Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (198)Книжкові видання та компакт-диски (157)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Сібірякова О.О. 
Відеокомунікація в структурі сучасної культури: еволюція впливу на людину: Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / О.О. Сібірякова ; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. — К., 1998. — 13 с. — укp.

На основі історико-культурного дослідження висвітлюється роль та історичне значення відеокомунікації в структурі сучасної культури. Визначається і обгрунтовується сутністна природа відеокомунікації в культурно-історичному процесі. Докладно простежуються основні етапи розвитку відеокомунікації в системі сучасної культури. Вводячи в науковий обіг великий фактографічний матеріал, дисертантка розкриває історичні особливості формування культурних норм та цінностей засобами відеокомунікації, аналізує основні форми впровадження відеокомунікаційного впливу на людину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.10

Рубрики:

      
2.

Шмига Ю.І. 
Ефективність телереклами в Україні (комунікативний аспект): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.І. Шмига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено фактори комунікативної ефективності реклами (КЕР) на матеріалі сучасної телереклами в Україні. Розкрито теоретико-прикладні засади та сутність КЕР, розроблено її робочу концепцію. Розглянуто рекламу як форму масової комунікації, що включає складний комплекс когнітивно-комунікативних, емоційно-чуттєвих, ціннісно-нормативних компонентів, об'єднаних в ієрархічну структуру та спрямованих на формування попиту, реалізацію товарів і послуг, а також ідей і певних концепцій життя. Проаналізовано вплив факторів КЕР країни на споживача, на підставі формули Г.Лассвелля описано елементи комунікативного процесу як фактори КЕР. На підставі використання близько 400-т відеороликів уперше здійснено довгостроковий моніторинг сучасної комерційної телереклами, що демонструвалась на загальноукраїнських телеканалах з 2002 до 2005 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.5 + Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА342778

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Гоян В.В. 
Інформаційна телевізійна програма: типологічна характеристика, параметри діяльності журналіста: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / В.В. Гоян ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню становлення і розвитку в Україні інформаційного телебачення, аналізу типоформотворення інформаційних телепрограм. Розглядається специфіка професійної діяльності журналіста в процесі отримання і відображення інформації. Досліджено механізми структурної та типологічної побудови інформаційної телепрограми, які безпосередньо пов'язані зі стилістичними і жанровими особливостями. Вперше введено ряд проекцій (персоніфікація інформації, імідж особистості, зображальна естетика, кольористика), які сприяють комплексному вивченню предмета. Викладено практичні рекомендації щодо подальшого функціонування інформаційного телемовлення в Україні. Зроблено спробу створення універсальної класифікаційної моделі інформаційної телевізійної програми і визначення закономірностей її розвитку та оптимізаційних аспектів на перспективу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.1

Рубрики:

      
4.

Янішевський С.О. 
КВН як соціокультурне явище: генеза, історія розвитку, сучасний стан: Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / С.О. Янішевський ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Проаналізовано історіографію КВН (Клубу Веселих і найкмітливіших), охарактеризовано основні особливості джерельної бази дослідження. З'ясовано історичні обставини зародження феномену КВН, досліджено напрями його подальшої еволюції. Розкрито чинники процесу виходу телевізійної гри "КВН" за межі телебачення та розвитку масового кавеенівського руху, специфіку відтворення екранного та позаекранного різновидів КВН у різні періоди часу, причини перетворення КВН з ігрового явища на мистецьке, досліджено вплив на розвиток феномену суспільно-політичних та соціокультурних трансформацій радянського і пострадянського суспільств. Надано періодизацію історії КВН. Значну увагу приділено кавеенівському руху наприкінці XX - на початку XXI ст. Висвітлено розвиток КВН в Україні у пострадянський період, а також у країнах далекого зарубіжжя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9 +
Шифр НБУВ: РА331168

Рубрики:

      
5.

Дячук В.П. 
Комунікативна культура прямого телевізійного ефіру: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / В.П. Дячук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено особливості комунікативної культури прямого телевізійного ефіру як специфічної форми інтерактивної реальності у контексті осмислення феномену прямого телефіру, в якому формуються реалії безпосереднього зв'язку з аудиторією, висвітлено хаактеристики екранної естетики. Розкрито онтологічний аспект комунікативної культури як способу спілкування, інформаційної взаємодії. Увагу приділено проблемі самоактуалізації людини, творчої самореалізації у просторі можливих комунікацій, що актуально у контексті розгортання політтехнологічних реалій і формування комунікативних мегаспільнот. Досліджено український досвід прямого ефіру як комунікативної технології, визначено проблему співіснування та взаємодії суб'єктів теледискурсу як форми самореалізації людини - суб'єкту комунікації, де реципієнт відіграє роль не пасивного спостерігача, він є співучасником діалогу екранного дійства. Розглянуто телебачення (ТБ) як цілісну естетичну систему як процес естетичної діяльності. Художній вимір телепростору грунтується на художній образності, створеній за допомогою репродукції видів мистецтва, призначених для телепоказу (показу оперних, балетних спектаклів, симфонічних концертів, авторських телепередач). Розглянуто особливості комунікативної та діалогової культури учасників прямого телефіру (ведучого й аудиторії) на українському ТБ. Розглянуто шлях "побудови" телемостів на радянському й українському ТБ. За умов масового мовлення популярною є комунікація, адресована мегааудиторії, роль інформаційного впливу на об'єкт зростає. З використанням монологічних і діалогічних форм спілкування телекомунікатори сприяють активізації процесу діалогу, ідентифікації глядацьких позицій у визначенні та рішенні багатьох проблем. Прямий ефір визначено як засаду телереальності, за цього засоби ТБ індустрії характеризуються в модусі комунікативних, культурологічних, естетичних, мистецьких ознак. Охарактеризовано зображувальні основи телепоетики як інтерактивної технології. Ідентичність суб'єктів ТБ дискурсу, що є своєрідною поліфонією у контексті прямого ефіру, вивчено як діалог і полілог. Визначено роль і місце технопопуляцій цифрового відео у процесі відтворення екранного образу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.161.3 + Ч632.10 +
Шифр НБУВ: РА366637

Рубрики:

      
6.

Малий М.В. 
Міжнародний відділ новин на телебаченні: організаційний, жанрово-творчий і технологічний потенціал: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.В. Малий ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто організаційні аспекти діяльності міжнародного відділу новин як важливої складової світового та вітчизняного телебачення. Проаналізовано сучасні механізми опрацювання міжнародної інформації. Досліджено філософський, політологічний, економічний, психологічний і соціальний аспекти організаційного, жанрово-творчого та технологічного потенціалу міжнародного відділу новин у контексті вивчення теорій журналістики та масової комунікації. Удосконалено уявлення про функціональну специфіку журналістики й обгрунтовано перспективи інтеграції національного інформаційного простору в європейський і світовий. Вперше у вітчизняному журналістикознавстві розроблено теоретико-практичну концепцію організації роботи міжнародного відділу новин телебачення у структурі редакцій з урахуванням основних творчо-організаційних факторів впливу міжнародної інформації на суспільну свідомість і поведінку. Обгрунтовано перспективні шляхи розвитку української міжнародної журналістики на підставі визначення специфічних критеріїв і підходів у сфері міжнародної інформаційної діяльності на базі узагальнення вітчизняного та світового досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.171 +
Шифр НБУВ: РА336214

Рубрики:

      
7.

Невмержицька О.В. 
Розважальні програми центральних каналів телебачення України як чинник морального виховання підлітків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Невмержицька ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу морального виховання підлітків засобами розважальних програм (РП) центральних каналів телебачення України. Виявлено особливості морального виховання на сучасному етапі. Охарактеризовано ціннісний потенціал сучасних РП українського ТБ з метою розробки їх класифікації. Надано рекомендації органам влади та суб'єктам виховання щодо організації морального нагляду над телепередачами, розглянуто питання формування у даної категорії населення моральних вартостей засобами ТБ. Запропоновано методику самозахисту дитини від шкідливої інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч632.144 +
Шифр НБУВ: РА343040

Рубрики:

      
8.

Денискіна Г.О. 
Структурні і комунікативні параметри жанру вільного інтерв'ю (на матеріалі телепередач 2000 - 2004 рр.): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Г.О. Денискіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Вперше в українському мовознавстві здійснено комплексний структурно-комунікативний аналіз телевізійного діалогічного мовлення у жанрі вільного інтерв'ю. Вперше розроблено типологію реплік телевізійних діалогів і з'ясовано особливості їх мовного вираження. Встановлено реєстр комунікативних стратегій і тактик, що застосовуються інтерв'юєром та респондентом у жанрі вільного інтерв'ю. Вперше з'ясовано закономірності зміни комунікативних ролей учасників під час спілкування в жанрі вільного інтерв'ю й особливості мовленнєвої взаємодії між інтерв'юєром і різними групами респондентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.3 +
Шифр НБУВ: РА336215

Рубрики:

      
9.

Андрющенко М.Ю. 
Творення іміджу телебачення України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.Ю. Андрющенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження процесу формування іміджу сучасного українського телебачення на прикладі роботи основних національних телеканалів. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади телевізійного іміджмейкерства з урахуванням особливостей функціонування сучасного українського телебачення. Систематизовано теоретичний досвід зарубіжної телеіміджології. У контексті вивчення особливостей формування іміджу українського телебачення розглянуто філософські, психологічні, політико-економічні та дизайнерські проблеми його діяльності у сучасний період. Розроблено принципи оптимального поєднання культурологічних, естетичних і суто прагматичних завдань телевізійного іміджмейкерства. Запропоновано методи творення іміджу ведучого, телеканалу, телепрограми та телепередачі, які рекомендовано використовувати у практичній діяльності іміджмейкерів, теледизайнерів, режисерів і тележурналістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.1 + Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336213

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Побєдоносцева І.Є. 
Телевізійний дискурс у культурному просторі постмодернізму: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.04 / І.Є. Побєдоносцева ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено аналіз сучасного явища - телебачення як середовища продукування численних аудіовізуальних образів у контексті культурної парадигми XX ст. Уперше в українському мистецтвознавстві відтворено динаміку розвитку телебачення від початкової стадії "віддзеркалення" реальності до сучасних формотвірних тенденцій у телевізійному полі, наявність яких призводить до виникнення нової "телевізійної реальності" у свідомості глядачів. Розглянуто характерні особливості сучасного телебачення, досліджено специфіку взаємодії між телебаченням і глядачем, проаналізовано телевізійні принципи утримання уваги та основні механізми глядацького сприйняття сучасного телебачення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.10 + Ю812.283.5 + Щ382.00/02 +
Шифр НБУВ: РА335200

Рубрики:

      
11.

Бурмака М.В. 
Технологія створення контактної телевізійної програми в контексті українського телебачення: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.В. Бурмака ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено спробу узагальнення технологічних процесів створення контактних телепрограм в українському телепросторі пострадянського періоду, який характеризується впровадженням новітніх технологій і організаційних схем та практичною відсутністю відповідної теоретичної бази. Визначено і проаналізовано етапи створення контактних програм ("довиробничий", "виробничий", "післявиробничий") в різних аспектах (журналістському, філологічному, психологічному та соціальному). Особливу увагу приділено дослідженню журналістської майстерності ведучого контактних телепрограм, з'ясовано особливості емоційної, енергетичної, психологічної та мовної підготовки до професійної діяльності у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.2 +
Шифр НБУВ: РА329628

Рубрики:

      
12.

Темех Н.Д. 
Українське телебачення і проблеми формування духовності молоді: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Н.Д. Темех ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено історико-філософські аспекти духовності, висвітлено головні напрями державної політики в Україні щодо формування духовності молоді. На підставі аналізу концептуальних та ідеологічних засад функціонування телеканалів України проаналізовано вплив телебачення на розвиток духовності молоді. Розглянуто тематику телевізійних передач, які впливають на національно-духовне становлення особистості молодої людини. Визначено шляхи підвищення мовного, світоглядно-інтелектуального, національно-громадянського, морально-духовного рівня телевізійних працівників, а також психолого-педагогічні засади створення молодіжних телевізійних програм, які сприяють формуванню духовних цінностей молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.145(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА338934

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського