Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (396)Книжкові видання та компакт-диски (546)Журнали та продовжувані видання (66)
Пошуковий запит: (<.>U=З970 р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Каушан Т. М. 
Дидактичні умови організації самостійної роботи майбутніх фахівців з комп'ютерних наук у політехнікумі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Каушан ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність упровадження в навчальний процес ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації дидактичних умов організації самостійної роботи майбутніх фахівців з комп'ютерних наук із застосуванням підходів особистісно орієнтованого, контекстного навчання на підставі поглиблення математичної підготовки. Визначено критерії (мотиваційний, змістовий, операційний, творчий) і показники сформованості вмінь і навичок щодо організації та проведення студентами самостійної роботи, охарактеризовано рівні самостійності (низький, середній, високий). Розроблено модель організації самостійної роботи майбутніх фахівців з комп'ютерних наук за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Уточнено понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження, зокрема, сутність понять "самостійна робота студентів", "самостійна пізнавальна діяльність", "самоосвіта", "самостійність".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА381596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Габрусєв В.Ю. 
Зміст і методика вивчення шкільного курсу інформатики на основі вільно поширюваної операційної системи LINUX: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Ю. Габрусєв ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Встановлено вплив систематичного та цілеспрямованого використання у навчальному процесі POSIX сумісних операційних систем та відповідного програмного забезпечення на ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів. Запропоновано науково-обгрунтовану методику активізації даного процесу, яка сприяє розвитку творчого мислення та формуванню дослідницьких навичок учнів. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики у старших класах середньої школи з використанням засобів НІТ, орієнтовані на систематичну та цілеспрямовану активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів; зміст та методику вивчення окремих тем курсу основ інформатики та обчислювальної техніки: операційні системи, бази даних, мережеві технології, системи опрацювання текстової та графічної інформації, програмні засоби навчального призначення. Встановлено, що використання POSIX сумісної вільно поширюваної операційної системи Linux дозволяє поглибити розуміння учнями навчального матеріалу, посилити мотивацію до навчання, активізувати навчальну діяльність, надати навчанню творчого, дослідницького спрямування, розширити теоретичну базу знань, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики у школі, вирішити правові, фінансові проблеми, пов'язані з придбанням програмного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА330692

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Овчаров С.М. 
Індивідуально-диференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Овчаров ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено та обгрунтовано модель індивідуально-диференційованого підходу щодо професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Визначено критеріальні характеристики його ефективного застосування. Запропоновано навчально-методичний комплекс для професійної освіти майбутніх учителів інформатики з застосуванням індивідуально-диференційованого підходу. Розвинуто методику дослідження індивідуальних якостей студентів, на базі якої здійснюється індивідуально-диференційований підхід до кожного з них під час навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р21 р3 +
Шифр НБУВ: РА334471

Рубрики:

      
4.

Волкова Т.В. 
Інтеграція педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутнього викладача спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Волкова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічні чинники, що впливають на модернізацію процесу підготовки. Запропоновано концептуальні підходи до розуміння інтеграційних процесів в освіті та шляхи інтеграції. На базі інтеграції основних положень діяльнісного підходу, теорії поетапного формування розумових дій і теорії проектування методичної системи педагога розроблено та теоретично обгрунтовано модель інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ), яка відображає основні етапи інтеграції, а саме: теоретичне навчання, педагогічну практику та курсове проектування. Удосконалено методику перевірки ефективності інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки за рахунок виділення мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-змістового, комунікативного та рефлексивного факторів професійної компетентності та їх кількісного вираження. Розвинуто дефініції поняття професійної компетентності як інтегрованої якості особистості викладача, що виявляється у сукупності компетенцій у психолого-педагогічній і комп'ютерно-інформаційній галузях знання, яка є готовністю майбутнього викладача спеціальних дисциплін до здійснення професійної діяльності у ПТНЗ і здатністю виконувати необхідні для цього дії за умов інформатизації суспільства та розвитку науки, комп'ютерної техніки, різноманітних програмно-технічних засобів і ресурсів. Запропоновано принципи формування змісту професійної підготовки за умов випереджального характеру підготовки, вивчення способів інформаційної діяльності, достатніх для самоосвіти у галузі застосування інформаційно-комп'ютерних технологій, модульності змісту підготовки, інваріантності змісту підготовки стосовно предметної галузі та прикладної спрямованості підготовки, форми організації навчальної діяльності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу, а саме: проблемних лекцій, семінарів-практикумів на підставі аналізу конкретних ситуацій, професійно-ділових ігор, методичних завдань, проектів у вигляді індивідуального електронного кейсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2 р3 +
Шифр НБУВ: РА350954

Рубрики:

      
5.

Стеценко Г.В. 
Методика використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г.В. Стеценко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Науково обгрунтовано методику використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики, орієнтовану на вирішення таких завдань, як впровадження сучасних веб-технологій у сферу освіти, активізація навчально-пізнавальної та самостійної діяльності студентів, підвищення рівня їх навчальних досягнень і покращення професійної підготовки, формування інформаційної культури. Уточнено сутність поняття "освітній веб-ресурс". Запропоновано класифікацію освітніх веб-ресурсів. Розроблено спецкурс "Методика використання та проектування освітніх веб-ресурсів", наведено методичні рекомендації щодо проведення лабораторих робіт. Обгрунтовано зміст практики зі створення мультимедійних освітніх проектів. З метою підтримки спецкурсу розроблено сайт "Освітні веб-ресурси" та локальну вікі-енциклопедію. Визначено особливості, найбільш адекватні форми, методи та засоби навчання. Запропоновано систему вивчення теоретичного матеріалу та проведення лабораторних робіт. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА369932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Красюк Ю.М. 
Методика навчання інформатики студентів економічних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.М. Красюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Теоретично та експериментально обгрунтовано певні компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання інформатики студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, розроблених з використанням диференційованого підходу, за умов систематичного та цілеспрямованого використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує підвищення ефективності управління навчальною пізнавальною діяльністю студентів з різним рівнем підготовки та різними здібностями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА334459

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Струтинська О. В. 
Методика навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Струтинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структуру та зміст курсу "Інформаційні системи і технології в економіці" як навчальної дисципліни для студентів економічних спеціальностей педагогічного університету. Встановлено, що застосування розробленої методики сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів економіки, формуванню навичок індивідуальної самостійної діяльності, формуванню компетентностей майбутніх учителів економіки у галузі інформаційних систем і технологій, мотивації до неперервного навчання інформаційних систем і технологій та готовності до їх використання у своїй майбутній професійній діяльності. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують ефективність запропонованої методики навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + У.р30-253 (4УКР)
Шифр НБУВ: РА376325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Биковський Т. В. 
Методика навчання інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Биковський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито історико-теоретичні основи розвитку інформаційних технологій, встановлено основні хронологічні етапи становлення та розвитку інформаційних технологій. Проаналізовано сучасний стан системи інформаційних технологій. Проведено наукове обгрунтування методичної системи навчання інформаційних технологій у науково-технічних гуртках позашкільних навчальних закладів. Розкрито мету та зміст навчання учнів інформаційних технологій у позашкільних навчальних закладах, наведено організаційні форми, методи та засоби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + З970 р(4УКР)21
Шифр НБУВ: РА382227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Дем'яненко В.М. 
Методика навчання майбутніх вчителів інформатики апаратних і системних програмних засобів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Дем'яненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено шляхи підвищення практичного значення навчання майбутніх учителів інформатики апартних і системних програмних засобів у вищих педагогічних навчальних закладах (ВПНЗ). Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено необхідність доповнення змісту навчання та удосконалення системи навчання майбутніх вчителів інформатики, створено та впроваджено до навчального процесу у ВПНЗ окремі компоненти методичної системи навчання апаратних і системних засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Показано, що впровадження розроблених компонентів методичної системи навчання суттєво покращує підготовку студентів до майбутньої професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА327456

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Копняк Н.Б. 
Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Копняк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано методичну систему оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи. Обгрунтовано необхідність оцінювання навчальної діяльності на засадах особистісно-орієнтованого навчання та компетентнісного підходу як засобу розвитку особистості учня. Розкрито суть поняття та цілі результатів навчання з інформатики учнів старшої школи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання учнями критеріїв оцінювання безпосередньо у процесі навчання, створення й оцінювання тестових завдань на основі таксономії Б. Блума, проведення самооцінювання учнями їх навчальної діяльності з інформатики (на прикладі використання портфоліо учня та мережевого щоденника), проведення самооцінювання, взаємооцінювання учнів у малих групах і оцінювання роботи групи школярів (на прикладі використання методу проектів і організації парної діяльності учнів на уроках інформатики).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + З970 р(4УКР)2-38 +
Шифр НБУВ: РА360748

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Сажко Г.І. 
Методика формування ергономічних знань та умінь майбутніх інженерів-педагогів в галузі комп'ютерних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Сажко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади методики формування ергономічних знань і умінь у майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп'ютерних технологій, яка дозволяє надавати майбутнім спеціалістам необхідний для роботи у сучасному комп'ютеризованому та роботизованому виробництві обсяг знань і умінь з урахуванням "людського фактора". Експериментально перевірено та підтверджено ефективність елементів методичної системи з формування ергономічних знань та умінь майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп'ютерних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА343980

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Логвіненко В.Г. 
Методика формування пізнавальної самостійності студентів технічних спеціальностей в процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Логвіненко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний аналіз особливостей формування пізнавальної самостійності (ПС) студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Запропоновано визначення ПС як інтеграційної якості особистості, сформованої на основі пізнавальної активності, пов'язаної з ініціативою та пошуком різних шляхів розв'язання навчальних задач без участі викладача. Побудовано модель знань про формування ПС студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Визначено рівень інформативності кожної складової ПС та проведено їх ранжування на основі інформаційно-логічного, регресійного та кореляційного аналізу. Розроблено й експериментально апробовано методику формування ПС студентів технічних спеціальностей на основі науково обгрунтованого вибору засобів педагогічного впливу. Запропоновано різні варіанти викладання для кожної навчальної теми (у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій), що максимізують сумарний ефект впливу навчального матеріалу на розвиток ПС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + Ч481.267 +
Шифр НБУВ: РА339740

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Золочевська М. В. 
Методична підготовка майбутнього вчителя інформатики до використання дослідницьких методів у шкільному навчанні: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Золочевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено модель дидактико-методичних компетентностей майбутніх учителів інформатики щодо використання дослідницьких методів у шкільному навчанні. Обгрунтовано підходи до створення та впровадження методичної системи підготовки майбутніх учителів до формування дослідницьких компетентностей учнів за допомогою широкого використання дослідницьких методів під час навчання інформатики. Уточнено місце дослідницьких методів у методичній системі навчання інформатики учнів і підготовки вчителів інформатики. Розкрито питання щодо специфіки, методики навчання інформатики, підготовки майбутніх учителів інформатики за умов інформаційного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА382615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Сейдаметова З.С. 
Методична система рівневої підготовки майбутніх інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика": автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / З.С. Сейдаметова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методичну систему підготовки інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика". Визначено теоретичні підходи до структуризації, змісту дисциплін, які є засадничими та забезпечують навчання студентів даній спеціальності. Запропоновано професійний тюнінг студентів спеціальності "Інформатика", що здійснюється у рамках курсового проектування, виробничої практики та виконання підсумкових кваліфікаційних робіт. Проведено експериментальне впровадження побудованої методичної системи до навчального процесу та доведено високу ефективність запропонованої методичної системи. Показано можливість підготовки майбутніх інженерів-програмістів, які мають необхідні когнітивні та практичні навички.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА354797

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Шокалюк С.В. 
Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С.В. Шокалюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р (4УКР)21 + Ч421.267
Шифр НБУВ: РА371084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Меджитова Л. М. 
Методичні засади педагогічної діагностики навчальних досягнень старшокласників з інформатики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Меджитова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано вибір освітніх тестів як інструменту вимірювання успішності навчання та вибір математичної моделі для обробки й інтерпретації результатів їх застосування. Розроблено методику педагогічної діагностики навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики для автоматизації обчислення числових показників. Запропоновано методику підготовки тестових завдань спільно з учнями та іншими фахівцями у віддаленому режимі за допомогою wiki-сайту "Освітні вимірювання: інформатика".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р21-38 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Барна О.В. 
Мотивація навчання інформатики в учнів 7 - 9 класів загальноосвітних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Барна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено понятійний апарат, структуру й особливості формування мотивів навчальної діяльності учнів 13 - 15-ти років у процесі навчання інформатики. Досліджено стан вирішення проблеми мотивації навчання учнів середнього шкільного віку у психолого-педагогічній і науково-методичній літературі та педагогічній практиці. Уточнено зміст поняття мотивації навчання інформатики, узагальнено структуру мотиву, запропоновано класифікацію мотивів навчання інформатики за сучасних умов. Визначено мотиваційні важелі навчання інформатики, узагальнено передовий педагогічний досвід формування позитивної мотивації підлітків до навчання, який адаптовано для навчання інформатики у VII - IX класах. Удосконалено технологію особистісно-орієнтованого навчання на підставі побудованого сценарію застосування методів активного навчання та засобів його індивідуалізації на уроках інформатики. Розроблено й експериментально перевірено методичну систему навчання інформатики у VII - IX класах загальноосвітньої школи, спрямовану на формування позитивної мотивації школярів до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА368016

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Франчук В.М. 
Навчання адміністрування систем управління освітніми WEB-порталами майбутніх учителів інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Франчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розроблено компоненти методичної системи навчання адміністрування систем управління освітніми web-порталами майбутніх учителів інформатики, в якій передбачено вивчення теоретичних основ функціонування web-сервера та формування навичок управління ним. Запропоновано методику застосування систем управління освітніми web-порталами у процесі навчання студентів створювати власні інформаційно-освітні ресурси. Встановлено, що використання систем управління освітніми web-порталами дає змогу поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, посилити мотивацію до навчання, активізувати навчальну діяльність, розширити теоретичну базу знань, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики у педагогічному ВНЗ. Уточнено структуру та зміст курсів "Комп'ютерні мережі та Інтернет", "Адміністрування навчальних комп'ютерних систем" для студентів фізико-математичних та інформаційних спеціальностей педагогічних університетів. Удосконалено теорію та методику навчання інформаційних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА369982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Переяславська С. О. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів інформатики в умовах застосування мультимедійних елементів дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Переяславська ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання організації самостійної пізнавальної діяльності студентів і визначено стан її розробленості в науковій літературі та перспективи подальшого дослідження. Сформульовано поняття організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх вчителів інформатики за умов застосування мультимедійних елементів дистанційного навчання (МЕДН). Розкрито сутність і дидактичні функції МЕДН. Теоретично обгрунтовано технологію організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх вчителів інформатики за умов застосування МЕДН. Експериментально перевірено ефективність технології організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх вчителів інформатики за умов застосування МЕДН.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 + Ч23 р30-267
Шифр НБУВ: РА380341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Карташова Л.А. 
Особистісно орієнтована система навчання основ інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх вчителів іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.А. Карташова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано стан проблеми навчання засад інформаційних технологій (ІТ) студентів лінгвістичних вищих навчальних закладів (ЛВНЗ). Висвітлено можливості використання засобів ІТ у діяльності вчителя іноземних мов. Розроблено зміст навчання засад ІТ студентів. Запропоновано модульно-рейтингову систему управління навчально-виховним процесом. Визначено компоненти особистісно-орієнтованої системи навчання засад зазначених технологій студентів ЛВНЗ з метою набуття й поглиблення професійних знань, формування умінь і навичок, а також розвитку творчих здібностей студентів. Експериментально перевірено ефективність застосування створеної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА331530

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського