Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (372)Книжкові видання та компакт-диски (197)Журнали та продовжувані видання (271)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.253$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Коган А.Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Ф. Коган ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Надано задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Радельчук Г.І. 
Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.І. Радельчук ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність побудови інформаційних навчальних комплексів (ІНК) на базі одного класу ІВМ РС, до якого приєднуються робочі місця учнів. Показано координованість системи та безконфліктність її функціонування. Побудовано адаптивно-параметричну модель навчання. Описано технологію розробки комп'ютеризованих навчальних курсів і розроблено пакет програм управління, який дозволяє автоматизувати основні функції управління процесом групового навчання. Надано рекомендації для проектування інтегрованого середовища комп'ютеризованих навчальних курсів. На базі побудованих моделей запропоновано загальну технологію автоматизованого групового навчання під управлінням викладача. Розроблено мультиконсольну інформаційну систему, яка базується на застосуванні таймерної технології, та встановлено, що екологічні характеристики таймерних ІНК є безпечними для здоров'я користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253.1
Шифр НБУВ: РА315198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Колесова О. А. 
Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. А. Колесова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 18 с. — укp.

Висвітлено проблему віртуалізованих освітніх технологій "мережевого суспільства" в просторі гіперреальності й інфотехномислення, завдяки чому збільшується кількість нових освітніх спільнот. Доведено, що інформаційно-комунікативна парадигма сучасної освіти вказує на необхідність трансформації інституціоналізованої освіти в контексті "суспільства знань", в якому освіта залучається у всі сфери життя соціуму та перетворюється на перманентний процес. Уточнено сприймання того, що в сучасних сферах науки та техніки рушіями стають не новації, а інновації, які демонструють орієнтацію освіти на запити інформаційної епохи, відповіді на які досягаються через креативний тип мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч311,01 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА380784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Олійник А.І. 
Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній освіті: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / А.І. Олійник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано роль інформаційних технологій у процесі інноваційного розвитку освіти. Показано, що впровадження інформаційних освітніх технологій є одним з головних чинників становлення та розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головною засадою впровадження даних технологій є висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях і адекватній інноваційно-інформаційному суспільстві моделі морального виховання його членів. Наголошено, що впровадження інформаційних освітніх технологій грунтується на собистісно орієнтованому підході до процесу навчання, відмові від науко- та раціоцентризму, розвитку творчого потенціалу особистості, вільному вираженні нею власних поглядів і переконань, емоцій і почуттів. Розкрито об'єктивну зумовленість і потребу інформатизації освіти як єдиного засобу швидкісної передачі інформації, інтенсифікації навчально-виховного процесу, нарощування об'єму знань, підвищення дієвості контролю успішності учнів і студентів, розширення інтелектуальних можливостей учасників навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311,011 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА357576

Рубрики:

      
Категорія:    
5.

Піскун 
Методи та засоби моделювання когнітивної поведінки користувача в адаптивних комп'ютерних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Олександр Варфоломійович Піскун ; НАН України; Інститут проблем моделювання в енергетиці. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826-01 + з970.810.8 + Ч311.253.11
Шифр НБУВ: РА310623

Рубрики:

      
6.

Сирота С.В. 
Моделі і засоби створення інтелектуальних компонентів навчальних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Сирота ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України і М-ва освіти і науки України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З застосуванням методу аналізу формальних понять Віллє-Гантера (АФП) здійснено формування бази знань систем дистанційної освіти та розроблено метод і технологію, які дозволяють формалізувати інтенсіональні поняття та залежності між ними шляхом представлення їх структури у вигляді решіток з наступним перетворенням у ієрархічну семантичну мережу. Розвинуто метод АФП для моделювання повністю визначених предметних областей шляхом введення обмежень на вхідні данні, одержання логчно непротирічної моделі та побудови ієрархічної структури бази знань у вигляді гіперконтексту. Розроблено метод автоматичного генерування питання-відповідних співвідношень за моделлю представлення знань у вигляді решіток формальних понять й автоматизовану процедуру вибору дистракторів у закритих питання-відповідних співвідношеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА344880

Рубрики:

      
7.

Зянчуріна І.М. 
Моделі та методи комп'ютерного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей користувачів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.М. Зянчуріна ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше одержано системну модель процесу комп'ютерного навчання, з використанням якої є можливим упорядкування засвоєного навчального матеріалу шляхом структуризації знання за умов організації процесу самоосвіти з урахуванням індивідуальних здібностей користувачів. Удосконалено статистичний метод одиночного приймального контролю за якісною ознакою шляхом його модернізації та поширення на процес оцінювання знань, що дозволяє оцінювати навчальні програми за дисциплінами, що вивчаються. Розвинуто методи кваліметрії, що застосовуються під час формування метрик оцінювання знань на базі введення узагальненої шкали порядку. Це дозволяє переводити коефіцієнт засвоєння знань у різні шкали оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970,826 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА336971

Рубрики:

      
8.

Ус М.Ф. 
Моделі, методи та засоби адаптації інформаційних технологій підтримки прийняття рішень і навчання до когнітивних можливостей користувачів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М.Ф. Ус ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2009. — 32 с. — укp.

Розроблено теоретичні та реалізаційні основи створення інформаційних технологій з метою підвищення ефективності сприйняття інформації, асиміляції знань і синтезу оптимальних рішень користувачами систем підтримки навчання та професійної діяльності. Підвищення ефективності обробки інформації запропоновано здійснювати на основі адаптивних інформаційних процесів з використанням когнітивних характеристик і станів людини шляхом зменшення інформаційного навантаженя та, як наслідок, підвищення продуктивності праці користувачів. На базі запропонованих моделей визначено систему показників когнітивного стану користувача, яка передбачає оцінювання продуктивних характеристик, переваг і рівня декларативних знань у межах предметної сфери. Запропоновано архітектуру, модель діалогу та шаблони проектування програмних засобів, які здійснюють адаптацію інформаційного потоку у напрямі машина - користувач і забезпечують ефективність процесів сприйняття й обробки інформації. Розроблено програмні засоби, що реалізують архітектуру адаптивних інформаційних систем для навчання та підтримки професійної діяльності користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА366596

Рубрики:

      
9.

Комар М.М. 
Особистість в умовах інформатизації освіти (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.М. Комар ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз особливостей розвитку особистості за умов інформатизації освіти. Висвітлено нові погляди щодо інформатизації й інтернетизації освіти. Виділено філософський аспект наукового терміну "інтернетизація". Розкрито вплив інформатизації й інтернетизації на розвиток та саморозвиток особистості. Визначено психологічні та педагогічні фактори її розвитку за умов інформатизації освіти. Проаналізовано явище "хакерство" та виявлено його подвійну природу. Показано наявність прагнення до розширення світогляду в особистості, її ціннісних орієнтацій та установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.253 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА349574

Рубрики:

      
10.

Осадчий В.В. 
Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Осадчий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше класифіковано вітчизняний і зарубіжний освітній і профорієнтаційний Інтернет-ресурс. Розроблено й обгрунтовано інформаційно-освітній портал і організаційні умови забезпечення його функціонування, а також педагогічні засади професійного консультування молоді за його допомогою (педагогічну концепцію, принципи відбору змісту, зміст, форми, методи та критерії ефективності). Удосконалено типологію інформаційних технологій, класифікацію комп'ютерних мереж. Розкрито суть понять "Інтернет", "Інтернет-технологія", "портал". Досліджено проблему стосовно освітніх можливостей мережі Інтернет. Розвинуто класифікацію інформаційних і мережних технологій, сучасні форми та методи професійного консультування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА340973

Рубрики:

      
11.

Титенко С. В. 
Програмне забезпечення онтологічно-орієнтованої системи керування інформаційно-навчальним Web-контентом: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.05.03 / С. В. Титенко ; НАН України, Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано, що засобом моделювання знань в інформаційно-навчальній Web-системі є онтологічно-орієнтована модель контенту, яка містить такі компоненти, як інформаційне наповнення, онтологія предметної області та дидактична функція. Модель контенту програмної Web-системи повинна врахувати такі сучасні освітні вимоги як міждисциплінарність знань, безпосередня орієнтація навчання на практичне застосування знань під час професійної діяльності й індивідуалізація навчального процесу. На підставі сформульованих вимог розроблено комплекс моделей і методів керування Web-контентом інформаційно-навчальних порталів (ІНП), основними з яких є об'єктно-орієнтована ієрархічно-мережева модель контенту, понятійно-тезисна модель формалізації смислу контенту, модель професійних компетенцій, метод автоматичної побудови онтології на бізі стенфордської моделі нечіткого виведення, алгоритм генерації тестових завдань і метод побудови індивідуального навчального Web-середовища. На базі запропонованого комплексу моделей і методів розроблено програмну систему керування Web-контентом ІНП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА381285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Горностай М.П. 
Розробка алгоритмів та методів персоналізації для систем електронного навчання: автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / М.П. Горностай ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено нові методи персоналізації для систем електронного навчання та побудовано архітектуру інформаційних систем її підтримки. Створено математичну модель персоналізації, обгрунтовано принципи побудови систем надання рекомендацій, визначено їх переваги. Розроблено новий метод надання рекомендацій для застосування у системах електронного навчання, з використанням якого створено алгоритм надання рекомендацій, орієнтований на покращання часу їх побудови. Проведено порівняльне дослідження результатів роботи нового й існуючих алгоритмів персоналізації на підставі реальних великих масивів даних. Продемонстровано підвищення рівня адекватності рекомендацій і скорочення часу їх підрахунку. Розроблено архітектури персоналізації інформаційних систем. Побудовано програмний прототип системи персоналізації (з використанням інструментальних засобів Microsoft Visual C 2005 Express Edition), а також програмні засоби для розповсюдженого середовища системи дистанційного навчання Moodle.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА361168

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського