Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.350.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Клочан Ю.В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю.В. Клочан ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть соціальної адаптації як соціально-педагогічної проблеми. Розглянуто соціальну адаптацію як механізм соціального виховання. Виявлено специфіку соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено структуру її компонентів з застосуванням системного підходу. Проаналізовано критерії та показники соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови забезпечення ефективності соціальної адаптації учнівської молоді. За результатами проведеної дослідно-експериментальної апробації даних умов підтверджено вірогідність розроблених теоретичних положень. Наведено пропозиції педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів з метою створення сприятливого для адаптації учнів до соціального середовища, які можуть використовуватись у роботі з першокурсниками навчальних закладів, розташованих у місті та учнями, які навчаються в сільських професійно-технічних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.350.0 +
Шифр НБУВ: РА366722

Рубрики:

      
2.

Поліщук С.П. 
Психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.П. Поліщук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Охарактеризовано психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища. Проаналізовано психологічні дослідження даної проблеми. Визначено структурні компоненти соціальної зрілості, властиві учням вищого професійного училища, а саме: ціннісно-орієнтаційний, рефлексивно-когнітивний, особистісно-самооціночний, контрольно-поведінковий. З'ясовано, що зазначені компоненти базуються на становленні ціннісних орієнтацій, "Я-образу", розвитку у майбутніх фахівців самооцінки особливості та відрегульованого локусу контролю поведінки. На підставі результатів констатувального експерименту показано, що у значної кількості учнів вищого професійного училища недостатньо розвинуті та взаємозв'язані компоненти соціальної зрілості, що заважає їх професійній підготовці й особистісному становленню. Розроблено й експериментально перевірено програму розвитку соціальної зрілості учнівської молоді. За результатами формувального експерименту виявлено значні позитивні зміни у динаміці ціннісних орієнтацій, "Я-образу", самооцінки, рівні локусу контролю поведінки як показників структурних компонентів соціальної зрілості. Експериментально підтверджено, що впровадження запропонованої програми забезпечує ефективний розвиток і взаємозв'язок зазначених структурних компонентів соціальної зрілості. Розроблено методичні рекомендації щодо її розвитку в учнів за умов навчально-виховного процесу професійно-технічних навчальних закладів, що сприяє підвищенню рівня професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, розв'язанню особистих проблем учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю952.1 + Ч461.350.0 +
Шифр НБУВ: РА351132

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського