Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.252.14$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Морозов Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до діалогічного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Володимир Віталійович Морозов ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 18 с. — укp. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14 Шифр НБУВ: РА311843
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Масич В. В. Проблема організації діалогового навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів України (друга половина XIX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Масич ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Визначено передумови виникнення ідеї діалогового навчання, внесок зарубіжних і вітчизняних педагогів у розробку діалогового навчання. Охарактеризовано умови ефективності організації діалогового навчання. Обгрунтовано етапи розвитку діалогового навчання у вітчизняній педагогічній думці даного періоду: (1860 - 1883 рр.) - етап теоретичного обгрунтування діалогового навчання та запровадження в практику вищої педагогічної школи за умов реформування та демократизації системи вищої освіти, (1884 - 1900 рр.) - етап інтенсивного використання діалогового навчання в системі підготовки майбутніх учителів за умов суперечностей між реакційними заходами офіційних кіл у галузі вищої освіти та пропозиціями, рекомендаціями прогресивних представників педагогічної громадськості. Визначено прогностичні тенденції творчого використання діалогового навчання за сучасних умов. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)51 + Ч489.511.252.14 Шифр НБУВ: РА376959 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Лисевич О. В. Формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів засобами діалогічних навчальних ситуацій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Лисевич ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.Розкрито поняття "діалогічна навчальна ситуація", "культура педагогічного спілкування майбутніх вчителів", виділено структуру цього складного особистісного утворення. Визначено сутність і зміст культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, а також процес та особливості формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів, виявлено умови, що впливають на даний процес, сформульовано критерії, показники та рівні сформованості культури педагогічного спілкування. Запропоновано підхід, згідно з яким діалогічні навчальні ситуації розглядаються як засіб ефективного формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Обгрунтовано технологію формування культури педагогічного спілкування майбутніх вчителів. Показано, що впровадження технології у навчальний процес сприяє формуванню у майбутніх вчителів мотивів, знань, умінь і способів діяльності, які забезпечують здатність зорієнтуватись у новій навчальній ситуації шкільної дійсності та проявити певний рівень культури спілкування з учнями, їх батьками, колегами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.14 + Ч314 Шифр НБУВ: РА381891 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|