Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (35)Книжкові видання та компакт-диски (83)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.42-7 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Ролінська О. Г. 
Методика застосування прийомів евристичної діяльності в фортепіанному навчанні майбутніх учителів музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Ролінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розроблено комплекс евристичних прийомів діяльності, педагогічно доцільних для застосування у фортепіанному навчанні майбутніх учителів музики. Запропоновано нову методику застосування таких прийомів. Визначено критерії, показники та рівні готовності студентів до застосування прийомів ЕД у фортепіанному навчанні. Розкрито сутність і зміст поняття "евристична діяльність", "прийоми евристичної діяльності", "готовність до застосування прийомів евристичної діяльності". Запропоновано та впроваджено методичні рекомендації щодо використання прийомів ЕД у навчанні майбутніх педагогів-музикантів. Розроблено тестові завдання для перевірки готовності студентів до застосування прийомів ЕД у фортепіанному навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р(4УКР)3-31
Шифр НБУВ: РА378874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ши Цзюнь-бо 
Методика формування мистецької компетентності майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ши Цзюнь-бо ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему сучасної мистецької освіти - формування мистецької компетентності майбутнього вчителя музики. Розкрито суть, зміст і структуру мистецької компетентності, принципові засади її формування у процесі фортепіанної підготовки студентів. Визначено критерії та показники дослідженого процесу. Змодельовано й апробовано методику формування мистецької компетентності майбутніх учителів музики у процесі фортепіанної підготовки, збагачення досвіду виконавської практики, педагогічної проекції набутих у процесі фортепіанного навчання знань і умінь, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА354092

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бурська О.П. 
Методичні основи розвитку музично-виконавського мислення студентів у процесі фортепіанної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Бурська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "музично-виконавське мислення", конкретизовано його зміст і структуру, визначено психологічні особливості та педагогічні умови розвитку. Розглянуто особливості навчальної виконавської діяльності, спрямованої на формування даного виду світосприйняття. Розроблено й апробовано комплексну діагностику стану розвитку музично-виконавського мислення студентів. Теоретично обгрунтовано та експрериментально перевірено методику цілеспрямованого формування досліджуваної професійної якості студентів у процесі фортепіанної підготовки, в основу якої вперше покладено змістову орієнтацію навчання на фундаментальні феноменологічні константи музики як об'єкта пізнання, а також внутрішньо-музичні та психолого-технологічні закономірності художньо-творчого виконання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р(4УКР)3-34 +
Шифр НБУВ: РА334591

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гуральник Н.П. 
Українська фортепіанна школа XX ст. у контексті розвитку теорії і практики музичної освіти: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Гуральник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 39 с. — укp.

Визначено сутність української фортепіанної школи (УФШ) XX ст. у контексті розвитку теорії та практики музичної освіти. Доведено актуальність дослідження історії становлення УФШ як самодостатнього, науково-педагогічного та національно-освітнього явища. Виділено періоди розвитку музичної освіти в Україні відповідно історичним етапам науково-педагогічної думки, до наукового обігу введено невідомі фактичні матеріали. Встановлено науково-педагогічний статус УФШ, обгрунтовано її структуру на основі самоцінності педагогічного потенціалу лідерів УФШ як суб'єктивного фактора розвитку. Уточнено формулювання провідних понять УФШ у системі загального наукового пізнання. Визначено педагогічні принципи її функціонування як суб'єкта сучасного міжнародного освітнього простору. Розроблено типологію традиційного наслідування педагогічних принципів видатних лідерів УФШ, показано їх методико-технологічну своєрідність. Запропоновано історико-педагогічний узагальнювальний проект вивчення УФШ як базовий для дослідження шкіл інших музичних галузей, обгрунтовано його доцільність. Встановлено критерії прогресивного відтворення УФШ, визначено умови та чинники її інфінітивного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-03(4УКР)6-2 + Щ315.42-7 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА361269

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського