Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (117)Реферативна база даних (127)Книжкові видання та компакт-диски (316)Журнали та продовжувані видання (1405)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія: Транспорт   
1.

Клец Д.М. 
Вплив експлуатаційних факторів та технічного стану автомобіля на його стійкість проти заносу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.М. Клец ; Харк. нац. автом.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

З метою забезпечення стійкості легкового автомобіля за змінних експлуатаційних умов обгрунтовано вимоги щодо його конструкції та технічного стану. Визначено зони стійкого руху автомобіля. Проаналізовано вплив конструктивних та експлуатаційних факторів на стійкість автомобіля проти зносу. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень щодо визначення стійкості автомобіля проти зносу. Результати наукового дослідження впроваджено на промислових підприємствах України (Харківському НДІ судової експертизи ім. М.С. Бокаріуса для аналізу причин виникнення ДТП, ХК "АвтоКрАЗ" для проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт щодо розробки автомобілів, ДП "110 Харківський автомобільно-ремонтний завод" для проведення ремонту з модернізацією, а також у Лабораторії експертизи транспорту ХНАДУ для проведення кваліметричних випробувань автомобіля).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА368482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Доброгорський М.В. 
Забезпечення стійкості легкового автомобіля при граничних режимах руху: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Доброгорський ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання поліпшення динамічних параметрів граничних режимів руху автомобіля за умов забезпечення стійкості. Здійснено якісну та кількісну оцінки впливу величини дестабілізувального момента в площині дороги на зміну показників курсової та траєкторної стійкості автомобіля. Досліджено процес динамічної стабілізації курсового кута автомібля за допомою регулювання дестабілізуючого моменту. Наведено результати експериментальної оцінки забезпечення курсової стійкості автомобіля під час процесу гальмування за допомогою регулювання дестабілізувального моменту. Досліджено параметри траєкторної стійкості автомобіля за умов усталеного руху криволінійною траєкторією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА343759

Рубрики:

      
3.

Пустовойтенко С.В. 
Забезпечення якості послуг в автосервісі на основі оптимізації виробничих процесів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / С.В. Пустовойтенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано науковий підхід до проблеми забезпечення якості послуг завдяки впровадженню проектів управління виробничими процесами на базі їх оптимізації. Розроблено модель розвитку виробництва з надання послуг, що базується на процесному підході та враховує сучасні принципи управління якістю: орієнтація на замовника, лідерство, залучення працівників, системний підхід до управління, постійне покращання якості, взаємовигідні стосунки з постачальниками, прийняття рішення на підставі фактів. Запропоновано структуру змінних внутрішніх та зовнішніх чинників ефективного функціонування автосервісних підприємств (АСП). Розроблено техніко-економічний метод оцінки внутрішньої ефективності роботи АСП, критерієм якої є прибуток, а також систему оцінки виробничої діяльності АСП, що дає змогу обгрунтувати порядок надходження замовлень на надання послуг та стратегію обслуговування. Визначено структуру АСП з оптимальною потужністю виробництва з надання послуг. Запропоновано графічний метод оцінки ефективності системи контролю якості послуг. Розроблено методику формування кадрового потенціалу АСП та оцінки економічної ефективності від її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-823.2 + О335.52-08-6 +
Шифр НБУВ: РА323883

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Степанов В.Ю. 
Зниження нерівномірності гальмівних моментів на колесах легкового автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.Ю. Степанов ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 22 с. — укp.

Досліджено питання підвищення курсової стійкості автомобіля під час гальмування. Доведено, що вирішення зазначеної проблеми можливе за рахунок досягнення мінімальної нерівномірності гальмівних сил на передніх колесах за допомою систем автоматичного регулювання, що знижує дану нерівномірність. Розроблено експериментальний варіант системи, стенд для її дослідження, методику проведення лабораторних експериментів та шляхових випробувань легкового автомобіля зі встановленою системою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.73 +
Шифр НБУВ: РА343758

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Горбік Ю. В. 
Методи системного розрахунково-аналітичного та стендового діагностування легкових автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Ю. В. Горбік ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано результати раніше проведених теоретичних та експериментальних досліджень в області діагностування автомобілів за оцінюванням їх основних експлуатаційних показників. Доведено, що трудомісткість та витрати за їх оцінювання можна істотно знизити для реальних дорожніх і транспортних умов без втрати точності виміру. Розроблено нові розрахункові методи для визначення індикаторних та ефективних коефіцієнтів корисної дії (к.к.д.) двигунів, ккд трансмісії та підвіски, а також аналітичні залежності щодо визначення витрати палива, за загальним к.к.д. автомобіля, масою автомобіля й коефіцієнтом якості дорожнього руху. Наведено принципово нову енергетичну модель розрахунку витрати палива, яка дозволяє встановлювати індивідуальні розрахунково-експлуатаційні норми загальної й індикаторної витрати палива за умов роботи й якості застосовуваного палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.05
Шифр НБУВ: РА371021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Саєд Юсоф 
Методика формування раціональної структури підприємств різної потужності у системі автосервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Саєд Юсоф ; Харків. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання вирішення завдань оптимального розвитку автосервісної системи як техноценозу. Розроблено моделі формування раціональної потужнісної структури її підприємств, які забезпечують вимоги гіперболічного розподілу їх видів за повторністю і стійкий розвиток системи. Теоретично досліджено та за допомогою комп'ютерного моделювання обгрунтовано оптимальне співвідношення автосервісних підприємств (АСП) за потужністю для систем промислових центрів. Запропоновано методику, моделі та програми оптимізації потужності мобільних автосервісних засобів і пропускної здатності АСП (зони усунення несправностей) під час організації профілактики та ремонту автомобілів згідно з системою "ОР-Д-УН". Для Кабула розроблено схему перспективної автосервісної системи управління їх працездатністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08
Шифр НБУВ: РА312051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Макаров В. А. 
Наукові основи поліпшення курсової стійкості руху легкового автомобіля: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / В. А. Макаров ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2011. — 38 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукових положень і методи, які дозволяють формувати функціональну курсову стійкість руху (КСР) легкового автомобіля (ЛА) за проектування АТЗ та його шин, а також під час експлуатації автомобіля, що забезпечує вирішення важливої прикладної проблеми підвищення безпеки руху АТЗ. Створено математичні моделі (MM) механічного руху ЛА. Встановлено, що для процесів дослідження та покращання КСР, в цілому, достатньо використовувати "велосипедну" MM, але обов'язково слід ураховувати взаємовплив бічних та поздовжніх сил. Запропоновано використання ММ для синтезу показників КСР ЛА, а також для аналізу означених показників за прогнозування КСР АТЗ, що експлуатуються. Надано методики діагностування та прогнозування КСР ЛА. Розроблено нові концептуальні принципи, моделі та методи, які дозволяють описати стаціонарний рух ЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014
Шифр НБУВ: РА379362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Биков О. М. 
Оцінка залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля у експлуатаційних умовах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. М. Биков ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено чинники, які впливають на зміну геометричних параметрів кузова легкового автомобіля. Розроблено нові методи оцінки ресурсу кузова легкового автомобіля залежно від узагальнювальних параметрів оцінки ресурсу транспортних машин за різних умов експлуатації. Надано методику прогнозування терміну служби кузова, яка враховує його індивідуальні особливості та програму для автоматизованого розрахунку та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень з визначення та прогнозування залишкового ресурсу кузова легкового автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.1/9
Шифр НБУВ: РА372371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Сітовський О.П. 
Підвищення техніко-експлуатаційних властивостей легкових автомобілів малого класу підвищеної прохідності шляхом оптимізації параметрів системи "двигун - трансмісія": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.П. Сітовський ; Нац. транспортний ун-т. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Проведено вибір оптимальних параметрів системи двигун - трансмісія з метою підвищення техніко-експлуатаційних властивостей легкових автомобілів малого класу підвищеної прохідності. Розроблено комплекс показників та методику аналізу взаємозв'язків між базовими конструктивними параметрами автомобілів та їх техніко-експлуатаційними властивостями, за допомогою яких проаналізовано вплив передаточних чисел трансмісії на показники тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля. Розроблено методику визначення передаточних чисел трансмісії автомобілів малого класу підвищеної прохідності на підставі багатокритеріальної оптимізації ряду передаточних чисел трансмісії, підібраних таким чином, аби забезпечити необхідні показники для розгону на нижчих передачах та паливної економічності на вищих передачах. З використанням математичних моделей проведено оцінку економічних і екологічних показників автомобілів малого класу підвищеної прохідності з різними типами двигунів з рекомендованими передаточними числами коробок передач під час руху за міським та магістральним їздовими циклами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.2
Шифр НБУВ: РА317407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Дугельний В.М. 
Покращення показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням силової неоднорідності його шин: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.М. Дугельний ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Складено та розв'язано диференціальні рівняння руху автомобіля з урахуванням силової неоднорідності пневматичних шин, що дозволило визначити оптимальні значення крутильної жорсткості керованого колісного модуля. Визначено умови небезпечно-безпечної втрати стійкості прямолінійного руху моделі автомобіля у керуючим колісним модулем, для якого взаємодію коліс з опорною поверхнею у бічному напрямку описано нелінійною гіпотезою відведення. Показано, що за умов бічної втрати стійкості прямолінійного руху автомобіль з надлишковою повороткістю переходить до стійкого кругового режиму досить великого радіуса. Зазначено, що порушення умови безпечної втрати стійкості призводить до необмеженого росту бічної складової швидкості центра мас і спіралевидного руху автомобіля у площині дороги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА341738

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Тарасов Ю.В. 
Поліпшення експлуатаційних властивостей легкових автомобілів удосконалюванням методики вибору гальмових колодок: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Ю.В. Тарасов ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено питання покращання активної безпеки легкового автомобіля. Визначено, що бортовий перерозподіл ваги дає ефект нульового прискорення за будь-якого первісного кутового відхилення. На базі моделі показано важливість стабільності гальмових механізмів, одночасне блокування всіх коліс є гарантією відсутності розвитку замету. Розроблено методику підбору у процесі експлуатації сполучення фрикційних пар на передній і задній осях на прикладі легкового автомобіля другого класу. Методика може бути використана під час проектування гальмових механізмів автомобілів, під час проведення сертифікації гальмових колодок і гальмових дисків (барабанів). Одержані результати використано у процесі модернізації конструктивних елементів гальмівної системи автомобілів, що перебувають в експлуатації, з метою підвищення їх техніко-експлуатаційних характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА349440

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Петров О.В. 
Поліпшення показників курсової стійкості руху транспортних засобів з урахуванням технічного стану їх шин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Петров ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливість прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин зі зносом протектора та регулювання в них внутрішньго тиску повітря. З метою визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь, що описує модель його руху з урахуванням параметрів керуючого колісного модуля. Виявлено, що дана система дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху ступеня зносу протектора шин, встановлених на автомобіль, та тиску повітря в них. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в процесі розробки математичної моделі. На підставі результатів дорожніх випробувань автомобіля підтверджено результати теоретичних досліджень. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, які мають знос протектора. Доведено, що раціональне розташування шин з різним ступенем зносу протектора на вісях автомобіля та регулювання тиску повітря в шинах збільшують критичну швидкість руху транспортного засобу. Результати наукового дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху легкових автомобілів впроваджено у ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та відділення автотехнічних експертиз і товарознавчої діяльності науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при УМВС України на Донеччині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266 +
Шифр НБУВ: РА358861

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Павленко В.М. 
Поліпшення стійкості легкових автомобілів раціональним вибором в експлуатаційних умовах характеристик фрикційних пар: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.М. Павленко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання забезпечення стійкості легкового автомобіля під час циклічних службових гальмувань за рахунок підбору фрикційних пар для передніх і задніх гальм, які впливають на зміну розподілу гальмових сил в автомобілі. Одержано залежності для визначення коефіцієнта стійкості за умов різної черговості блокування коліс і величин діючих бічних сил, що дозволяє здійснювати раціональний вибір коефіцієнта постійного розподілу гальмових сил між осями, або певного закону його регулювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.73 +
Шифр НБУВ: РА363191

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Костенко А.В. 
Прогнозування показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням розкиду жорсткісних характеристик шин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.В. Костенко ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості прогнозування та покращання показників курсової стійкості руху легкових автомобілів шляхом раціонального розташування шин з оптимальними жорсткісними характеристиками. Для визначення показників курсової стійкості руху легкового автомобіля складено систему диференціальних рівнянь. За допомогою даної системи описано модель руху легкового автомобіля з урахуванням колії. З'ясовано, що запропонована система диференціальних рівнянь дозволяє дослідити вплив на курсову стійкість руху кожної шини, встановленої на автомобілі, та її жорсткісної неоднорідності. Експериментально визначено характеристики бічного відведення шин, які використано в розробленій математичній моделі. Встановлено, що параметри курсової стійкості тісно пов'язані з пружними властивостями шин, жорсткісна характеристика яких має неоднорідності. Доведено, що розташування шин, що мають жорсткісну неоднорідність, змінює критичну швидкість. Проведено дослідження з прогнозування показників курсової стійкості руху лекових автомобілів, одержані результати впроваджено на ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" та СТО "Opel" ООО "Gratium Ltd" офіційного дилера "Adam Opel AG".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА353980

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Кудін Р.А. 
Прогнозування потреб в послугах з технічного обслуговування і ремонту парку легкових автомобілів в проектах розвитку підприємств автосервісу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Р.А. Кудін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено питання удосконалення процесів надання послуг з технічного обслуговування (ТО) та ремонту парку автомобілів індивідуальних власників шляхом врахування його вікової структури під час планування розвитку виробничих потужностей підприємств автосервісу. Побудовано математичну модель, що дає змогу визначити взаємозв'язок характеристики потреб у послугах з ТО і ремонту в автомобіле-заїздах, а також вікову структуру парку автомобілів індивідуальних власників. Визначено залежності від віку автомобілів пробігу з початку експлуатації, обсягів робіт з ТО і ремонту в автомобіле-заїздах, інтенсивності відвідування СТО та структури замовлень ремонтних послуг. Одержано залежності обсягів робіт кожного виду від середнього віку групи автомобілів, що дозволило визначити раціональну структуру виробничих потужностей універсальних станцій технічного обслуговування. Спрогнозовано темпи старіння кожного сегменту парку та розроблено рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку ремонтних потужностей автосервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-08 +
Шифр НБУВ: РА332422

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Мармут І.А. 
Розробка науково-методичних основ проектування універсальних пересувних станцій діагностики легкових автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.А. Мармут ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Вивчено питання підвищення безпеки дорожнього руху легкових автомобілів шляхом поліпшення якості перевірки їх технічного стану (особливо гальмових систем) відповідно до вимог чинних стандартів за допомогою пересувних діагностичних станцій. Обгрунтовано оптимальний склад і варіант пересувної станції діагностики. Розроблено методику вибору раціонального використання пересувної станції. Запропоновано критерії вибору наведеної інерційної маси стенда з біговими барабанами та діаметра барабанів. Створено моделі з розрахунку нормативів параметрів гальмових систем, де враховано конструкції стенда та особливості випробувань і режимів. Наголошено на необхідності індивідуального підходу під час застосування нормативних значень діагностичних параметрів для стендових випробувань, які визначаються за допомогою математичних моделей, що дозволяє здійснити перехід від середньостатистичних до нормативів для конкретної моделі автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.05-4-02
Шифр НБУВ: РА314177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Ларін О.М. 
Теоретичні основи оцінки працездатності шин легкового автомобіля в експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ларін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2001. — 32 с. — укp.

Створено наукові основи методів і засобів діагностування, контролюючих правильність експлуатації автомобільних шин, що дозволяють підвищити ефективність і безпеку експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту. Розроблено новий напрямок оцінки залишкового ресурсу шини - за наявності втомливого дефекту, за величиною її поверхневої температури, - який грунтується на одержаних залежностях між температурою та міжшаровими деформаціями всередині шини. Встановлено, що інфрачервоний метод діагностування працездатності шини можливо застосовувати у процесі контролю її виробництва. Запропоновано конструкції діагностичного обладнання та проаналізовано конструкції шин легкового автомобіля для їх подальшого вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266
Шифр НБУВ: РА314204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Грибініченко М.В. 
Удосконалення системи опалювання і вентиляції салону автомобілів ЗАЗ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Грибініченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 24 с.: рис., табл. — укp.

Удосконалено теоретичне рішення для нестаціонарного режиму обігріву салону автомобіля ЗАЗ, в тому числі системою опалення з частковою рециркуляцією повітря, розглянуто тепловий баланс стінок салону замість теплопровідності в суміжному шарі. Установлено механізм дії поступального потоку повітря на режим роботи вентилятора, суть якого полягає в переміщенні робочої точки вентилятора за його характеристикою внаслідок зниження опору мережі. Розвинуто теоретичні засади вибору вентилятора для системи опалення та вентиляції салону автомобіля за середньоексплуатаційним коефіцієнтом корисної дії, максимальне значення якого досягається за умов вибору вентилятора за характеристикою мережі, яка відповідає середньоексплуатаційній швидкості руху автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-048.3
Шифр НБУВ: РА326813

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського