Комісарик М.І. Педагогічні умови використання фітоклімату в реабілітаційно-профілактичній роботі дитячих будинків для дітей-сиріт: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.І. Комісарик ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.
Розкрито досвідно-матеріальні засади формування уявлень про фітоклімат. Визначено основні осередки фітосередовища ділянки дитячих будинків і чинники їх формування. Розглянуто педагогічні умови, закономірності та тенденції виховання пізнавальних інтересів дітей до рослинності природного довкілля. Висвітлено особливості методичного забезпечення процесу ознайомлення дітей з лікарськими рослинами як реабілітаційно-профілактичним засобом. Створено модель варіантної модульної технології організації навчально-виховної роботи з ознайомленням дітей з лікарськими рослинами. Розроблено дидактично-ілюстративний матеріал для ігрової діяльності відповідно до теми; систему тренувальних завдань для визначення поліфункціональності лікарських рослин; конспекти комплексно-тематичних блоків для ознайомлення дітей з лікарськими рослинами.