Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР)764$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Коджа Т.І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Коджа ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА325968

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Жулкевська В.О. 
Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання банківських працівників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Жулкевська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 24 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування та становлення дистанційного навчання в Україні. Розглянуто питання підвищення ефективності професійної підготовки банківських працівників шляхом інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання з використанням міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" ("Blackboard") у навчальних закладах економічного профілю. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні аспекти дистанційного навчання банківських працівників. Проаналізовано особливості організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу та специфіку фахової підготовки за даних умов. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано до використання професійно-орієнтовану модель дистанційного навчання на базі міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Визначено необхідні особистісні риси та показники професійної компетентності банківських працівників. Відзначено визначальний вплив комунікативних умінь і навичок на рівень успішності професійної діяльності. Доведено, що використання експериментальної моделі фахової підготовки банківських працівників ефективно впливає на формування комунікативної компетенції студентів та підвищення професійного рівня майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25 + Ч484(4УКР)764 +
Шифр НБУВ: РА335413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Делик І. С. 
Організація дистанційного навчання студентів з особливими потребами у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. С. Делик ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст поняття "дистанційне навчання студентів з особливими потребами", обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови його результативної організації, визначено критерії, показники та рівні ефективності організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами. Розроблено курс для науково-педагогічного складу "Основи дистанційного навчання студентів з особливими потребами". За результатами проведеного дослідження розроблено методичні рекомендації для науково-педагогічного складу щодо організації дистанційного навчання студентів з особливими потребами у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч484(4УКР)764
Шифр НБУВ: РА380576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського