Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (320)Книжкові видання та компакт-диски (210)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
1.

Коджа Т.І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Коджа ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА325968

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Ібрагімов Т.Ш. 
Дидактичні основи модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ш. Ібрагімов ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито базові поняття дослідження, визначено стан модульно-рейтингового оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання. Теоретично обгрунтовано дидактичні основи та концептуальні положення модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів-заочників. Розроблено авторську технологію оптимізації кредитно-модульного навчання студентів-заочників, стрижнем якої є його науково-методичне забезпечення. Зазначено, що основні результати дослідження апробовано у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч481.632.85 +
Шифр НБУВ: РА367434

Рубрики:

      
3.

Олєйнікова Т.Ю. 
Інформаційна технологія протиризикового планування навчального процесу в умовах модульно-рейтингової системи навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.Ю. Олєйнікова ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель модульно-рейтингової системи навчання з урахуванням ризиків, яка дозволяє визначити ризики модуля дисципліни, зокрема, ризик помилки, ризик перенавантаження кафедри, професійний ризик, технічний ризик, ризик недостатнього методичного забезпечення, кадровий ризик, студентський ризик. Розроблено методи протиризикового планування структури дисциплін і модулів за умов модульно-рейтингової системи навчання, які дозволяють побудувати альтернативні варіанти сітьової моделі міжпредметних зв'язків (СММЗ), сітьової моделі зв'язності тем (СМЗТ), визначати ризики реалізації кожної СММЗ і СМЗТ шляхом визначення загального ризику викладання кожного модуля та теми дисциплін, вибрати найменш ризикову СММЗ і СМЗТ. Вдосконалено сітьові моделі міжпредметних зв'язків і зв'язності тем дисциплін, які дозволяють планувати послідовності модулів і тем різних дисциплін з врахуванням їх логічних зв'язків і ризиків. Одержав подальшого розвитку метод експертної оцінки ризиків викладання модулів дисциплін, який дозволяє визначати ризики модулів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:381 + Ч481.26 + Ч481.284 +
Шифр НБУВ: РА367730

Рубрики:

      
4.

Колуд Р. 
Математичні моделі та алгоритми тестування знань з використанням зворотного зв'язку та Інтернет-технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Р. Колуд ; Держ. ком. зв'язку та інформатизації України, НАН України. Держ. НДІ інформац. інфраструктури. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі процесу тестування та оцінювання знань, які базуються на використанні диференціюючої властивості завдань та оригінальних алгоритмів встановлення ймовірності вибору завдань залежно від їх диференціюючої здатності та динамічно встановленої ваги. Зазначено, що використання запропонованих моделей значно підвищує ефективність тестування. Створено математичні моделі та ефективні алгоритми оцінювання, сформовані на підставі використання статистичних характеристик наявних у базі даних завдань, застосування яких сприяє покращенню об'єктивності оцінювання без додаткових часових затрат. Досліджено залежність похибки результатів тестування від кількості завдань у тесті та обгрунтовано оригінальні методики його проведення з динамічно окресленим часом закінчення. Розроблено архітектуру автоматизованої системи тестування знань, яка базується на використанні інтернет-технологій та елементів зворотного зв'язку і дає можливість адаптувати процес тестування до поточної ситуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА333934

Рубрики:

      
5.

Оксамитна Л.П. 
Методи та засоби самоорганізації моделі знань в автоматизованих системах контролю знань та навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л.П. Оксамитна ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Створено адаптивні системи контролю знань та навчання з метою використання в технологіях автоматизованого й адаптивного навчання, засновних на методах та засобах самоорганізації моделі знань особи, яка навчається, шляхом моделювання процесів інфомаційної взаємодії в предметній області навчання. Розроблено методи моделювання знань осіб, які навчаються, з використанням методик, пов'язаних з вимірюванням рівня знань та простеженням за трансформуванням їх у процесі навчання. З метою адаптації технології опитування чи навчання до рівня та розподілу знань осіб, що навчаються, в предметній області дисципліни побудовано метод самоорганізації моделі знань. З метою одержання точної оцінки ефективності автоматизованої системи контролю знань і навчання (АСКЗН) з використанням модуля самоорганізації моделі знань. Розроблено математичну модель оптимізації часу опитування осіб, які навчаються, а також програмне забезпечення та структуру бази даних модуля самоорганізації моделі знань АСКЗН. Відзначено, що проведені дослідження дають змогу підвищувати ефективність навчального процесу, заснованих на самоорганізуючих засобах контролю знань і навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + З970.826-01 +
Шифр НБУВ: РА326003

Рубрики:

      
6.

Мисник Л. Д. 
Методи та моделі управління тестовими технологіями у ВНЗ в умовах впровадження Болонського процесу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Л. Д. Мисник ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Розвинуто науково-методичні основи тестових технологій (ТТ) шляхом створення нових моделей і методів організації, планування та моніторингу тестування в процесах підготовки фахівців у ВНЗ України. Проаналізовано існуючі підходи щодо реалізації ТТ. Розроблено задачу створення теоретико-методичної основи для побудови систем управління ТТ. Сформульовано задачу оптимізації за формування в процесі тестування інформаційного ресурсу системи управління навчальним процесом. Проведено розробку структури інформаційного середовища та наведено граф-схеми реалізації компонентів технології в процесі підготовки тестових завдань. Запропоновано нові моделі та методи ТТ, які є цілісною системою реалізації дій з організації, підготовки, проведення тестування й орієнтовані на інформаційне забезпечення системи управління навчальним процесом. Наведено результати використання даних засобів управління тестуванням та тестування студентів. Впроваджено в ВНЗ України розроблені моделі, методи та засоби управління тестуванням і тестування студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + З970.826
Шифр НБУВ: РА369763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Григорова А.А. 
Методи, алгоритми та технології контролю знань в системах навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / А.А. Григорова ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Створено методи та моделі розв'язання задач впровадження інноваційних технологій у процес контролю знань з метою його оптимізації за сучасних умов розвитку суспільства. Розроблено елементи конструктивної теорії й об'єктно-орієнтованого інструментарію моделювання як підсистеми контролю знань всіх складових процесу контролю знань. Розглянуто особливості комп'ютеризованого навчання. Запропоновано математичну модель підсистеми контролю знань комп'ютеризованої системи навчання як алгебричної системи. Розвинуто модель особи, що навчається. Створено структуру підсистеми контролю знань цієї системи. Запропоновано математичну модель процесу контролю знань, моделі тесту та оцінювання знань з урахуванням мети контролю. Розроблено структуру підсистем тестової та організації контролю знань, особливістю якої є наявність підсистеми перевірки ефективності тестів і аналізу показників ефективності тестів і корекції тестових завдань. Створено підсистему контролю знань, яку можна використовувати в усіх системах навчання. Відзначено, що тестування є необхідною складовою процесу контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + З970.826-01 +
Шифр НБУВ: РА334882

Рубрики:

      
8.

Штангей С.В. 
Моделі і інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Штангей ; Харків. Нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Вдосконалено існуючі моделі та інформаційні технології контролю знань в системі дистанційного навчання. Вперше розроблено теоретико-категорні деталізовані моделі наданих основних бізнес-прецедентів дистанційного навчання, які дозволяють врахувати точку зору викладача й особи, що навчається. Розроблено топологічні моделі представлень матеріалів, що вивчаються, та тестових завдань. Узагальнено теоретико-множинні моделі основних бізнес-процесів дистанційного навчання. Розроблено інформаційні технології для автоматизації контролю знань, що реалізують процеси формування обсягу матеріалу, який слід вивчати під час дистанційного навчання, формування тестових завдань та оцінювання відповідей особи, яка навчається, на запропоновані тестові завдання. Впроваджено програмну реалізацію, яка дає можливість забезпечити скорочувати витрати на підготовку матеріалу та тестових завдань з дисципліни, що вивчається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА364283

Рубрики:

      
9.

Федієнко В.В. 
Моделі кваліметрії і порівняння рівнів навчальних досягнень студентів у різних оціночних системах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Федієнко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 24 с. — укp.

Проведено порівняльний аналіз існуючих шкал оцінювання навчальних досягнень студентів. Проаналізовано передовий досвід вітчизняних ВНЗ щодо забезпечення кваліметрії цих досягнень за умов кредитно-модульної організації навчального процесу. Розроблено та теоретично обгрунтовано моделі кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень майбутніх фахівців у різних оціночних системах. Уточнено критерії та показники, за якими визначалася ефективність моделей кваліметрії та проведено порівняння цих рівнів у різних оціночних системах. Доведено ефективність визначених моделей кваліметрії та порівняння рівнів навчальних досягнень студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.28 + Ч484(4)Ц22 +
Шифр НБУВ: РА367740

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Ноздренков В.С. 
Моделі та засоби оцінювання знань за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.С. Ноздренков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено інформаційну модель процесу автоматизованої оцінки знань, яка допомагає враховувати час, витрачений на виконання конкретного завдання. Відзначено, що використання математичного апарату теорії нечітких множин та нечіткої логіки дозволяє формалізувати евристичні методи викладача під час підсумкового оцінювання знань. Описано модель автоматизованої адаптації параметрів системи оцінки знань до вимог конкретного викладача за допомогою гібридної нечітко-нейронної інформаційної технології, а також модель корегування поточної оцінки знань з урахуванням часу, витраченого на виконання конкретного завдання, яка реалізована системою нечіткого логічного висновку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 +
Шифр НБУВ: РА350735

Рубрики:

      
11.

Романюк І.М. 
Модульно-рейтингова технологія навчання та контролю засвоєння знань у вищому військовому закладі освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Романюк ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено інноваційну технологію модульного навчання у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ) з урахуванням його специфіки, яка передбачає: поділ змісту навчального матеріалу на базові та селективні модулі, побудову модулів на підставі об'єднання змісту декількох професійно-орієнтованих дисциплін; різнорівневий підхід для організації та оцінювання результатів професійної діяльності курсантів; розширення спектра організаційних форм, методів і технологій навчання, формування ініціативи та самостійності курсантів на базі диференціації та індивідуалізації навчання; орієнтацію навчального процесу на пошуково-творчі рівні самостійної пізнавальної діяльності курсантів; розробку та застосування системи різнорівневих професійно-орієнтованих завдань і задач, що підвищують рівень дієвості знань курсантів. Розглянуто критерії якості професійної підготовки курсантів за умов модульно-рейтингової технології навчання у ВВНЗ: позитивне ставлення до професійної підготовки (мотиваційний рівень); знання теоретичних засад процесу практичної підготовки як частини цілісної системи підготовки офіцерів, знання курсантами психологічних основ процесу виконання обов'язків (орієнтаційний рівень); володіння практичними вміннями та навичками (операційний рівень); здатність курсантів адекватно сприймати завдання для виконання обов'язків; високо розвинуті почуття успіху у курсантів за своєчасне виконання завдань (емоційно-оцінювальний рівень); сформованість умінь постійного самовиховання та самоосвіти (вольовий рівень).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ц4,8(4УКР)390.1-36 +
Шифр НБУВ: РА322785

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Котова А.В. 
Організація самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А.В. Котова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу архівних документів, науково-педагогічної літератури, нормативних документів уперше цілісно в широких хронологічних межах досліджено організацію самостійної роботи студентів вітчизняних університетів у другій половині XX ст. Розкрито сутність, дидактичні цілі, основні функції, принципи, особливості класифікації видів самостійної роботи студентів вітчизняних університетів даного періоду, науково обгрунтовано етапи розвитку ідеї її організації. Узагальнено досвід організації самостійної роботи студентів вітчизняних університетів другої половини XX ст, зокрема, охарактеризовано форми й умови її ефективної організації, особливості діяльності викладача як її керівника. Визначено шляхи реалізації накопиченого досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.286 + Ч483(4УКР)63/64 + Ч484(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА371568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Гапон В.В. 
Оцінювання освітньої діяльності вищих навчальних закладів: компаративний аналіз та моделі порівняльної педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Гапон ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему оцінювання освітньої діяльності вищих навчальних закладів, розроблено та впроваджено моделі порівняльної педагогіки. Обгрунтовано новий концептуальний підхід щодо вирішення даного питання шляхом з'ясування глибинної сутності таких понять, як "модель оцінювання" та "якість освіти". Розроблено й експериментально апробовано технологію оцінювання та прогнозування основних показників діяльності вищих навчальних закладів. Підтверджено, що рейтингова система оцінювання освітньої діяльності є необхідним компонентом та комплексною оцінкою результату професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 +
Шифр НБУВ: РА342673

Рубрики:

      
14.

Зварич І.М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Зварич ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА355116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Лисак Г.О. 
Педагогічні основи контролю і оцінювання професійної підготовленості з гуманітарних дисциплін студентів університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г.О. Лисак ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено особливості контрольно-оцінювальної діяльності викладачів і обгрунтовано педагогічні основи контролю й оцінювання професійної підготовленості з гуманітарних дисциплін студентів університетів. Розкрито сутність і структуру готовності викладачів до контролю й оцінювання, виявлено стан сформованості основних компонентів готовності. Розроблено модель підготовки викладачів до реалізації педагогічних основ контролю й оцінювання професійної підготовленості студентів з гуманітарних дисциплін. Визначено сукупність психолого-педагогічних умов, що забезпечують дієвість моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28
Шифр НБУВ: РА372341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Байдацька Н.М. 
Педагогічні умови моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Байдацька ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "моніторинг якості навчальних досягнень студентів". Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови проведення моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності, якими є: розробка мети, завдань, видів, функцій і принципів організації моніторингу, сформованість теоретичної та методичної готовності викладачів до впровадження даної процедури у навчально-виховний процес, залучення студентів до її здійснення та застосування нових інформаційних технологій. Конкретизовано компоненти, показники та рівні сформованості фахової компетентності студентів, що підлягає моніторингу. Наведено рекомендації щодо професійного самовдосконалення майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(4УКР)70 +
Шифр НБУВ: РА354196

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Пархоменко Н.О. 
Розробка оцінки якості навчального процесу в вищому навчальному закладі методом науково-технічного прогнозування: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Н.О. Пархоменко ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення якості навчального процесу ВНЗ шляхом розробки механізму короткострокового прогнозування та створення інтелектуальної інформаційної технології вдосконалення навчального процесу. Розроблено новий формалізований метод і теоретичні положення стосовно процесу моніторингу та системного аналізу навчального процесу у ВНЗ. Запропоновано метод побудови прогностичних математичних моделей оцінки якості освіти у ВНЗ. Запропоновано спосіб структурування інформації та створення бази даних і бази знань щодо оцінки якості освіти у ВНЗ з використанням можливостей штучного інтелекту. Розроблено та реалізовано гнучку інтелектуальну технологію вдосконалення навчального процесу на базі методики, яка передбачає використання сучасних високоефективних комп'ютерних засобів і технологій штучного інтелекту, що дозволяє швидко реагувати на зміни у якості навчального процесу у ВНЗ. На базі розробленого методу, моделей, алгоритмів, методик та інтелектуальної технології вдосконалення навчального процесу створено програмні модулі обробки інформації та здійснено їх практичне впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 +
Шифр НБУВ: РА353172

Рубрики:

      
18.

Бочарнікова В.М. 
Стимулююча функція контролю знань, умінь і навичок студентів вищої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Бочарнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми підвищення стимулюючої функції педагогічного контролю знань, умінь і навичок студентів вищого навчального закладу. Обгрунтовано дидактичні підходи до вибору та застосування засобів педадогічного контролю, розроблено методику впровадження їх у навчальний процес вузу. Запропоновано конструктивну систему оцінювання здобутих знань, умінь і навичок, яка відповідає навчальним можливостям студентів, сприяє їхньому всебічному розвитку та формуванню стабільних пізнавальних інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського