Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (62)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О23-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Транспорт   
1.

Афанасов А.М. 
Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Афанасов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1999. — 16 с. — укp.

Розглянуто шляхи оптимізації управління режимами змащування гребенів колісних пар локомотивів бортовими лубрикаторами. Запропоновано раціональний алгоритм управління змащуючими приладами, що забезпечує значну економію змащувальних матеріалів, зниження ступеня забруднення мастилом екіпажної частини локомотива та ймовірності боксування колісних пар в режимі змащування при високому ступені зниження інтенсивності зношування гребенів. Розроблено систему автоматичного управління, що реалізує оптимальний алгоритм регулювання режимів змащування, а також методику вибору раціональних параметрів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.056

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Воронько О. М. 
Збільшення міжремонтних пробігів колісних пар локомотивів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. М. Воронько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи збільшення пробігів колісних пар між обточуваннями бандажів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс. Встановлено, що однією з істотних причин зниження ресурсу бандажів локомотивів є необгрунтований вибір допускових параметрів зносу гребенів, що створює передумови для передчасних обточувань бандажів і, як наслідок, штучно зменшує міжремонтні пробіги колісних пар. Удосконалено систему моніторингу зносу коліс локомотивів на основі індивідуалізації збору й обробки даних про знос гребенів по колісних парах у загальній базі даних України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9
Шифр НБУВ: РА377242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Бабанін О.Б. 
Наукові основи вдосконалення технології контролю, діагностування та матеріально-технічного забезпечення при технічному обслуговуванні локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / О.Б. Бабанін ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 35 с. — укp.

Досліджено питання підвищення ефективності використання тягового рухомого складу. Створено розрахункові моделі для визначення матеріальних запасів і періодичності їх поповнення. Визначено достатність сформованих варіантів ЗІП. Розглянуто інформаційні ситуації, які впливають на поповнення матеріальних ресурсів. Визначено вплив статистичного контролю на точність і оперативність проведення ТО. Одержано регресійні залежності, що дозволяють оцінювати та регулювати фактори, які впливають на ТО. Проаналізовано та проведено розрахунки, призначені для визначення дислокації ПКД. Розроблено наукові основи технології функціонування пересувних станцій ТО і діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-730.4 + О23-08
Шифр НБУВ: РА314700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Маслієв В.Г. 
Наукові основи вибору конструкторсько-технологічних параметрів пристроїв для зменшення зносу бандажів коліс локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / В.Г. Маслієв ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2002. — 35 с. — укp.

Розглянуто питання вибору конструкторсько-технологічних параметрів пристроїв для зменшення зносу бандажів коліс локомотивів. Досліджено динаміку локомотивів з даними пристроями, запропоновано критерій для оцінки зносу і його аналітичний вираз з урхауванням зміни площі контакту гребня з рейкою і "шляху тертя" точок на бандажі відносно рейки. Критерій прогнозує знос бандажів на стадії проектування та у процесі експлуатації локомотивів. Встановлено та ранжовано чинники, що впливають на знос бандажів. Доведено, що пристрої для радіальної установки колісних пар у кривих ефективно знижують знос гребнів, а ресорне підвішування на базі пневматичних ресор знижує прокат бандажів коліс локомотива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9
Шифр НБУВ: РА318718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Пузир В.Г. 
Наукові основи удосконалення технології передрейсової підготовки локомотивів та локомотивних бригад: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07; 05.22.20 / В.Г. Пузир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 37 с. — укp.

На підставі аналізу технології обслуговування локомотивів та процесів взаємодії з ними людини-оператора розроблено методи оцінки якості підготовки локомотивів і локомотивних бригад до рейсу. Визначено ефективність функціонування процесу передрейсової підготовки як системи масового обслуговування з неоднорідними потоками заявок та обслуговувань. Описано розроблену інформаційну модель передрейсової підготовки, наведено оцінку інформаційного навантаження машиніста. Запропоновано комплексний показник передрейсової підготовки, визначено вплив на нього психофізіологічних параметрів машиніста та технічного стану локомотива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-08 +
Шифр НБУВ: РА339200

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Боднар Є.Б. 
Підвищення експлуатаційної надійності локомотивів шляхом впровадження раціональної системи утримування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Є.Б. Боднар ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 17 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз технічного стану локомотивного парку Укрзалізниці, проаналізовано вплив системи утримування на надійність локомотивів. Для визначення раціональних міжремонтних періодів розроблено математичну модель і методику вибору системи утримування локомотивів, що побудована на основі аксіоматичних моделей. Зазначено, що визначення міжремонтних періодів, під час яких забезпечуються вимоги щодо надійності та мінімум витрат коштів на ремонт, проводиться з урахуванням оцінки впливу системи планово-попереджувальних ремонтів (ППР) на витрати коштів і надійність локомотива. Для визначення параметрів раціональної системи утримування використано метод планування експерименту Бокса-Уілсона. Розроблено класифікаційну схему устаткування електровоза, яка побудована за принципом структурного розподілу складних систем на частини. Створено інформаційну систему "Надійність", яка дозволяє автоматизувати збір, обробку і систематизацію статистичної інформації про несправності вузлів локомотивів, проводити їх аналіз і визначати характеристики надійності вузлів і агрегатів сформованої вибірки залежно від пробігу локомотива. З використанням розробленої методики запропоновано раціональну систему утримування тягового двигуна та електричного устаткування електровоза ДЕ1.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-08 +
Шифр НБУВ: РА329580

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Зубко А.П. 
Підвищення ефективності експлуатації синхронних двигунів компресорних станцій локомотивних та вагонних депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.П. Зубко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності експлуатації синхронних двигунів компресорних станцій локомотивних і вагонних депо залізничного транспорту. Проведено теоретичне обгрунтування основних принципів побудови методів регулювання синхронних приводів компресорів і засобів оптимізації режимів їх роботи, що здатні у реальному масштабі часу адаптуватися до змін у навантаженні, а також до поточної ситуації в живильній електромережі. Удосконалено методи оцінювання похибки реалізації та збіжності ітеративних алгоритмів регулювання. Досліджено динаміку процесу регулювання на комп'ютерній мережі та підтверджено стійкість і високу швидкість збіжності регулятора. Розроблено математичні моделі регульованих синхронних приводів і здійснено їх реалізацію у вигляді регуляторів процесу збудження двигунів. Зазначено, що впровадження нових моделей дозволило підвищити ефективність експлуатації регуляторів процесу збудження двигунів на 8 - 12 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-08-42 + О24-08-42 +
Шифр НБУВ: РА337114

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Капіца М. І. 
Розвиток наукових основ удосконалення систем утримування тягового рухомого складу: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.07 / М. І. Капіца ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2010. — 39 с. — укp.

Розроблено методологію визначення раціональних систем утримування. Надано модель розрахунку раціонального утримування парку тягового рухомого складу (ТРС) з врахуванням обсягів і технології відновлювальних робіт. Досліджено інженерно-економічну модель визначення раціонального утримування ТРС. Встановлено модель диференційних включень для визначення характеристик раціональних межових значень параметрів діагностування. Вдосконалено аксіоматику теорії відновлення. Розглянуто задачу побудови раціональної системи планових відновлень з лінійною інтенсивністю відмов як задачу векторної оптимізації. Висвітлено математичну модель розрахунку витрат ресурсів з врахуванням можливостей ремонтної бази та прийнятої технології ремонту для оцінки ефективності системи утримування локомотивів. Встановлено математичну модель визначення стану парку локомотивів з врахуванням статистичних даних знаходження локомотивів у різних станах протягом доби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-08
Шифр НБУВ: РА371986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Данілевський 
Розробка електронного каталога запасних частин локомотивів для удосконалення капітального ремонту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Володимир Ілліч Данілевський ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-083-3 я26
Шифр НБУВ: РА321370

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського