Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=О801.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Омеляненко Г.В. 
Електромеханічний перетворювач енергії інерційного накопичувача для мереж тягового електропостачання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Г.В. Омеляненко ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці та дослідженню системи електромеханічного перетворення енергії інерційного накопичувача для тягових електричних мереж, концепція створення якого базується на перспективних енергетичних та транспортних технологіях. Розроблено концепцію створення перспективного інерційного накопичувача з електромеханічним перетворювачем енергії у вигляді машини постійного струму з тиристорним комутатором. Створено математичну модель цієї машини, що дозволяє аналізувати вплив параметрів накопичувача на різноманітні режими його роботи. Введено поняття кутової характеристики, що оцінює вплив кута навантаження на процеси обміну енергією між об'єктами тягової мережі. Створено математичну модель процесу комутації струму в обмотці якоря, за допомогою якої досліджено вплив параметрів на рівень номіналів елементної бази комутаторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.71
Шифр НБУВ: РА307474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Паянок О.А. 
Методи та засоби регулювання спектра напруги тягових підстанцій електротранспорту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.А. Паянок ; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено питання підвищення якості напруги на шинах тягових підстанцій електротранспорту міста за рахунок розробки нових і вдосконалення існуючих методик і засобів автоматичного регулювання рівня її вищих гармонік. Проаналізовано особливості роботи тягових мереж електротранспорту міста вимоги до них, взаємодії системи електропостачання й електричного рухомого складу. Увагу приділено аналізу існуючих підходів і засобів фільтрації вищих гармонік напруги електричної мережі. Запропоновано модифіковану методику інструментальних досліджень. З'ясовано вплив спектра напруги у контактній мережі на форму кривої напруги на вхідних шинах тягових підстанцій електротранспорту міста. Вдосконалено математичні моделі пристроїв автоматичної фільтрації вищих гармонік з використанням реакторів з підмагнічуванням і реакторів дискретної дії. Розвинуто метод синтезу структурних схем автоматичних регуляторів вищих гармонік напруги на базі математичного апарату секвенцій. Запропоновано мікропроцесорні реалізації автоматичних регуляторів вищих гармонік напруги тягових пістанцій електротранспорту міста, а також алгоритми їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.7-052 +
Шифр НБУВ: РА364163

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Карпушин Е.І. 
Наукові основи енергозберігаючої технології експлуатації засобів міського транспорту: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / Е.І. Карпушин ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 32 с. — укp.

Досліджено залежності енергоефективності перевезень на базі лінійної системи вхідних - вихідних співвідношень, проаналізовано складові експлуатаційного енергоспоживання на міському транспорті для обгрунтування заходів щодо енергоощадження з прогнозованими результатами. Розроблено новий напрямок проблеми енергоощадження - створення наукових основ технології експлуатації засобів міського транспорту (трамвайних вагонів і тролейбусів), що грунтується на представленні експлуатації функціонуванням системи, в якій властивості конструкції рухомих одиниць, способи керування ними й умови реалізації руху складають загальну передаточну функцію перетворення входу - попиту на транспортні послуги - до пасажироперевезень і цілеспрямовано мінімізованих витрат енергії на рух. Запропоновано моделювання руху на довільному перегоні, формалізацію умов експлуатації, обгрунтовано прийоми енергозаощадного керування рухомою одиницею та заходи щодо енергоощадження за рахунок раціональних змін умов реалізації руху на перегонах та удосконалення організації експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.707
Шифр НБУВ: РА315430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Далека В.Х. 
Наукові основи ресурсозбереження при експлуатації міського електричного транспорту: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / В.Х. Далека ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 36 с.: рис. — укp.

Сформульовано основні положення наукової концепції управління проектами ресурсоощадження на міському електротранспорті, які реалізують принципи системної ефективності використання матеріальних, енергетичних, трудових, інформаційних і фінансових ресурсів. Створено наукові засади ресурсоощадження під час експлуатації даного транспорту, розроблено та практично реалізовано методи, моделі й алгоритми стратегічного й оперативного управління та оптимізації основних параметрів ресурсної динаміки. Наведено рекомендації щодо нормативного забезпечення функціонування міського електротранспорту. Визначено вимоги до вдосконалення конструкції його технічних засобів, а також методичного забезпечення підготовки й перепідготовки спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.354.2-554 + О801.707 +
Шифр НБУВ: РА335949

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Дейнеко Н.А. 
Підвищення ефективності функціонування пристроїв управління і захисту електротехнічних комплексів за рахунок удосконалення системи їх контролю: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Н.А. Дейнеко ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто джерела похибок системи контролю, проведено класифікацію та оцінено ступінь їх впливу на кінцеві результати контролю технічного стану пристроїв керування та захисту в електротехнічних комплексах (ЕТК) міського електричного транспорту (МЕТ) за умов визначення якості їх функціонування. На підставі отриманих аналітичних залежностей доведено, що мінімізація числа параметрів контролю за інформативною значимістю має деяку абстрактність. З метою вибору контрольних параметрів пристроїв ЕТК МЕТ обгрунтовано необхідність проводити їх додаткову мінімізацію за ймовірністю безвідмовної роботи пристроїв за цими параметрами. Запропоновано для оцінювання технічного стану пристроїв керування та захисту ЕТК МЕТ за умов експлуатації використовувати метод допускного контролю, який дозволяє у порівнянні з іншим методами спростити методику контролю та підвищити його вірогідність. Доведено можливість визначення величини сталого значення діагностичної напруги залежно від величини та тривалості струму, який протікає через ізоляцію, з метою використання отриманої інформації для оцінки технічного стану силових і вторинних кіл притроїв керування та захисту за умов експлуатації, що дозволяє скоростити тривалість контролю та виключити можливість ушкодження ізоляції під час випробувань. Запропоновано використовувати метод послідовних наближень як математичний апарат для дослідження пристроїв із зворотними зв'язками та жорсткими вимогами за вихідного параметру, що дозволяє одержати аналітичні вирази для визначення основних показників якості роботи й оптимізувати набір внутрішніх параметрів, придатних для оцінки технічного стану пристроїв. Розроблено кількісний критерій оцінки якості методик для контролю технічного стану пристроїв керування та захисту ЕТК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.7
Шифр НБУВ: РА317778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського