Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (196)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.523.54$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Данілова Л.Л. 
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Данілова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2004. — 24 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних товарів, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку товарів для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального асортименту. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик товарів для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА329411

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бойченко М.Г. 
Моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.Г. Бойченко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію моделювання процесів управління комерційною діяльністю металоторговельної компанії. Згідно з розробленою концепцією запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, удосконалено комплексну модель визначення економічно обгрунтованого обсягу закупівель металопродукції у виробників. Створено модель визначення ціни продажу продукції залежно від наповнення портфеля замовлень. Розвинуто механізм управління динамічним портфелем споживчих замовлень металоторговельної компанії. Удосконалено структуру інформаційної системи управління комерційною діяльністю даної компанії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-592 + У9(4УКР)421.523.54в611 + У9(4УКР)843.52в611 +
Шифр НБУВ: РА345083

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ткач Л.В. 
Синтез логістичної системи металоторговельної компанії: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.В. Ткач ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми функціонування металургійної галузі України, удосконалення управління логістичною діяльністю підприємств цієї галузі. З використанням сучасних проектних методів управління створено концепцію синтезу логістичної системи металоторговельної компанії, яка дозволяє досягти максимальної реалізації її потенціалу за рахунок оптимізації матеріальних й інформаційних потоків у межах єдиного проекту розвитку. На базі запропонованої концепції синтезовано комплекс механізмів управління, а саме: удосконалено маркетинговий механізм управління потоками металопродукції; розроблено організаційно-проектний механізм управління логістичним ланцюгом металотрейдера; розроблено механізм проектування каналів розподілу збутової логістики металотрейдера. Розвинуто підходи стосовно практичної реалізації механізмів прийняття управлінських рішень на базі проектної системи управління логістичною діяльністю металоторговельної компанії ТОВ "УГМК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-591 + У9(4УКР)421.523.54 +
Шифр НБУВ: РА353953

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського