Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (86)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Кононец Н. В. 
Дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів аграрних коледжів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Кононец ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розкрито поняття "електронного підручника", його змісту, структури, вимог до змісту та структури електронного підручника, індивідуалізації навчання засобом електронного підручника. Визначено та науково обгрунтовано дидактичні засади розробки електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів: дидактичні вимоги до електронного підручника як часткового випадку електронного засобу навчання, необхідність підготовки викладачів до створення електронного підручника й її спрямованість, розробка електронного підручника у програмному додатку (у даному випадку - Microsoft FrontPage), застосовування електронного підручника як засобу індивідуалізації навчання студентів. Охарактеризовано критерії та рівні індивідуалізації навчання засобом електронного підручника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П. р(4УКР)2-21
Шифр НБУВ: РА376638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Королюк О.М. 
Диференціація самостійної роботи студентів коледжів технічного профілю в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Королюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення продуктивності самостійної роботи студентів у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу в коледжах технічного профілю. Проаналізовано суть базових понять, визначено функції самостійної роботи, виділено її особливості, які впливають на продуктивність навчання природничо-математичних дисциплін. Установлено індивідуально-типологічні характеристики студентів. Досліджено їх прояв у навчальній діяльності. Розглянуто сучасні наукові підходи до організації самостійної роботи. Обгрунтовано педагогічні умови її диференціації у коледжах. Розроблено модель диференціації самостійної роботи студентів коледжів технічного спрямування у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Б.р(4УКР)21-3,022 +
Шифр НБУВ: РА361565

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Іванцова О. П. 
Застосування модульно-рейтингової системи у процесі фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. П. Іванцова ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та практично перевірено стан та ефективність застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах. Теоретично обгрунтовано модель побудови навчального процесу коледжу за модульно-рейтинговою системою навчання та її структурні компоненти. Визначено та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов її застосування. Виявлено особливості фахової підготовки студентів економічних спеціальностей у коледжах. Удосконалено зміст, форми та методи проведення навчальних занять з урахуванням особливостей модульно-рейтингового навчання у коледжах у процесі фахової підготовки струдентів економічних спеціальностей, навчальні програми з фахових дисциплін для студентів ВНЗ I - II рівнів акредитації. Уточнено базові поняття дослідження: "модуль", "рейтинг", "модульне навчання", "модульно-рейтингове навчання". Подальшого розвитку набули положення щодо вдосконалення теорії та методики застосування модульно-рейтингового навчання у коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284
Шифр НБУВ: РА384836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Сердюк Т.В. 
Інтерактивні технології навчання суспільних дисциплін як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Сердюк ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дидактичні підходи щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності, уточнено поняття навчально-пізнавальна активність, активізація навчально-пізнавальної діяльності, рівні активності та її критерії. Уточнено зміст поняття інтерактивні технології навчання, структуру навчального заняття з використанням інтерактивних технологій, запропоновано їх класифікацію. Обгрунтовано модель навчання суспільних дисциплін з використанням інтерактивних технологій для вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації, виявлено дидактичні умови її ефективного функціонування (наявність банку інтерактивних технологій, їх застосування відповідно до мети, рівня підготовленості суб'єктів навчання до інтеракції, розробка й застосування відповідних дидактичних засобів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.24
Шифр НБУВ: РА370696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Цюприк А.Я. 
Організація самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Я. Цюприк ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано та побудовано модель самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін, яка враховує зміну цілей самостійної роботи й умов її організації (зовнішніх і внутрішніх), взаємозв'язок технологій навчання і результатів самостійної роботи студентів (предметного й особистісного). Виявлено особливості організації самостійної роботи даних студентів, взаємопов'язані з сучасними тенденціями розвитку професійної освіти, зміною суті самостійної роботи, навчальним процесом у технічному коледжі, змістом суспільних дисциплін. Розвинуто теоретичні засади зазначеної роботи, яка залежно від конкретних цілей навчання розглянуто як певну форму пізнавальної активності особистості, навчальної діяльності студентів, навчання суспільних дисциплін, а також - вид організації навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА338863

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Крижанівська В.П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Крижанівська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363796

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Демченко О.М. 
Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.М. Демченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. : рис. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43
Шифр НБУВ: РА358994

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Жижко Т.А. 
Педагогічні умови інтенсифікації професійної підготовки студентів в економіко-правовому коледжі (на матеріалі спеціальних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.А. Жижко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Запропоновано ефективні шляхи інтенсифікації професійної підготовки фахівців в економіко-правовому коледжі та виявлено умови їх реалізації. Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні чинники, які впливають на ефективність інтенсифікації професійної підготовки студентів, визначено психолого-педагогічні аспекти понять "інтелектуальний розвиток", "інтенсифікація навчального процесу", "педагогічна майстерність". Виявлено педагогічні умови ефективності навчального процесу на засадах інтенсифікації, якими є оволодіння студентами методами самостійної пізнавальної діяльності та рівень педагогічної майстерності викладачів. Розроблено навчально-методичний комплекс для підвищення рівня самостійності пізнавальної діяльності майбутніх фахівців і викладачів професійних навчальних закладів. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов інтенсифікації професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + У р20-2+Х р31(4УКР)-25 +
Шифр НБУВ: РА332132

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бойцун О.Б. 
Технологія підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Б. Бойцун ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено технологію підготовки студентів коледжу технічного профілю до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності, складовими якої є: мета, завдання, специфічні принципи, методи та засоби, особливості підготовки з інформаційних технологій, етапи впровадження, компоненти готовності та критерії їх сформованості, результат. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої технології, а саме: створення єдиного інформаційного середовища, підвищення рівня інформаційної культури учасників навчального процесу. Викладено компоненти технології підготовки студентів коледжу до застосування інформаційних технологій у майбутній професії, зокрема, мотиваційний, технічний, операційний, оцінний. Визначено рівні готовності (ознайомчий, репродуктивний, продуктивний і творчий) до застосування знань, умінь і навичок студентами коледжу з інформаційних технологій з обраного фаху. Проаналізовано, що одержані результати дозволили зробити висновки стосовно ефективності запропонованої методики підготовки до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності студентами коледжу технічного профілю, що забезпечує вищий рівень готовності до інформаційної діяльності, ніж за традиційної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + Ж.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367924

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Романишина О.Я. 
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Романишина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено технологію формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю (техніків-програмістів). Компонентами моделі даної технології є: мета, завдання, методи та засоби навчання, принципи, уміння, необхідні студентам для формування інформаційної культури, педагогічні умови, етапи даного формування, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості даної культури. Визначено педагогічні умови, які забезпечують її дієвість. До них віднесено: створення інформаційного середовища; використання інформаційних технологій з метою збору, обробки, зберігання та використання інформації; активізацію самостійної пізнавальної діяльності студентів; володіння технологіями створення програмних продуктів. Особливостями формування інформаційної культури є вміння: орієнтуватись в інформаційному середовищі (організація, збирання й обробка інформації комп'ютерними засобами; створення, збереження та управління базами даних, організація доступу до них); створювати якісно нову інформацію (створення web-сайтів, володіння прийомами програмування та технологіями створення програмних продуктів); сприяти інформаційній взаємодії (діагностика працездатності комп'ютерної техніки, програмного забезпечення та локальних мереж, їх модернізація, керування ними).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 +
Шифр НБУВ: РА352243

Рубрики:

      
11.

Темерівська Т.Г. 
Формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Темерівська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність і структуру пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано модель розвитку пізнавальної активності, визначено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано технологію формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін на базі створення інваріантів структури дидактичних систем занять. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Запропоновано структуру і зміст побудови дидактичних систем занять на матеріалі природничо-наукових дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + р11(4УКР) р2-34 +
Шифр НБУВ: РА333714

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Кривонос О.Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Кривонос ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, а також їх розподілено у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному; під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань; під час практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів; у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів; на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220 +
Шифр НБУВ: РА356233

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського