Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю941.1-723$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Петрова С.В. 
Механізми забезпечення мотивації працівників у системі охорони здоров'я: державно-управлінський аспект: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / С.В. Петрова ; Одес. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено стан мотивації працівників, що належать до різних структурно-функціональних груп працівників у системі охорони здоров'я. Розроблено модель взаємозв'язків механізмів державного управління зі станом мотивації працівників у ситемі охорони здоров'я, що базується на нових теоретико-методологічних і практичних підходах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 п + Ю941.1-723 + Р11(4УКР)
Шифр НБУВ: РА371901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Самойлова А.Г. 
Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Г. Самойлова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Запоріжжя, 2004. — 19 с. — укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів під час їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Висвітлено основні підходи до дослідження даного питання у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Доведено, що оптимізація професійної свідомості сприяє забезпеченню професійної спрямованості особистості, формуванню цілісної професійної картини світу, розширенню поля діяльності психологів. Обгрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, яка сприяє дослідженому формуванню, а також переходу майбутніх психологів від їх навчальної діяльності до професійної. Експериментально підтверджено перспективність і доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання та загальних принципів експериментально-генетичного методу з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю941.1-723 +
Шифр НБУВ: РА335354

Рубрики:

      
3.

Сич В.М. 
Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.М. Сич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблем мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти. Визначено соціально-психологічні особливості професійної діяльності управлінських працівників та відображено сутність і специфіку їх фахового удосконалення. Розкрито зміст і структуру мотивації даного процесу. На підставі результатів констатуючого експерименту виявлено змістовий та ієрархічний склад мотивації професійного удосконалення спеціалістів відділів освіти та визначено особливо значущі чинники покращення його ефективності. Досліджено особливості ставлення спеціалістів до різних аспектів професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні чинники мотивації їх фахового удосконалення. Встановлено вплив соціально-демографічних, соціально-психологічних особистісних характеристик спеціалістів на розвиток сфери мотивації професійного удосконалення. Доведено доцільність та ефективність програми активного навчання спеціалістів відділів освіти з розвитку мотивації професійного удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-723 + Ю959.18:Ч + Ч34(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА336335

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Москалюк О.І. 
Формування професійної спрямованості у майбутніх соціальних педагогів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Москалюк ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "професійна спрямованість" соціального педагога, визначено її місце та роль в системі особистісних та професійно-важливих якостей фахівця. Вперше обгрунтовано педагогічні умови формування професійної спрямованості у студентів спеціальності "Соціальна педагогіка". Зокрема, обгрунтовано необхідність забезпечення орієнтації навчального процесу на професійну діяльність, використання форм і методів її активного моделювання, а також пошукових завдань щодо розв'язання актуальних проблем у роботі соціального педагога, створення сприятливої емоційної атмосфери для активного професійного самовираження. Встановлено показники професійної спрямованості соціального педагога, якими є: співвідношення мотиваційних компонентів вибору професії, ступінь особистісної готовності, зіставлення соціальних і пізнавальних мотивів навчання. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості соціального педагога. Уточнено її структуру та наведено характеристику нормативно-оціночного, мотиваційно-стимулюючого та практично-дієвого компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р + Ю941.1-723 + С4 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА353819

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського