Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (51)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ327.44$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Мерлянова 
Жіночі танці в українській народній хореографії: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / Ольга Анатоліївна Мерлянова ; Київський національний ун-т культури і мистецтв. — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР) + Т597.25
Шифр НБУВ: РА365169

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Горбатова Н.О. 
Становлення мистецтва класичного танцю в Україні (20 - 30-ті роки ХХ століття): Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / Н.О. Горбатова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Докладно проаналізовано періодику, історіографію спеціальних літературних джерел, досліджено історичні та соціально-культурні умови та шляхи становлення й розвитку класичного танцю в Україні у 1920 - 1930-ті рр. Розглянуто традиції, тенденції та закономірності образно-смислової трансформації традиційних форм і лексики класичного танцю та канонічної балетної вистави у процесі синтезу з українським народним і професійним хореографічним мистецтвом у зв'язку зі впливом західноєвропейської й особливо російської класичних хореографічних шкіл. Висвітлено процес становлення професійної хореографічної освіти в Україні. З'ясовано, що визначальний вплив на її розвиток мали російська (петербурзька та московська) хореографічні школи, а також західноєвропейська, що спричинило вирішальний пріоритет класичного танцю, естетики класичної хореографії для хореографічної культури України дослідженого періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.441(4УКР)62 + Щ335.3(4УКР)62
Шифр НБУВ: РА330524

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кокуленко Б.Г. 
Фольклорні традиції в народно-сценічному танцювальному мистецтві Кіровоградщини: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Б.Г. Кокуленко ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру, загальні тенденції, способи використання фольклорних традицій у народно-сценічному танці центрального регіону України. Проаналізовано діяльність заслуженого самодіяльного ансамблю танцю України "Ятрань". Запропоновано термін "етнохореографії", акцентовано увагу на оригінальності творчої концепції програми ансамблю "Ятрань" та його послідовників. Висвітлено внесок корифеїв українського театру в його розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР-4КІР)-17
Шифр НБУВ: РА372613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бойко О.С. 
Художній образ в українському народно-сценічному танці: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / О.С. Бойко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше проведено системне дослідження хореографічної образотворчості в українському народному танці як прояву національної художньої культури. Розкрито сутність понять "образ", "художній образ", "народно-сценічний танець", "танцювальний образ". Проаналізовно природу й ознаки художнього образу як категорії естетики, розкрито специфіку його прояву в танцювальному мистецтві. Критичне переосмислено ряд положень і висновків про генезу та типологію української народної хореографії, фольклорний синкретизм, класифікацію хороводів. Визначено основну номенклатуру сценічних образів, створених засобами української народної хореографії. Проаналізовано особливості українського хореографічного образотворення, викладено сучасні тенденції його розвитку. Досліджено етнонаціональне походження та національне становлення української хореографічної образності. Зроблено висновок, що проблема невідповідності між зовнішнім і внутрішнім образом, формою та змістом народно-сценічного танцю набула в хореографічному мистецтві особливої гостроти у зв'язку з загрозою як "малоросійщини" (наслідок минулого) так і беззмістовної та бездуховної модернізації народного танцю в сучасний період. З'ясовано, що за нових обставин культурного плюралізму виникла небезпечна тенденція формування у суспільній свідомості негативного сприйняття народно-сценічного танцю як явища мистецтва, що творить не національний характер, а "шароварно-вишиванковий стереотип" українця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА358860

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського