Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (71)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ313(4)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Лю Бінцян 
Веризм та його аналогії в музичному мистецтві Європи і Китаю: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Лю Бінцян ; Одеська держ. музична академія ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)5-226 + Щ313(5КИТ)5-226
Шифр НБУВ: РА342849

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Савицька Н.В. 
Вікові аспекти композиторської життєтворчості: автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.В. Савицька ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Досліджено механізм кореляції змісту креативної діяльності з динамікою вікової сідомості. Виявлено взаємозалежність між циклічністю вікових фаз і модусами креативної свідомості видатних персоналій. Простежено траєкторію професійної самореалізації митця на тлі індивідуальної екзистенції. До наукового обігу введено поняття "біографічного сценарію", охарактеризовано його різновиди. Систематизовано типологічні ознаки пізнього періоду композиторської творчості. Включено завершальний етап композиторської еволюції у зону активного музикознавчого розгляду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)5-81 + Щ310.3 + Ю945.44 + Ю937.4 +
Шифр НБУВ: РА370924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
3.

Карапінка М. З. 
Жанрова парадигма європейської сонати для альта і фортепіано XVIII - XX століть: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / М. З. Карапінка ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л., 2011. — 16 с. — укp.

Запропоновано комплексний підхід до предмету дослідження з акцентом на функційному співвідношенні партій альта та фортепіано та виконавсько-інтерпретаційних параметрах. Континуум альтових сонат, створених протягом трьох з половиною століть, поділяється на дві історико-еволюційні хвилі. У межах першої (кінець ХVІІ - ХІХ ст.) акцентовано увагу на соціокультурних та естетичних передумовах формування й інтенсивного розвою жанру у множинності його індивідуально-стильових варіантів. Розглянуто найприкметніші взірці альтових сонат, створених у хронологічних межах романтичної та постромантичної доби, що належать М. Глінці, Н. Паганіні, Ф. Мендельсону, А. Рубінштейну, А. В'єтану, Й. Брамсу, Ф. Шарвенці, Р. Кларк. У межах другої хвилі (XX ст.) аналітичний матеріал умовно поділяється на: концертні сонати-діалоги, представлені творами П. Гіндеміта, А. Онегера, Д. Мійо, С. Василенка, В. Крюкова, В. Шебаліна, Б. Мартіну, А. Блісса, Дж. Рошберга, З. Ткач, О. Арутюняна, та симфонізовані сонати-монологи, які визначають драматургічну фабулу творів Д. Шостаковича, С. Беринського, В. Бібіка, Б. Фроляк, В. Степурка. Запропоновано виконавсько-інтерпретаційний дискурс, де концептуальні та стильові аспекти вищезгаданих творів розглядаються під знаком пошуку шляхів найбільш адекватного донесення авторського задуму до слухача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)4/6-4 + Щ315.041
Шифр НБУВ: РА381635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Гомельська Ю.О. 
Композиторська освіта у Великій Британії як феномен європейської музичної культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ю.О. Гомельська ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

Вперше в українському мистецтвознавстві проведено аналіз творчо-методичних принципів викладання композиції на початковому етапі навчання британського студента. Розроблено методику композиторського аналізу як різновиду музикознавчого аналізу за умов його спрямованості на текст конкретного твору. Проаналізовано загальні моменти британської й української композиторських освіт. Визначено відмінності британської освіти від вітчизняної з метою формулювання методико-практичних рекомендацій щодо удосконалення навчання композиторів в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.3 р(4ВЕЛ)3 + Щ313(4)6-69 +
Шифр НБУВ: РА343083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ма Вей 
Концепція форми в музиці Китаю і Європи: аспекти композиції та виконавства: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ма Вей ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено порівняння концепції музичної форми та її філософських засад, базуючись на концепції двійковості/четвертинності - трійковості у Китаї та Європі. Представлено концепцію художньої форми як взаємодію регіонально- та часово-ментально віддалених підходів, сформованих за умов Європи та Китаю, які інтегруються завдяки інтернаціональному значенню професійної музичної діяльності виконавців-піаністів та композиторів у поєднанні традицій різних країн та шкіл. Уперше в українському музикознавстві під час дослідження застосовано положення про музичну форму, які містить китайська філософія та сучасне китайське музикознавство. Проаналізовано ряд композицій і виконавських інтерпретацій китайських (Лі Ін Хая, Чжоу Луна, Чу Дзіен Ера, Тін Шан Ти, Ши Шун Чена, Лі Юнь Ді) і деяких європейських (С.Скотта, О.Станка, А.Бределя) музикантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ313(5КИТ) + Щ313(4) +
Шифр НБУВ: РА334308

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Фан Дінь Тан 
Східно-західні художні взаємини та в'єтнамська музична культура: Автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 17.00.01 / Фан Дінь Тан ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 1999. — 49 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням культурних взаємин між східними та західними регіонами світу. Висвітлено обумовленість міжкультурної взаємодії світоглядними та художніми традиціями цих регіонів, простежено психологічні фактори формування специфічних художніх картин світу. Охарактеризовано такі визначники далекосхідного культурогенезу, як принцип меритократії та автомотивації, продемонстровано специфічні театроцентризм та артистизм культурогенезу цього регіону, виявлено стратагеми та архетипи далекосхідної культури. Сформульовано тезу про три шляхи східно-західних взаємин - "місіонерський", "джазовий" та "євразійський". Розглянуто особливості асиміляції західних традицій в умовах Далекого Сходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)-183(5В'ЄТ)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Зосім О.Л. 
Українська духовна пісня західноєвропейського походження в історичному розвитку (XVII - XX ст.): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.Л. Зосім ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — Б.м., 2004. — 18 с. — укp.

Досліджено українську духовну пісню західноєвропейського походження протягом всього періоду її існування (XVII - XX ст.). Введено у науковий обіг новий текстовий і музичний матеріал, пов'язаний з рецепцією європейської духовної пісенності на українських землях. Встановлено та уточнено першоджерела 70-ти пісень європейського походження в українському репертуарі XVII - XIX ст. Розроблено методологічні засади вивчення запозичених пісень у вітчизняній традиції, визначено функціональні відмінності духовнопісенного репертуару на різних етапах його розвитку. Виявлено три різновиди української духовної пісні: позалітургічний, паралітургічний, літургічний. Наведено жанрову класифікацію духовних пісень паралітургічного призначення. Описано способи рецепції європейських духовнопісенних творів у вітчизняному репертуарі, визначено риси спорідненості та відмінності європейської та української пісенних традицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)-404 + Щ313(4)-404 +
Шифр НБУВ: РА332615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Антонова Н.Ф. 
Феномен органа та органна концертна концепція у контексті європейської музичної культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.Ф. Антонова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено роль органа в музичній культурі Європи XIX - початку XX ст. Проаналізовано стан вивчення проблеми феномену органної музики у контексті європейської музичної культури. Запропоновано нові оцінні положення для системного дослідження європейської органної культури, яку розглянуто як феномен, що має особливі специфічні властивості та специфічні інтонаційні комплекси. Виявлено та визначено поняття органної концертної концепції як явища, що еволюціонувало від окремих виявів до сформованої системи засобів музичної виразності та як нову музично-естетичну категорію. Простежено й аргументовано еволюцію органної концертної концепції від етапу зародження до остаточного формування, відзначено шляхи її розвитку у сучасній органній музиці. Розроблено методику аналізу органної музики у контексті нових оцінних положень з обов'язковим урахуванням основних традиційних тенденцій європейських органних шкіл, досягнень органобудування й органної виконавської практики. Проаналізовано процес секуляризації даної музики, кроскультурні взаємини академічної та народної музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.43-03(4) + Щ313(4)6-6 +
Шифр НБУВ: РА338814

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Тормахова 
Філософія музики в контексті європейської музичної культури ХІХ-ХХ ст.: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Анастасія Миколаївна Тормахова ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)5/6 + Ю812.453.1
Шифр НБУВ: РА365934

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського