментально перевірено новий розроблений інтегрований навчальний план ступеневого навчання кваліфікованого робітника та молодшого спеціаліста для підприємств громадського харчування.Доведено положення про те, що особливостями функціонування багатоступеневої підготовки у професійно-технічних училищах є оптимальність, стабільність,визначеність, системна ефективність. Вивчено основні напрями взаємодії ВПУ та університету в здійсненні ступеневої неперервної професійної освіти. Розроблено науково-методичні рекомендації з організації багатоступеневого навчання у ВПУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)715 + Ч461(4Укр)
Шифр НБУВ: РА311731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Сорока М.Я. 
Особливості розвитку початкової професійної освіти в умовах децентралізації в Російській Федерації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Я. Сорока ; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Вперше обгрунтовано положення щодо впливу ринкової економіки на трансформацію регіональних систем підготовки кваліфікованих робітників і прогнозування їх розвитку за умов децентралізації та концептуальних засад розвитку системи у регіоні. Розкрито педагогічну сутність правового та фінансового забезпечення модернізації підготовки кваліфікованих робітників. Виявлено подібне та відмінне в розвитку національних систем підготовки кваліфікованих робітників у Російській Федерації й Україні. Розроблено методику забезпечення розвитку системи підготовки трудових ресурсів за умов її децентралізації, реструктуризації та регіоналізації. Визначено концептуальні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників за умов ринкової економіки, розкрито сутність основних показників, що визначають її ефективність. Запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС) +
Шифр НБУВ: РА364276

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ягупова О.В. 
Особливості розвитку практичного мислення майстрів виробничого навчання: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.03 / О.В. Ягупова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано особливості практичного мислення, визначено зміст поняття "практичне мислення майстрів виробничого навчання" і на основі провідних ідей і положень системно-діяльністного підходу теоретично та емпірично обгрунтовано вікові, освітні та професійні особливості його розвитку протягом набуття ними професійної освіти, педагогічної діяльності в системі професійно-технічної освіти. Статистично підтверджено сукупний позитивний вплив усіх чинників на практичну спрямованність та на задоволеність нею, на креативність мислення, спрямованість практичного мислення майстрів виробничого навчання неповторного характеру, які складають основу індивідуального стилю їх педагогічного мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ч461.428 +
Шифр НБУВ: РА368452

Рубрики:

      
15.

Пазюра Н.В. 
Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Пазюра ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку професійно-технічної освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) в останній чверті XX ст. за умов зародження ринкової економіки. На підставі вивчення літературних джерел, українських і китайських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій охарактеризовано національні чинники підготовки виробничого персоналу як пріоритети державної політики у проведенні освітніх реформ. Розкрито особливості розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників КНР на різних історичних етапах. Розглянуто механізми реформування професійно-технічної освіти та її трансформації у систему професійної освіти. Виявлено й охарактеризовано особливості системи професійної підготовки за умов ринкової економіки КНР. З'ясовано подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у КНР й Україні. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду за умов модернізації системи професійно-технічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(5КИТ)64 + Ч464(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА361880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Попова Т.І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.І. Попова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду до розробки мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їх тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37 +
Шифр НБУВ: РА350138

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Клочан Ю.В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю.В. Клочан ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть соціальної адаптації як соціально-педагогічної проблеми. Розглянуто соціальну адаптацію як механізм соціального виховання. Виявлено специфіку соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено структуру її компонентів з застосуванням системного підходу. Проаналізовано критерії та показники соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови забезпечення ефективності соціальної адаптації учнівської молоді. За результатами проведеної дослідно-експериментальної апробації даних умов підтверджено вірогідність розроблених теоретичних положень. Наведено пропозиції педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів з метою створення сприятливого для адаптації учнів до соціального середовища, які можуть використовуватись у роботі з першокурсниками навчальних закладів, розташованих у місті та учнями, які навчаються в сільських професійно-технічних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.350.0 +
Шифр НБУВ: РА366722

Рубрики:

      
18.

Романчук Н. О. 
Підготовка майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Романчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Вперше на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної та науково-методичної літератури обгрунтовано модель та експериментально апробовано методику підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти. Удосконалено теоретичні засади та напрями такої підготовки. Охарактеризовано компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовий, операційно-діяльнісний, дослідницько-творчий), критерії (спрямованість на особистісно орієнтоване навчання, наявність теоретичних і практичних знань, умінь і навичок організації особистісно орієнтованого навчання) та рівні (низький, середній, достатній) готовності майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)3-2 + Ч461.223.7
Шифр НБУВ: РА385026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
  

      
19.

Костюченко М.П. 
Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін модульного навчання у професійно-технічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.П. Костюченко ; Укр. інж.-пед. акад.. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено нове вирішення наукової проблеми, яка має прояву у суперечності між виокремленістю й автономністю змісту навчальних дисциплін професійної підготовки учнів ПТНЗ і реальною діяльністю кваліфікованого робітника, що має інтегрований характер. Запропоновано часткова та повна відмова від предметної системи навчання та перехід до інноваційних предметно-модульної та модульної систем професійного навчання (ПМСН і МСН), ступінь інтеграції змісту яких відповідає предметно-модульним і проблемно-модульним інтегративним професійним курсам. Розроблено концепцію проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для модульного навчання професії у ПТНЗ. Проведено експериментальне дослідження ефективності та результативності модульного навчання учнів інтегрованого змісту технічних дисциплін. Розроблено дві методики у межах ПМСН і МСН проектування навчально-програмної документації й інтегрованого змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290 + Ч461.290 + Ч461.290
Шифр НБУВ: РА363726

Рубрики:

      
20.

Удалова О.А. 
Профілактика асоціальної поведінки учнів закладів профтехосвіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Удалова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано положення щодо виховної діяльності інженерно-педагогічних колективів ПТУ з профілактики асоціальної поведінки серед учнів як педагогічної системи. Розкрито об'єктивні соціально-педагогічні передумови реформування змісту, форм і методів роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів, суть асоціальної поведінки учнів і роль спеціальних технологій виховної діяльності у формуванні звички правильної поведінки. Розроблено модель і науково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи методичного навчання педагога для виконання ним функцій вихователя як організатора виховної роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів ПТУ в системі позаурочної виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: РА320837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського