Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (91)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)372.0-813$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Шишкіна О.В. 
Вплив залізнично-автомобільних перевезень на ефективність формування містоутворюючих підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Шишкіна ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено транспортно-економічні умови та специфічні особливості формування містотвірних підприємств (МП), визначено вплив транспорту на їх формування та розвиток, виявлено принципи раціональної організації залізничо-автомобільного забезпечення вантажних перевезень, визначено основні напрямки формування транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано ситуативно-регіональних підхід до визначення результативності залізничного й автомобільного обслуговування МП, застосування якого дозволило встановити систему організаційно-економічних показників оцінки ефективності транспортного забезпечення виробництва й оптимальні пропорції використання різних видів транспорту в забезпеченні регіональних процесів формування даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА372014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кушнир І.Ю. 
Ефективність вантажних залізничних перевезень в Україні та її підвищення в умовах глобалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Ю. Кушнир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

Розкрито суть понять "ефективність вантажних залізничних перевезень" і "ефективність вантажних міжнародних залізничних перевезень" з урахуванням специфіки розвитку транспорту за сучасних умов господарювання. Систематизовано структурні елементи комплексного підходу щодо підвищення ефективності даних перевезень. З урахуванням принципів логістики проаналізовано поняття "міжнародні транспортні коридори". Доведено доцільність оптимізації структури національної мережі міжнародних транспортних коридорів. Визначено критерії оцінки ефективності роботи транспортного підприємства з урахуванням втрат на утримання та оновлення рухомого складу. Обгрунтовано доцільність створення спеціалізованого оператора внутрішніх перевезень вантажів з метою активізації процесу залучення інвестицій для даного оновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813,0-07 +
Шифр НБУВ: РА331211

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Паламарчук І.В. 
Контрактні перевезення як чинник підвищення конкурентоспроможності залізниць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Паламарчук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможних тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Обгрунтовано необхідність і розроблено практичні рекомендації щодо впровадження контрактних перевезень на залізничному транспорті як інструмента підвищення його конкурентоспроможності. До наукового обігу введено поняття "контрактні перевезення", визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту за умов подальшого посилення конкуренції. Обгрунтовано перспективні види контрактних залізничних перевезень для залізничного транспорту України. Запропоновано методичні підходи щодо визначення собівартості вантажних контрактних залізничних перевезень. На підставі аналізу існуючих методів ціноутворення на вантажні залізничні перевезення та з урахуванням чинника посилення конкурентної боротьби на ринку вантажних перевезень створено методику побудови тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Розроблено програмне забезпечення для визначення собівартості та побудови тарифів на контрактні перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866 +
Шифр НБУВ: РА362466

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Рудаков О. Г. 
Нова стратегія ціноутворення вантажних залізничних перевезень в Україні: методологія, проблеми, шляхи вирішення: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Г. Рудаков ; Рада по вивч. продукт. сил України НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Поглиблено теоретико-методологічні засади механізму ціноутворення, проведено аналіз сучасного стану розвитку ринку залізничних перевезень (ЗП) вантажів. Узагальнено досвід зарубіжних країн щодо тарифної політики на ринку вантажних ЗП, систематизовано основні фактори, що впливають на процес тарифоутворення. Проведено оцінювання та декомпозицію наслідків державно-монопольної моделі ціноутворення. Запропоновано модель демонополізації ціноутворення на вантажні ЗП, яка базується на методі межових цін, що поєднує державне регулювання та вільний вибір підприємствами рівня тарифів залежно від попиту та пропозиції транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866
Шифр НБУВ: РА375323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Андрієнко М.М. 
Організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.М. Андрієнко ; Держ. економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше введено поняття "організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень" як систему організаційних, економічних, правових, управлінських і регулювальних дій і процесів, які впливають на ефективність здійснення сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень. Запропоновано у структурі механізму сервісного обслуговування виділити два блоки, які характеризуються функціями оперативного адаптування до змін потреб і вимог клієнтури та гармонізуватимуть економічні інтереси сервісного центру та вантажовласників. Рекомендовано діяльність сервісного центру та вантажовласників оцінювати величиною доходу за добу. Удосконалено сукупність показників як збалансовану систему, що вивчає ефективність діяльності центру транспортного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813.924 +
Шифр НБУВ: РА364259

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Альошинський Є. С. 
Основи формування процесу міжнародних вантажних залізничних перевезень: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / Є. С. Альошинський ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 40 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О284(0)
Шифр НБУВ: РА369518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Богомолова Н.І. 
Стратегія організаційно-економічного розвитку залізничних рефрижераторних перевезень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Н.І. Богомолова ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено протиріччя між рівнем розвитку залізничного холодотранспорту України та вимогами транспортного ринку, які покладено в основу формування стратегії організаційно-економічного розвитку рефрижераторних перевезень. Зазначено, що як дану стратегію розроблено та обгрунтовано нову концепцію - "залізнична холодотранспортна система" (ЗХТС). Виявлено передумови формування, фактори становлення та розвитку системи, сформульовано організаційно-економічні принципи, розкрито сутність і зміст економічного механізму розвитку ЗХТС. Наведено методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування даної системи та оцінки якості доставки вантажів, що швидко псуються. Обгрунтовано основні напрямки реалізації стратегії: реструктуризацію управління, нову систему фінансового планування, гнучку тарифну політику, техніко-технологічне оновлення рефрижераторного парку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 +
Шифр НБУВ: РА323896

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ломотько Д.В. 
Удосконалення технології перевезення вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Ломотько ; Харк. держ. акад. залізн. транспорту. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено питання удосконалення технології перевезення вантажів у межах транспортно-експедиційного обслуговування (ТЕО), а також розроблено методики впровадження ефективної технології нових транспортних послуг на прикладі послуги завезення-вивезення вантажів. Проаналізовано загальний стан технології здійснення транспортно-експедиційного обслуговування на закордонних і українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання в цій області. Ефективність технологічних варіантів ТЕО здійснено за запропонованою ринково-орієнтованою методикою обгрунтування, яка враховує вдосконалений критерій максимуму економічної вигоди вантажовласника. Запропоновано вдосконалені показники якості технологічних елементів, а також комплексний показник якості транспортно-експедиційного обслуговування. Установлено доцільність використання методу Бокса - Дженкінса для прогнозування технологічної ситуації в районі тяжіння залізничної станції. Вперше розроблено математичну модель на мережі Петрі, що реалізує взаємодію залізничного та автомобільного транспорту під час завезення-вивезення вантажів, а також удосконалену методику визначення оптимального режиму роботи вантажно-розвантажувального фронту. Обгрунтовано технологію ТЕО за запропонованою методикою, спрямованою на підвищення прибутку залізниці. За даних умов встановлення оптимального рівня тарифу за технологічними варіантами ТЕО досягнуто з використанням оптимального розміру знижки в межах, достатніх для одержання прибутку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА312252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Левицький І.Ю. 
Удосконалення технології прискореної доставки вантажів на залізницях України в умовах ринку транспортних послуг: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.Ю. Левицький ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення технології прискореної доставки вантажу на заданих напрямках. Розроблено методику виявлення варіантів скорочення термінів доставки з визначенням тарифу на її реалізацію. Наведено приклад розрахунку прискореної доставки вантажу для повагонної відправки з станції Кайдацька Придніпровської залізниці до станції призначення Шабо Одеської залізниці. Досліджено вантажну та комерційну діяльність і терміни доставки вантажів на закордонних та українських залізницях, визначено найбільш важливі завдання у сфері удосконалення технології прискореної доставки вантажів. Запропоновано ринково-орієнтовану методику визначення ефективного технологічного варіанта прискореної доставки вантажу з метою розширення ринку послуг для клієнтів і одержання додаткового прибутку залізницею. Розроблено математичну модель прискореного перевезення вантажу з урахуванням додаткових заходів. Обгрунтовано методику побудови залежності додаткових витрат від часу скорочення доставки вантажу для регулювання тарифних відносин залізниці та клієнтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 + О380.332.3 +
Шифр НБУВ: РА333148

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Ломотько Д.В. 
Формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Д.В. Ломотько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 38 с. — укp.

Досліджено формування транспортного процесу залізниць України на базі логістичних принципів за умов технічних, технологічних, інфраструктурних і фінансових обмежень для одержання синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Розроблено концепцію формування системи логістичних центрів залізниць України у вигляді багаторівневої організаційної структури в єдиному технологічному й інформаційному середовищі, впровадження якої сприяє досягненню синергетичного ефекту під час виконання вантажних перевезень. Дану концепцію створено з використанням комплексу моделей, що реалізує транспортний процес сумісної роботи залізниць з іншими видами транспорту у межах транспортних вузлів, та моделей технологічних процесів за умов розподілу обмеженого ресурсу під час формування виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з оптимізацією маршруту прямування поїздів. Удосконалено методи планування вантажної роботи на залізничному полігоні у межах виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з урахуванням невизначеності вихідних даних і розроблено методи організації раціональної технології управління інформаційними логістичними потоками за умов формування системи підтримки прийняття рішень з оптимізацією процесу відбору інформації. З'ясовано, що використання запропонованих підходів передбачає урахування невизначеності у процесі організації вагонопотоків і дозволяє скоротити простій вантажного вагону під однією вантажною операцією на 2,9 %, прискорити обіг вантажного вагону на 1,6 %. Удосконалено процедуру перерозподілу синергетичного ефекту між елементами виробничо-транспортних логістичних ланцюгів з використанням системи стимулювання підрозділів й управлінням ресурсами на базі лізингових схем, а також сформовано критерій оцінювання ефективності варіантів транспортно-логістичного обслуговування для вантажовласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 +
Шифр НБУВ: РА360309

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського