Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (148)Книжкові видання та компакт-диски (703)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 632
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кричфалуший М. В. 
Вчитель фізичної культури: формування особистості / М. В. Кричфалуший; Акад. наук вищ. школи України. Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вид-во "Волин. обл. друк.", 2000. - 345 c. - Бібліогр.: 283 назв. - укp.

Наведено результати багаторічних досліджень формування особистості учителя фізичної культури української національної школи. Розглянуто умови та характер праці вчителя фізичної культури у зоні радіоактивного забруднення, а також мотиви діяльності студентів. Детально проаналізовано педагогічні аспекти професійної майстерності вчителя та особливості педагогічного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко Л. М. 
Готовность педагога-музыканта к инновациям и предпосылки ее формирования / Л. М. Шевченко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 17-21. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Конкретизовано сутність феномену готовності педагога-музиканта до інновацій у сфері професійно-педагогічної діяльності. Наведено показники прояву даного професійного новоутворення особистості педагога-музиканта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сегеда Н. А. 
Діагностика стану підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. А. Сегеда // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 159-165 . - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження окремих діагностичних показників рівня розвитку професійної самосвідомості, суб'єктивної позиції та її направленості, самооцінки, які склали зміст професійної самореалізації учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бориско Н. Ф. 
Концепция учебно-методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (На материале интенсивного обучения) / Н. Ф. Бориско; Киев. гос. лингв. ун-т. - К., 1999. - 268 c. - Библиогр.: с. 250-266 - рус.

Освещены вопросы создания учебно-методического комплекса (УМК) для обучения будущих учителей иностранных языков межкультурному общению. Предлагаемая концепция обоснована с учетом современных требований в системе обучения иностранным языкам на базе системно-функционального анализа и метода моделирования. Разработаны и описаны основные положения и процедура моделирования содержания предмета обучения, в качестве которого выступает диалог культурно-языковых общностей стран изучаемого и родного языков, а также содержания процесса обучения, реализуемого в УМК через системы и подсистемы упражнений для формирования и развития межкультурной коммуникативной компетенции в ее профессиональном варианте. На основе анализа функций УМК и его компонентов выделены основные типы компонентного состава УМК для каждого этапа обучения, предложены различные варианты структуры учебника и книги для преподавателя, а также определены требования к созданию УМК и принципы его построения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барановська Л. В. 
Методична підготовка викладацького складу до проведення навчання студентів професійного вербального спілкування / Л. В. Барановська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 9-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто систему методичної підготовки викладачів вищих аграрних закладів до навчання студентів професійного вербального спілкування. Увагу акцентовано на удосконаленні їх мовних знань, практичних мовних умінь і навичок. Зазначено, що викладач є головною фігурою у підготовці фахівців, має добре володіти різними підходами до складання навчальних програм з дисциплін, знати структуру, вимоги до форми та змісту студентських курсових і дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яловик В. Т. 
Психологічні передумови формування педагогічних здібностей у вчителів фізичної культури / В. Т. Яловик. - Луцьк : Вежа, 1998. - 145 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розкриваються історичні передумови та психолого-педагогічні основи розвитку педагогічних здібностей. Описується зміст та структура компонентів провідних і допоміжних здібностей, що відіграють значну роль у рості майстерності вчителя. Висвітлюються шляхи формування та динаміка розвитку педагогічних здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури. Наводяться деякі рекомендації з удосконалення системи підготовки вчителів, вказуються основні засоби професійного виховання, робиться акцент на вивчення загальнопрофесійних дисциплін, психології учнів, а також на оволодіння компонентами педагогічних здібностей в умовах природньої педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю943.9 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біда О. А. 
Підготовка вчителів до екологічного виховання молодших школярів на уроках природознавства : Для вчителів почат. класів і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 44 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Екологічна підготовка майбутніх педагогів передбачає оволодіння ними екологічною культурою, а також уміння здійснювати екологічну освіту та виховання школярів. Значну увагу приділено використанню додаткового матеріалу екологічного спрямування на уроках природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)210-36 + Ч489.518.5 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 182 с. - укp.

Збірник присвячено актуальним проблемам професійної підготовки вчителів. Проаналізовано становлення культури професійно-педагогічного спілкування студентів у вищих навчальних закладах. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього музиканта-інструменталіста. Основну увагу приділено творчості визначного українського композитора М.Д.Леонтовича, а також використанню української фортепіанної спадщини у процесі підготовки студентів до практичної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Трададюк А. А. 
Актуальні аспекти розвитку потенційних педагогічних здібностей вчителя фізичної культури в процесі викладання циклу спортивно-педагогічних дисциплін / А. А. Трададюк, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 41-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто доцільність організації практичних занять з циклу спортивно-педагогічних дисциплін на засадах диференційно-інтегрального підходу для розвитку потенційних здібностей до рівня функцій майбутньої фахової діяльності спортивного педагога, вчителя фізичної культури.

Рассмотрены целесообразность организации практических занятий в цикле спортивно-педагогических дисциплин на основе дифференциально-интегрального подхода для развития потенциальных способностей до уровня функций будущей профессиональной деятельности спортивного педагога, учителя физической культуры.

The article deals with the expediency of the organization of practical classes in the field of sportive-educational disciplines on the basis of differentially-integral approach in the development of potential abilities up to the level of the functionsof future professional activity in a sportive pedagogue, a teacher of physical culture.


Ключ. слова: потенційні педагогічні здібності, спортивно-педагогічні дисципліни, диференційно-інтегральний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2004. - 284 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 1(6)). - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрямки розвитку сучасної мистецької освіти, особливості реалізації її принципів у системі професійної підготовки фахівців. Розглянуто питання розробки стратегії мистецької освіти в Україні на основі європейського досвіду, становлення загальної музичної освіти у навчальних закладах. Розкрито методичні засади формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики. Висвітлено зміст та завдання методичної підготовки вчителя образотворчого мистецтва, проблеми формування професійної майстерності фахівців мистецького профілю у ВНЗ.

Проанализированы приоритетные направления развития современного художественного образования, особенности реализации его принципов в системе профессиональной подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы разработки стратегии художественного образования в Украине на основе европейского опыта, становления общего музыкального образования в учебных заведениях. Раскрыты методические основы формирования национального самосознания у подростков на уроках музыки. Освещены содержание и задания методической подготовки учителя изобразительного искусства, проблемы формирования профессионального мастерства специалистов художественного профиля в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черняков В. В. 
Передумови формування соціально-педагогічної активності майбутнього вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості готовності майбутніх учителів фізичної культури до виконання виховних функцій. Наголошено на важливості формування соціально-педагогічної активності у вчителя фізичної культури.

Показаны особенности готовности будущих учителей физической культуры к выполнению воспитательных функций. Подчеркнута важность формирования социально-педагогической активности учителя физической культуры.

In clause features of readiness of the future teachers of physical training to performance of educational functions are shown. Importance of formation of socially-pedagogical activity of the teacher of physical training is emphasized.


Ключ. слова: соціально-педагогічна активність, вчитель фізичної культури, готовність, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кулик Є. В. 
Підготовка майбутніх вчителів до дослідницької діяльності : Моногр. / Є. В. Кулик. - К.; Дрогобич : Коло, 2004. - 384 c. - Бібліогр.: с. 355-381. - укp.

Висвітлено сучасні теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів трудового навчання (ПМУТН) до педагогічної дослідницької діяльності (ПДД). Представлено методичну систему й охарактеризовано організаційно-методичні принципи ПМУТН до ПДД. Наведено модель готовності до ПДД, показано функціональну роль самоосвітньої роботи у становленні фахівця-дослідника.

Освещены современные теоретико-методологические основы подготовки будущих учителей трудового воспитания (ПБУТВ) к педагогической исследовательской деятельности (ПИД). Представлена методическая система и охарактеризованы организационно-методические принципы ПБУТВ к ПИД. Приведена модель готовности к ПИД, показана функциональная роль самообразовательной работы в становлении специалиста-исследователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кругляк О.  
Підготовленість майбутніх учителів фізичної культури та початкових класів до реалізації міжпредметних зв'язків у процесі фізичного виховання молодших школярів / О. Кругляк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 24. - С. 31-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено реальний стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури і початкових класів до реалізації міжпредметних зв'язків у процесі фізичного виховання молодших школярів та визначено рівні і критерії цієї підготовки.

Исследовано реальное состояние подготовки будущих учителей физической культуры и начальных классов к реализации межпредметных связей в процессе физического воспитания младших школьников, определены уровни и критерии данной подготовки.

In the article is studied a real state of readyness of the future physical training and primary school teachers for the realization of the intersubject links in the process of physical upbringing and also are fixed levels and criteria of this readyness.


Ключ. слова: міжпредметні зв'язки, майбутні вчителі фізичної культури та початкових класів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семеног О. М. 
Професійна підготовка майбутніх учителів української мови і літератури : Моногр. / О. М. Семеног; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Суми : ВВП "Мрія-1" ТОВ, 2005. - 403 c. - Бібліогр.: с. 345-386. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та методичні засади системи професійної підготовки майбутнього вчителя (ППМВ) української мови та літератури. Розглянуто особливості становлення системи ППМУ-словесників у національному та світовому контексті. Запропоновано навчально-методичну систему ППМУ з даного предмету, яка зорієнтована на формування професійної компетенції та культуромовної особистості.

Изложены теоретико-методологические и методические основы системы профессиональной подготовки будущего учителя (ППБУ) украинского языка и литературы. Рассмотрены особенности становления системы ППБУ-словесников в национальном и мировом контекстах. Предложена учебно-методическая система ППБУ по данному предмету, направленная на формирование профессиональной компетенции и культуроязычной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сучасні освітні технології та напрямки підготовки майбутнього вчителя трудового навчання : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю пед.-індустр. ф-ту, м.Полтава, 8 - 9 жовт. 2003 р. / ред.: М. М. Ніколаєв; Полтав. облдержадмін., Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - Полтава, 2003. - 216 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки вчителя трудового навчання, проблеми та перспективи вдосконалення трудового навчання учнів загальноосвітніх шкіл. Розглянуто питання модернізації змісту трудового навчання в сільській загальноосвітній школі. Проаналізовано становлення системи ступеневої підготовки вчителів трудового навчання та технологій виробництва, інтегративні шляхи формування їх професійної майстерності та розвитку професійних здібностей. Розкрито педагогічні основи розвитку особистості студентів на базі народної художньої творчості, засади довузівської дизайнерської освіти.

Освещены теоретические и методические основы подготовки учителей трудового обучения, проблемы и перспективы усовершенствования трудового обучения учеников общеобразовательных школ. Рассмотрены вопросы модернизации содержания трудового обучения в сельской общеобразовательной школе. Проанализированы становление системы ступенчатой подготовки учителей трудового обучения и технологий производства, интегративные пути формирования их профессионального мастерства и развития профессиональных способностей. Раскрыты педагогические основы развития личности студентов на основе народного художественного творчества, а также основы довузовского дизайнерского образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я431 + Ж6р(0)я431

Шифр НБУВ: СО26492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стешенко В. В. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання в умовах ступеневої освіти : Моногр. / В. В. Стешенко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2004. - 187 c. - Бібліогр.: 294 назв. - укp.

Розглянуто проблему наукового обгрунтування ступеневої освітньо-професійної підготовки вчителя трудового навчання. Висвітлено сучасну концепцію ступеневої підготовки фахівців, питання прогнозування та проектування цілей і змісту підготовки вчителя трудового навчання, а також питання методичного забезпечення навчального процесу у ВНЗ педагогічного профілю.

Рассмотрена проблема научного обоснования ступенчатой образовательно-профессиональной подготовки учителя трудового обучения. Освещены современная концепция ступенчатой подготовки специалистов, вопросы прогнозирования и проектирования целей и содержания подготовки учителя и трудового обучения как учебного предмета к принципам создания методического обеспечения учебного процесса в ВУЗ педагогического профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж6р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Римар М. П. 
Теоретичний підхід до формування деяких особистих якостей майбутніх вчителів фізичного виховання / М. П. Римар, В. І. Іванов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано питання підготовки вчителів фізичного виховання у педагогічному вузі. Розглянуто інноваційну модель вчителя, яка відповідає вимогам підготовки спеціалістів європейського рівня з домінуючими якостями: спеціальними фізичними, психофізіологічними та станом здоров'я.

Проанализированы вопросы, связанные с подготовкой учителей физического воспитания в педагогическом вузе. Рассмотрена инновационная модель учителя, которая отвечает требованиям подготовки специалистов Европейского уровня с доминирующими качествами: специальными физическими, психофизиологическими и состоянием здоровья.

Authors analyse questions connected with the teachers' preparation of physical education in the teachers-treining. The innovative model of a teacher, which responds to demands of the preparation of specialists of the European level with dominant qualities, is examined: special physical, psychophysiological and health.


Ключ. слова: фізичне виховання, фізична культура і спорт, особисті і психофізіологічні якості, здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР)12 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сінгаєвський С. М. 
Організаційні основи змісту професійно-педагогічного практикування студентів (спеціальність: учитель фізичної культури) : Навч. посіб. для студ. ф-тів фіз. культури пед. вузів / С. М. Сінгаєвський, А. О. Леоненко; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2000. - 147 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито змістові, методичні та організаційні засади професійного практикування студентів факультетів фізичної культури педагогічних вузів. Висвітлено типізацію професійно-педагогічних завдань як змістову структурну сутність навчання та практикування студентів. Наведено методичні рекомендації щодо реалізації моделі випускника школи як предмету практикування студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я73-1 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чиж С. Г. 
Підготовка вчителів-словесників до диференціації навчання в сучасній школі : Метод. рек. студ., учителям-практикам / С. Г. Чиж; Ізмаїл. держ. пед. ін-т. - К., 2001. - 125 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади процесу формування готовності фахівця у галузі української філології до диференціації навчальної діяльності учнів. Висвітлено педагогічну сутність готовності вчителя-словесника до диференціації навчання учнів середнього шкільного віку, представлено програму спецкурсу з питань застосування диференціального навчання учнів на уроках української мови та літератури. Розглянуто систему різнорівневих завдань як засіб реалізації диференційованого навчання, з використанням матеріалів словесності розроблено критерії діагностики навчальних можливостей молодших підлітків. Обговорено особливості етапу застосування набутих знань в практичній діяльності, розглянуто специфіку етапу закріплення навчального матеріалу. Вміщено перелік рефератів, курсових і дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 + Ч489.518.5 + Ч421.204р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Герасіменко Л. В. 
Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми / Л. В. Герасіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 5. - С. 45-51. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки викладачів вищої технічної школи. Доведено актуальність цього питання на підставі аналізу нормативних освітніх документів та результатів опитувань викладачів і студентів Кременчуцького державного політехнічного університету. З використанням результатів дослідження наукових робіт та іноземного досвіду обгрунтовано необхідність педагогічної підготовки та охарактеризовано освітньо-професійні уміння інженера-педагога.


Ключ. слова: вчитель, діти, наукова робота, педагогіка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського