Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (633)Книжкові видання та компакт-диски (709)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 148
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Яновська Л.Г. 
Формування професійної усталеності майбутніх учителів історії у процесі навчання у вищих педагогічних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г. Яновська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2004. — 20 с. — укp.

Уточнено та конкретизовано сутність поняття "професійна усталеність". Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, розроблено та експериментально апробовано модель та методику формування даної якості у майбутніх учителів історії. Встановлено критерії, ознаки та рівні сформованості професійної усталеності, уточнено специфічні особливості процесу її формування у майбутніх учителів історії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА330823

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Яковенко Т.В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню навчально-методичного забезпечення модульної технології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Яковенко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан існуючої в педагогічній теорії та практиці проблеми проектування модульної навчально-методичної документації. На засадах компонентного аналізу уточнено поняття "навчально-методичне забезпечення модульної технології". Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано алгоритм реалізації майбутніми інженерами-педагогами діяльності щодо проектування модульної програмної документації та дидактичних матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА344043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ягупець Ю.І. 
Формування у майбутніх учителів трудового навчання умінь застосовувати засоби наочності у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.І. Ягупець ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто формування готовності до застосування засобів наочності (ЗЗН) у процесі трудового навчання (ТН) як невід'ємну складову професійної підготовки учителів. Обгрунтовано структуру та основні компоненти готовності учителів до ЗЗН у ТН, критерії оцінювання та визначено рівень сформованості компонентів готовності учителів ТН до використання засобів навчання у навчально-виховному процесі (НВП). Проаналізовано систему підготовки вчителів ТН до ЗЗН, зміст формування у вчителів ТН умінь ЗЗН у НВП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.215.5 + Ж6р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА370269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Юрженко В.В. 
Формування системи знань про основи сучасного виробництва у майбутніх вчителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Юрженко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Уточнено сутність поняття "виробництво", набуло подальшого розвитку цілісне уявлення про сучасне виробництво як складну динамічну систему, що характеризується інваріантною та варіативною складовими. Вперше систему знань про основи сучасного виробництва розглянуто як невід'ємну складову професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, запропоновано інтегрований підхід щодо її визначення. Обгрунтовано та експериментально перевірено, що систематизація та структурування знань відповідно до існуючих логічних взаємозв'язків між ними та міжпредметних зв'язків у навчальному плані є педагогічними умовами, які забезпечують послідовність формування у студентів цілісної системи знань про основи сучасного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА331768

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Щербіна В.К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.К. Щербіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Щедролосєва К.О. 
Формування професійної майстерності майбутніх учителів музики і художньої культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.О. Щедролосєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної майстерності майбутніх учителів музики та художньої культури у культурно-освітньому середовищі вищих навчальних закладів. Уточнено психолого-педагогічну сутність понять "професіоналізм", "майстерність", "професійна майстерність майбутніх учителів музики та художньої культури" у контексті культурологічної підготовки. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірень модель та нову педагогічну технологію, а також навчально-методичний комплекс, спрямовані на підвищення готовності майбутніх учителів музики та художньої культури до формування професійної майстерності. Встановлено доцільність використання та підтверджено ефективність розроблених засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р (4УКР)3-34 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА341290

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Шугайло Г.В. 
Диференційований підхід до навчання комп'ютерних технологій майбутніх учителів інформатики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Шугайло ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Уперше обгрунтовано положення щодо необхідності впровадження диференційованого підходу до навчання комп'ютерних технологій майбутніх учителів інформатики за умов вищих педагогічних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації на змістово-процесуальному (зміст, форми, методи) особистісному рівнях, який враховує індивідуальні можливості студентів до даного навчання. Розроблено організаційно-методичні засади даного підходу до навчання комп'ютерних технологій створення та обробки текстової, числової та графічної інформації майбутніх учителів інформатики, методику формування типологічних груп студентів із урахуванням їх вихідного рівня знань і умінь з інформатики. Удосконалено форми та методи диференційованого навчання та методику педагогічного оцінювання рівня вихідних знань та умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА325374

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шевченко Л.М. 
Формування готовності музиканта-педагога до інновацій у професійній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Шевченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми підготовки музикантів-педагогів у теорії та практиці спеціальної музичної освіти, обгрунтовано потребу її вдосконалення засобами інновацій. Встановлено, що готовність музиканта-педагога до інновацій є чинником більш складного утворення у структурі особистості - готовності до професійної діяльності. Розроблено ознаки прояву готовності до інновацій у пофесійній діяльності музикантів-педагогів. Визначено об'єктивні та суб'єктивні обставини розвитку діяльності засобами інновацій, педагогічні умови, що забезпечують формування у студентів готовності до інновацій у процесі засвоєння музично-педагогічної діяльності. Виявлено особливості прояву готовності до інновацій у педагогів, що працюють у дитячих музичних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)32-34 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА311520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Шакун Н.В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Шакун ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів, що передбачає комплексне навчання студентів за такими функціональними напрямами: дидактичний, методологічний, технологічний, змістовий, інформаційно-тематичний. Обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Обгрунтовано визначення поняття моніторингу навчальних досягнень як цілеспрямованого аналізу змін основних показників навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів у ході освітнього процесу. Проаналізовано сучасні підходи щодо обгрунтування форм і методів професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів. Розроблено рекомендації щодо використання запропонованої моделі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторигу навчальних досягнень учнів в освітньому процесі, яка дозволяє науково обгрунтовувати педагогічні й організаційні рішення, зорієнтовані на удосконалення освітнього процесу у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА368826

Рубрики:

      
10.

Чистякова Л. О. 
Підготовка майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. О. Чистякова ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів у ВНЗ. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови: формування позитивної мотивації до художньо-трудової діяльності та творчості; оновлення змісту спеціальних дисциплін з метою вивчення студентами кількох видів декоративно-ужиткового мистецтва та впровадження спецкурсу "Організація і методика позаурочної роботи", проведення педагогічної практики з позаурочної художньо-трудової діяльності та технологічної практики з народних ремесел; залучення студентів до творчої діяльності у галузі декоративно-прикладного мистецтва за умов позааудиторної роботи (студії, гуртки, виставки, фестивалі тощо); оволодіння майбутніми учителями технологій особистісно орієнтованими технологіями організації художньо-трудової діяльності у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА380737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Чиж С.Г. 
Формування готовності майбутніх учителів-словесників до диференційованого навчання молодших підлітків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Чиж ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему формування готовності студентів-словесників до диференційованого навчання учнів V - VI класів. Виявлено педагогічну суть понять "диференційоване навчання", "готовність учителя-словесника до дифренційованого навчання учнів". Визначено критерії, показники, їх ознаки та рівневу характеристику досліджуваної особистісно-професійної якості. Обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічну технологію формування готовності студентів-словесників до даної роботи. Визначено педагогічні умови її функціонування у вищому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. п/р + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА321691

Рубрики:

      
12.

Чаусова Т.В. 
Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Чаусова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Виявлено особливості та тенденції розвитку мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено концептуальні основи дослідження на засадах системної методології. За результатами констатуючого експерименту вивчено індивідуальні, гендерні особливості мотиваційної сфери студентів та тенденції її змін у процесі навчання. Запропоновано методику формуючого впливу на мотиваційні сфери студентів, експериментально підтверджено її ефективніть та доведено доцільність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА330753

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Цебрій І.В. 
Дидактичні засади використання музичного мистецтва у професійній підготовці майбутніх учителів історії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Цебрій ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с.: рис. — укp.

Досліджено методологічні, історико-теоретичні і методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до використання музичного мистецтва в системі професійної педагогічної освіти. Розкрито значення міжпредметних зв'язків, на яких базується розроблена модель, обгрунтовано її доцільність та педагогічний потенціал. Запропоновано адекватний до моделі спецкурс "Історія музики від найдавніших часів і до середини XVIII століття", який сприяє гармонійному узгодженню інтелектуальної та емоційної сфер студентів під час вивчення історичної науки, розглянуто критерії готовності майбутніх учителів історії до використання музики у навчально-виховному процесі. Створено комплексну систему діагностики рівнів готовності майбутніх учителів історії до використання музичного мистецтва у власній музичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Т. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА320986

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Цвілик С.Д. 
Наступність у змісті природничо-математичної та спеціальної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Д. Цвілик ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 21 с. — укp.

Визначено педагогічні умови, методичні основи реалізації наступності в змісті природничо-математичної та спеціальної підготовки вчителя трудового навчання (ТН). Проаналізовано питання наступності у змісті навчальних програм спеціальних дисциплін з підготовки вчителя ТН. Розроблено теоретичні засади наступності в процесі проектування, моделювання навчально-виховного процесу підготовки вчителя ТН та виборі технології його здійснення. Основні положення дослідження впроваджено в навчальний процес підготовки вчителя ТН системи вищої педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.266 р30 +
Шифр НБУВ: РА339308

Рубрики:

      
15.

Царенко І. Л. 
Інноваційно-педагогічні технології у системі підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Царенко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Охарактеризовано напрями розвитку системи підготовки майбутніх вчителів з безпеки життєдіяльності. Обгрунтовано науково-теоретичні засади щодо розробки інноваційно-педагогічних технологій у процесі підготовки студентів вищих педагогічних НЗ з безпеки життєдіяльності. Розроблено дослідницьку технологію лабораторного практикуму. Вдосконалено зміст, організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів щодо викладання основ безпеки життєдіяльності у середній школі на засадах технологічного підходу та методику визначення готовності студентів до викладання ОБЖ на основі розроблених і структурованих критеріїв. Уточнено теоретичний зміст понять "інноваційність педагогічної технології" та "готовність до викладання ОБЖ". Розглянуто теоретичні положення щодо інтегративних процесів у професійній освіті та професійній підготовці студентів з безпеки життєдіяльності у вищих педагогічних НЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.518.5 + Ц99 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА371314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Хмельковська С.В. 
Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Хмельковська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Науково обгрунтовано суть поняття "творчий потенціал учителів іноземних мов". Визначено структуру творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов. Установлено критерії (творчі здібності - комунікативні, дослідницькі, дидактичні, рефлексійні; творчі якості - цілеспрямованість, наполегливість, самостійність, ініціативність, здатність до міжособистісного спілкування, фантазія; особливості психічних процесів - критичність, дивергентність, пам'ять, увага; спрямованість на творчу діяльність; позитивне уявлення про себе, творчий інтерес, допитливість, потяг до нової інформації, до нестандартних дій), показники та рівневу характеристику сформованості творчого потенціалу майбутніх учителів-філологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель і методику його формування з застосуванням методу проектів і професійно-комунікативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш12 р-22 +
Шифр НБУВ: РА339807

Рубрики:

      
17.

Харламенко В.Б. 
Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Б. Харламенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано методичне забезпечення профорієнтаційної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах. Обгрунтовано систему, визначено рівні та показники даної підготовки, розроблено й експериментально апробовано навчальну програму "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи". Виділено основні підсистеми і компоненти, які є структурними одиницями системи профорієнтації. З метою вдосконалення профорієнтаційних знань студентів розроблено систему формування профорієнтаційних понять (базових і локальних) та систему умовних балів для розрахунку коефіцієнта засвоєння профорієнтаційного матеріалу, а також розглянуто процедуру їх перетворення на традиційну п'ятибальну систему. Теоретично обгрунтовані й експериментально перевірені результати проведеного дослідження можна використовувати як науково-методичну основу для вдосконалення процесу вивчення курсу "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи" майбутніми вчителями трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.514(4Укр)
Шифр НБУВ: РА317563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Флешар Е. 
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 41 с. — укp.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022
Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Федорович А.В. 
Підготовка вчителів праці у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.В. Федорович ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексний аналіз проблеми підготовки вчителів праці у педагогічних ВНЗ України впродовж другої половини XX ст. Виокремлено етапи та тенденції їх діяльності стосовно підготовки такого вчителя. Відзначено поступовий еволюційний розвиток її змісту, форм і методів у досліджений період. Розглянуто питання стосовно організації начально-виховного процесу підготовки учителів праці. Визначено можливості творчої реалізації ідей історичного досвіду стосовно такої підготовки вчителів праці у контексті європейського освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА357125

Рубрики:

      
20.

Федоріщева С.П. 
Естетичні основи формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.П. Федоріщева ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Здійснено філософський, культурологічний, історико-педагогічний аналіз естетичної сутності педагогічної майстерності. Доведено необхідність формування естетичних основ педагогічної майстерності засобами музичного мистецтва для естетизації педагогічної діяльності учителя музики. Обгрунтовано зміст, структуру, виокремлено критерії. Розроблено педагогічні технології формування естетичних основ педагогічної майстерності майбутніх учителів музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4УКР)31 + Ю817.2
Шифр НБУВ: РА312471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського