![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О455.54-02$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Личко Б.М. Підвищення ефективності суднового пропульсивного комплексу з малообертовим двигуном мінімального типорозміру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Б.М. Личко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 20 с. — укp.Удосконалено методику визначення експлуатаційних гвинтових характеристик малообертового двигуна (МОД), на базі якої створено адаптивну програму, що не має аналогів. Вперше встановлено раніше невідомі поля гвинтових характеристик МОД для деяких морських транспортних суден, що включають їх нормативний строк служби. Встановлено раціональні значення параметрів МОД мінімального типорозміру для проектування суден з водотонажністю приблизно 10 тис. т. Вперше обгрунтовано доцільність застосування в судновому пропульсивному комплексі редуктора, якщо МОД мінімального типорозміру використано як головний двигун. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-02 + Шифр НБУВ: РА352710
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Тарапата В.В. Удосконалювання експлуатації суднових дизелів регенерацією властивостей їх основних елементів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.08.05 / В.В. Тарапата ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 40 с. — укp.Вперше розроблено принципи забезпечення заданої довговічності суднових дизелів шляхом регенерації властивостей робочих поверхонь його основних елементів у різних полях у період експлуатації та під час ремонту. Одержано моделі переносу речовини на поверхню деталі під дією градієнтів діючих полів, визначено їх структуру та встановлено кількісні співвідношення. Запропновано варіаційний принцип аналізу існуючих і синтезу нових технологій підвищення довговічності. На прикладі плунжерних пар паливних насосів високого тиску (ПНВТ) і голівок поршнів середньообертових суднових дизелів запропоновано та реалізовано новий підхід щодо усунення у нерівномірних полях специфічних експлуатаційних ушкоджень деталей. Для забезпечення коректності під час зіставлення технологій підвищення довговічності деталей судового дизеля (СДВЗ) запропоновано використовувати інтегральні характеристики замість дискретних оцінок елементів режимів і властивостей робочих поверхонь, одержаних в результаті їх застосування. Визначено числове значення інтегральних характеристик. З урахуванням результатів експериментальних випробувань регенерованих деталей і поверхонь розроблено концепцію та рекомендації щодо використання під час ремонту дизелів регенерованих деталей з заданою довговічністю, що дозволяє зменшити витрати на придбання запасних частин і застосовувати вже освоєні судоремонтними заводами України технології регенерації. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-021.1 + Шифр НБУВ: РА335576
Рубрики:
|
|
|