Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (175)Книжкові видання та компакт-диски (258)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р3(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бобко Л.О. 
Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово- економічного профілю у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Бобко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади (суть, зміст, форми, методи, засоби, особливості) гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю у позанавчальній діяльності. Проведено системний аналіз християнсько-педагогічних, соціально-педагогічних, наукових антропологічних концепцій гуманістичного виховання на різних етапах суспільно-економічного й політичного розвитку, уточнено й обгрунтовано поняття "гуманізм", "гуманність", запропоновано авторську дефініцію "гуманістичного виховання". Розроблено теоретичну модель системи гуманістичного виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю, визначено її структурні елементи: соціальний, особистісний, змістовий, функціонально-процесуальний, управлінський. Розглянуто особливості діяльності фахівця фінансово-економічного профілю, проаналізовано стан організації гуманістичного виховання й педагогічні умови його поліпшення. Охарактеризовано основні напрями, форми, методи, засоби гуманістичного виховання студентів, досліджено роль і місце самовиховання у процесі становлення й розвитку особистості. Проаналізовано складові гуманістичної свідомості, діяльності, а також гуманістичних відносин у системі "студент - студент", "студент - викладач", "викладач - студент".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА329366

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Плахотнікова Л.О. 
Економічні умови реформування вищої освіти в період трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Л.О. Плахотнікова ; НАН України. Ін-т демографії та соц. дослідж. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні проблеми взаємовпливу трансформації економічної системи та реформування системи вищої освіти. Для досягнення визначеної мети уточнено термінологічний апарат, зокрема, зміст поняття економічних умов реформування системи вищої освіти як сукупності параметрів, що характеризують якість і спосіб певних економічних відносин для системи і потребують прогресивних перетворень. Запропоновано класифікацію економічних умов і чинників, що становлять економічне середовище системи вищої освіти і впливають на процес його реформування. Здійснено аналіз і визначено особливості впливу економічних умов на процес фінансування та якість підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Розроблено рекомендації щодо удосконалення умов фінансування та підвищення якості підготовки фахівців вищими навчальними закладами на макро- та мікроекономічному рівнях. Запропоновано й обгрунтовано необхідні напрями державної політики щодо зміни економічних умов для подальшого розвитку та реформування вітчизняної системи вищої освіти за сучасних умов інтеграції та глобалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345174

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Дибкова Л.М. 
Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Дибкова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично й експериментально визначено психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх економістів, які полягають у врахуванні у навчальній діяльності індивідуальних особливостей студентів і впливають на успішність навчання та їх особистісний розвиток. Доведено наявність залежності між розвитком особистісних якостей студентів (рівня мотивації, самооцінки та суб'єктивного локусу контролю) та успішністю їх у навчальній діяльності. Розроблено й експериментально обгрунтовано технологію реалізації форм і методів індивідуального підходу, яка сприяє підвищенню ефективності формування професійної компетентності майбутніх економістів. Доповнено теорію та методику професійної освіти положенням про доцільність урахування у навчальному процесі таких особистісних якостей студентів, як мотивація, самооцінка, суб'єктивний локус контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Романова 
Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Романова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто питання підвищення результативності самостійної роботи студентів, яка виступає важливою складовою якості професійної освіти. Розкрито сутність понять "результативність навчальної діяльності", "результативна самостійна робота". Запропоновано модель самостійної роботи студентів, проаналізовано типологічний підхід до особистості суб'єктів навчання. Науково обгрунтовано взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов навчання, а також вплив цього взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійноі роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу в навчальних групах. Проаналізовано прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доведено взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизовано та узагальнено дані щодо впливу визначеного взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовано та експериментально перевірено систему організації самостійної роботи на основі взаємозв'язку індивідуально-типологічних особливостей студентів і дидактичних умов навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + У.р3(4УКР)-267 +
Шифр НБУВ: РА326531

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Хоменко С.В. 
Методика формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Хоменко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування економічних знань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій з урахуванням особливостей професійної підготовки, що сприяє поступовому й цілеспрямованому фаховому становленню студентів. Визначено роль економічного компонента знань у діяльності та підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Встановлено міжпредметні зв'язки, що утворюють комп'ютерні, економічні та технічні навчальні дисципліни, на базі яких побудовано двоступеневу інтеграційну модель і розроблено методику формування економічних зань у майбутніх інженерів-педагогів засобами комп'ютерних технологій. Доведено, що застосування нової методики навчання сприяє покращанню якості їх професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) ф +
Шифр НБУВ: РА357021

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Музичко Л.В. 
Особистісні чинники формування індивідуального стилю учіння студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Музичко ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему впливу особистісних чинників студентів на формування індивідуального стилю їх навчання. Проаналізовано стан розробки проблеми у сучасній і педагогічній науці. Розкрито суть понять, використаних для проведення дослідження. Визначено й обгрунтовано особливості прояву стилю студентів у процесі навчально-професійної діяльності. Розроблено програму експериментального дослідження й адаптовано до предмета дослідження діагностичний інструментарій для вивчення властивостей особистості, що впливають на розвиток стилю навчання. Експериментально встановлено особливості впливу особистісних чинників на розвиток певного стилю навчання студента. Розроблено та реалізовано програму формування впливу особистісних чинників на розвиток стилів навчання студентів. Установлено, що зазначені чинники прискорюють темпи розвитку даного стилю за умов спеціально організованого навчання. Доведено доцільність застосування цілеспрямованої тренінгової роботи, спрямованої на вдосконалення стильової поведінки, з метою формування стилів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364116

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Щербіна В.К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.К. Щербіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364156

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Ярощук І. Д. 
Підготовка майбутніх економістів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Д. Ярощук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 22 с. — укp.

Вперше визначено педагогічні умови підготовки майбутніх економістів (ПМЕ) до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Обгрунтовано зміст і структуру професійного спілкування економіста, удосконалено професіограму економіста. Визначено та конкретизовано критерії та показники, охарактеризовано рівні готовності майбутнього економіста до професійного спілкування. Розроблено теоретичну модель ПМЕ до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Визначено та перевірено педагогічні умови ПМЕ до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Рум'янцева К.Є. 
Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Є. Рум'янцева ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до них. Розкрито критерії, показники та рівні досліджуваної готовності. Розроблено й обгрунтовано модель процесу формування готовності майбутніх економістів до розв'язання творчих фахових завдань з урахуванням визначених критеріїв, показників і рівнів готовності (низький, середній і високий) до розв'язання творчих фахових завдань і запропонованих педагогічних умов (використання математичного, імітаційно-ігрового та комп'ютерного моделювання). Зазначено, що проведена експериментальна робота підтвердила дієвість розробленої моделі та педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА368359

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дутка Г.Я. 
Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.Я. Дутка ; АПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та перевірено на практиці дію принципу фундаменталізації у математичній підготовці майбутніх економістів. Сформульовано методологічні та концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Побудовано концептуальну модель на основі компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутнього економіста, яка базується на гуманістичному, системно-структурному, кібернетичному, синергетичному, інтеграційному, діяльнісному та акмеологічному підходах. Розроблено методику реалізації принципу фундаменталізації в професійній підготовці економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31 + У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Пуханова Л.С. 
Професійна підготовка майбутніх економістів у процесі навчання теорії ймовірності і математичної статистики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.С. Пуханова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано спрямування змісту навчання теорії ймовірності і математичної статистики на реалізацію мети і завдань професійної підготовки майбутніх економістів у ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Визначено зміст навчання теорії ймовірностей і математичної статистики майбутніх фахівців економічного профілю. Обгрунтовано провідні напрями підвищення ефективності професійної підготовки студентів економічних спеціальностей у навчанні теорії ймовірності і математичної статистики: реалізація професійної спрямованості навчання, посилення інтеграційних процесів, впровадження педагогічних інновацій, врахування ціннісно-мотиваційних та психолого-педагогічних аспектів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)в611.3 +
Шифр НБУВ: РА365084

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Ходикіна І.Ю. 
Університетська освіта в контексті інноваційного розвитку України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / І.Ю. Ходикіна ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2006. — 21 с. — укp.

Удосконалено теоретико-методологічні засади дослідження університетської освіти та розроблено рекомендації щодо удосконалення фінансових і мотиваційних принципів її функціонування за умов інноваційного розвитку. На підставі аналізу освітніх парадигм, документів міжнародного, європейського та національного рівнів уточнено положення щодо нової ролі сучасного університету: як складної соціоекономічної системи, діяльність якої пов'язана з виробництвом, накопиченням, збереженням та поширенням знань; суб'єкта соціально-економічного життя регіону; підсистеми національних та регіональних інноваційних систем; складову механізму формування інтелектуального потенціалу регіону та країни. У контексті системного підходу та економіки знань сформульовано визначення поняття "університетська освіта". Обгрунтовано вплив глобалізації та національних тенденцій на розвиток університетської освіти. Класифіковано проблеми трансформації вищої освіти України у Болонському процесі. Розкрито основні тенденції розвитку університетської освіти в Україні. На підставі експертної оцінки визначено перспективні напрями та механізми використання потенціалу вищої освіти, шляхи активізації науково-дослідних робіт у ВНЗ. Розроблено методичні рекомендації щодо формування системи мотивування наукової діяльності працівників освітньо-наукової сфери. Удосконалено фінансовий механізм інвестування освітньої діяльності шляхом активізації внутрішнього потенціалу суб'єктів освітньої сфери та використання можливостей зовнішнього середовища. Визначено шляхи активізації фінансування науково-освітньої діяльності в сучасних університетах, що за умов інноваційного розвитку необхідно здійснювати з урахуванням європейського досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345332

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Приходько Т.П. 
Формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності в процесі магістерської підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Приходько ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено категорію готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності складним, інтегративним професійно-особистісним утворенням, результатом їх магістерської підготовки. Розроблено концептуальну модель цього процесу та обгрунтовано педагогічні умови, що забепечують ефективне формування готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності й передбачають: інтенсифікацію процесу магістерської підготовки та педагогічну спрямованість її змісту, розвиток мотивації професійного педагогічного самовдосконалення, формування професійної педагогічної ідентичності. Уточнено понятійно-категоріальний апарат теорії готовності фахівця до викладацької діяльності, критерії та показники такої готовності майбутнього економіста. Удосконалено організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх економістів у магістратурі на основі активних форм і методів навчання: рефлепрактикуму, портфоліо-методу. Розвинуто науково-теоретичні уявлення про сутність, зміст і структуру готовності майбутніх фахівців до викладацької діяльності, професійну педагогічну ідентичність особистості, педагогічні основи організації освітнього процесу науково-педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА366988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Кошелева Н.Г. 
Формування готовності майбутніх економістів до проектування фахової діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Кошелева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Доведено необхідність формування стійкої фахової готовності, що має перспективний характер, і важливу роль засобів проектної діяльності в даному процесі. Визначено структуру готовності майбутніх економістів до проектування фахової діяльності, розроблено її теоретичну модель, обгрунтовано систему підготовки майбутніх економістів до проектування фахової діяльності, критерії та показники визначення рівнів сформованості даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА370121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Керекеша О.В. 
Формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Керекеша ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування оцінно-рефлексивної самостійності економістів за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано основні теоретичні підходи до організації самостійної роботи студентів у сучасній психологічно-педагогічній літературі. Розкрито суть і зміст даної самостійності у майбутніх економістів. Визначено компоненти та проведено діагностування рівнів її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню оцінно-рефлексивної самостійності економістів у процесі фахової підготовки. Розроблено й еспериментально апробовано методику формування оцінно-рефлексивної самостійності майбутніх економістів, що реалізується у ході фахової підготовки студентів I і II курсів різних спеціальностей економічного профілю, яка передбачає тренінгове навчання для викладачів і студентів та групове й індивідуальне консультування з питань організації самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363846

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Носач І.В. 
Формування професійних умінь і навичок майбутніх економістів у процесі вивчення інтегративних фахових дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Носач ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему реалізації інтегративного підходу до навчання предметів економічного циклу у фаховій підготовці майбутніх економістів, що навчаються в системі освіти "Коледж - ВНЗ". Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що процес вивчення інтегративних фахових дисциплін сприяє більш ефективному формуванню професійних умінь і навичок майбутніх економістів. Складовими структури впровадження курсу інтегративних фахових дисциплін за напрямом "Економіка" є моніторинг навчальної діяльності навчального закладу, визначення попереднього рівня підготовки студентів, діагностування та коригування фахових знань і професійних якостей (ступеня розвитку прогностичної активності, рівня готовності до використання професійних знань, умінь і навичок у професійній діяльності), аналіз впливу вивчення впровадженого курсу інтегративних фахових дисциплін у навчальний процес, використання результатів оцінювання навчальної діяльності на основі багатокритеріальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА361643

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бабаян О.О. 
Формування професійній компетентності майбутніх економістів засобами імітаційно-рольового моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Бабаян ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сутність професійної компетентності економіста, її зміст, методи формування, критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх економістів. Обгрунтовано імітаційно-рольове моделювання як засіб ефективного формування професійної компетентності студентів економічного напряму. Розроблено й упроваджено імітаційно-рольові моделі для навчання майбутніх економістів, здійснено експериментальну перевірку ефективності формування професійної компетентності студентів-економістів засобами імітаційно-рольового моделювання. Подальшого розвитку набули положення про сутність та структуру професійної компетентності майбутніх економістів, критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності студентів-економістів. Удосконалено засоби формування професійної компетентності майбутніх економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА368626

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Гейзерська Р.А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх магістрів економічного профілю у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.А. Гейзерська ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу результатів досліджень, проведених вітчизняними та зарубіжними науковцями у сфері психології та педагогіки, розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми формування професійно значущих якостей майбутніх магістрів економічного профілю. Розкрито суть поняття "професійно значущі якості магістра економічного профілю". Визначено складові даних якостей, окреслено шляхи їх формування. На теоретичному та практичному рівнях розроблено умови вдосконалення процесу формування професійно значущих якостей майбутніх магістрів економічного профілю. Експериментально перевірено педагогічні умови такого формування, наведено їх змістове обгрунтування і механізм впровадження в практику підготовки майбутніх магістрів економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА360696

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Грущенко Л.М. 
Формування професійно-орієнтованого ставлення до дисциплін психолого-педагогічного циклу у студентів економічного університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Грущенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності формування професійно-орієнтованого позитивного ставлення до дисциплін психолого-педагогічного циклу у студентів економічного університету у процесі одержання другої спеціальності. Зазначене формування розглянуто як складову пошуків життєвих смислів і цінностей особистості. Експериментально доведено, що за традиційних умов навчання ставлення студентів до дисциплін психолого-педагогічного циклу розглянуто як складне системне утворення, структура якого визначається проекціями основних систем життєдіяльності (поточного життєзабезпечення, особистісного розвитку, навчальної діяльності, соціальної взаємодії, професійного становлення). Засадничими відповідної роботи зі студентами у межах експериментального дослідження використано концептуальні положення, відповідно цим положенням створено психолого-педагогічні умови. Для реалізації цих положень запропоновано програму роботи, впровадження якої дозволило суттєво підвищити професійно-орієнтоване ставлення студентів до дисциплін психолого-педагогічного циклу, покращити результативність відповідних навчальних предметів, посилити їх вплив на особистісний розвиток майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 р(4УКР)3-2 + У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА350008

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Зінченко В.О. 
Формування професійної спрямованості студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.О. Зінченко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, за яких забезпечується ефективне формування професійної спрямованості майбутніх економістів. Розроблено та впроваджено методику викладання курсу "Вступ до спеціальності". Висвітлено підходи щодо надання змісту фундаментальних економічних дисциплін професійної спрямованості у контексті його наближення до реальної господарської практики. Наведено приклади підбору та створення проблемних і творчих завдань з алгоритмом їх вирішення студентами самостійно. Експериментально доведено, що запропоновані педагогічні умови формування професійної спрямованості є максимально ефективними лише у разі їх комплексної наявності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335230

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського