Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР) к22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Поступна О. В. 
Механізми державного управління вищою освітою на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / О. В. Поступна ; Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та запропоновано практичні рекомендації з вдосконалення механізмів державного управління вищою освітою на регіональному рівні. Розглянуто вищу освіту як об'єкт державного управління. Виявлено особливості управління на рівні регіону. Обгрунтовано існуючі моделі управління освітньою сферою. Досліджено зміст понять "вища освіта" та "державне управління вищою освітою". Вдосконалено підходи щодо розширення горизонтальних зв'язків внутрішньої організаційної структури управління вищою освітою на рівні регіону. Наведено основні положення концепції щодо управління вищою освітою на регіональному рівні. Розроблено конкретні механізми й умови для розвитку доступної та якісної системи вищої освіти відповідно щодо вимог суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА369843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Проскунін В.М. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності освітніх округів на регіональному рівні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Проскунін ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історичні та педагогічні дослідження з проблеми організації освітніх округів регіонального типу (ООРТ). Сформульовано концептуальні положення організації освітніх округів на регіональному рівні та розроблено організаційно-педагогічні умови їх оптимальної діяльності в освітньому просторі. Визначено систему чинників, що впливають на процес організації ООРТ і реалізацію організаційно-педагогічних умов їх функціонування. Розроблено теоретико-методологічні засади організації та діяльності ООРТ, на базі яких розроблено організаційно-педагогічні механізми взаємодії суб'єктів освітнього округу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА362272

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Тягушева О.Г. 
Розвиток механізмів державно-громадського управління регіональною системою освіти: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.Г. Тягушева ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичну сутність державно-громадського управління регіональною системою освіти. Обгрунтовно алгоритм реалізації державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Розроблено модель функціонування системи державно-громадського управління розвитком регіональної системи освіти. Проаналізовано стан і тенденції розвитку освіти Запоріжжя, структуру й ефективну систему державно-громадського управління. Розроблено критерії оцінки рівня сформованості державно-громадського управління регіональною системою освіти. Удосконалено методичний апарат оцінки ефективності функціонування регіональної системи освіти. Визначено структурно-функціональні складові системи державно-громадського управління в регіональному освітньому просторі. Запропоновано напрями розвитку механізму фінансового забезпечення системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА369635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Артюх М. С. 
Розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів у системі діяльності відділу освіти районної державної адміністрації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / М. С. Артюх ; НАПН України, Ін-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст понять"управління розвитком професійної компетентності педагогічних кадрів" і "організаційно-педагогічні умови діяльності відділу освіти з розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів". Розроблено модель автономної системи розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів як незалежного елемента загальної системи післядипломної освіти. Виявлено основні педагогічні умови успішного запровадження механізму управлінського супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА381609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Дарманський М.М. 
Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.М. Дарманський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 27 с. — укp.

У дослідженні розкрито зміст діяльності суб'єктів управління освітою в регіонах в її історичному розвиткові в Україні. Висвітлено тенденції централізації та децентралізації управління освітою на державному та регіональному рівнях у вітчизнянній та зарубіжній практиці. Розроблено концепцію і модель управління освітою в регіоні. На основі діючих законодавчих актів з питань освіти в Україні здійснено структурно-функціональний аналіз змісту діяльності регіональних органів управління освітою, розроблено обгрунтоване орієнтовне положення про ці органи. Обгрунтовано зміст напрямів координації роботи обласного управління, районного відділу освіти та школи в річному управлінському циклі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сич В.М. 
Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.М. Сич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблем мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти. Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності управлінських працівників та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. На підставі результатів констатуючого експерименту виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних особистісних характеристик спеціалістів на розвиток сфери мотивації професійного удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-723 + Ю959.18:Ч + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА336335

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського