Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (94)Книжкові видання та компакт-диски (129)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Примачок Л. Л. 
Виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. Л. Примачок ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти даної проблеми. Уточнено сутність виховання розради як духовної цінності. Розроблено критерії та показники, виявлено рівні вихованості у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання у студентів медичного коледжу розради як духовної цінності: запровадження системи виховної роботи, систематична орієнтація на ідеал медичного працівника, підготовка кураторів академічних груп до організації виховної діяльності, спрямованої на формування у студентів духовних цінностей, розроблення її методичного забезпечення, дотримання особистісно орієнтованого, гуманістично-центрованого та діяльнісного підходів, дотримання ідей гуманістичної етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2
Шифр НБУВ: РА383550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Артемчук Л.М. 
Комп'ютерне оцінювання професійних знань в структурі підготовки медичних сестер: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Артемчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості стандартизованого контролю якості підготовки медичних сестер у структурі державних стандартів вищої освіти. Побудовано модель моніторингу професійних знань фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" (на прикладі спеціальності "сестринська справа"). Визначено ієрархічні рівні моніторингу, узагальнено та сформульовано його функції, установлено послідовність дій у їх забезпеченні. Обгрунтовано функції комплексу комп'ютерних програм стандартизованого тестування як засіб діагностики якості підготовки медичних сестер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34 с51 +
Шифр НБУВ: РА327407

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Демченко О.М. 
Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.М. Демченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. : рис. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43
Шифр НБУВ: РА358994

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Сліпчук В. Л. 
Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Л. Сліпчук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше відібрано й обгрунтовано зміст, форми та методи професійної спрямованості навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї, які забезпечують наступність і неперервність навчання на етапі допрофесійної підготовки учнів цих ліцеїв. Визначено критерії ефективності цієї спрямованості за умов допрофесійної підготовки. Розроблено комплекс тестових завдань для контролю якості знань учнів з природничих дисциплін з професійним спрямуванням. Теоретично обгрунтовано класифікацію організаційних форм цієї спрямованості, запропоновано методику розрахунку питомої ваги професійного спрямування змісту цих дисциплін у медичному ліцеї. Зроблено внесок у розвиток принципів відбору змісту допрофесійної підготовки в медичному ліцеї, удосконалено зміст його навчальних планів щодо дослідженої спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-3 + Б. р(4УКР)2,022
Шифр НБУВ: РА380162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Джулай Л.І. 
Системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Джулай ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу. Відзначено, що необхідність її впровадження зумовлена недостатнім рівнем об'єктивності інформації про стан успішності навчально-пізнавальної діяльності студентів, фрагментарністю перевірки мети навчання з клінічних дисциплін і потребою узгодження діяльності викладача та студента у процесі контролю. Відзначено недостатній рівень теоретичної та практичної підготовки педагогічних кадрів навчального закладу з питань організації контролю. Розроблено зміст діяльності викладача та студента за умов модульного навчання. Створено й апробовано технологію формування змістово-цільово-рівневої матриці для визначення обов'язкового мінімуму знань і вмінь студентів з певного розділу (модуля) учбової дисципліни. На базі використання системного підходу розроблено концептуальні засади формування системи контролю знань і вмінь студентів, створено та перевірено її експериментальну модель. Доведено кореляційну залежність між рівнем успішності студентів та використанням запропонованої системи контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34 +
Шифр НБУВ: РА334574

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Поплавська С.Д. 
Формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії у професійній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Д. Поплавська ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Розкрито сутність понять "взаємодія", "комунікація", "готовність", "готовність до комунікативної взаємодії". Проаналізовано теоретичні засади підготовки майбутніх медичних працівників до комунікативної взаємодії, розкрито її зміст, охарактеризовано структурні компоненти, визначено показники та рівні сформованості. Розроблено й упроваджено у практику діяльності медичних навчальних закладів спецкурс "Підготовка студентів медколеджів до комунікативної взаємодії". Вперше науково обгрунтовано модель формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії, експериментально підтверджено її ефективність. Удосконалено форми та методи підготовки майбутніх медичних працівників до комунікативної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 +
Шифр НБУВ: РА368774

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Темерівська Т.Г. 
Формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Темерівська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність і структуру пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано модель розвитку пізнавальної активності, визначено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано технологію формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін на базі створення інваріантів структури дидактичних систем занять. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Запропоновано структуру і зміст побудови дидактичних систем занять на матеріалі природничо-наукових дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + р11(4УКР) р2-34 +
Шифр НБУВ: РА333714

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Маркович О.В. 
Формування професійних умінь майбутніх медичних сестер хірургічного профілю засобами алгоритмізації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Маркович ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійних умінь майбутніх медичних сестер засобами алгоритмізації за умов медичних ВНЗ України I - II рівнів акредитації. Проаналізовано сучасний стан медсестринства в Україні та перспективи його розвитку, розглянуто структуру професійних умінь медичної сестри хірургічного профілю, обгрунтовано доцільність застосування алгоритмічних технологій у процесі її професійної підготовки. Розроблено технологію алгоритмізації формування професійних умінь за допомогою простих, складних, комплексних комбінованих і загальних алгоритмів виконання практичних дій. Обгрунтовано організаційно-методичні засади алгоритмічного підходу до формування професійних умінь майбутніх медичних сестер (зміст, форми та методи теоретичної та практичної підготовки). Встановлено показники та критерії ефективності формування професійних умінь майбутніх медичних сестер хірургічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 +
Шифр НБУВ: РА361187

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кривонос О.Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Б. Кривонос ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, а також їх розподілено у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному; під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань; під час практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів; у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів; на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220 +
Шифр НБУВ: РА356233

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського