Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (329)Книжкові видання та компакт-диски (216)Журнали та продовжувані видання (186)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Федорченко А.В. 
Застосування концепції соціально-етичного маркетингу в економіці України (на прикладі металургійної галузі): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / А.В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні питання удосконалення систем маркетингового управління підприємствами чорної металургії з позицій соціально-етичного маркетингу. Визначено фактори, що впливають на процес трансформації систем маркетингового управління промисловим підприємством, розкрито й удосконалено маркетингову сутність понять соціально-етичного й екологічного маркетингу, а також обгрунтовано напрямки впровадження елементів системи екологічного маркетингу в практику господарювання вітчизняних підприємств металургійної галузі. Розроблено методику визначення ефективності використання концепції соціально-етичного маркетингу в чорній металургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА311792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Карпова Я.Ю. 
Маркетинг у системі управління товарними ринками в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Я.Ю. Карпова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми управління товарними ринками, зокрема, у період формування ринкових відносин в Україні. Наведено визначення таких понять, як "товарний ринок", "система маркетингового інформаційного управління товарними ринками". Розроблено методологію системи моніторингу вітчизняних товарних ринків на основі концепції маркетингу та балансового методу. Визначено функціональну структуру маркетингової інформаційної системи управління товарними ринками, яка є єдиною системою обміну інформацією на основі сучасних комп'ютерних комунікаційних технологій. Запропоновано підхід до розрахунку інтегрального показника оцінки ефективності функціонування вітчизняних товарних ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5-21 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА372234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Дейнека О.І. 
Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / О.І. Дейнека ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні положення та розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону. Визначено роль маркетингу для забезпечення економічного розвитку регіону. Запропоновано трактування терміну "маркетинг регіону". Установлено основні функції маркетингу регіону (аналітичну, інформативну та соціальну), проведено їх аналіз, а також досліджено та класифіковано основні інструменти. Розроблено методичні рекомендації щодо створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення "Маркетинг регіону". Запропоновано графічні моделі впливу реалізації маркетингу регіону на його економічний розвиток для цільових ринків і систему індикаторів моніторингу маркетингового забезпечення економічного розвитку регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА356695

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Федорченко А. В. 
Маркетингові дослідження: системний підхід: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 34 с. — укp.

Сформовано сучасне бачення та трактування категорії системи маркетингових досліджень як важливої складової системи управління підприємством. Визначено її роль, місце й основні сутнісні характеристики у контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов ринкової невизначеності. Доведено необхідність посилення його ролі в системі економічних наук. Встановлено головні аспекти розробки нової цілісної теорії фірми. Досліджено перспективні напрями застосування системного підходу в аналізі складних економічних систем відкритого типу. Показано, що більшість завдань управління ними належить до класу слабкоструктурованих. Розроблено економіко-математичні моделі. Оцінено сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України у їх взаємозв'язку із загальносвітовими тенденціями. Доведено необхідність подальшого поглиблення спеціалізації дослідницьких установ і розробки специфічних інформаційних продуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА371193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Орленко 
Методи і моделі та комп'ютерізовані засоби підтримки прийняття рішень в маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Наталія Станіславівна Орленко ; Київський національний економічний ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0,021 в612 + У9(4Укр)211.1 в612
Шифр НБУВ: РА310884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Григорчук Т. В. 
Педагогічні засади проектування мультимедійного методичного комплексу з маркетингу для дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Григорчук ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процес становлення та розвитку педагогічного проектування навчальних засобів загалом і засобів дистанційного навчання зокрема. Виявлено особливості формування професійних компетентностей фахівців, задіяних у сфері маркетингу. Розглянуто маркетинг як особливий вид ринкової та соціальної діяльності. Розроблено професіограму фахівця-маркетолога. Створено й імплементовано в навчально-виховний процес навчально-методичний комплекс з маркетингу для дистанційного навчання з методикою його використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р + Ч481.290
Шифр НБУВ: РА373425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Лісовіна О.М. 
Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Лісовіна ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку системи маркетингу і суспільних потреб. У даному контексті розглянуто питання потреб і платоспроможного попиту, формування умов маркетингу в перехідний період в Україні, а також передумови його впровадження в національну економіку, маркетингову стратегію підприємства (фірми) на основі платоспроможного попиту населення, імовірну модель ефективного маркетингу підприємств різних форм власності, перспективи розвитку маркетингу в країні. Визначено додаткові функції системи маркетингу за умови двохсекторної моделі економіки України (вивчення потреб, що задовольняються групою так званих суспільних товарів). Проаналізовано маркетингову стратегію на мікрорівні, запоропоновано шляхи поєднання маркетингу на макро- та мікрорівнях. На основі проведених досліджень розроблено теоретичні положення про можливість використання системи маркетингу у вивченні кола потреб, що не входять у сферу ринкового забезпечення; про можливість угрупування потреб залежно від доходів різних верств населення, що відкриває шляхи використання методу ринкової сегментації і для "неприбуткової продукції"; про маркетингову стратегію підприємства (фірми) щодо неринкового попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА328212

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Мозгова Г.В. 
Регулювання інформаційного середовища маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.В. Мозгова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано значущість ресурсного потенціалу та розвитку ринку маркетингової інформації. Розроблено методичні рішення та практичні рекомендації щодо регулювання інформаційних ресурсів для забезпечення економіки знань за умов інформатизації суспільства. Виявлено суть ресурсного потенціалу маркетингової інформації. Розкрито механізм регулювання інформаційного середовища маркетингу. Запропоновано модель регулювання процесів накопичення та трансформації професійних знань як фундаментальної умови розвитку попиту на маркетингову інформацію, що сприяє формуванню інформаційного середовища для ефективної взаємодії суб'єктів ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф +
Шифр НБУВ: РА345144

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Лисенко В.П. 
Розвиток та організація маркетингових досліджень в Україні в умовах глобалізації бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.П. Лисенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Здійснено всебічне дослідження актуальної у теоретичному та практичному аспектах проблему становлення та розвитку в Україні системи маркетингових досліджень у контексті розкриття сучасного потенціалу їх ефективного використання у межах системи організації управління, планування та регулювання економічних процесів. Проаналізовано передумови зародження маркетингових досліджень у світі, визначено основні результотвірні чинники їх розвитку. Здійснено класифікацію й охарактеризовано етапи еволюції маркетингового дослідницького ринку. Вивчено теоретико-методологічні принципи та розглянуто практику організації даних досліджень. Розкрито характерні особливості та тенденції ринку маркетингових досліджень у світі та, зокрема, в Україні. Висвітлено тенденції подальшого розвитку даного системного явища в Україні та сформульовано конкретні пропозиції щодо розробки програми підтримки галузевого розвитку з боку держави. Удосконалено світову типологізацію складових елементів маркетингових досліджень у метою досягнення максимального ефекту від їх проведення в системі планування на підприємстві в Україні. Розроблено підхід щодо формування алгоритму проведення й організації маркетингового дослідження в Україні, а також заходи щодо підвищення ефективності їх проведення. Розроблено модель оцінки цієї ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА338018

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Лискова С. С. 
Розробка комплексу регіонального маркетингу для підвищення привабливості території: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / С. С. Лискова ; НАН України, Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Наведено нове розв'язання науково-прикладного завдання зі зменшення міжрегіональної диференціації шляхом теоретичного узагальнення положень щодо розробки комплексу регіонального маркетингу та поглиблення на даній основі практики побудови регіональної маркетингової системи для підвищення привабливості території. Визначено роль і місце регіонального маркетингу в системі регіональної політики. Систематизовано методичні підходи до розробки комплексу регіонального маркетингу на підставі використання відповідних класифікаційних ознак. Висвітлено наукові засади розробки комплексу регіонального маркетингу на основі визначення його структури. Вдосконалено територіальний підхід до оцінювання конкурентоспроможності областей України на базі коефіцієнтів за чотирма групами показників і зіставлення їх рейтингу. Узагальнено прийоми аналізу показників економічної сфери, спеціалізації та темпів розвитку регіону на основі встановлення його можливостей. Запропоновано системний підхід до діагностики конкурентних переваг регіону. Висвітлено регіональну маркетингову стратегію розвитку території. Встановлено методичні положення щодо організації процесу поступального підвищення привабливості території шляхом посилення конкурентних переваг регіону. Обгрунтовано комплексний підхід до формування регіональної маркетингової системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЛУГ)60 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА384075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Носова Є.А. 
Статистичне забезпечення маркетингових досліджень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.10 / Є.А. Носова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено проблеми створення статистичного забезпечення маркетингових досліджень. Рокрито суть, а також розглянуто структуру й етапи маркетингового дослідження. Визначено роль статистики у забезпеченні його ефективності. Обгрунтовано необхідність створення статистичного забезпечення маркетингового дослідження. Визначено класифікації та групування, що мають бути використані для побудови зазначеного статистичного забезпечення. Розроблено його елементи у частині визначення джерел первинної та вторинної інформації, організації первинного статистичного спостереження, побудови системи статистичних поазників, використання статистичних методів для здійснення аналізу, моделювання та прогнозування у маркетингових дослідженнях. Розглянуто особливості побудови структури статистичного забезпечення окремих сегментів ринку. Обгрунтовано засади та визначено елементи статистичного забезпечення ринку молока та молочних продуктів, що дозволило здійснити маркетингове дослідження даного ринку в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 в611.326 + У9(4УКР)211.1 в611.326 +
Шифр НБУВ: РА363826

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Буняк Н.М. 
Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Н.М. Буняк ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи щодо формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку регіональної економіки, використання якої спрямоване на одержання тривалих конкурентних переваг. Проаналізовано теоретичні засади регіонального маркетингу, визначено особливості й окреслено послідовність етапів формування та реалізації маркетингової стратегії регіону. Запропоновано використовувати інтегральний показник конкурентоспроможності регіону для визначення ефективності функціонування маркетингу на регіональному рівні. Наведено оцінку рівня конкурентоспроможності регіонів України як місця організації бізенсу, проживання населення та організації відпочинку. Обгрунтовано методику та практичні рекомендації щодо вибору маркетингової стратегії розвитку регіону та механізмів її реалізації. Визначено маркетингові можливості підвищення конкурентоспроможності Волинської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА344160

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Ромащенко І.В. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу сфери управління у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Ромащенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх маркетологів готовності до інноваційної діяльності у ринковій економіці. Доведено сутність і роль категорії управління навчальним процесом, конкретизовано зміст понять "знання маркетолога", "вміння", "навички", "професійна позиція". Вдосконалено зміст і методику формування професійної компетентності фахівців сфери управління з маркетингу, що передбачає теоретичне оновлення й удосконалення професійних знань, умінь і навичок. Набули подальшого розвитку компоненти професійної компетентності маркетологів сфери управління, розширено уявлення про критерії оцінювання рівнів їх сформованості. Уточнено структуру та зміст вивчення маркетингу іншомовного спілкування для формування професійних компетентностей. Визначено сутність професійної компетентності маркетолога, її зміст та структуру. Розроблено модель формування професійної компетентності маркетологів сфери управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р
Шифр НБУВ: РА374991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського