Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (150)Книжкові видання та компакт-диски (351)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ярчук 
Екологічна парадигма у формуванні світоглядно-моральних цінностей студентів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Геннадій Васильович Ярчук ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.1 + Ю252:Б + Ч489.511.215
Шифр НБУВ: РА365303

Рубрики:

      
3.

Сипченко О.М. 
Навчально-педагогічна література в системі професійної підготовки вчителя (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Сипченко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісний аналіз забезпечення навчально-педагогічної літературою системи професійної підготовки вчителя другої половини XIX - початку XX ст., специфіки та теоретичних підходів до її конструювання. Виділено два етапи: основний (1860 - 1890 рр.) та дослідний (1890 - 1917 рр.), кожний з яких має свої особливості щодо забезпечення навчально-педагогічною літературою та специфіки її конструювання. Проаналізовано вплив вітчизняних і зарубіжних філософських, а також педагогічних теорій на розвиток навчально-педагогічної літератури в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено принципи, розкрито зміст, структуру, логіку побудови та функції навчально-педагогічної літератури зазначеного періоду. Виявлено можливості використання історико-педагогічної спадщини конструювання навчально-педагогічної літератури у процесі сучасного підручникотворення. Розроблено спецкурс і проект змісту підручника з педагогіки за модульним розподілом навчального матеріалу. До наукового обігу введено нові та маловідомі архівні матеріали, підручники, навчальні посібники з педагогіки, що значно розширюють уявлення про навчально-педагогічну літературу другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч489.511.215 +
Шифр НБУВ: РА358351

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Казаков Ю.М. 
Педагогічні умови застосування медіаосвіти в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Казаков ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено історико-педагогічний аспект становлення медіаосвіти як сучасного напряму педагогіки, місце медіаосвіти в системі професійної підготовки вчителя, роль ЗМІ в професійному становленні педагога. Обгрунтовано педагогічні умови застосування медіаосвіти в процесі професійної підготовки вчителя, зокрема наголошено на значенні медіаграмотності як складової його професійної педагогічної культури. Описано форми та методи інтеграції медіаосвіти в зміст фахової підготовки вчителя. Доведено доцільність формування навичок та вмінь роботи з медіатекстами як метапредметних професійних якостей вчителя, впровадження комплексної програми медіаосвіти в педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА350762

Рубрики:

      
5.

Імбер В.І. 
Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Імбер ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА356983

Рубрики:

      
6.

Коневщинська О.Е. 
Формування медіа-культури майбутніх учителів музики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Е. Коневщинська ; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано теоретичні засади формування медіа-культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто рівень професійної фахової підготовки майбутнього вчителя музики, що спрямовується на підвищення рівня компонентів медіа-культури, а саме: культури володіння медіа-засобами, музично-педагогічної та комунікативної культури. Визначено на основі розроблених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості медіа-культури майбутнього вчителя музики. Розроблено теоретичну модель формування медіа-культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки, її ефективність перевірено експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р (4УКР)31-3 + Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА368214

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Шубенко Н. О. 
Формування медіакультури майбутнього вчителя музики засобами аудіовізуальних мистецтв: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Шубенко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано необхідність формування медіакультури майбутніх вчителів музики у процесі професійно-педагогічної підготовки. Доведено, що медіакультура як сукупність створених людиною медійних артефактів (медіатекстів) сьогодні є способом комплексного освоєння людиною світу й основою досягнення медіакомпетентності особистості. Розкрито зміст поняття "медіакультура майбутнього вчителя музики", визначено її структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, перцептивно-емоційний, когнітивно-пізнавальний, творчо-діяльнісний). Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування медіакультури майбутнього вчителя музики засобами аудіовізуальних мистецтв, сутність якої полягає у проектуванні педагогічної взаємодії викладача та студентів, спрямованої на досягнення останніми медіакомпетентності. Визначено педагогічні умови ефективності процесу формування медіакультури, які забезпечують організаційно-методичний супровід і реалізацію завдань запропонованої технології, відповідність мистецької освіти інтегративним процесам у сучасному мистецтві, підготовку студентів до майбутньої практичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Щ31 р(4УКР)31-3
Шифр НБУВ: РА383391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського