Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (3079)Книжкові видання та компакт-диски (2959)Журнали та продовжувані видання (81)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 379
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Галуза Л.Ф. 
Формування миротворчих поглядів студентів педвузів в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ф. Галуза ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

      
2.

Улятовська Є.А. 
Підготовка майбутніх учителів до роботи з активізації самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є.А. Улятовська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1998. — 17 с. — укp.

Результатами дослідження стало виявлення сутності процесу підготовки вчителя до активізації самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів, з'ясування основних параметрів педагогічної технології, здатної забезпечити стійку результативність підготовки у вищому навчальному закладі майбутнього вчителя початкових класів в даному напрямку. В ході експерименту обгрунтовано модель формування готовності студентів до творчої самореалізації у визначеній галузі, структурно представлену взаємодією та взаємозалежністю когнітивного, змістовного та організаційно-процесуального компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
3.

Лисенко Л.В. 
Педагогічні умови забезпечення професійно орієнтованої виховної роботи в студентській групі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Лисенко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

У дисертації виявлено та обгрунтовано педагогічні умови ефективності професійно орієнтованої виховної роботи в студентській групі. Розроблені засади застосування технології колективної творчої діяльності в колективі студентської групи, як основу здійснення особистісно-діяльнісного підходу. Забезпечення цілісності професійної підготовки в студентській групі відбувається через розбудову взаємозв'язків студентської групи та загального колективу вузу, учнівських колективів. Практична реалізація результатів дослідження відбивається у розробці методики здійснення професійно орієнтованої роботи в студентській групі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
4.

Князян М.О. 
Навчально- дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Князян ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

      
5.

Герасименко Л.В. 
Організація дидактичного вибору в навчально-пізнавальній діяльності студентів вищих педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Герасименко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням дидактики, пошуку шляхів удосконалення, активізації та гуманізації навчально-пізнавальної діяльності студентів педвузу. Розкрито сутність вибору з позиції діяльнісного підходу як складноорганізованого, цілеспрямованого процесу, що керується мозковою діяльністю. Визначено поняття "вибір", "дидактичний вибір", з'ясовано роль дидактичного вибору як засобу самореалізації студентів. Виявлено моделі реалізації дидактичного вибору в навчально-пізнавальній діяльності студентів; структуру вибору, його функції. З'ясовано вплив дидактичного вибору на якісні показники навчання. Узагальнено та експериментально перевірено технологію, умови успішної організації вибору в навчанні студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

      
6.

Савенкова Л.О. 
Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1998. — 32 с. — укp.

У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування,стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога. Експериментально перевірена ефективність запропонованої моделі. Основні результати дослідження впроваджені в практику діяльності закладів вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
7.

Мишковська Т.Д. 
Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації процесу навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.Д. Мишковська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 1999. — 19 с. — укp.

На основі теоретико-методологічного аналізу навчального процесу вищої педагогічної школи України, обгрунтована необхідність його удосконалення, охарактеризована педагогічна діяльність як модель навчального процесу педагогічних вузів. Розкрита сутність понять "дослідницько-педагогічна діяльність", "дослідницько-педагогічні уміння", теоретично обгрунтовано модульну організацію навчання як умову ефективності формування дослідницько-педагогічних умінь студентів. Розроблена, обгрунтована та експериментально апробована методика формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, проведений аналіз отриманих результатів. Обгрунтовані умови ефективного формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, зроблені висновки і розроблені практичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

      
8.

Коновальчук І.І. 
Формування у майбутніх учителів умінь проектувати виховну діяльність: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Коновальчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Визначаються сутність, зміст, шляхи і засоби формування у майбутніх учителів в процесі загальнопедагогічної підготовки умінь проектувати виховну діяльність. Технологія їх формування базується на системі навчально-критеріальних проектувальних завдань (гностичних, прогностичних, орієнтаційно-пошукових, структурно-змістовних, конструктивних, контрольно-оціночних), які відображають задачі, зміст і алгоритм педагогічного проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
9.

Дем'яненко Н.М. 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX - перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Дем'яненко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

У дисертації здійснено цілісний аналіз процеу становлення і розвитку загально-педагогічної підготовки вчителя у вищих закладах освіти України періоду ХІХ - першої чверті ХХ ст., виявлено та охарактеризовано його основні етапи (1800-1859 рр., 1860-1869рр., 1870-1904рр., 1905-1916 рр., 1917-1919 рр., 1920-1924 рр., 1924-1928рр.). Розкрито соціально-економічні, соціально-політичні й організаційно-педагогічні передумови. Науково обгрунтовано конкретно-історичну сутність, зміст та структуру загальнопедагогічної підготовки у закладах вищої освіти досліджуваного періоду, виведено закономірності, розкрито основні суперечності, встановлено і класифіковано тенденції її розвитку. Виконане дослідження дало змогу виділити й актуалізувати провідні ідеї, специфічні особливості процесу загальнопедагогічної підготовки, теоретично обгрунтувати та оцінити реальний доробок вищих закладів педагогічної освіти й творчий внесок окремих педагогів у розвиток теорії і методики загальнопедагогічної підготовки вчителя, визничати шляхи їх упровадження в практику сучасного вищого закладу освіти, що дозволило розробити теоретичні засади авторської варіативної концепції загальнопедагогічної підготовки вчителя в сучасних соціально-економічних реаліях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Дем'яненко 
Загальнопедагогічна підготовка вчителя в історії вищої школи України (XIX- перша чверть XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Наталія Миколаївна Дем'яненко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1999. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА305619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Цибулько Г.Я. 
Формування у майбутніх учителів готовності до розвитку учнівського самоврядування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Я. Цибулько ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням формування у майбутніх вчителів готовності до розвитку учнівського самоврядування в процесі вивчення педагогічних дисциплін. У роботі теоретично обгрунтовується модель педагогічної системи підготовки вчителя до роботи з учнівським самоврядуванням та досліджуються компоненти цієї системи. На дидактичному рівні розроблюється педагогічна технологія навчання студентів, що регламентує конструювання форм та методів навчання. Експериментально визначається ефективність запропонованої системи й даються практичні рекомендації її впровадження в процесі загальнопедагогічної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
12.

Кіреєва І.В. 
Дидактичні умови гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Кіреєва ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 20 с. — укp.

Розглядаються наукові основи побудови моделі дидактичних умов гуманізації навчального процесу при вивченні курсу педагогіки в педагогічному вузі; рівні сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх учителів в процесі засвоєння теоретичних і практичних знань з курсу педагогіки, а також внутрішні резерви навчального процесу, які сприяють розкриттю гуманістичного морального розвитку особистості майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
13.

Полякова О.М. 
Формування творчої активності майбутніх учителів у процесі розв'язання педагогічних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Полякова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням теорії і практики формування творчої активності майбутнього вчителя шляхом розв'язання спеціально спланованого комплексу педагогічних виховних задач під час фахової підготовки. Визначено зміст, форми і методи задачного підходу до формування творчої активності студентів вищого педагогічного навчального закладу; встановлено основні типи і види виховних задач та їх роль у формуванні творчої активності майбутнього вчителя. Представлено експериментально перевірені модель цілісно-процесуальної фахової підготовки студентів і програму поетапного застосування тренувальних виховних задач різного рівня складності для ефективного формування професійно-творчої активності майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
14.

Пихтіна Н.П. 
Формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Пихтіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

У дисертації досліджується гостроактуальний аспект професійно-педагогічної підготовки - формування готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів. Теоретично обгрунтована та експериментально перевірена модель підготовки вчителя до визначеного напрямку виховної діяльності. Дано теоретико-методологічне обрунтування понять "готовність вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів". Вихідним концептуальним положенням є врахування особливостей педагогічної профілактики адиктивної поведінки у визначенні змісту поняття "готовність" до зазначеного виду діяльності, його структури, критеріїв та рівнів сформованості. Запропоновано модель системи формування "готовності до профілактики адиктивної поведінки" передбачає інтегративність психолого-педагогічних, методичних та організаційно-комунікативних умов, здатних сприяти забезпеченню належної ефективності теоретичної та практичної підготовки вчителя. Обгрунтовано прогностичний аспект впровадження результатів дослідження у практику підготовки вчителя в умовах сучасної педагогічної освіти. Розроблені рекомендації, зорієнтовані на змістовний, діяльнісний, методичний інваріанти в системі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
15.

Римар Л.В. 
Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Римар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Представлений теоретичний та експериментальний аналіз наслідків дослідження професійної самосвідомості майбутніх учителів. Розкрито основні компоненти, розроблено критерії та визначено рівні сформованості професійної самосвідомості майбутнього педагога. Виявлено основні умови (стимулювання пізнавальної активності студентів, спрямованої на вдосконалення себе як суб'єкта діяльності, залучення до активної педагогічної практики з подальшим самоаналізом на основі розвитку рефлексивної схильності, підвищення професійної компетентності в сфері спілкування тощо) та шляхи її формування. Розроблено й апробовано на практиці методи формування професійної самосвідомості в процесі вивчення педагогічних дисциплін, важливе місце серед яких займають активні методи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
16.

Тоба М.В. 
Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.В. Тоба ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних детермінант діалогового спілкування у педагогічній діяльності, теоретично обгрунтовано і експериментально виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх вчителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
17.

Шиян Н.І. 
Технологія модульно-рейтингового навчання у вищій педагогічній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Шиян ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертаційному дослідженні визначені поняття, сутність та структура технології модульно-рейтингового навчання у вищому закладі педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено авторську варіативну модель дидактичної технології, розкрита її стимулююча й розвиваюча функції та орієнтація на професійну компетентність майбутніх спеціалістів. Доведено, що ефективними умовами реалізації технології модульно-рейтингового навчання є: досягнення відповідності змісту і методики навчання у вищому закладі педагогічної освіти; гармонізація самостійної індивідуальної, групової та фронтальної роботи студентів; гуманізація взаємодії викладачів і студентів у процесі модульно-рейтингового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

      
18.

Малаканова Л.В. 
Оцінювання професійного становлення майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Малаканова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні, історико-педагогічні та науково-методичні аспекти системи оцінювання професійного становлення майбутнього вчителя. Науково обгрунтовано та розроблено концепцію створення організаційно-педагогічних умов, що сприяють ефективності функціонування такої системи, підвищенню якості професійної підготовки студентів та рівня їх знань, оволодінню різними аспектами педагогічної діяльності.Доповнено визначення суті понять "професіоналізм" і "оцінювання", а також визначено критерії, показники та рівні сформованості компонентів професіоналізму майбутнього вчителя. Обгрунтовано модель організації оцінювання професійного становлення фахівця в курсі "Основи педагогічної майстерності" та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА312249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Малихін О.В. 
Формування у майбутніх учителів потреби в професійній самоосвіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Малихін ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта", "професійна самоосвіта" і "потреба у професійній самоосвіті". Визначено зміст, основні умови і засоби ефективного формування потреби майбутнього вчителя у професійній самоосвіті в процесі навчання. Експериментально доведено результативність використання теоретичних положень дослідження з метою аналізу процесу формування потреби майбутнього вчителя у професійній самоосвіті. Комплексний аналіз результатів експерименту підтвердив, що на вдосконалення процесу формування потреби студентів у професійній самоосвіті суттєво впливає цілісна система запропонованих заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА309896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Богданова М.К. 
Педагогічні засади формування особистісного зорієнтованого спілкування майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.К. Богданова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до особистісно зорієнтованого спілкування. Виявлено умови, що впливають на даний процес, розроблено структуру готовності студентів до особистісно зорієнтованого спілкування. Сформульовано критерії та ознаки рівнів сформованості спілкування, а також теоретично обгрунтовано та практично апробовано засоби формування особистісно зорієнтованого спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю959.0-994
Шифр НБУВ: РА311467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського