Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (116)Книжкові видання та компакт-диски (145)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Мартинюк А.П. 
Дидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.П. Мартинюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

На підставі результатів вивчення наукової літератури проаналізовано та визначено суть понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічної підготовки". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічної підготовки. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для української та англійської мов. Зазначені моделі наведено з використанням дидактичної технології організації навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічної підготовки студентів. Визначено зміст процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту даної підготовки студентів педагогічних коледжів. Доведено, що зазначене структурування є ефективним за умов логічно обгрунтованої цілісної, неперервної дидактичної технології, яка передбачає єдність навчальної мети, дидактичного завдання та дидактичних умов, які сприяють засвоєнню та реалізації змісту філологічної підготовки особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Ш.р21(4УКР)15 +
Шифр НБУВ: РА362386

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Йовенко Л.І. 
Підготовка студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Йовенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання. Розглянуто дефініцію "родинне виховання" у контексті професійної підготовки даних студентів, зокрема, його суть і функції, стан і особливості виховного процесу у сучасній вищій школі та українській родині. Акцентовано увагу на організаційно-педагогічних засадах підготовки студентів-філологів до родинного виховання, зокрема, теоретико-методичній підготовці, їх позаурочній роботі у даній галузі. Прослідковано динаміку формування готовності даних студентів до родинного виховання, визначено її критерії та рівні (високий, середній, низький, критичний). Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки студентів-філологів до родинного виховання, згідно з якою до програмового матеріалу вищого педагогічного навчального закладу, зокрема, до навчальних планів спеціальних курсів "Українські елітарні родини кінця XIX - початку XX ст.", "Український дитячий фольклор", "Українське дитинознавство" введено родинновиховний компонент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш.р30 +
Шифр НБУВ: РА339540

Рубрики:

      
3.

Гусєва Т.П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.П. Гусєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчої мовленнєвої діяльності та творчого мовленнєвого спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА344773

Рубрики:

      
4.

Заболотська О.О. 
Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників у професійній підготовці: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.О. Заболотська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 40 с. — укp.

Комплексно вивчено проблему формування індивідуальності майбутнього вчителя-словесника. Побудовано структурно-процесуальну модель формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників на базі системно-цілісного, особистісно-діяльнісного, інтегративного, культурологічного підходів і сучасних теорій педагогічної діяльності, професійно-педагогічної підготовки у ВНЗ. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні категорії "індивідуальність майбутнього вчителя-словесника", "мовна особистість учителя-словесника". Розкрито їх суть, структуру та функції. Виявлено й описано фактори, закономірності та педагогічні умови розвитку індивідуальності майбутнього вчителя-словесника. Розроблено концепцію, яка базується на позиційно-ситуативному підході щодо формування індивідуальності студента у процесі професійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні засади формування індивідуальності даного фахівця. Охарактеризовано функції процесу професійної підготовки, обгрунтовано його цілі та завдання формування індивідуальності майбутнього вчителя-словесника на етапах ступеневої освіти. Розроблено навчально-методичний супровід формування індивідуальності даних студентів. Розвинуто методику формування професійно значущих складових сфер особистості майбутнього вчителя-словесника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р +
Шифр НБУВ: РА354448

Рубрики:

      
5.

Соколова І.В. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.В. Соколова ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти доросл. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах ВНЗ. Проаналізовано базові положення та дефініції дослідження. Виокремлено й охарактеризовано етапи професійної підготовки вчителя-філолога в 1950 - 2007 рр. Розглянуто сучасний стан, тенденції й особливості професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в Україні та за рубежем. Теоретично обгрунтовано концепцію, компетентнісну модель вчителя-філолога, а також модель його професійної підготовки за двома спеціальностями. Визначено критерії та показники управління якістю даної підготовки на філологічних факультетах. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями, а саме: формування всіх її компонентів і змісту (аксіологічного, праксеологічного та морфологічного) за визначеними принципами; управління якістю на філологічному факультеті згідно з принципами та функціями управління нелінійними системами; проведення маркетингових досліджень ринків освітніх послуг і праці; кредитно-модульне навчання, особистісно зорієнтовані та комунікативні форми, методи та технології самостійної науково-дослідної роботи студентів, неперервна педагогічна практика. Запропоновано навчально-методичний комплекс для керівників структурних підрозділів, викладачів і студентів НЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3 +
Шифр НБУВ: РА358170

Рубрики:

      
6.

Орєхова Л.І. 
Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови і літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Орєхова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 21 с. — укp.

Уточнено зміст поняття "професійно-мовленнєва діяльність учителя української мови та літератури". Обгрунтовано сутність, критерії, показники та рівні сформованості оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності учителя української мови та літератури. Розроблено методику формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності студентів філологічних факультетів. З'ясовано тенденції та педагогічні умови формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури. Розроблено спецпрактикум "Оцінний компонент професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури", який рекомендовано використовувати в навчальному процесі як окрему учбову дисципліну або в курсі "Методики викладання української мови в школі" на філологічних факультетах вищих педагогічних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37 + Ш.р30 +
Шифр НБУВ: РА336303

Рубрики:

      
7.

Зуброва О.А. 
Формування професійних особистісних якостей майбутнього учителя-філолога у навчально-виховному процесі класичного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.А. Зуброва ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів філологів у навчально-виховному процесі класичних університетів. Розкрито сутність поняття "професійні особистісні якості майбутнього вчителя-філолога". Виділено й систематизовано найбільш значущі у професійній діяльності педагога якості, які умовно поділено на дві взаємопов'язані та взаємозумовлені групи: комунікативні (емпатія, толерантність, комунікативність) і морально-вольові (гуманність, відповідальність, вимогливість до себе й до інших). Визначено основні структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійних особистісних якостей студентів-філологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, спрямовані на підвищення ефективності процесу формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів-філологів у навчально-виховному процесі класичних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 +
Шифр НБУВ: РА357546

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського