Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.268$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
|
| | |
|
1. |
Князян М.О. Навчально- дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Князян ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1998. — 18 с. — укp. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268
Рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Погребняк Н. М. Науково-дослідна робота студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Погребняк ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.Досліджено проблему організації науково-дослідної роботи студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Визначено основні етапи розвитку науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Узагальнено результати порівняльного аналізу сучасного стану вищої педагогічної освіти Великобританії та країн Західної Європи, зокрема, Франції та Німеччини, а також США та Японії. Проаналізовано основні пріоритетні напрями та тенденції розвитку науково-педагогічних шкіл і науково-дослідних лабораторій ВНЗ Великобританії. Розглянуто й охарактеризовано форми організації та технології науково-дослідної підготовки майбутніх фахівців у галузі англійської освіти. Розкрито зміст, структуру та функції науково-дослідної діяльності студентів у системі вищої педагогічної освіти Великобританії. Обгрунтовано можливість подальшого впровадження зарубіжного педагогічного досвіду з науково-дослідної роботи студентів за сучасних умов реформування вітчизняної вищої освіти. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.514(4ВЕЛ) Шифр НБУВ: РА381227 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Яновський А.О. Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.О. Яновський ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.Визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю (МУГП) з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); показники та рівні (високий, достатній, задовільний, низький) готовності МУГП. Розроблено модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності (ПДД) МУГП з використанням ІКТ, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий. Розроблено методику діагностики рівнів готовності до ПДД МУГП з використанням ІКТ. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.253 Шифр НБУВ: РА372591 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
| | |
|
4. |
Єгорова О.В. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Єгорова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Розкрито суть поняття "пізнавальна активність особистості". Уточнено дефініцію "розвиток пізнавальної активності особистості", компоненти процесу дослідної роботи студентів ВНЗ, особливості науково-дослідної роботи майбутніх учителів гуманітарного профілю. Розкрито можливості науково-дослідних робіт для розвитку в її процесі пізнавальної активності студентів. Розкрито суть дефініцій "науково-дослідна робота", "дослідницькі вміння", "індивідуальний досвід студента виконання науково-дослідної роботи". Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту доведено їх ефективність. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.511.22 + Шифр НБУВ: РА364245
Рубрики:
|
|
| | |
|
5. |
Князян М.О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.О. Князян ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.Розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Визначено функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності у даному процесі. Розглянуто теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента. Розроблено концептуальну модель самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід оптимізації соціально-дослідницької діяльності студентів у контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну систему формування самостійно-дослідницької діяльності студентів, визначено педагогічні умови її функціонування у процесі ступеневої підготовки вчителів іноземних мов. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.268 + Шифр НБУВ: РА349928
Рубрики:
|
|
| | |
|
6. |
Султанова Л.Ю. Формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ю. Султанова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності. Визначено теоретичні засади професійної підготовки даних студентів до цієї діяльності. Розкрито суть поняття "готовність до науково-дослідної діяльності". На підставі визначених компонентів, критеріїв і рівнів такої готовності проведено діагностування її фактичного рівня. Розроблено й експериментально перевірено психолого-педагогічну модель та методичні рекомендації щодо формування готовності студетів до науково-дослідної діяльності. На підставі результатів експериментального дослідження показано, що ефективність даного формування залежить від визначення основних компонентів, критеріїв і рівнів готовності студентів, обраних теоретичних положень щодо побудови психолого-педагогічної моделі формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності та методичного забезпечення такого процесу. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ю9р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА354140
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
7. |
Мишковська Т.Д. Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації процесу навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.Д. Мишковська ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 1999. — 19 с. — укp.На основі теоретико-методологічного аналізу навчального процесу вищої педагогічної школи України, обгрунтована необхідність його удосконалення, охарактеризована педагогічна діяльність як модель навчального процесу педагогічних вузів. Розкрита сутність понять "дослідницько-педагогічна діяльність", "дослідницько-педагогічні уміння", теоретично обгрунтовано модульну організацію навчання як умову ефективності формування дослідницько-педагогічних умінь студентів. Розроблена, обгрунтована та експериментально апробована методика формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, проведений аналіз отриманих результатів. Обгрунтовані умови ефективного формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, зроблені висновки і розроблені практичні рекомендації. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268
Рубрики:
|
|
| | |
|
8. |
Луценко І. В. Формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студентського наукового товариства: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Луценко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.Розкрито історико-педагогічний аспект проблеми, визначено понятійно-категоріальний апарат, теоретичні засади дослідження, сутність і структуру поняття дослідницької культури майбутніх учителів, сучасні підходи до функціонування студентського наукового товариства. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему формування дослідницької культури майбутніх учителів у діяльності студентського наукового товариства. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 Шифр НБУВ: РА380307 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|