Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(5КИТ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Уюнтена 
Актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в КНР: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Уюнтена ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Визначено історичні етапи розвитку загальноосвітньої середньої школи в Китаї, проаналізовано освітню політику Комуністичної партії Китаю у різні періоди діяльності. Надано характеристику основних напрямів і суті реформ середньої освіти в сучасному Китаї, визначено провідні тенденції та перспективи розвитку загальної середньої освіти у даній країні. Порівняно процеси реформування загальноосвітньої школи в КНР і Україні з метою визначення якісних змін у кожній з країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ) + Ч34(5КИТ)
Шифр НБУВ: РА312037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ні Вей Юнь 
Соціальні наслідки реформування систем освіти КНР та України: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Ні Вей Юнь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено сучасні способи, соціальні наслідки та можливі проблеми реформування систем освіти КНР та України, визначено їх загальні та специфічні риси. Розроблено оптимальні технології вирішення актуальних соціальних проблем і можливих наслідків реформаційних перетворень у сфері освіти. Проаналізовано загальносвітові тенденції її розвитку за умов формування інформаційного суспільства з урахуванням специфічних ознак освітньої системи як соціального інституту. Показано особливості формування соціальних відносин у сфері освіти у контексті соціокультурної політики розвинутих країн світу. Визначено передумови необхідності здійснення освітньої реформи в КНР, показано специфіку її реалізації за умов ринкової економіки. Охарактеризовано особливості освітнього простору та тенденції реформування системи освіти в Україні у трансформаційний період. Виявлено подібність і відмінність соціальних проблем і наслідків освітніх реформ у КНР та Україні щодо якості освіти, кадрового забезпечення, соціального становища китайських та українських учнів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + Ч34(4УКР)7 + Ч34(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА343872

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського