Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (261)Книжкові видання та компакт-диски (85)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Триус Ю.В. 
Комп'ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Ю.В. Триус ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 48 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему підвищення якості вищої математичної освіти за умов інформатизації, глобалізації й інтелектуалізації суспільства. З використанням загальних закономірностей і принципів, сучасних підходів і концепції створення, а також комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ) розглянуто інноваційні методи (метод проектів, навчання у співпраці, ситуаційне навчання, продуктивне навчання), обгрунтовано доцільність їх застосування під час навчання математичних дисциплін. Описано структуру та зміст розроблених конкретних комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання зазначених дисциплін, зокрема, методів оптимізації для студентів математичних спеціальностей, методику використання систем комп'ютерної математики під час розв'язування екстремальних задач. Наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих компонентів комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, теоретичні та практичні рекомендації щодо їх впровадження та використання у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353 +
Шифр НБУВ: РА340882

Рубрики:

      
2.

Деркач Ю. В. 
Методика реалізації міжпредметних зв'язків математики та спеціальних дисциплін у навчанні студентів економічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Деркач ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено один із шляхів покращання математичної підготовки майбутніх економістів, який полягає в урахуванні міжпредметних зв'язків математики та спеціальних дисциплін і професійній спрямованості навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей. Розроблено методику професійно спрямованого навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на базі міжпредметних зв'язків. Обгрунтовано доцільність комплексної реалізації міжпредметних зв'язків дисципліни "математика для економістів" із поступовим наростанням рівня складності й обсягу міжпредметних зв'язків. Визначено, теоретично обгрунтовано та практично перевірено сукупність педагогічних умов, які забезпечують професійну спрямованість вивчення математичних дисциплін на базі міжпредметних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312
Шифр НБУВ: РА371186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Галайко Ю.А. 
Методична система математичної підготовки майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Галайко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність перебудови навчального процесу з математичних дисциплін у вищих закладах освіти на основі застосування комплексного, системного та діяльнісного підходів з метою впровадження математичних знань у систему професійної підготовки студентів - майбутніх менеджерів організації. Виявлено позитивний вплив навчання математичних дисциплін на формування професійної компетентності студентів менеджерського фаху. Визначено психологічні та дидактичні передумови застосування розробленої методичної системи математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей. Обгрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес професійно орієнтованої моделі навчання математичних дисциплін студентів менеджерських спеціальностей, що базується на поєднанні психолого-дидактичних закономірностей активізації їх навчально-пізнавальної діяльності та реалізації інтеграційних зв'язків між змістом математичної та відповідної фахової підготовки. Доповнено теорію та методику навчання математики системою вимог до математичних вправ і змісту математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей ВНЗ за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови та визначено методичні особливості застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі математичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА361145

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Воловик О. П. 
Методичні засади організації та проведення практикуму з розв'язування математичних задач у класичних університетах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Воловик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено компетентнісно орієнтовану методичну систему організації та проведення "Практикуму з розв'язування математичних задач (ПРМЗ)" у класичних університетах. Визначено функції ПРМЗ у математичній підготовці студентів. Введено в науковий обіг поняття компетентності студентів у галузі елементарної математики, розкрито зміст і визначено структуру даної компетентності. Розроблено критерії та показники її сформованості у студентів математичних факультетів класичних університетів. Розроблено методику: визначення рівневих вимог щодо результатів навчання ПРМЗ; структурування змісту; добору та застосування методів, організаційних форм і засобів навчання в курсі ПРМЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353
Шифр НБУВ: РА376212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Грибонос Є. Ю. 
Організація контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Є. Ю. Грибонос ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему організації контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ВНЗ. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито історико-педагогічний аспект проблеми, визначено понятійний апарат і теоретичні засади дослідження, уточнено сутність і структуру понять "контроль", "система контролю", "навчальні досягнення". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381
Шифр НБУВ: РА383235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Цецик С. П. 
Педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості математичної підготовки студентів екологічних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Цецик ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Досліджено педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості математичної підготовки студентів екологічних спеціальностей. Уточнено сутність дефініції "професійна спрямованість математичної підготовки". Розроблено критерії та показники рівнів сформованості основних компонентів математичної підготовки майбутніх екологів за умов забезпечення професійної спрямованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови: необхідну - введення до змісту математичних дисциплін професійно спрямованого матеріалу та достатні (активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів, навчання студентів умінню працювати самостійно, формування взаємовідносин викладач - студент на основі співпраці, доброзичливості та взаємоповаги).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312
Шифр НБУВ: РА385048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Кирилащук С. А. 
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. А. Кирилащук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики. Розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. Уточнено, з урахуванням сучасних вимог до підготовки інженерних фахівців, теоретичні уявлення стосовно формування ІМ у студентів ВТНЗ. Запропоновано науково обгрунтовану методику формування ІМ для студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312 + Ю941.2-513.1
Шифр НБУВ: РА377343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Дутка Г.Я. 
Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.Я. Дутка ; АПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та перевірено на практиці дію принципу фундаменталізації у математичній підготовці майбутніх економістів. Сформульовано методологічні та концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Побудовано концептуальну модель на основі компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутнього економіста, яка базується на гуманістичному, системно-структурному, кібернетичному, синергетичному, інтеграційному, діяльнісному та акмеологічному підходах. Розроблено методику реалізації принципу фундаменталізації в професійній підготовці економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31 + У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Главатських І. М. 
Професійна спрямованість математичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Главатських ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано цілі, завдання, методи, форми та засоби навчання вищої математики інженерів-педагогів. Визначено чинниками професійної спрямованості - мотиваційний фактор і системно-структурний розподіл матеріалу. Виявлено місце та структуру змісту курсу вищої математики для інженерів-педагогів. Вміння застосовувати математику в професійній діяльності формуються шляхом розгляду великої кількості прикладних і професійних задач, в процесі розв'язування яких студенти будують та досліджують математичні моделі різних процесів. Наведено систему задач, яка диференційована до рівнів навчальних можливостей студентів. Показано можливість та необхідність використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Наведено результати експериментальної перевірки методичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА371830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Самарук Н.М. 
Професійна спрямованість навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на основі міжпредметних зв'язків: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Самарук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан, особливості та проблеми математичної підготовки студентів економічних спеціальностей у ВНЗ і запропоновано шляхи її удосконалення. Розроблено модель професійно спрямованого навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на підставі міжпредметних зв'язків, обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Визначено критерії, показники та рівні сформованості складових математичної підготовленості на підставі міжпредметних зв'язків (знаннєвої, операційної та професійної). Доведено необхідність впровадження принципу міжпредметності у змісті навчальних програм з математичних дисциплін, удосконалення методики проведення занять, забезпечення міжпредметної спрямованості самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, інтеграції математичних й економічних дисциплін засобами інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312 +
Шифр НБУВ: РА357052

Рубрики:

      
11.

Новицька Л.І. 
Формування вмінь розв'язувати прикладні задачі в процесі вивчення математики студентами аграрного університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Новицька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше виділено групи прикладних задач, що описують виробничі ситуації та розроблено математичні моделі їх розв'язання. Визначено роль і місце прикладних задач у системі професійної підготовки студентів агрономічних спеціальностей аграрних ВНЗ. Узагальнено та систематизовано методичні вимоги та принципи добору прикладних задач. Розкрито зміст та операційний склад умінь розв'язувати такі задачі. Розроблено систему диференційованих прикладних професійно-орієнтованих задач. Визначено психолого-педагогічні засади та запропоновано методику формування вмінь розв'язувати прикладні задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-352 +
Шифр НБУВ: РА356475

Рубрики:

      
12.

Берьозкіна І. А. 
Формування професійної спрямованості майбутніх інженерів у процесі навчання математичних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Берьозкіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної спрямованості майбутніх інженерів (МІ) у процесі навчання математичних дисциплін. Уточнено поняття "професійна спрямованість МІ", виявлено її функції та складові. Визначено сутність процесу формування професійної спрямованості МІ у навчанні математичних дисциплін. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти використання інформаційних технологій як засобу даного процесу. Розроблено систему формування професійної спрямованості МІ у процесі навчання математичних дисциплін і відповідне навчально-методичне забезпечення. Експериментально доведено ефективність даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + В1 р3-3
Шифр НБУВ: РА376135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського