Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (102)Книжкові видання та компакт-диски (73)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Малярчук О.В. 
Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.В. Малярчук ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання за умов постіндустріальних суспільств і його характерні особливості. Наведено характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів, проаналізовано дистанційну освіту як науково-теоретичний і практично-освітній феномен. Розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США, алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)764 + С. р(7СПО)3
Шифр НБУВ: РА372025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Олендр Т. М. 
Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Олендр ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)711 к8 + Б. р(7СПО)3-38
Шифр НБУВ: РА384303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Зварич І.М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Зварич ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА355116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Ольхович О.В. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з біженцями у вищих навчальних закладах США і Канади: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Ольхович ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено систему підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ США та Канади. Визначено суть і зміст понятійного апарату у дослідженій сфері. Розкрито основні фактори, які впливають на процес професійної підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями. Проаналізовано особливості даної підготовки працівників у ВНЗ США та Канади. Висвітлено її зміст і технології. Проаналізовано вітчизняний досвід соціальної роботи з біженцями та підготовки відповідних фахівців. Окреслено можливості творчого використання зарубіжного досвіду підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч484(7СПО) + С40(7) +
Шифр НБУВ: РА356340

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шаран Р. В. 
Професійна підготовка магістрів інформаційних технологій в системі дистанційної освіти США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Шаран ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз проблеми професійної підготовки магістрів інформаційних технологій у системі дистанційної освіти США. Розглянуто дистанційне навчання як освітню технологію. Охарактеризовано основні етапи розвитку дистанційної освіти у США. Виявлено особливості організації дистанційного навчання магістрів інформаційних технологій в університетах США. Розкрито зміст і форми організації дистанційного навчання магістрів інформаційних технологій. З'ясовано основні вимоги щодо професійної компетентності тьюторів, які здійснюють підготовку магістрів інформаційних технологій. Проаналізовано провідні тенденції розвитку дистанційної освіти в Україні та з'ясовано особливості підготовки ІТ-фахівців у системі вищої освіти України. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо творчого використання прогресивних ідей досвіду вищої школи США з дистанційної підготовки магістрів інформаційних технологій в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)764 + З970 р(7СПО)3
Шифр НБУВ: РА377746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бурдіна С.В. 
Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.В. Бурдіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41 +
Шифр НБУВ: РА358544

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського