Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (90)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ібрагімов Т.Ш. 
Дидактичні основи модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Ш. Ібрагімов ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито базові поняття дослідження, визначено стан модульно-рейтингового оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання. Теоретично обгрунтовано дидактичні основи та концептуальні положення модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів-заочників. Розроблено авторську технологію оптимізації кредитно-модульного навчання студентів-заочників, стрижнем якої є його науково-методичне забезпечення. Зазначено, що основні результати дослідження апробовано у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч481.632.85 +
Шифр НБУВ: РА367434

Рубрики:

      
2.

Олєйнікова Т.Ю. 
Інформаційна технологія протиризикового планування навчального процесу в умовах модульно-рейтингової системи навчання: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.Ю. Олєйнікова ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель модульно-рейтингової системи навчання з урахуванням ризиків, яка дозволяє визначити ризики модуля дисципліни, зокрема, ризик помилки, ризик перенавантаження кафедри, професійний ризик, технічний ризик, ризик недостатнього методичного забезпечення, кадровий ризик, студентський ризик. Розроблено методи протиризикового планування структури дисциплін і модулів за умов модульно-рейтингової системи навчання, які дозволяють побудувати альтернативні варіанти сітьової моделі міжпредметних зв'язків (СММЗ), сітьової моделі зв'язності тем (СМЗТ), визначати ризики реалізації кожної СММЗ і СМЗТ шляхом визначення загального ризику викладання кожного модуля та теми дисциплін, вибрати найменш ризикову СММЗ і СМЗТ. Вдосконалено сітьові моделі міжпредметних зв'язків і зв'язності тем дисциплін, які дозволяють планувати послідовності модулів і тем різних дисциплін з врахуванням їх логічних зв'язків і ризиків. Одержав подальшого розвитку метод експертної оцінки ризиків викладання модулів дисциплін, який дозволяє визначати ризики модулів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:381 + Ч481.26 + Ч481.284 +
Шифр НБУВ: РА367730

Рубрики:

      
3.

Колуд Р. 
Математичні моделі та алгоритми тестування знань з використанням зворотного зв'язку та Інтернет-технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Р. Колуд ; Держ. ком. зв'язку та інформатизації України, НАН України. Держ. НДІ інформац. інфраструктури. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі процесу тестування та оцінювання знань, які базуються на використанні диференціюючої властивості завдань та оригінальних алгоритмів встановлення ймовірності вибору завдань залежно від їх диференціюючої здатності та динамічно встановленої ваги. Зазначено, що використання запропонованих моделей значно підвищує ефективність тестування. Створено математичні моделі та ефективні алгоритми оцінювання, сформовані на підставі використання статистичних характеристик наявних у базі даних завдань, застосування яких сприяє покращенню об'єктивності оцінювання без додаткових часових затрат. Досліджено залежність похибки результатів тестування від кількості завдань у тесті та обгрунтовано оригінальні методики його проведення з динамічно окресленим часом закінчення. Розроблено архітектуру автоматизованої системи тестування знань, яка базується на використанні інтернет-технологій та елементів зворотного зв'язку і дає можливість адаптувати процес тестування до поточної ситуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА333934

Рубрики:

      
4.

Романюк І.М. 
Модульно-рейтингова технологія навчання та контролю засвоєння знань у вищому військовому закладі освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Романюк ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено інноваційну технологію модульного навчання у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ) з урахуванням його специфіки, яка передбачає: поділ змісту навчального матеріалу на базові та селективні модулі, побудову модулів на підставі об'єднання змісту декількох професійно-орієнтованих дисциплін; різнорівневий підхід для організації та оцінювання результатів професійної діяльності курсантів; розширення спектра організаційних форм, методів і технологій навчання, формування ініціативи та самостійності курсантів на базі диференціації та індивідуалізації навчання; орієнтацію навчального процесу на пошуково-творчі рівні самостійної пізнавальної діяльності курсантів; розробку та застосування системи різнорівневих професійно-орієнтованих завдань і задач, що підвищують рівень дієвості знань курсантів. Розглянуто критерії якості професійної підготовки курсантів за умов модульно-рейтингової технології навчання у ВВНЗ: позитивне ставлення до професійної підготовки (мотиваційний рівень); знання теоретичних засад процесу практичної підготовки як частини цілісної системи підготовки офіцерів, знання курсантами психологічних основ процесу виконання обов'язків (орієнтаційний рівень); володіння практичними вміннями та навичками (операційний рівень); здатність курсантів адекватно сприймати завдання для виконання обов'язків; високо розвинуті почуття успіху у курсантів за своєчасне виконання завдань (емоційно-оцінювальний рівень); сформованість умінь постійного самовиховання та самоосвіти (вольовий рівень).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ц4,8(4УКР)390.1-36 +
Шифр НБУВ: РА322785

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського