Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (33)Реферативна база даних (36)Книжкові видання та компакт-диски (1714)Журнали та продовжувані видання (959)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ16$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Калашнікова О. А. 
Зображальний аспект візуальної мови графічного дизайну (на матеріалі плаката): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / О. А. Калашнікова ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості формування зображення у графічному дизайні. На прикладі книги епохи Відродження та тиражної графіки (кольорової гравюри з високим способом друку) виявлено закономірності побудови зображення, які екстрапольовано на зображальний аспект візуальної мови графічного дизайну. Установлено, що вони є загальними для всіх видів творчої діяльності, що пов'язані зі створенням зображення на площині. На матеріалі плаката досліджено розвиток візуально-пластичної мови графічного дизайну від кінця XIX ст. до 1960-х рр. XX ст. Одержані результати дали можливість обгрунтувати специфіку створення зображення. Доведено, що у 1960-х рр. закінчилось формування базових понять, які стосуються трактування форми та простору: об'ємно-просторового, умовного та площинного. Окреслено тенденції розвитку візуально-пластичної мови графічного дизайну за умов глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ166.63(0)64
Шифр НБУВ: РА381636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
2.

Павлов І. Є. 
Фотографія у графічному дизайні: засоби художньо-образної виразності: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / І. Є. Павлов ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше проведено комплексний мистецтвознавчий аналіз еволюції фотографічної мови у графічному дизайні. Досліджено генезис світлопису в графічному дизайні, визначено етапи розвитку, показано основні види фотографічних технік, що застосовуються у графічному дизайні. Висвітлено прийоми художньо-образної виразності фотографії в графічному дизайні, визначено засоби, за допомогою яких дизайнери-графіки використовують світлину у своїй роботі. Встановлено типи поєднання ролі дизайнера та фотографа в одній особі, а також особливості спільної роботи тандема дизайнер-фотограф. Виокремлено завдання у графічному дизайні, що вирішуються за допомогою фотографії або її похідних технік. Визначено головні тенденції розвитку засобів художньо-образної виразності світлопису в сучасному графічному дизайні. Введено до наукового обігу нові імена митців та їх твори.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Щ160.5
Шифр НБУВ: РА382047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Павлова Т.В. 
Фотомистецтво в художній культурі Харкова останньої третини XX століття (на матеріалі пейзажного жанру): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / Т.В. Павлова ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2007. — 18 с. — укp.

Вивчено творчий доробок фотохудожників Харкова у широкому контексті художньої культури сучасної доби. Зазначено, що на межі 1960 - 1970 рр. місто було центром авангардного фотомистецтва України. У цей час була створена група "Время" (А.Макієнко, О.Мальований, Б.Михайлов, Є.Павлов, Ю.Рупін, О.Ситниченко, О.Супрун, Г.Тубалєв), наприкінці 1980-х рр. з'явилася група "Госпром" (С.Братков, І.Манко, Г.Маслов, М.Педан, В.Старко). Дослідження проведено на матеріалі пейзажу з урахуванням факту, що цей жанр є репрезентацією загальної картини світу, яка містить розмаїті культуротвірні чинники. Розглянуто широку галузь фотографії, головною ознакою якої є тема природи як важливий засіб змістоутворення. Вона стає у харківській фотографії однією зі значущих складових метафоричної мови. До наукового обігу введено нові імена фотомитців, художників та їх твори. Визначено місце фотомистецтва у сучасній художній культурі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ163(4УКР)64-6 + Щ167.6 +
Шифр НБУВ: РА348433

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського