Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (248)Книжкові видання та компакт-диски (96)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Дубно М.В. 
Засоби підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дубно ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію оцінки та пошуку засобів підвищення продуктивного (швидкісного й енергетичного) потенціалу автомобілів. Запропоновано методологію нормування показників їх ефективності на базі максимально формалізованого підходу щодо визначення режимів роботи та ідентифікації умов руху автомобілів. Створено комплекс методів, впровадження яких забезпечує найбільш ефективне використання транспортних засобів. Запропоновано методи раціонального формування виробничого потенціалу автомобіля. Створено методологію нормування показників руху на базі багатофакторного дослідження режимів руху, формалізованих підходів до ідентифікації дорожніх умов, оцінки швидкісних та енергоперетворювальних властивостей автомобіля. Здійснено впровадження у виробництво розроблених методів підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01 +
Шифр НБУВ: РА353857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Вікович І.А. 
Моделі і методи розрахунку коливальних процесів у мобільних машинах з начіпними функціональними елементами: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.09 / І.А. Вікович ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 36 с.: рис. — укp.

Вперше на основі комплексного підходу з використанням загальних принципів механіки і сучасних обчислювальних методів розроблено ефективний аналітично-числовий метод розрахунку коливальних процесів у мобільних машинах з начіпними функціональними елементами, встановленими на маятникових підвісках, з урахуванням руху рідини в ємностях, деформування грунту, нелінійних згинних коливань начіпних елементів з прикріпленими до них дірчастими трубопроводами. Розроблено уточнений метод розрахунку вільних і вимушених згинно-крутильних коливань стрижнів з урахуваням диспланації поперечних перерізів. Проведено розрахунок на міцність та здійснено оптимізацію основних елементів конструкцій мобільних машин для хімічного захисту. Обгрунтовано рекомендації щодо оптимального вибору геометричних, кінематичних і жорсткісних параметрів мобільних машин з начіпними функціональними елементами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-016 +
Шифр НБУВ: РА329604

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Григорашенко О.В. 
Підвищення керованності та стійкості руху автомобілів категорії М1: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Григорашенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено тримасову математичну модель автомобіля категорії М1 із всеколісним керуванням, на підставі якої обгрунтовано масово-геометричні та конструктивні параметри керувальних колісних модулів (ККМ) передньої та задньої осей та автомобіля в цілому за критеріями керованості та стійкості руху. Визначено фактори, що найбільш суттєво впливають на показники керованості та стійкості руху автомобіля із всеколісним керуванням. Встановлено оптимальні значення коефіцієнтів жорсткості деталей рульового приводу та в'язкого тертя, повздовжнього нахилу шворня або виносу керованого переднього та заднього колеса, маси переднього та заднього ККМ, відстані від центру мас автомобіля до передньої осі та коефіцієнта опору відведенню шин передніх або задніх коліс для автомобілів категорії М1.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-014 +
Шифр НБУВ: РА367321

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Черненко С.М. 
Підвищення стійкості колісного керуючого модуля проти коливань, викликаних гідравлічним підсилювачем кермового керування автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.М. Черненко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено математичну модель коливань керованого колеса, викликаних гідравлічним підсилювачем кермового керування, на основі використання диференціальних рівнянь, одержаних під час розділення періоду коливань на чотири фази. Вперше сформульовано умови, виконання яких забезпечує коливання керованих коліс, викликаних гідравлічним підсилювачем. Запропоновано у математичній моделі фактичний тиск у порожнинах гідравлічного циліндра замінити умовними пружинами з постійними жорсткостями. Розкрито механізм підведення енергії до коливальної системи від насоса гідропідсилювача. Проведено комплексне дослідження вагового стабілізувального моменту методами класичної механіки, аналітичної геометрії та з використанням закону збереження енергії, одержано залежності щодо його визначення, експериментально підтверджені на еластичній шині та жорсткому фальш-колесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-014 +
Шифр НБУВ: РА339888

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Гринів О.І. 
Покращення тягово-швидкісних властивостей легкового автомобіля визначенням оптимальної швидкісної характеристики двигуна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.І. Гринів ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання покращення динамічності розгону та тягових властивостей легкового автомобіля шляхом визначення оптимальної форми швидкісної характеристики та параметрів двигуна. Наведено класифікацію та математичний опис різних за формою швидкісних зовнішньої та часткових характеристик сучасних двигунів, розроблено методику їх застосування для оцінки тягово-швидкісних властивостей автомобіля. За удосконаленою розрахунковою схемою системи складено диференціальне рівняння прямолінійного прискореного руху автомобіля, математичну модель і комп'ютерну програму для дослідження показників розгону та тяглових. Створено експериментальну установку на стенді з біговими барабанами. В результаті проведеного випробування автомобіля одержано дані, що підтверджують достовірність математичної моделі та методику розрахунку показників його динамічності, а також встановлено значення радіуса кочення ведучих коліс. Аналіз проведено за повного та часткового використання потужності двигуна. Запропоновано методику вибору оптимальної форми швидкісної зовнішньої характеристики двигуна для поліпшення показників розгону легкового автомобіля малого класу. Здійснено порівняння розрахункових графіків прискорень та динамічного фактора автомобіля за різної форми кривої крутного моменту двигуна. Для можливих модифікацій базового автомобіля ЗАЗ обгрунтовано рекомендації щодо поліпшення показників розгону шляхом зміни форми характеристики двигуна, збільшення робочого об'єму та раціональних прийомів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.3 + О353-016.3 +
Шифр НБУВ: РА333345

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кашканов А.А. 
Розробка методу оцінки експлуатаційних гальмових властивостей автомобіля в дорожніх умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.А. Кашканов ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Оцінено експлуатаційні гальмові властивості автомобіля за дорожніх умов під час проведення автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод. Розроблено модель оцінки коефіцієнта зчеплення автомобіля з дорогою, яка дозволяє суттєво звузити інтервал невизначеності у разі знаходження величини коефіцієнта зчеплення за даними протоколів зазначених пригод. Запропоновано моделі оцінки гальмових моментів на колесах автомобіля, які на відміну від їх аналітичних аналогів дозволяють давати достатньо точний прогноз навіть за наявності нечіткої інформації про фактори впливу. Наведено математичну модель оцінки траєкторії руху автомобіля у процесі гальмування, яка дозволяє врахувати перерозподіл вертикальних реакцій за осями та бортами автомобіля, а також дає змогу встановити момент виникнення юза кожного колеса за критерієм j/g. Значну увагу приділено експертно-моделюючій системі "Автоексперт" для автоматизації найбільш трудомістких процедур прогнозування поведінки під час гальмування автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015
Шифр НБУВ: РА310486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Кашканов В.А. 
Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Кашканов ; Харк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

На основі теорії нечітких множин удосконалено метод розрахунку коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з доріжним покриттям з метою його використання під час розслідування механізмів дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за участі автомобілів, обладнаних антиблокувальними системами. З'ясовано задачі, які необхідно розв'язувати під час аналізу механізму ДТП, що уможливило визначення недолікі в існуючій методиці проведення автотехнічної експертизи. На підставі аналізу результатів теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено метод визначення дійсного значення коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям з урахуванням відомостей про тип і стан дорожнього покриття, тип, зношенність і тиск у шинах автомобля, завантаженість автомобіля і початкову швидкість гальмування, навіть за умов нечіткості початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361002

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського