Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Х893.9(4УКР)413.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Дячук В. І. 
Використання спеціальних знань при розслідуванні дорожньо-транспортних пригод: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / В. І. Дячук ; Акад. упр. МВС України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито основні теоретико-прикладні аспекти форм використання спеціальних автотехнічних знань і шляхів їх подальшого розвитку. Визначено основні напрями вдосконалення використання спеціальних знань за розслідування дорожньо-транспортних злочинів, а також розроблено криміналістичні рекомендації з оптимального використання спеціальних автотехнічних знань за проведення слідчих дій, фіксації їх ходу та результатів за розслідування дорожньо-транспортних злочинів. З'ясовано особливості призначення та проведення окремих видів судових експертиз за розслідування дорожньо-транспортних пригод, з'ясовано сучасні можливості судово-автотехнічної експертизи. Сформульовано пропозиції для внесення змін і доповнень до проекту КПК України №1233, а також до нормативно-правових актів, які регламентують діяльність з організації та проведення судових експертиз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.91 + Х894.9(4УКР)312.1
Шифр НБУВ: РА376444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Луцюк П.С. 
Особливості процесуального доказування в ході дослідження дорожньо-транспортних пригод, вчинених в несприятливих умовах: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / П.С. Луцюк ; Акад. адвокатури України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне та системне вивчення процесу доказування у ході дослідження дорожньо-транспортних пригод (ДТП), вчинених за несприятливих умов. Теоретично обгрунтовано та проаналізовано практику використання криміналістичних, судово-медичних і процесуальних знань у забезпеченні органів, що проводять досудове слідство та судовий розгляд цієї категорії справ. Досліджено загальнотеоретичні, правові та процесуальні засади впливу об'єктивних факторів навколишнього середовища місця ДТП у контексті взаємозв'язку факторів їх освітленості, зустрічного руху транспортних засобів, прозорості атмосфери, стану вітрового склад та транспортного засобу, недостатньої видимості, стану зору водія, особливостей сприйняття зорової інформації учасниками пригоди. Запропоновано внести певні зміни до Кримінально-процесуального кодексу України з метою вдосконалення чинної системи джерел доказів, базуючись на реаліях і практиці. Запропоновано певні висновки для вдосконалення практики використання процесуальних і криміналістичних знань і підвищення ефективності роботи органів дізнання, слідства та суду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)312.1 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА364183

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ветрогон О.А. 
Підвищення точності результатів експертизи швидкості при дорожньо-транспортній пригоді: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.А. Ветрогон ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Запропоновано енергетичний підхід для обчислення швидкості автомобіля у разі дорожньо-транспортної пригоди (ДТП), заснований на визначенні його кінетичної енергії до зіткнення за величиною деформації ушкодженої конструкції. Вперше одержано скінченноелементну модель реконструкції процесу деформації автомобільної конструкції у разі ДТП, що дозволяє точно описати обернений процес для складних геометричних форм. Запропоновано новий метод подання геометричних, фізичних та експлуатаційних властивостей автомобіля, що дозволяє моделювати його поведінку за екстремальних умов експлуатації. Встановлено, що методика експертизи швидкості у разі ДТП, яка базується на скінченноелементному моделюванні, дозволяє одержати похибку визначення швидкості автомобіля до зіткнення менш 7 %. Науково обгрунтовано методику експертизи швидкості автомобіля у разі ДТП, яка базується на числовому аналізі результатів вимірювань величини ушкодження конструкції автомобіля, що дозволяє автоматизувати процес одержання результатів експертизи, а також знижує похибки суб'єктивного характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА368469

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Климчук М.П. 
Розслідування злочинів про порушення правил безпеки дорожнього руху та експлуатації транспортних засобів (криміналістичні та процесуальні аспекти): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / М.П. Климчук ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розглянуто процесуальні й організаційні проблеми розслідування злочинів про порушення правил безпеки дорожнього руху й експлуатації транспортних засобів й обгрунтовано шляхи їх вирішення. Розкрито особливості проведення основних процесуальних і слідчих дій, а також взаємодії слідчого з іншими суб'єктами доказування. Розроблено алгоритм дій слідчого з розслідування злочинів про порушення правил безпеки дорожнього руху й експлуатації транспортних засобів. Акцентовано увагу на провідній ролі відомчого контролю, прокурорського нагляду та судового контролю, що здійснюється під час розслідування злочинів даної категорії слідчим з урахуванням його специфіки. Науково обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства та відомчих нормативно-правових актів з досліджуваних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)121 + Х893.9(4УКР)413.91 + Х894.9(4УКР)312.1 +
Шифр НБУВ: РА349739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Петров С. Є. 
Розслідування незаконного заволодіння автотранспортними засобами: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / С. Є. Петров ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано класифікацію злочинів за кримінально-правовими та криміналістичними ознаками. Розкрито зміст основних елементів криміналістичної характеристики. Виявлено й описано їх взаємозв'язки. Розроблено алгоритми вирішення тактичних завдань розслідування на початковому та наступному етапах, яке зумовило розгляд проблем порушення кримінальної справи, типових слідчих ситуацій, проведення слідчих дій, використання спеціальних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)312.1 + Х893.9(4УКР)413.91
Шифр НБУВ: РА372258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кисельов В.Б. 
Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні: автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В.Б. Кисельов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Вперше розв'язано науково-технічну проблему визначення основних показників, за яких відбувається зіткнення транспортних засобів у разі дорожньо-транспортних пригод. Теоретичну основу становить фенометологічна теорія, яка встановлює залежність між змінюванням твердості деформованого металу і енергією, витраченою на таке деформування. Проведено перевірку запропонованих методик визначення роботи на деформування швидкостей руху автомобілів у разі їх зіткнення за проведення реальних судових автотехнічних експертиз. Вперше оцінено вплив швидкісних ефектів на змінюваність пластичних властивостей матеріалів. Розроблено модель матеріалу, чутливу до швидкості деформування. На підставі проведених досліджень розроблено методики визначення напружено-деформованого стану в області скінченних деформацій, які враховують різні типи зміцнення, ефект Баушингера і граничний стан матеріалу залежно від схеми напруженого стану та історії навантаження. Результати роботи впроваджено в практику судових автотехнічних експертиз в Україні, а також в навчальний процес в вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА366805

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
8.

Кашканов В.А. 
Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Кашканов ; Харк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

На основі теорії нечітких множин удосконалено метод розрахунку коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з доріжним покриттям з метою його використання під час розслідування механізмів дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за участі автомобілів, обладнаних антиблокувальними системами. З'ясовано задачі, які необхідно розв'язувати під час аналізу механізму ДТП, що уможливило визначення недолікі в існуючій методиці проведення автотехнічної експертизи. На підставі аналізу результатів теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено метод визначення дійсного значення коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям з урахуванням відомостей про тип і стан дорожнього покриття, тип, зношенність і тиск у шинах автомобля, завантаженість автомобіля і початкову швидкість гальмування, навіть за умов нечіткості початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361002

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського