Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (129)Книжкові видання та компакт-диски (705)Журнали та продовжувані видання (254)
Пошуковий запит: (<.>U=Е.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Грицай Н.Б. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-215 +
Шифр НБУВ: РА356141

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Книш Т.В. 
Валеологічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Книш ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано особливості валеологічної освіти і виховання студентів у вищих закладах освіти та дітей у дитячих дошкільних закладах, спосіб життя та стан їх здоров'я як об'єктивний показник використання валеологічних знань, а також мікросоціальні умови виховання дітей в сім'ї, психологічні особливості, працездатність і ступінь шкільної зрілості дітей як основу ефективності дошкільного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано програму валеологічного навчання та виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА313681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Флешар Е. 
Дидактичні основи підготовки студентів - майбутніх вчителів біології до реалізації екологічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Е. Флешар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 41 с. — укp.

Досліджено особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічної освіти школярів. Розроблено концепцію формування готовності студентів - майбутніх вчителів біології та охорони навколишнього середовища, зміст екологічних знань до курсу біології, а також методику їх засвоєння в ході лабораторних занять на місцевості в системі орнітологічних і фенологічних спостережень. Виявлено ознаки готовності вчителя до екологічної освіти, розроблено систему педагогічних засобів, що забезпечують її формування, установлено закономірності ефективної організації цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.518.5 + Е.р(4ПОЛ)21-34,022
Шифр НБУВ: РА305497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Біологічні науки   
4.

Лукащук М.М. 
Дидактичні умови використання нових інформаційних технологій в навчанні біології і хімії в медичних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Лукащук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності навчального процесу у медичних коледжах з біології та хімії за використання нових інформаційних технологій, якими є: підготовка викладацького складу та студентів до використання нових інформаційних технологій; створення навчально-методичної та матеріальної бази інформатизації навчання; сучасна діагностика та контроль професійного становлення студентів; організація якісного управління пізнавальною діяльністю; комплексне використання комп'ютерних засобів у межах інфомаційних технологій. Ці умови взаємопов'язані з принципами дидактики. Новим підходом до дослідження дидактичних умов є об'єднання їх до комплексу, у якому кожна з них є необхідною та достатньою для ефективного використання нових інформаційних технологій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу моделі формування вмінь використання нових інформаційних технологій викладачами та студентами медичних коледжів у процесі навчання з біології та хімії, дієвість яких забезпечують дидактичні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-25 + Г.р23-353 +
Шифр НБУВ: РА350155

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Колесник М.О. 
Екологічне виховання учнів на засадах "глибинної екології" в процесі вивчення біології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Колесник ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження ефективності змісту, форм і засобів екологічного виховання на засадах "глибинної екології" у викладанні біології, у формуванні екологічного типу свідомості учнів. Встановлено, що методи та форми традиційної системи виховання не сприяють цілісності світогляду учнів у сфері екології. Зазначено, що організація навчально-виховного процесу з залученням особистої активності учнів, їх емоційної сфери та смислотвірних мотивів екологічного змісту дає змогу систематизувати базові ідеї наукового світогляду учнів, їх ціннісні орієнтації. Теоретично обгрунтовано доцільність та виявлено педагогічні умови впровадження екологічного виховання на засадах "глибинної технології" в навчально-виховний процес та експериментально перевірено його ефективність під час вивчення біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Е.р21 +
Шифр НБУВ: РА322604

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
6.

Троцька О. С. 
Етичне виховання старшокласників у процесі навчання біології: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Троцька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології, проаналізовано теоретичні та практичні аспекти проблеми. Розроблено модель етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології, методологічними орієнтирами якої є: системний, синергетичний, аксіологічний, інформаційно-діяльнісний підходи, ідеї ексцентризму, екосистемології й екопсихології. Встановлено, що модель включає мету, результат, умови та взаємопов'язані компоненти: ціннісно-цільовий, змістовий, діяльнісно-комунікативний, діагностико-рефлексивний. Виділено блоки інформації екоетичного спрямування, які доцільно фрагментарно включати до змісту програмового матеріалу з біології. Сконструйовано систему завдань екоетичного спрямування для формування ціннісно-шанобливого ставлення учнів до природи. Визначено критерії, показники та рівні екоетичної вихованості старшокласників. Перевірено ефективність моделі етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-2 + Ч421.352 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА375427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Назарко І.С. 
Етичне виховання учнів основної школи в процесі вивчення живої природи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.С. Назарко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність здійснення етичного виховання учнів основної школи на засадах біоетики у процесі вивчення живої природи. Розкрито зміст понять "етичне виховання", "біоетичне виховання", "біоетична вихованість". Розроблено систему біоетичного виховання учнів основної школи на засадах біоцентризму, системології, синергетики, екопсихології. Визначено педагогічні умови реалізації біоетичного виховання (суб'єктифікація об'єктів живої природи, аксіогізація форм життя, поєднання раціонального й емоційного пізнання, положень сучасної природничонаукової картини світу з етнокультурною). Розглянуто етапи виховної діяльності (пропедевтично-акумуляційний, мотиваційно-цільовий, інформаційно-процесуальний, рефлексивно-результативний), критерії (пізнавально-аналітичний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний) та рівні (високий, достатній, низький) біоетичної вихованості. Обгрунтовано механізм формування біоетичної вихованості, охарактеризовано його основні складові (комунікацію, емоції, мотиви, знання, ставлення, якості, поведінку). Розроблено методи, форми та засоби біоетичного виховання через суб'єктифікацію об'єктів живої природи. Визначено рівні ставлення до об'єктів живої природи (комунікативне - емоційне - відповідальне - ціннісне) й основні якості біоетично вихованої особистості (гуманність, доброта, відповідальність, співчуття, милосердя, співпереживання). Доведено ефективність розробленої методики біоетичного виховання учнів основної школи на засадах біоетики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Е.р(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА359367

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
8.

Васілакін В.В. 
Інформаційна система моніторингу знань студентів на основі об'єктно-орієнтованої моделі предметної області: автореф. дис... канд. біол. наук: 14.03.11 / В.В. Васілакін ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему синтезу систем моніторингу знань для управління самостійною роботою кредитно-модульного навчання в розподіленому інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено концепцію інформаційної системи моніторингу знань студентів для організації персоніфікованої самостійної роботи студентів в єдиному інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено модель такої системи щодо теоретичних знань студентів на підставі принципів функціональної системи П. Анохіна, яка уможливлює саморегуляцію навчального процесу. Створено технологію аналізу змісту структури навчальних курсів "Біохімія" та "Медична інформатика" з метою побудови об'єктно-орієнтованої еталонної моделі знань предметної області, описаної за допомогою онтології. Створена біологічно-орієнтована інформаційна технологія дозволяє динамічно перебудувати сценарій навчання в автоматизованій навчальаній системі відповідно до рівня знань студента. На підставі результатів проведеного експериментального дослідження доведено ефективність розробленої інформаційної технології використання інформаційної системи моніторингу знань студентів у навчальному процесі під час виконання самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-267 +
Шифр НБУВ: РА365485

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
9.

Міронець Л.П. 
Методика застосування комп'ютерних технологій у процесі навчання біології учнів 7-го класу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л.П. Міронець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Вперше методично обгрунтовано методику застосування комп'ютерних технологій навчання (КТН) біології учнів VII класу, яка включає три етапи: підготовчий (підготовку учителя й учнів до застосування КТН), основний (організацію вивчення біології у VII класі з застосуванням КТН) і результативний (виявлення у учнів VII класу рівнів засвоєння ботанічних знань, а також сформованості умінь користуватися комп'ютером і програмними продуктами навчального призначення біологічного змісту). Висвітлено функціональні можливості комп'ютерних технологій у навчанні біології учнів VII класу на підставі обгрунтування методичних підходів до використання вчителем конструктора уроків педагогічних програмних засобів з метою підвищення рівня засвоєння семикласниками анатомічних, фізіологічних і систематичних понять курсу біології. Запропоновано тестову методику перевірки навчальних досягнень учнів з застосуванням КТН.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-253.1
Шифр НБУВ: РА370729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
10.

Сліпчук І.Ю. 
Методика навчання біології учнів 8 - 9 класів з використанням комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Ю. Сліпчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості викорстання комп'ютерних технологій у процесі навчання біології учнів VIII - IX класів. Охарактеризовано основні етапи еволюції освітніх комп'ютерних технологій, визначено їх роль у навчальному процесі, обгрунтовано психолого-педагогічні засади використання та розкрито дидактичні та методичні можливості. Запропоновано алгоритм створення комп'ютерного уроку біології. Визначено зміст і структуру програмно-педагогічного засобу з розділу "Біологія людини". Розроблено, експериментально перевірено та впроваджено в шкільну практику методику навчання біології учнів VIII - IX класів з використанням комп'ютерних технологій на прикладі програмно-педагогічного засобу "Біологія людини. Конструктор уроків". Експериментально доведено, що використання комп'ютерних технологій створює нові можливості навчання учнів біології, сприяє вирішенню проблеми змісту освіти, впровадженню нових навчальних форм і методів та значно підвищує рівень навчальної мотивації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА357665

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Турчинова Г.В. 
Методика підготовки майбутніх учителів до викладання біології англійською мовою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.В. Турчинова ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів-біологів з викладання англійською мовою. Визначено психолінгвістичні та психологічні передумови оволодіння іноземною мовою для спеціальних цілей студентами вищих навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано виділення спеціальностей, де іноземна мова вивчається як другий фах, в окремий напрям і запропоновано їх назву. Вивчено проблему мети навчання за цим напрямком. Показано доцільність визначення соціально-комунікативної позиції студентів після закінчення навчання. Розроблено систему вправ для навчання професійно орієнтованого монологічного та діалогічного мовлення. За допомогою експериментального навчання доведено ефективність наведеної методики, виявлено шляхи навчання професійно спрямованої іншомовної усномовленнєвої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2 + Е.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА341997

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
12.

Назаренко Н.В. 
Методичні засади використання педагогічних технологій у навчанні природничих дисциплін студентів біологічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Назаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено інтеграційну технологію навчання біологічних дисциплін у вищих навчальних закладах на базі поєднання проблемного й диференційованого підходів і модульно-рейтингової системи навчання. Науково обгрунтовано методичні засади використання нової технології навчання біологічних дисциплін. Розроблено основні етапи проектування інтеграційної технології навчання біологічних дисциплін. Створено структурно-функціональну модель інтеграційної технології навчання природничих дисциплін, технологічну схему процесу цілепокладання та розроблено його методичне забезпечення. Удосконалено методи та форми організації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення біологічних дисциплін в університеті, а також діагностики та контролю досягнутих результатів. Удосконалено методику підготовки та проведення лекційних і практичних занять за рахунок їх проблемного характеру та використання диференційованих завдань, технологічних карт і схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31-25 +
Шифр НБУВ: РА351165

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
13.

Ващенко Л.С. 
Методичні засади організації біологічних олімпіад учнів 8 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.С. Ващенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано вимоги до структури та змісту теоретичних, а також практичних олімпіадних завдань. Сформульовано визначення завдань з біології, виконання яких вимагає знання біологічних процесів, законів та передбачає різні види навчальної діяльності: розмірковування, порівняння, аналіз, синтез, оцінку, узагальнення, формулювання судження, введення закономірностей, спостереження, експеримент, конструювання, прогнозування. Визначено принципово нові підходи до оцінювання олімпіадних завдань, що базуються на урахуванні чотирьох рівнів компетентності учасників та співвідношення кількості балів за виконання теоретичних і практичних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21-26 + Е.м(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА324360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
14.

Рибалко 
Наступність у формуванні цілісних знань про живу природу в учнів 5-7 класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ліна Миколаївна Рибалко ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА359088

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Логвіна-Бик Т.А. 
Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Логвіна-Бик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню шляхів здійснення диференційованого підходу до учнів, розробці і апробації моделі педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів з біології, розподілу учнів на динамічні групи, особливостям роботи учнів у динамічних групах. Модель педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів включає діагностико-моделюючий, регулятивно-процесуальний та оціночно-коригуючий етапи. Подано коротку характеристику учнів гомогенних динамічних груп, виділених на основі таких критеріїв: рівня знань, наявності пізнавального інтересу до біології, рівня навчання. Вказано види діяльності учнів, характерних для кожної групи, а саме: "Творці", "Норма", "Репродукти", "Мінімум". Розглянуто варіанти переходу учнів із груп в групи в межах класу. Сформульовано умови, необхідні для здійснення диференціації навчання: діяльність учня має бути контрольована і керована, у процесі навчання постійно повинен здійснюватись зворотний зв'язок; кожен учень повинен почувати себе комфортно в процесі навчання; знання засвоюються учнем в індивідуальному темпі, на різному рівні складності тільки через власну діяльність учня; процес засвоєння знань повинен бути мотивованим, а навчальні завдання - максимально конкретизовані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Лінєвич К.А. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.А. Лінєвич ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки студентів до роботи з обдарованими учнями. Розроблено концептуальну модель підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи. Визначено педагогічні умови даної підготовки та впроваджено їх у навчально-виховний процес ВНЗ. Зазначено, що одержані в процесі дослідно-експериментальної роботи позитивні результати апробації концептуальної моделі підготовки майбутніх учителів біології до роботи з обдарованими учнями основної школи засвідчили її ефективність. Підготовлено й апробовано нові посібники, що входять до навчально-методичного комплекту, авторський спецкурс, у навчальний процес ВНЗ впроваджено інноваційні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724 + Е.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА369618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
Категорія: Біологічні науки   
17.

Чернікова О.В. 
Підготовка майбутніх учителів біології до формування екологічної культури старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Чернікова ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Визначено та науково обгрунтовано зміст поняття "підготовка майбутнього вчителя біології до формування екологічної культури старшокласників", уточнено поняття "екологічна культура", "екологічна свідомість". Наведено критерії, показники, рівневі характеристики й педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до формування екологічної культури старшокласників. Обгрунтовано й експериментально апробовано методики даного процесу. Розроблено та впроваджено спецкурс "Екологічна культура вчителя біології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31-25 +
Шифр НБУВ: РА328605

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
18.

Танська В.В. 
Підготовка майбутнього вчителя біології до екологічної освіти старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Танська ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми підготовки майбутнього вчителя біології до екологічної освіти старшокласників. Проаналізовано процес становлення екологічної освіти в її історичному розвитку, розкрито сутність базових понять дослідження. Створено функціонально-структурну модель підготовки майбутнього вчителя біології, що складається з функціональних (діагностико-корегуючого, розвивально-проективного, стимулювально-спонукального, організаторського, контрольно-оцінного) та структурних компонентів (ціле-мотиваційного, інформаційного, діяльнісного, емоційно-ціннісного, творчо-пошукового). Розроблено педагогічну технологію формування готовності майбутніх учителів біології до екологічної освіти старшокласників. Експериментально перевірено ефективність функціонально-структурної моделі та запропонованої педагогічної технології. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)31 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА344971

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
19.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
20.

Мегем О.М. 
Становлення і розвиток шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940 - 2000 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Мегем ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему становлення і розвитку шкільної біологічної освіти в ЗНЗ України (1940 - 2000 рр.) шляхом конструктивно-критичного аналізу структурних компонентів системи періодизації шкільної біологічної освіти відповідно до мегаперіодів та періодів її розвитку. Розроблено концептуальні засади періодизації шкільної біологічної освіти. Виділено одиниці періодизації: етап, період, мегаперіод і встановлено критерії їх визначення. Охарактеризовано періодизацію шкільної біологічної освіти з 1940 - 2000 рр. Виокремлено генетичне ядро загальнобіологічних, спеціальних і прикладних понять, які передавались від попередніх програм з біології до наступних. Узагальнено доробок методистів О. Гончара, І. Мазепи, Д. Трайтака, У. Тюпи. Виділено генетичне ядро методичних ідей, яке є рушійною силою інноваційної діяльності педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4Укр)2-26 + Ч33(4Укр)6 +
Шифр НБУВ: РА368445

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського