Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (423)Книжкові видання та компакт-диски (201)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)6-2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Наливайко І.П. 
Виховання школярів засобами мистецтва у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.П. Наливайко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто розвиток виховання підростаючого покоління засобами мистецтва в історії педагогіки. Проаналізовано та розкрито теоретико-практичний досвід В.О. Сухомлинського щодо художньо-естетичного виховання школярів засобами мистецтва Павлівської середньої школи. За результатами аналізу праць педагога, архівних матеріалів, спогадів його колег та учнів виявлено основні форми та методи виховання школярів Павливської середньої школи засобами мистецтва: музичного, образотворчого, театрального, хореографічного, екранного. Обгрунтовано доцільність запровадження ідей В.О. Сухомлинського стосовно виховання школярів засобами мистецтва в навчально-виховний процес сучасної загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213
Шифр НБУВ: РА314129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ткаченко 
Виховання школярів засобами слова у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Ткаченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз спадщини видатного українського педагога, вченого і дитячого письменника В.О. Сухомлинського з проблеми виховання школярів засобами слова, розкрито його погляди на дану проблему. Висвітлено художньо-педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського як дитячого письменника, проаналізовано практичний досвід педагога, визначено форми, методи, засоби виховання словом, а також наведено приклади словесної творчості учнів та узагальнено досвід застосування творчого доробку видатного педагога в сучасній освітньо-виховній практиці. Одержані у процесі дослідження результати сприятимуть збагаченню історико-педагогічної науки. Зібраний і систематизований фактичний матеріал можна використовувати у процесі викладання історії педагогіки, етнопедагогіки, дитячої літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Носовець Н.М. 
Гуманістична спрямованість системи трудового виховання молоді в педагогічній спадщині А.С.Макаренка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Носовець ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний системний історико-педагогічний аналіз змісту, форм, методів трудового виховання молоді в педагогічній спадщині А.С.Макаренка та його поглядів щодо особистісного розвитку й професійного становлення учня в процесі трудового виховання. Висвітлено головні принципи системи трудового виховання А.С. Макаренка щодо її гуманізації, визначено напрями використання основних педагогічних положень організації системи трудового виховання А.С.Макаренка для професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання, обгрунтовано доцільність подальшого їх розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 +
Шифр НБУВ: РА329184

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Заліток Л. М. 
Книжка як засіб виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заліток ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів. Проаналізовано генезу ідей про виховне значення дитячої книжки в історико-педагогічному процесі. Вивчено історіографію спадщини ученого з даної проблеми. Вперше проведено цілісний системно-структурний аналіз діяльності Павлиської середньої школи за часів В. Сухомлинського з виховання молодших школярів за допомогою книжки. Висвітлено досвід педагога щодо залучення дітей до книжки навчанням читання з застосуванням системного підходу. Розкрито роботу з книжкою в практичній діяльності В. Сухомлинського як систему компонентів, що охоплює об'єктивну та досить повну інформацію про форми роботи з книжкою в початковій школі, розглянуто зміст кожної з даних форм. Показано роль бібліотеки у використанні книжки з метою виховання молодших школярів. Вивчено та проаналізовано творчі ідеї В. Сухомлинського щодо використання книжки як засобу виховання молодших школярів у діяльності сучасної Павлиської середньої загальноосвітньої школи I - III ступенів ім. В. Сухомлинського та Українського колежу ім. В. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.252.2 + Ч421.331.1
Шифр НБУВ: РА379745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Бучківська В.В. 
Особистісно орієнтований підхід до виховання в педагогічній спадщині А.С.Макаренка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Бучківська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

На базі соціально-філософської та теоретико-педагогічної розробки парадигми особистісно орієнтованого підходу щодо освіти досліджено технологічні аспекти забезпечення особистісно орієнтованого підходу до виховання в педагогічній спадщині А.Макаренка. Встановлено етапи еволюції його поглядів, відповідно до яких визначальними рисами у вихованні є колективність і особистісність. Визначено групи цінностей, на реалізації яких побудовано систему А.Макаренка. Простежено зміни домінант педагогічного впливу на різних етапах побудови педагогічної системи. Висвітлено принципи та риси особистісно орієнтованого підходу, реалізовані А.Макаренком у побудові педагогічної системи, за якими може бути сформована сучасна виховна система, визначено шляхи створення виховного колективу відвідно до цієї системі та особисті педагогічні позиції А.Макаренка, базуючись на яких він здійснював особистісно орієнтований підхід. Розглянуто аспекти щодо використання педагогічних ідей А.Макаренка в практиці сучасної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 +
Шифр НБУВ: РА328595

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сараєва О.В. 
Педагогічна система В.О.Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Сараєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розглянуто організацію навчально-виховного процесу у Павлинській середній школі як педагогічну систему В.Сухомлинського. Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз праць вітчизняних учених, предметом вивчення яких вона є. Установлено факт існування сухомлиністики як окремого напряму історико-педагогічних досліджень. Виявлено зміст, напрями, тенденції її розвитку та зв'язку з історико-педагогічними знаннями. На підставі вивчення монографій, дисертаційних досліджень, навчальних посібників, публікацій у періодичних виданнях, матеріалів педагогічних читань "Василь Сухомлинський і сучасність" (1993 - 2005 рр.) виділено й охарактеризовано основні історичні періоди розвитку сухомлиністики (1948 - 1990 рр. - радянський; 1991 - 2000 рр. - пострадянський; 2001 - 2005 рр. - сучасний). Розкрито цілі звертання їх авторів до ідей та досвіду педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 +
Шифр НБУВ: РА350046

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Карпенчук С.Г. 
Педагогічна технологія А.С.Макаренка в контексті сучасної педагогіки: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Карпенчук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 40 с.: табл. — укp.

Розкрито суть педагогічної технології в контексті еволюції розвитку цього поняття як інтегрованого механізму педагогічного системотворення та сучасних інтерпретацій. На підставі історичного та порівняльного аналізу висвітлено методологічну платформу теоретичних поглядів А.С.Макаренка, систематизовано положення його теорії щодо педагогічної науки та розкрито провідні системотвірні механізми педагогічної технології. Досліджено джерельну базу, яка дала змогу встановити першооснову теоретичних переконань та практичного досвіду педагога - дорадянський період його педагогічного становлення. Запропоновано варіанти інтегрування його педагогічного досвіду в контекст сучасного системотворення, зокрема, до процесу загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя та діяльність колективу сучасного загальноосвітнього закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213
Шифр НБУВ: РА326890

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ткачук Л.В. 
Педагогічне забезпечення успіху в навчанні молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Ткачук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасні психолого-педагогічні знання про феномен успіху в навчанні та визначено педагогічні умови його забезпечення в учнів молодшого шкільного віку в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Здійснено методологічний та змістовий аналіз категорії "успіх", простежено генезу проблеми успіху в навчанні у історії філософсько-педагогічної думки. Висвітлено теоретико-практичний досвід видатного педагога та його погляди на шляхи, чинники та умови забезпечення успіху в навчанні молодших школярів. Визначено можливості творчого застосування ідей В.О.Сухомлинського щодо визначеної проблеми у сучасній педагогічній практиці. Розроблено та експериментально перевірено методику забезпечення успіху в навчанні молодших школярів на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Огірок С.С. 
Потреби і стимули як системоутворюючі фактори розвитку особистості (на матеріалах педагогічної спадщини А.С.Макаренка та сучасних педагогів-новаторів): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.С. Огірок ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Вперше розглянуто в теоретико-методологічному плані з позицій системного міждисциплінарного підходу сутність потреб та стимулів у їх діалектичному взаємозв'язку та взаємозумовленості. Зроблено категоріальне обгрунтування поняття "потреба" як найбільш загального з усіх понять, що розкривають стан індивіда, його внутрішні спонукальні сили. Висвітлено механізм формування потреб людини, в тому числі розумових, та основні критерії їх класифікації. Запропоновано концепцію позитивного та негативного стимулювання людської діяльності як об'єктивно існуючого системного явища. Всебічно обгрунтовано (у взаємозв'язку з основною суперечністю суспільства) концепцію основної діалектичної суперечності особистості як визначальної рушійної сили її розвитку та системоутворюючого фактора системи понять наук про людину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-2 + Ч33(4УКР)6-213
Шифр НБУВ: РА310864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Кравцов В.О. 
Принцип природовідповідності виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Кравцов ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості інтерпретації та реалізації принципу природовідповідності виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Висвітлено генезу ідеї природовідповідного виховання у філософській та педагогічній думці, розглянуто особливості її реалізації в освітніх теоріях до та після В.О.Сухомлинського. Здійснено аналіз філософських поглядів В.О.Сухомлинського як теоретичної основи реалізації принципу природовідповідності виховання, зроблено висновок про тотожність поглядів видатного педагога й сучасних актуальних ідей філософії ноосфери, започаткованої В.І.Вернадським. Детально проаналізовано методологічні основи й особливості реалізації принципу природовідповідності В.О.Сухомлинським у розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА313825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Тарапака Н.В. 
Проблема емоційно-естетичного розвитку особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Тарапака ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади емоційно-естетичного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у спадщині В.О.Сухомлинського. Розкрито думки педагога про значення емоційно-естетичного розвитку, естетичної культури у цілісному процесі формування особистості та діалектичний взаємозв'язок між емоціонально-естетичним розвитком і розумовою діяльністю. Проаналізовано практичний досвід вченого-педагога з питань розвинення в дошкільників і молодших школярів емоційно-естетичних почуттів. Доведено необхідність творчого використання спадщини В.О.Сухомлинського за умов сучасного дошкільного закладу та початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА313114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кіндрат В.К. 
Проблема патріотичного виховання підлітків у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.К. Кіндрат ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Калмиков Г.В. 
Проблеми взаємин між особою і колективом у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Калмиков ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз теоретичних поглядів та практичної діяльності В.О.Сухомлинського щодо взаємин між особою і колективом. Розглянуто еволюцію поглядів педагога-гуманіста. Наведено методику формування взаємин у єдності усіх її компонентів та педагогічних категорій: закономірностей і принципів, умов та передумов, етапів і критеріїв, мети, завдань, методів, організаційних форм і засобів. Узагальнено практичний досвід роботи В.О.Сухомлинського та Павлиської школи з проблеми дослідження, а також доведено значення даної методики з метою вирішення актуальних проблем навчання та виховання сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА308644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мельникова О.В. 
Проблеми економічного виховання в педагогічній спадщині А.С.Макаренка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Мельникова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

На підставі аналізу архівних матеріалів, історико-педагогічної, економічної літератури цілісно систематизовано теоретичні питання та узагальнено досвід економічного виховання у педагогічній спадщині А.Макаренка. Охарактеризовано мету та завдання економічного виховання у колонії ім.М.Горького та комуні ім. Ф.Дзержинського. Виявлено основні положення економічного виховання. Визначено напрями, форми організації та методи економічного виховання за А.Макаренком. Розкрито особливості засобів цього виховання. Проаналізовано передумови становлення та виявлено основні кроки розвитку економічного виховання у колонії ім. М.Горького та комуні ім. Ф.Дзержинського. Досліджено досвід використання ідей А.Макаренка з економічного виховання у навчально-виховних закладах з кінця 1940-х рр. до теперішнього часу. Розроблено модель сучасної школи-господарства на основі економічного виховання А.Макаренка та запропоновано перспективи розвитку такого навчально-виховного закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 +
Шифр НБУВ: РА340065

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Новаківська Л.В. 
Просвітницька діяльність і педагогічні погляди Олени Пчілки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Новаківська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз просвітницької діяльності і педагогічних поглядів української письменниці, вченого, педагога Олени Пчілки. Показано формування її світогляду, визначено основні напрями і розкрито зміст її просвітництва в контексті громадсько-педагогічного руху української інтелігенції за відродження національної освіти, науки, культури, самосвідомості народу; проаналізовано практичний досвід педагога у становленні основ української материнської школи, родинного виховання; розкрито сутність поглядів Олени Пчілки на проблеми рідної мови як основи національної освіти, на народного вчителя, дитяче читання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Бучківська Г.В. 
Розвиток В.О.Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Бучківська ; Прикарпатс. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено філософські та історико-педагогічні передумови становлення гуманістичної концепції В.О.Сухомлинського щодо виховання особистості у колективі. Дослідження еволюцію поглядів видатного педагога, який пройшов складний шлях від безумовного прийняття постулатів А.С.Макаренка та офіційних поглядів 1950-х років на дану проблему до їх критичного аналізу й створення фактично нової концепції на грунті гуманізму. Внаслідок теоретичного та логічного аналізу досвіду та теоретичних висновків В.О.Сухомлинського визначено тлумачення ним головних ознак колективу,яки виховує, шляхів його створення та педагогічних умов впливу на особистість. Розкрито технологію виховання особистості у колективі, зокрема, механізм його впливу на особистість, умови та технологію організації колективного обговорення вчинків учня, структуру функцій педагогів у спрямуванні діяльності учнівського колективу як суб'єкта виховання особисті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА314610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Новгородська Ю.Г. 
Розвиток ідей В.Сухомлинського з формування творчої особистості школяра в педагогічній теорії та практиці сучасної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.Г. Новгородська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Уперше проведено цілісний системно-структурний аналіз концепції формування творчої особистості школяра в педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Визначено суть поняття "творчість" як педагогічної категорії, висвітлено шляхи й засоби формування творчої особистості, розкрито провідні принципи та педагогічні умови формування творчої особистості школяра. Проведено аналіз розвитку педагогічних ідей щодо дослідженого питання в 1970 - 1990-х рр., зокрема подано оцінку науковцями педагогічної спадщини В.Сухомлинського, проаналізовано вплив ідей вченого щодо формування творчої особистості школяра на трансформаційні процеси освіти в Україні в 1990 рр. Узагальнено досвід використання доробку вченого з даної проблеми в практиці сучасних загальноосвітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 +
Шифр НБУВ: РА328721

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Дуда О.О. 
Самовиховання школярів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Дуда ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено головні тенденції розвитку самовиховання школярів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній науці. Проаналізовано теорію та практику процесу в педагогічній системі В.О.Сухомлинського. На підставі вивчення педагогічного досвіду вченого визначено суть самовиховання та його найважливіші засоби. Виявлено конкретні методичні рекомендації для педагогів та батьківської громадськості щодо вдосконалення педагогічного керівництва самовихованням школярів молодшого, середнього та старшого віку у моральній, трудовій, інтелектуальній та фізичній сферах життєдіяльності. Висвітлено досвід творчого використання ідей В.О.Сухомлинського в діяльності сучасних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА314353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Малиношевський Р. В. 
Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Р. В. Малиношевський ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Виокремлено та проаналізовано основні напрями досліджень спадщини В. Сухомлинського у контексті формування цілісного виховного середовища дитини як соціально-педагогічного конструкту. Розкрито сутність і зміст понятійного апарату, визначено поняття "цілісне виховне середовище", передумови його формування у філософсько-педагогічних ідеях. Визначено особливості й обгрунтовано соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища у педагогічній практиці В. Сухомлинського, а саме: цілепокладання, принципи та соціально-педагогічні умови, проведено їх філософсько-педагогічне осмислення з позиції досягнень сучасної науки. Досліджено досвід використання ідей педагога щодо формування цілісного виховного середовища у сучасній педагогічній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА381764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Дічек Н.П. 
Спадщина А.С.Макаренка у контексті світового історико-педагогічного процесу ХХ ст. (на матеріалах англомовних джерел): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Дічек ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 36 с. — укp.

Здійснено проблемно-генетичний аналіз висвітлення та інтерпретацій спадщини А.С. Макаренка (1888 - 1939 рр.) у США, Великій Британії, Австралії, Канаді на початку та упродовж XX ст. На підставі даних вивчення англомовних джерел визначено й охарактеризовано основні етапи розгортання макаренкознавчих студій в англомовних країнах. Розкрито цілі звертання до ідей і досвіду педагога. Обгрунтовано типологізацію провідних теоретико-методологічних підходів до аналізу та висвітлення даної спадщини в англомовних дослідженнях. Розглянуто аспект інтернаціоналізації ідей А.Макаренка у соціальній педагогіці світу, а також проаналізовано англомовні макаренкознавчі студії науковців з Фінляндії, Швеції, Бразилії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч33(0)6 +
Шифр НБУВ: РА340277

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського